ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מדרון חלקלק

עבד משועבד{עבד}
לפני 3 שנים • 13 בספט׳ 2020
עבד משועבד{עבד} • 13 בספט׳ 2020
משפט המפתח בפוסט של פותחת השרשור
מסתתר לו בסוף הטקסט.
היא אומרת: "אבל כשגברים מאבדים עניין רובם פשוט מתאדים. בלי הסברים. בלי להגיד אפילו שהם לא בעניין. והם מספרים לעצמם שזה כדי לא לפגוע בה "

בעקבות התיאור הזה שהיא חוותה על עצמה ,
היא החליטה לצאת למסע נקמה שבו היא מהתלת בגברים תמימים וחסרי נסיון .
כאילו מקדימה תרופה למכה.
היא תתאדה לפני שהוא יתאדה.
משדרת להם שהיא רוצה אבל לא באמת רוצה .
מושכת אותם בשיחות מיניות ואז מתהפכת ודוחה אותם בתוקפנות.
מפתה אותם ,גוררת אותם למיטה ואז שניה לפני האקט היא
מודיעה לו שהיא לא מעונינת.

הקרבן המסכן מבין שזה מכוון ושהיא פשוט היתלה בו.
הוא רואה את עצמו כקורבן
ולפעמים מגיב בהתאם.

אותה מניפולטורית סבורה שלה מותר להתנהג ככה
וגם מצפה מהקרבן שיתעלה על עצמו.
למה ?
כי גבר אחר שלא קשור אליו ושהוא לא מכיר בכלל
פגע בה. ןלכן מותר לה לפגוע בתמימים.
Zord​(מתחלף)
לפני 3 שנים • 13 בספט׳ 2020
Zord​(מתחלף) • 13 בספט׳ 2020
אז רגע. לפי מ שאת אומרת:
גבר מקבל לא ראשון בצ’אט —> מנסה שוב—> הופך למטריד מינית —> חלק מתרבות האונס —> אנס פוטנציאלי —> אנס רשמי (ברגע שמישהי תתלונן עליו) ?

זו שרשרת האירועים?
AlphaPower​(שולט)
לפני 3 שנים • 13 בספט׳ 2020
AlphaPower​(שולט) • 13 בספט׳ 2020
Zord​(מתחלף) כתב/ה:


אז רגע. לפי מ שאת אומרת:
גבר מקבל לא ראשון בצ’אט —> מנסה שוב—> הופך למטריד מינית —> חלק מתרבות האונס —> אנס פוטנציאלי —> אנס רשמי (ברגע שמישהי תתלונן עליו) ?

זו שרשרת האירועים?


לפי מה שהיא אומרת הסדר הנכון יותר הוא 😨 :
תרבות האונס —> גבר—> מקבל לא ראשון בצ’אט —>הופך למטריד מינית —> מנסה שוב—> אנס פוטנציאלי —> נפגש איתה—> אנס רשמית(מורשע על ידי בית המשפט הפמינאצי העליון לפשעים מגדריים).

בתאכלס "FeelMe​(אחרת)" סיכמה הכי טוב את מה שכותבת הפוסט לא הצליחה להעביר(עודף המרמור השיח את דעתה מהמטרה, או שזאת לא הייתה המטרה?).
Zord​(מתחלף)
לפני 3 שנים • 13 בספט׳ 2020
Zord​(מתחלף) • 13 בספט׳ 2020
מה הכתובת של בית המשפט הפמינאצי העליון לפשעים מגדריים? נשלח לשמה נחיל של דרונים עם קופסאות של עקרבים.
AlphaPower​(שולט)
לפני 3 שנים • 13 בספט׳ 2020
AlphaPower​(שולט) • 13 בספט׳ 2020
הן שומרות על זה סודי מחשש שהפטריארכיה יפציצו את המקום. 😨
בכל מקרה גם ככה כל המקום רעיל מהרעל של עצמן.
מטפורה
לפני 3 שנים • 13 בספט׳ 2020
מטפורה • 13 בספט׳ 2020
Zord כתב/ה:
אז רגע. לפי מ שאת אומרת:
גבר מקבל לא ראשון בצ’אט —> מנסה שוב—> הופך למטריד מינית —> חלק מתרבות האונס —> אנס פוטנציאלי —> אנס רשמי (ברגע שמישהי תתלונן עליו) ?

זו שרשרת האירועים?



אם כבר טרחת לנסח בצורה סכמטית אז מדגדג לי לענות עניינית. אני חושבת שהמושג תרבות האונס מתייחס לנורמות חברתיות, לא לאינדבדואלים. לכן הקפיצה הלוגית שלך היא איפשהו שם בין חלק מתרבות האונס לבין אנס רשמי. זו לא רק אשמתך, כמובן, אני חושבת שכשהמושג הזה נזרק לאוויר תכופות, קל להקהות את המשמעות שלו, וכשהוא מובא בהקשרים לא בהכרח רלוונטיים (לא אומרת שזה המקרה כאן) קל להתפתות ללעוג לו. יש לרעיון תרבות האונס ובעיקר 'הפטריארכיה' איכויות של תיאוריית קונספירציה, אני יכולה לראות את זה. אבל יחד עם זה נראה לי מוזר לא להכיר גם בתרומה של מושגים דומים להבנה של תופעות חברתיות, גם אם תרומה חלקית, גם אם טעונת עידון וזהירות.

ועכשיו בכללי ובאופן יותר אישי, ואולי לא כולם יסכימו איתי, די מיציתי את אווירת מלחמת המינים הזו. קצת כמו בכתבות מווינט שהטוקבקיסטים לא מצליחים לסטות מהתבנית הידועה של 'רק לא ביבי' 'רק ביבי', רוב הדיונים כאן נגררים למלחמות מיותרות ומכאיבות ונבזיות במתכוון. כאילו, רק אתמול ניסיתי נואשות להסית עוד דיון כזה ללא מוצא על ציפיות של בנים לעומת בנות, לשיחה משמחת יותר על השתנה בתוך הפה. הצליח רק בערך.

אני חושבת שכמתווכחים עם מישהו, הדרך לצאת גם הכי הגון וגם הכי צודק וגם הכי חזק וגם הכי אינטילגנט (בעיני) היא לייצג את הטיעון של הצד השני בצורה המיטבית ואז לחלוק עליו בזהירות ובענייניות. כלומר, ניקח את הדוגמה הקיצונית שבה הדובר מולך הוא טיפשון- לדעתי אפילו אז כדאי לך להשתדל לא לשמוח לאידו ולחפש באובססיביות את הפגמים בטיעון שלו ולהתקשט בסרקזם שעושה קטרזיס לך אבל מגעיל לכל השאר, אלא לנסות לבאר לעצמך, מדבריו ומהידע הנרחב שלך בשוק הדעות, את התמצית הרעיונית של הדברים ואז לענות להם בצורה מכבדת ורגועה ושוחרת טוב. כל כך חסרים קולות וגישות כאלה כרגע וזה הרבה יותר מגניב מהסכם לייקים עם קליקות מאזינים ידועות מראש, שכל קבוצה מדברת רק לעצמה. באמת באמת.

למען הסר ספק, אני עונה לך אבל לא מתכוונת ספציפית אליך. מקווה שלא ייקרא כמתקפה אישית. כי לא מתקפה ולא אישית.
עכבר​(מתחלף){Yaara-g}
לפני 3 שנים • 14 בספט׳ 2020
עכבר​(מתחלף){Yaara-g} • 14 בספט׳ 2020
טיבעי וצפוי שכזו הודעה מושלמת תתחיל פליימינג בין פמניסטיות ובין מטומטמים. לא קראתי את הדיון, אני רק כאן כדי להגיד 👍 ולהיקרא אביר לבן ע"י טומטמים.
שרימחמש​(אחר)
לפני 3 שנים • 14 בספט׳ 2020
שרימחמש​(אחר) • 14 בספט׳ 2020
AlphaPower כתב/ה:
Menta כתב/ה:
AlphaPower כתב/ה:
אם גבר חסר ביטחון ושמישהי דוחה אותו הוא מקלל ומתנהג כמו ילד קטן ופגיע זה לא אומר שהוא חלק מהדבר הדמיוני שיש לכן בראש "תרבות האונס"

שני דברים. איה נאפה, פרשת הכדורגלנים והקטינות, האונס באילת, האונס בשמרת, אייל גולן ואבא שלו. זו תרבות אונס. ולצערי הרב, היא לא בראש שלי.

הפער בין הפרופיל שלך לבלוג שלך הוא סימן אזהרה מאד גדול. בפרופיל אתה מדבר על אמון וכבוד. הבלוג מספר סיפור אחר לגמרי. הפרופיל נועד ליצור מראית עין של מישהו שאפשר לבטוח בו. הבלוג מרסק את מראית העין הזו.

,
התגובה של FeelMe"​(אחרת)" הייתה כל כך עניינית שאמרתי לעצמי היא כלכך צודקת ואז את היית חייבת להרוס לה עם זריקת הכותרות הלא מבוססות האלה שרק מורידות מהערך של הפוסט, אז ככה:
איה נאפה זוכו, כדורגלנים עם הקטניות תיק נסגר מחוסר אשמה, אייל גולן יצא מזה נקי, הסיפור של אילת היה כלכך תקשורתי עוד בשלב החקירות כדי להשכיח את האלימות של הגננות כלפי תינוקות זה התחיל ב30 ש"גברים אכזריים וחסרי רחמים שעמדו בתור" ונגמר ב4 כתבי אישום על אונס שאת ההמשך שלהם נגלה בבית המשפט, בקשר לאונס בשומרת את יכולה להחשיב את זה לתרבות האונס בקיבוצים(וכן גם במסגרות צבאיות/משטרתיות) ולא לתרבות האונס של כל החברה הישראלית.


בקשר ל"פער הדמיוני שאת רואה" בין הפרופיל לבלוג הלא פעיל שלי, איזה מזל שיש אפשרות לעקוב אחרי תגובות בפורומים דרך הפרופיל וללמוד מי עומד מאחוריו, ועדיין לא הבנתי איך זה סותר את הכבוד והאמון? אבל זה לא באמת משנה הבנו כבר שאת אוהבת לזרוק סתם כותרות בלי לבסס, כבר פעם שניה בפוסט הזה שלא הולך לך..


הנאנסת יצאה בריצה בוכה מהחדר אל מרפאה קרובה, התעלפה פעמיים, התקשרה לאמא שלה לספר שנאנסה (ברוב המקרים בהם המקרה הינו מקרה של תלונת שווא המתלוננות לא מתקשרות להורים לספר על זה), במשטרה היא נחקרה במשך 8 שעות ללא עורך דין (לנערים הוצמד עורך דין כמעט מיד) והחקירה "משום מה" בכלל לא הוקלטה, החדר שבו בוצע האונס בכלל לא נבדק כמו שצריך (היה בחדר קונדום משומש לאחר ה"בדיקה" של המשטרה), המשטרה איימה עליה שאם לא תמשוך את התלונה שלה חבריה יעצרו, לפי דוח הפתולוג נמצאו על גופה זרע מ4 גברים שונים, וזה כשהבגדים שלבשה באותו האירוע לא נכללו בבדיקה. הצעירה, ככל הנראה כלל לא כתבה ואפילו לא הכתיבה את כתב ההודאה שלה - נעשו שם טעויות שאדם שדובר אנגלית שפת אם לא היה עושה. את סימני האלימות שהיו על גופה דחה השופט בטענה ש"זה נראה כמו עקיצות של מדוזות", גרסת הנערה כמעט ולא השתנתה בכלל במהלך החקירה, לעומת ה"גברים" ששונתה ללא הרף, סרטונים שהופצו, "שמועות" על כך שעבדה במלון או שבעבר בדתה אונס כדי לקבל כסף מחברת הביטוח שהופרכו.

וכל מה שכתבתי למעלה אלו עובדות, אני לא כותב את מה שהנערה טוענת שקרה באותו הערב משום שאני יודע מה יהיה לך להגיד עליהם.

בפרשת הכדורגלנים הם אולי לא אנסו וכנראה גם לא אשמים ברמה הפלילית (אם נוציא לרגע מהמשוואה את הסרטונים), אבל ברמה המוסרית הם נפלו, וכל מה שקרה שם עם העברת הסרטונים והכל זה חלק מאותה תרבות אונס. כותב את זה בכאב אוהד מכבי, שהשחקן האהוב עליו הוא מיכה.

זה שהאונס באילת ירד מ"30 גברים" ל"רק" 4 + לא מעט אנשים שהסתכלו מהצד ולא עשו כלום הופך את המקרה לכזה שאפשר להשתמש בו כטיעון לטובתך? כמשהו שהוא בסדר? לא הבנתי? עצם זה שאתה בכלל משתמש במקרה הזה כהקטנה וטיעון נגד רק מראה כמה המצב עגום ואין עם מי לדבר. פשוט מגוחך.

אתם יכולים להמשיך לצחקק ולהגחיך את הנושא או את הצורה שבה נוסח הפוסט ולא להתעסק בתוכן כמו איזה שני ילדים שזורקים ניירות על המורה ומאוננים על תשומת הלב והצחקוקים של שאר התלמידים שזה מצחיק גם אותם.

זה שאנשים יצאו נקיים כי אתה חיי בעולם שבו שופטים שוביניסטים אומרים לנאנסת משפטים כמו "יש נשים שנהנות מאונס" או "היה לה אופי מתירני", ואתה בוחר שלא להפעיל שיקול דעת ולהסתמך על מה שבית המשפט קובע בשורה התחתונה מבלי להכנס למה היה שם ואם זה בסדר או לא, לא אומר שהם נקיים. כמו שיש אלפים ואולי עשרות אלפים חפים מפשע בכלא, יש אף יותר לא חפים מפשע בכלל מחוצה לו.
AlphaPower​(שולט)
לפני 3 שנים • 14 בספט׳ 2020
AlphaPower​(שולט) • 14 בספט׳ 2020
כמובן שתמיד הצד של האישה הוא הנכון מבחינתכם, לפי מה קבעת את כל זה? בית משפט זיכה, ואתה לא היית שם איתה אז אין אפשרות להסתמך על סיפורים באויר.

בקשר לכדורגלנים מוסרי או לא זה עניין שלהם אין לזה שום קשר לתרבות או לאונס.

המקרה של אילת הוא דוגמה מצויינת לאיך אירגוני הנשים מורידים מערכו של אונס ויוצאים בשמועות שקריות ולבסוף נשמעים דברים פחותים הרבה יותר, היה אונס או לא, נגלה בבית המשפט.

אתה חי בעולם שהחקירות והפרקליטות מנוהלים על ידי פמינאציות שנותנות גב לתלונות השווא וככה הן פוגעות בנאנסים האמיתיים, תוך כדי זה הןן מורידות מערכו של האונס וגורמות לסלידת החברה מאמפתיה למקרי אונס אמיתיים.


על דבר אחד אני מסכים איתך, בכלא יושבים המון אנשים חפים מפשע על תלונות שווא ובחוץ יש המון עבריינים אמייתים שהתחמקו מעונש.
מפליג אותך
לפני 3 שנים • 14 בספט׳ 2020
מפליג אותך • 14 בספט׳ 2020
אז ככה...
הגברים בכללותם כל כך אינפנטיליים (ילדותיים) וזה לא משנה אם אתה היטלר או מנקה הרחובות המצוי.
ולכן הם יוצרים נשים מתוסכלות.

אותם נשים מתוסכלות מגדלות ילדים ההופכים להיות גברים אינפנטיליים..

מש"ל