סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התלבטות לגבי סשן ראשון (:

Bagel
לפני 3 שנים • 30 בספט׳ 2020

Re: התלבטות לגבי סשן ראשון (:

Bagel • 30 בספט׳ 2020
TheStrider כתב/ה:


הסיבה שבגללה כל כך הרבה מהמגיבים מתייחסים לשאלתך באופן שלילי היא כי היא שלילית, היא רעה, היא נובעת מהמקום העמוק ביותר של ניצול, חיפצון נשים ובאופן כללי יחס די נוראי לתפקידם של בני אדם בחייך.

מה שאתה מחפש הוא אנשים שימלאו לך פונקציות אישיות בחיים, הטיעון שאין הבדל בין ללכת למלכה בתשלום להעסקת על מקצוען אחר הועלה בכלוב בעבר והוא תמיד נראה די מגוחך. במיוחד בהתחשב שזה לא המקצועיות שלה אותה אתה מחפש. זה ההסכמה שלה, אותה אתה קונה בכסף כי אתה חסר סבלנות או עצלן מכדי להמתין ליצירת קשר אמיתי.

אני בהחלט מבין שמציאת קשר בדסמי הינה חוויה מתסכלת אבל מה שאתה שואל זה האם זה רעיון טוב שבמקום למצוא קשר אינטימי אתה תזייף אותו עם מישהי שככל הנראה לא תהיה מקצוענית במה שהיא עושה או תראה עניין מיוחד בך או בבריאותך.

אז לא, זה לא רעיון טוב.


כזה קשקוש צדקני מזמן כבר לא קראתי. הסיבה שהמגיבים מתייחסים לשאלה באופן שלילי היא כי גם הם קשקשנים צדקניים שמנסים למשטר את השיח פה ולקבוע מה בסדר ומה לא בסדר. שאלה תמימה בסך הכל מוצגת פה כניצול חפצון נשים ויחס נוראי לבני אדם? כמה שיפוטיות בתגובה אחת, כמה קביעות אבסולוטיות שאין להם שום קשר עם המציאות.

אפשר לקנות הרבה דברים בכסף ובין השאר אפשר גם לקנות חווית פטיש עם מלכה בתשלום, זונה, בת-זונה או כל אדם אחר שמוכן להרביץ ולדרוך בעבור חופן דולרים. האם זה אומר שהאדם שקונה את השירות הזה הוא נצלן שונא נשים? קשקוש. ולגבי חוסר הסבלנות או עצלנות מכדי להמתין ליצירת קשר אמיתי, מי בכלל אמר שהקשרים שנוצרים פה באופן אורגני הם אמיתיים? יש קשרי סאדו-מאזו שאין בתשלום אבל הם רחוקים מלהיות קשר אותנטי ואינטימי בין שני אנשים בוגרים. אז למה להשוות הליכה למלכה בתשלום למציאת אהבה רומנטית?

הסשן הראשון שלי היה עם מלכה בתשלום באוסטרליה (אל תדאגו, זה היה חוקי שם) ואני שמח שהייתה לי חוויה כזאת כי באותה תקופה לא היה לי שום סיכוי למצוא מישהי אמיתית שתהיה מוכנה לשתף פעולה עם כל הסטיות המשוגעות שלי.
Snitch
לפני 3 שנים • 30 בספט׳ 2020
Snitch • 30 בספט׳ 2020
בלת״ק- הייתי בסיטואציה זהה לשלך, לפני 15 שנה בערך כשרק נכנסתי לעולם הזה. התלבטתי אם לחכות ולהכיר מישהי או להתנסות עם מלכה בתשלום, בעיקר כדי להבין אם אני בכלל באמת אוהב את זה.
בסופו של דבר הלכתי על זה והסשן עצמו היה משעמם בטירוף. הרגיש טכני, תיאטרלי ברמה מביכה ובעיקר מאכזב. כל כך מאכזב עד שחתכתי לתקופה מסויימת מהעולם הזה, כי חשבתי שהוא לא באמת מושך אותי.
הרצון שלך מובן וכמובן גם התסכול, רק לא בטוח שמלכה בתשלום היא פתרון נכון במקרה הזה.
והכי חשוב, אם בכל זאת תלך ולא תתחבר, אל תתייאש לך מעולם הסטיות, כי אחרי הכל, מרבית המלכות בתשלום לא באמת מייצגות את העולם הזה, כמו שזנות לא מייצגת סקס.
בהצלחה לך!
Chucha
לפני 3 שנים • 30 בספט׳ 2020
Chucha • 30 בספט׳ 2020
Bagel,

להגיד ש: "פטיש אתה עושה עם אובייקט מיני" מתגובתך הקודמת, זה די התמצית של ניצול. כסף, או לא.
כי האישה שמולך היא אישה, בשר ודם. לא "אובייקט". לא משנה אם היא שם כי היא רוצה כסף בסוף, או ממש כי מאווי ליבה המשוחררים הביאו אותה לסיטואציה.

היחס שלך כלפיה כאל אובייקט הוא יחס מנצל, ואתה גם מרחיב את זה בפסקה שלאחר מכן, בפירוט שלל האפשרויות שה"משתמש" יוכל להיעזר בהן לעיצוב ה"סשן" כרצונו.

מעבר לשאלה האם זה ניצול של אדם אחר או לא, זו לא דרך להבין מה נכון לי כאדם בעולם, גם לא הבדסמ.
כי, כל אינטראקציה שלנו בעולם עוברת דרך יחס לאחר. הם תמיד שם.
אם זו רק פנטזיה, שלך עם עצמך, אז בבקשה. תתיחס רק לעצמך. ותספור רק את עצמך (ותבחר כל חלקיק בפנטזיה כראות עיניך).
ואז האמת שאנשים נהיים חפצים, אובייקטים. חסרי משמעות. רק כלים בשבילך לממש רעיון שיש לך בראש. צורך שלך.
אם אתה מעוניין ממש לממש את הרצונות שלך, תהיה מוכן לזה שהן לא יהיו "נקיים", הפנטזיה "תתלכלך" או תשתנה. כי הם יעברו דרך המפגש עם האחר, שהוא גם אדם, עם צרכים ורצונות.
אפשר לראות את זה כ" הפסד" של המימוש של הפנטזיה הטהורה.
ואפשר לראות את זה כ"עושר", זכיה. גם הגשמתי משהו שרציתי וגם הועשרתי במפגש עם עוד אדם.

לפותח המקורי: בעיני, תמצית השאלה היא האם אתה מעוניין להגשים פנטזיות שרצות לך בראש, שמתחילות ונגמרות רק בך (ואז, כמובן שיהיה קשה למצוא פרטנרית שרוצה, זה לא נשמע קוסם כל כך, איז איט?)
או, שאתה מעוניין באמת לחקור את עצמך, את מי שאתה, ואז, וואלה- המפגש האנושי זה נדבר הכי טוב שאתה יכול לאחל לעצמך.
ואני לא מדברת על איזה סוג של מפגש.
דייט, סשן, חתונה, קשר ארוך טווח, או קצר, או אפילו חד פעמי.
עצם הנכונות לבוא למפגש, להכיר, ללמוד, ליצור תקשורת.
אלו הכלים הכי חשובים שאתה יכול לבקש, בעיני, גם אם מה שאתה שואל זה בתחום המיניות שלך וכיצד נכון לממש אותה....
בהצלחה
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 30 בספט׳ 2020
בייגל, אני מסכימה עם חלק גדול ממה שכתבת אבל הסיבה שאנחנו מתרעמים היא שהנימה המחפצנת עלתה ביותר מהודעה אחת.
משפט כמו "מי תעשה לי סשן חינם" משקף הסתכלות קצת, אה... אני לא יודעת איך לקרוא לזה בדיוק אבל זה לא נעים לקרוא משפט כזה.

מקבלת שקפצנו למסקנות ואולי הכל קשקוש בעצם, ואולי חלק מהניסוחים היו מאד נחרצים, אבל וואלה, יש בעיה בגישה הזאת. אני שמחה שהייתה לך חוויה חיובית אבל העניין הוא שמין (או תחליפיו) בתשלום ומין עם פרטנרים מזמנים הם לא דברים שיכולים להחליף זה את זה או שנכון להשוות ביניהם. מדובר בחוויות שונות בעליל שמתבססות על תשוקות שונות בעליל, וכדי לא להרגיש את השוני ביניהן נראה לי שצריך לחשוב על נשים באופן כללי כעל נותנות שירות, או משהו כזה.

יחסי אנוש לא עובדים ככה. זה לא ששני אנשים פה אומרים אוקיי, מה מושך אותי, מה מושך אותך, תיאום ציפיות ויאללה סשן. זה אינסטרומנטלי מידי.
ברור שגם זה יכול להתקיים אבל רוב האנשים לא אוהבים שחושבים עליהם בצורה כזאת, תכליתית. גם אם בפועל בסופו של דבר כן נוצרת אינטרקציה כזאת, זה מאד מרתיע כשמישהו מראש מגיע עם התכליתיות.

ברור לי שיש אנשים שרואים את זה בדיוק הפוך ממני וזה נפלא אם אם ימצאו זה את זה. אבל הם לא רבים, וזה חיפוש קשה, במיוחד כשהציפיות גבוהות.
שינוי גישה עשוי להביא תוצאות יותר טובות, ולו מבחינה מספרית גרידא. מי שיבין מה עשוי להרתיע בגישה שלו, עשוי לאמץ התנהגות קצת אחרת שבסופו של דבר תעזור לו להשיג יותר חוויות מהסוג שהוא מחפש ולקבל פחות דחיות.
קאי רוס​(נשלט)
לפני 3 שנים • 30 בספט׳ 2020
קאי רוס​(נשלט) • 30 בספט׳ 2020
רוצה להבהיר למי שהבין איכשהו מהדברים שלי שאני מנצל נשים או אגואיסט שדואג רק לתחת של עצמו אז קודם כל אני לא!
אני לא אעשה שום דבר בלי הסכמה של הצד השני ואני מאוד מכבד בני אדם ונשים בפרט. יש מלכות שעושות את זה מרצונן החופשי אז מה בדיוק הבעיה בזה? תסבירו לי כי אולי אני לא מבין ואני פה כדי ללמוד
לגבי כל מי שטוען שאני רוצה רק לממש את הפנטזיות של עצמי ולא להתחשב באחר אז יש לי לומר שזה שאני מעוניין לממש פנטזיות שלי לא אומר שאני לא מסתכל וחושב רק על זה ופירטתי לגבי זה בתגובות שלי מקודם אז אין טעם להסביר שוב
slave for ever​(נשלט)
לפני 3 שנים • 30 בספט׳ 2020
slave for ever​(נשלט) • 30 בספט׳ 2020
שלגי כתב/ה:
אתה בן 21 והצטרפת לכלוב ב 2013?...


אני הייתי בן 13 וחצי כאשר הצטרפתי לפורומים של פיפ וסוכנות אירוטיקה ז"ל.

לאורך השנים נתקלתי בקטינים כאן ובאתרים אחרים.
Bagel
לפני 3 שנים • 1 באוק׳ 2020
Bagel • 1 באוק׳ 2020
Chucha כתב/ה:
Bagel,

להגיד ש: "פטיש אתה עושה עם אובייקט מיני" מתגובתך הקודמת, זה די התמצית של ניצול. כסף, או לא.
כי האישה שמולך היא אישה, בשר ודם. לא "אובייקט". לא משנה אם היא שם כי היא רוצה כסף בסוף, או ממש כי מאווי ליבה המשוחררים הביאו אותה לסיטואציה.

היחס שלך כלפיה כאל אובייקט הוא יחס מנצל, ואתה גם מרחיב את זה בפסקה שלאחר מכן, בפירוט שלל האפשרויות שה"משתמש" יוכל להיעזר בהן לעיצוב ה"סשן" כרצונו.



אין שום ניגוד בין העובדה שהאישה שמולי היא בשר ודם לבין העובדה שאני הופך אותה לאובייקט פנטזיה בפטיש. אין פה שום ניצול, זה לחלוטין לגיטימי וגם לא פוגעני. כל מי ששמה עקבים ואוחזת בשוט הופכת את עצמה לאובייקט, לפחות באופן חיצוני. וכל גבר שחולם להיות שפוט ועבד, גם הופך את עצמו לאובייקט. אני חושב שאפשר למצוא הרבה דברים אחרים בחיים שהם תמצית הניצול חוץ מאשר גבר שחולם לממש פנטזיה עם אובייקט נשי.

כולנו בני אדם וגם כולנו שחקנים ואובייקטים להתייחסות.

לגבי עולם החליפין, שבו מתפקדת הדומינטריקס המקצועית, היא בסך הכל עושה עבודה כמו כל אחד אחר, אין פה בהכרח ניצול. בדס״מ לא עושים רק באהבה ועם בת זוג. בדס״מ גם עושים בכל מיני צורות אחרות ואחת מהן היא אצל מלכה בתשלום.

דעתי לגבי שירותי מין בתשלום היא עניין אחד, ודעתי לגבי טבעו של הפטיש והבדס״מ זה עניין נוסף - השאלה היא איזו דיעה מבין השתיים היא היותר פוגענית לדעתך, או מעודדת ניצול ציני של נשים.