בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ControlApp - חלק ב

שימודה
לפני 3 שנים • 3 באוק׳ 2020

ControlApp - חלק ב

שימודה • 3 באוק׳ 2020
אחרי שהפעלתי את מכונת הקפה יש לי בדיוק 30 שניות לחזור למיטה. אתם יודעים כבר מה קורה לי אם אני מאחר.
אני נכנס למיטה ומתחיל להעיר את מיכל בדרך שהיא כל כך אוהבת. מתחילים עינוגי הבוקר של מיכל ועינוי הבוקר שלי.
לי אסור לגמור בלי רשות.

בתחילת הדרך להטמעת האפליקציה בחיים שלנו, מיכל נעלה לי את הזין בכלובון מפלסטיק.

אבל לאט לאט עם הזמן כבר אין צורך בכך. מיכל / האפליקציה אילפה אותי. או יותר נכון האפליקציה עשתה זאת. האפליקציה חשה אותי ואת מיכל כל הזמן ודואגת לכך.

אני מתחיל לנשק את מיכל מאצבעות הרגליים ומלטף לאט לאט את הרגליים את הירכיים הפנימיות.

מיכל שוכבת על הבטן ומפנקת את הרגליים. מיכל מתחילה להתעורר. הגוף מתחיל להגיב.
מיכל מסתובבת על הגב ותופסת את הראש שלי ומצמידה לכוס שלה.
אני יודע איך היא אוהבת את זה בדיוק.
לקח לי לזמן ולמדתי. בדרך הקשה למדתי.
האפליקציה לימדה אותי לעשות את זה בדרך הקשה. למדתי בדיוק איך ללקק איפה ללקק באיזה עוצמה ללקק, ובאיזה מהירות כדי להביא את מיכל בדיוק לאורגזמה שהיא אוהבת.
ככה מיכל אוהבת, להתחיל את היום. ככה היא רגועה יותר.

האפליקציה גם חשה את מיכל, זה פיתוח נוסף. את מדד האושר הסיפוק והחרמנות של מיכל שלי. מיכל יכולה להחליט באיזה מהירות היא רוצה להגיע לאורגזמה, אם בא לה לאט לאט או מהר. ואפליקציה דואגת לכך. אתם כבר יודעים איך.

אם הביצועים שלי לא עומדים בפרמטרים שמיכל קבעה אני נענש. בזרמי חשמל חזקים לבסיס הזין שלי. אז למדתי.

אחרי רצף אורגזמות הבוקר, שכנראה שעשיתי את זה טוב כי לא קיבלתי שום זרם חזק. עמדתי במשימה. ויותר מכך, כנראה שעשיתי באמת עבודה טובה. מיכל אוהבת מאוד לגרות אותי לחרמן אותי. בשבילה זה כייף לא נורמלי לראות אותי כמעט גומר אבל לא. ואיך היא עושה את זה?

היא מלטפת ומחרמנת אותי, את הזין את הביצים. מוצצת את הזין שלי, לאט לאט, מכניסה אותו עמוק לפה שלה ומוציאה, מרגישה את האורגזמה שלי נבניית ומפסיקה, כמובן שאני לא גומר.
ככה מיכל אוהבת אותי, בדיוק ככה. חרמן קבוע . היא יודעת שככה אני כל הזמן חושב עליה, לעשות לה טוב, לפנק אותה, וכמובן לא להתווכח. להיות צייתן וכנוע ומאושר.

אנחנו כבר לא צריכים לנעול לי את הזין יותר , פעם הייתי נעול בכלובון, למנוע ממני לגעת בזין בלי רשות. היום כבר לא צריך. להפך מיכל רוצה שאני שאגיע בזין כל הזמן. כשאני בבית אני ערום וצריך להיות עם זיקפה.

אחרי שעשועי ועינוגי הבוקר הגיע הזמן לקום. מה לעשות, מיכל היא מנכ"לית ויש לה תפקיד מחייב. אני נשלח להכין קפה בדיוק איך שמיכל אוהבת, לקח לי זמן ללמוד איך מיכל אוהבת את הקפה שלה, באיזה כוס איזה חוזק, כמה חלב כמה קצף, וכמובן גם משהו לאכול.

מיכל בינתיים מתלבשת ומתאפרת ומגיעה למטבח. יושבים ביחד ומיכל שותה את הקפה ואוכלת טוסט בייגל קטן עם גבינת שמנת. אני ערום. כשאנחנו בבית אני תמיד ערום. מיכלי רוצה לראות את הזיקפה שלי כל הזמן.

"אז מה התוכניות שלך להיום, ובוא תעמוד לידי בזמן שאני שותה את הקפה" היא שואלת אותי, כשהיא מחייכת חיוך ממזרי קטן ומתחילה ללטף לי את הזין. מגרה ומחרמנת אותי .
"תמשיך עכשיו אתה לבד, אני רוצה לשתות את הקפה שלי ולראות איך אתה כל כך חרמן"
"את יודעת אהובתי היפה והסקסית , הדברים הרגילים, עבודות בית, כביסה בישולים גיהוץ, וגם קצת קניות" אני עונה לה תוך כדי שאני משפשף את הזין שלי מביא אותי קרוב לגמירה ועוצר.

בטח שהיא יודעת. בתוך הרינג יש גם שבב GPS קטן, כך שהיא יודעת בכל רגע נתון היכן אני ומה אני עושה. ואם אני חורג מהגבולות שלי, ממה מותר לי לעשות, מהיכן שמותר לי להיות, מיכל יודעת מיד. ואז ברור מה שקורה.
למשל אם אני יוצא מהבית לקניות, המערכת מיד יודעת ושעון העצר מתחיל לעבוד. ז"א אני חייב לעמוד בזמנים. אסור לי להתעכב לשבת לשתות קפה למשל.

האפליקציה יודעת הכל. האפליקציה מרגישה הכל.
לדוגמא בואו נניח שאני מגהץ או מבשל, או שאני בקניות, אז החרמנות שלי יכולה לרדת, האפליקציה מרגישה את זה, ומיד זרמי החשמל שולחים איתות, אז אני יודע שאני חייב לאונן מבלי לגמור ולחשוב על מיכלי היפה והסקסית שלי. ואם אני בקניות או בנהיגה אז אני יודע שאני חייב למצוא שירותים כדי לאונן אחרת האפליקציה תרגיש וכמובן שמעבר לזרם החשמלי שאחטוף גם מיכלי תקבל התראה.
ואני לא רוצה לאכזב ולהכעיס את מיכלי שלי

להמשיך?
    התגובה האהובה בשרשור
סוס האש​(מתחלף)
לפני 3 שנים • 3 באוק׳ 2020
סוס האש​(מתחלף) • 3 באוק׳ 2020
אחלה פנטזיה..
אהבתי את הכתיבה!

אגב, יש מוצר כזה.
DREAMLOVER2000
קצת יקר 1000$ גרסת הבסיס ו 1500$ גרסת הפריומים עם ה GPS
SWAY
לפני 3 שנים • 4 באוק׳ 2020
SWAY • 4 באוק׳ 2020
מעולה
טלי35​(שולטת)
לפני 3 שנים • 4 באוק׳ 2020
טלי35​(שולטת) • 4 באוק׳ 2020
רק לי המיכל הזו נשמעת קצת חסרת ביטחון?
שימודה
לפני 3 שנים • 4 באוק׳ 2020
שימודה • 4 באוק׳ 2020
למה את חושבת?
ולמה חסמת אותי?
עשיתי משהו לא בסדר?
av55​(נשלט)
לפני 3 שנים • 2 בנוב׳ 2020
av55​(נשלט) • 2 בנוב׳ 2020
כן