סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תמונה

ArchAngel​(שולטת)
לפני 3 שנים • 20 באוק׳ 2020
ArchAngel​(שולטת) • 20 באוק׳ 2020
ועוד פעם, גברים בכלוב מספרים לעצמם עלילה שנוח להם לייחס לשולטות ולהסביר דרכה דחיות שחוו, וכששולטות אומרות שלא כך הן חושבות, שיש להתנהגותן סיבות אחרת, הם מסרבים להקשיב ולקבל את המציאות באופן שיסתור את מה שנוח להם להאמין בו.

ואיך לא, כמו בכל פוסט קודם בנושא, גם פה הדיון התדרדר לטיעונים בנוסח "הפרוטוקלים של זקני ציון" שמייחסים לנו איזו מחתרת סודית שבה אנחנו מתאמות את הפעולות שלנו בשביל להזיק לגברים.
7 שנים פה ולא נתקלתי ברשימה שחורה שהתנהלה על אמת, רק באיומים שנאמרו בעת תסכול ואני בספק שאי פעם יצאו לפועל.
למרות האמירה הנחרצת של Zord אני מנחשת שהוא לא יכול לספק ולו צילום מסך בודד מתוך רשימה כזו שהוא טוען שקיימת, כך שלא ראה אותה במו עיניו וההנחה שלו מתבססת על שמועות ותו לא.
רוב השולטות כאן לא מכירות זו את זו בשמן הפרטי, ואם תטרחו להסתכל קצת בהיסטוריית ההודעות שלהן תראו שיצא להן גם לא להסכים ואפילו להתווכח ביניהן.
כל הנ"ל די סותר את הסיפור שנוח לכם לספר לעצמכם על "הברית הסודית והזדונית" בנינו.

גם טענת "היצע וביקוש" שאוהבים לדקלם זאת פיקציה. שולטות לא מוצפות בשום "היצע" של נשלטים.
ברור שמספרית יש יותר נשלטים משולטות, אבל זה לא הופך את רובם לרצויים מבחינתן.
אין פה היצע איכותי, יש פה היצע מטריד, שמתוכו צריך לדוג בפינצטה מישהו מכבד.
ההיצע בפועל, של הנשלטים השפויים (ועזבו מושכים ורלוונטים, פשוט שפויים) נמוך מאוד.

גם אם יום אחד הייתה מגיעה פיה שהייתה עושה קסם שהיה משנה את היחס בין הנשלטים לשולטות, שהופך אותם למיעוט ואותן לרוב, תאמינו לי, שאם אז הם היו מתנהגים כפי שרובם עושים כיום, גם אז אף אחת לא הייתה עפה עליהם רק בגלל שינויים בכמות.
אולי גברים נוטים להתפשר כשמצטמצם מולם מבחר הנשים, אולי גברים נוטים להתחרות על נשים כשנוצר מצב כזה, ולכן נוח להם להשליך את הלוגיקה הגברית גם על סיטואציה שבה המינים הפוכים... אבל אין פה סימטריה!
כשאישה לא מוצאת גבר מושך, ובטח שאם היא מוצאת אותו מרתיע, היא לא תתחיל להימשך אליו רק בגלל שאין לה אופציות אחרות מלבדו, היא לא תחשוב על לנסות לחזר אחריו והיא בטח שלא תתחיל להילחם עם החברות שלה על היחס ממנו כי הוא פשוט לא מעניין אותה וזה מיותר מבחינתה.
כשמציבים אישה במצב שבו היא נאלצת לבחור בין להישאר לבד לבין להיות בחברתו של גבר שלא מושך אותה, היא לרוב תעדיף להישאר לבד.
אז אתם ממש לא "תראו להן מה זה" אם תתאחדו או מה שזה לא יהיה. מי שלא נמשכת אליכם לא תסתער עליכם רק בגלל שתעשו איזו "שביתה", להפך, היא רק תנשום לרווחה שסוף-סוף היא לא מוצפת בפניות לא רלוונטיות ותחכה עד שיופיע גבר רלוונטי גם אם יעברו שנים עד אז.

אז אף שולטת לא תופסת את המצב כמו שנדמה לכם, אף אחת לא מרגישה אגו טריפ מרוב שהיא מלאה בהצעות טובות ומחמיאות ואז היא "מנצלת" את מצבה ה"מעולה".
הסיבה המהותית יותר לבקשה שיפנו נשלטים קודם כל עם תמונה, מעבר לעניין המשיכה, היא כי לרוב אנשים יחשבו פעמיים לפני שהם מקלידים שיט מבחיל כשיורדת מסיכת האנונימיות והתמונה שלהם תופיע לצד הטקסט שיכתבו.

כי הנשלט הממוצע לא משקיע יותר מגבר ונילי, נהפוכו, הוא לא מנסה אפילו.
הנשלט הממוצע (כמובן שיש יוצאי דופן מקסימים, אבל אני מדברת על איך שזה בדר"כ) הוא ממש לא "סמרטוט חסר דעה עצמית" וכן יש לו דעה עצמית ברורה: למצות את הפונקציה הפטישסטית מהאישה שמולו ורצוי עם כמה שפחות מאמץ מצידו. הוא יעדיף לקצר תהליכים, להתחיל ישר מדיבור על הפטישים שלו או לנסות לקנות אותה בכסף או הטבות ששוות לו.
זה רק נראה כמו ביטול עצמי, במיוחד כשהוא עוטף את זה במילים מעולם הפמדום, אבל המניע מאחורי זה הוא קיצור תהליכים, ליצור אינטרקציה בדס"מית כמה שיותר מהר ועם כמה שפחות השתדלות אמיתית.

ורגע לפני שאני אמשיך את הפסקה הזו, אני רק אבהיר שאני לא מייחסת את ההתנהגות הזו לגבריות אלא לנשלטות של אותם גברים.
הם לא כאלו בגלל שהם גברים וזה כיבכול הטבע הגברי או משהו כזה. כפי שכתבתי, ועוד אכתוב, אצל גברים ונילים זה לא מופיע באותו סדר גודל, ככה שתחסכו לי טיעונים על "שנאת גברים".
אני מאמינה שההתנהגות שלהם לא נובעת מזה שהם שייכים למגדר מסוים כמו מהדמות הפורנוגרפות שהם בוחרים לגלם מבלי לטרוח להתייחס למציאות + האנונימיות היחסית של הכלוב שמהווה קרקע פורייה להתנהלות כזו מצידם.

אז הנשלט הממוצע מזלזל יותר מגבר ונילי ממוצע, כי הדמות של "האפס המסכן" שהוא נהנה לגלם גורמת לו לחשוב שהוא לא צריך להשתדל בשביל אף אחת, שהרי הוא מתחרמן מלשחק את עצמו "אפס מושפל" אז זה בטח פוטר אותו מלהרשים מישהי או אפילו להתנהג כמו בן אדם, "מקסימום היא תרים עלי את הקול ואני אוהב שנשים מגיבות אלי באגרסיביות" זאת המחשבה שמלווה את ההתנהגות הזו.
וגרוע מכך, הנשלט הממוצע יעטוף את הזלזול שלו בחנפנות צבועה ויציג את זה כאילו ככה "הוא משרת אותך" כשהוא פשוט מקדלם את התסריט שמחרמן אותו לעבר כל אישה גם כשניכר שזה ממש לא משרת את הרצונות שלה.
הרבה נשלטים אוהבים לספר לעצמם ששולטות שונות מכל אישה אנושית שהכירו, שהן בטח אוהבות את היחס הזה שהם לא מעלים על הדעת לנהוג לפיו בדייט במציאות מרוב שהם כן יודעים שהוא בעייתי ונשים לא באמת עפות עליו.
את רובם פשוט לא מעניין מה שולטות אוהבות והם אפילו לא עוצרים לברר. הן כאוביקטים בעיניהם, דמויות משנה בפנטזיות שלהם, אז אל תספרו סיפורים שהם מנסים לרצות מישהו מלבד עצמם.

ברור לי שבאוזניכם הדברים שלי נשמעים כמו הגזמה פראית ואתם כבר מתחילים להקליד הודעה שתאשים אותי בכך, אבל אתם חושבים כך רק כי לא הייתם בצד שזוכה ליחס הזה.
אם אתם יוצרים קשר עם נשלט, מהיותכם גברים הוא לא מתייחס אליכם כאוביקט מיני, וברור שהוא מתנהל מולכם נורמלי ולא כפי שהוא כשהוא חרמן, ואז קל להשתכנע שככה הוא נוהג תמיד.
איכשהו, בעוד גברים משוכנעים שהכל סבבה ונשים מגזימות, אין אישה אחת שלא יודעת על מה אני מדברת, כשהאינבוקס של כולן מורכב מהודעות כאלו ופחות מהודעות שבאמת משתדלות למצוא חן, ומתוכן אפס הודעות שמבטלות ולו במעט איזו "דעה עצמית" ולו לרגע מנסות באמת לראות את האישה שמולם ולא רק את הדעות שלהם על מה שהם רוצים להשיג ממנה.
וזאת לא הנחה פרי הדמיון שלי, תעשו סיבוב קצר בבלוגים ובפורומים בשביל לראות שזו חוויה שמתארות נשים רבות יותר מדי פעמים.

לנשים חווית ההיכרויות כאן היא מזעזעת בעיקרה, עם רוב של הטרדות ומיעוט פניות מכבדות שמתוכן הן צריכות לדוג את הפניות הבודדות שגם רלוונטיות.
זה נכתב בכל הבלוגים כאן, בכל פוסט כזה מחדש שעולה בפורומים וגברים מסוימים עדיין מתעקשים שבעצם כולן מוצפות פה בכל טוב ומנצלות את המצב ה"מעולה" שלהן וממהרות לפסול או להציב דרישות כי הן בטח עפות על עצמן ולא כי הגישה של מרבית הגברים כאן מרתיעה ואלו כללים שהן אימצו במטרה לשמור על עצמן.

המציאות היא שרוב הנשים פורשות מכאן, זאת אחת הסיבות למספרן הנמוך ביחס לגברים באתר (וזה שונה במרחבים בדס"מיים אחרים, בייחוד בגלויים יותר, שבהם נשלטים מתביישים לשלוח הודעות מטרידות כשתמונת פניהם בפרופיל תלווה את הטקסט... ושם, פתאום, "לפתע" הפער המספרי בין המינים מתחיל להצטמצם. ממצבים כאלו בדיוק נובעת מוטיבציה לדרוש תמונה מצורפת לפניה) ואלו שלא פורשות פשוט מפתחות עור של פיל ומתעלמות מרוב הודעות, נשארות פה יותר לצרכי כתיבה ושמירת קשר עם חברים ספציפיים ומסכימות להכיר רק במקרים יוצאי דופן, וממש לא מרוב שהן מדושנות עונג אלא כשאכלת 99 עוגיות שכולן גרמו לך להקיא את לא תמהרי לאכול את העוגיה ה- 100 גם אם יסתבר שהיא הכי טעימה בעולם.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
אגיד לך משהו כזה. למצוא התאמה בדס״מית זה לא מצב שמאפשר לך לשחק ״בונקר״. אני לא מדבר על להתפשר ולהיות עם מישהי שאתה לא נמשך אליה. אני מדבר על הצורך הזה באפקט ה״וואוו״ או להגיע עם רשימת דרישות שמבחן הזמן הוכיח שהיא לא ריאלית.

אדגים על עצמי. קל לי יותר להימשך לבהירות מאשר שחומות. קל לי יותר להימשך לנמוכות מאשר גבוהות. קל לי יותר להימשך לבעלות שיער רך מאשר בעלות שיער נפוח וקשה. מעשנות זה בעיה. יותר מדי קעקועים זה בעיה. משקפיים זה בעיה. וגם פטמות ורודות זה פטיש. וגם כפות רגליים קטנות זה פטיש.

בזירה הונילית כל הרשימה הנ״ל היא מעשית. לא קלי קלות, אבל בגדר הסביר למצוא. בעולם הבדס״מי זה לירות לעצמך ברגל.

ובנוגע לזה --
יש מקרים שבהם אני מבין שזאת לא בחורה שהייתי זורק מהמיטה. שנעים להסתכל עליה. שהיא בסדר. אבל לא נפלתי. לא היה שם ״וואוו, היא חתיכה ברמות, הייתי רוצה אותה עכשיו״. ואולי עוד תמונה תעזור. ואולי שיחת וידאו איתה במשהו שמדמה קשר עין יעזור עוד יותר. זה לא חייב להיות או פסילה על הסף או בליינד דייט ״על החיים ועל המוות״.

והפסילה הזאת האוטומטית על זה שהיא לא ״וואוו״ זה הרגל מגונה, כי זה קל להתרגל לעשות את זה. זה הרגל שסוגר אופציות וגורם לבזבוז עצום של זמן עקב חיפוש אחרי משהו שהוא שואף לבלתי אפשרי, אלא אם כן אתה מתכוון להפוך את החיפוש הזה למטרת חייך לשנים הבאות. זה מכניס אותך ללופ של חוסר שביעות-רצון, זה קצת כמו שאלוהים זורק עליך מתנות וכל מה שאתה רואה זה חתיכות חרא. זה לחיות במצב תודעה של חוסר, של חוסר הוקרה על כלום.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי.
נסה עכשיו לקרוא את הטקסט של ארכאנג׳ל ולא להשליך את הסבריה על המראה החיצוני של הנשלטים, אלא דווקא על עולמם הפנימי שמתחיל בכפות רגליים ומסתיים ב... כפות רגליים, ולפעמים כדי להוסיף קסם ומורכבות לאישיותם, עובר דרך פי הטבעת. מה שארכאנג׳ל ניסתה להסביר לך אינו קשור לעיניים כחולות כן או לא, אלא לגברים שגם אילו היו הגבר האחרון בתבל בשם ששת, אנחנו הינו מעדיפות לחיות עם עז. ולכן, כשגברים כאלה פונים אלינו, לא רק שהפנייה אינה מחמיאה לנו ואינה מטפחת את האגו שלנו, אלא פוגעת בנו, מגעילה אותנו, לפעמים מפחידה אותנו ולרוב מרתיעה. אז תודה על העצות שלך, אבל סמוך עלינו שאנחנו חכמות מספיק ומנוסות מספיק כדי לדעת להתפשר איפה שניתן, לעגל פינות כשצריך ולהעריך יתרונות על חשבון הפגמים. אבל לא זה המצב בכלוב. כאשר הפונה רואה בנו לא יותר מבובת סקס עם לק אדום ועקבים דבוקים לכפות הרגליים, אין מה לעגל ואין על מה להתפשר. אפשר להתעלם ולפעמים כשהמים עולים עד נפש, להקיא.
Menta​(שולטת)
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
Menta​(שולטת) • 21 באוק׳ 2020
נראה לי שההודעות האחרונות חידדו את תמצית ההבדלים בין המינים.

גברים מסננים נשים לפי מראה חיצוני. כל הקריטריונים שממתקינקי כתב הם פיזיים. והם חושבים שאם הם פועלים ככה, אז גם נשים מונחות מאותם שיקולים. לכן בהמון פניות אליי כותבים לי הפונים שהם נראים טוב, שהם בול הטעם שלי וכולי.

נשים מסננות גברים לפי אישיות. האם הפנייה אליהן מכבדת. האם יש חיבור אישיותי ואינטלקטואלי. האם הגבר רואה בהן אדם ולא רק מגשימת פנטזיות.

כל עוד כל צד חושב שהצד השני מונחה מאותם שיקולים, כולנו נמשיך להתאכזב ולהתעצבן.

כמו כן, כל צד רגיש לדפוסים אחרים שפגעו בו שוב ושוב. וכשהוא נתקל באדם נוסף שמונחה על ידי אותו דפוס, הוא מתחרפן.

גברים קצו בשולטות נצלניות שרואות בהן ארנק, נהג וכולי. נשים קצו בנשלטים שמנסים בכוח לגרום להן להידחק למשבצת שתואמת את הפנטזיה המינית שלהם.

מפה אפשר להתקדם, כל עוד האנשים המעורבים באמת באים בלב פתוח ונפש חפצה, ולא כדי לדחוף אג'נדה.
Sm Art{☆Sm}
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020

פרשנות מעגלית ,לתופעת הנלוז ,המשבית עיזוז,בבדסמ

Sm Art{☆Sm} • 21 באוק׳ 2020
יום רביעי ,פרשת נח ,התשפ"א.
צעטאל ,ופרשנות,הגיגים,שיח עצמי ,דרש,הסבר ,מידע לציבור הרחב .
הכל חינם ,אין כסף .

עיקר הבדס"מ ,ביסודו, הוא ,ברובד הנפש ,
וברובד ה" תת מודע " ,של האדם המתעסק ,בו .

בכל אדם ,המשוייך,באמת ,אל הבדס"מ .
זה כי בתת המודע שלו ,קיים הבדסמ .

מי שמתאווה ,אל הבדס" מ ,זה לא האדם עצמו .
זה התת מודע שלו .וזה הנפש שלו .
שמתאווים אל הבדסמ .

כאשר מתבצע חיפוש וחיזוR אחרי בדסמ .
זה לא האדם .
זה התת מודע שלו ,זה הנפש שלו .
זה הבדידות ,זה שיממון הנפש שבו .
הצריך, נענוע ,ריגוש ..

כאשר אין תת מודע ,ונפש ,בפעולה .
נותרנו עם האדם .
ואז האדם ,משתנה לנו בצורת הדיבור, שלו.
והוא הופך להיות ,אדם ,שאין לו עניין בבדסמ ,כלל.

ותמיד זה היה ככה ,ותמיד זה יהיה כך .
יש לאדם 2 כפתורי הפעלה .
יש On ויש לו Off.
כאשר הוא על On .
אפשר לנהל אותו ,לתפעל אותו ,לנצל אותו ,לבצע בו ,את כל מעללי הבדסמ .
כאשר הוא על Off.
אי אפשר ,לקבל ממנו ,שום ,דבר ,השייך אל ה BDSM.


קרי ,בכל אדם יש 2 פרסונז'.
יש את האדם .ויש את הבדס"מ.
כאשר הבדסמ ,ב off .
אין עם מי לדבר ,בשפת הבדסמ .

כאשר האדם ב on,
אפשר לעשות סיבוב על התחת שלו .
ולעשות "קופה " רצינית ,על העבד .
והוא יעבור הרים ,ובקעות,ויעוף אל השולטת .

ד"נ .

עיקר הבדס"מ ,יש בו קשר ,ושייכות מובהקת, לכל הנושא פיננסי כלכלי .
זה צריך להיות, שהדומינה ,היא אשה שמעמדה הכלכלי נחות ,משל העבד .
והעבד ,יש לו 2 מצבים .
אם מצבו הכלכלי גרוע ,לא יוכל להתקיים שום בדסמ ,ראוי.
ואם מצבו הכלכלי ,שפיר ,אזי ,הבדסמ ,יתנהל על מישרין, ועל מי מנוחות .


הנשים ,הורידו להן את הראש .
כאשר הן יכולות לקיים קשר בדסמי ,ללא שום תמורה.
תהיה מי שלא תהיה האשה ,
אף אחת לא תחלק בדסמ ,בחינם ,לשום גבר .
יהיה מי שלא יהיה הגבר הזה.

אי לכך ,הם יתעללו ,בציבור הפונים .
כי מי שפונה ,משלה עצמו ,באשליות שווא.
עם תמונה ,ובלי תמונה ,אין אפשרות שיתקיים בדסמ .

העולם עובד בשיטה של" תן וקח" ,"קח ותן" ,"תביא ותקבל:," תקבל אם תביא ".

התאוריה הזו ,היא מדוייקת ,בדגש על מערכות יחסים .
של דומינות ,ונשלטים.

נשלט חייב ,להיות אדם מאוד מבוסס כלכלית .
מאוד נדיב,
מאוד נותן ,מאוד יציב ,מאוד זמין ,מאוד בעניין ,ומאוד מפנק .

אם הוא לא שכזה .
אז לעולם הוא לא יקבל בדסמ .
משום שולטת ,משום דומינה .

כאשר לדומינות ,
על כל 10 המציגות עצמן ,דומינות .
רק 1 מהן ,היא על באמת ,חצי דומינה .

יש דרך לבדוק מי דומינה .
ויש דרכים לבדוק מי עבד .
זה לא בעיה .

תמונה ,זה יצר הסקרנות .
תמונה ,זה שייך לדייטינג.
תמונה זה שייך ,לאילו שנעקצו ,או התאכזבו .
תמונה ,זה שייך ,לעסקה ,שאמורה לצאת לפועל .

התמונה היא דבר שולי ,בבדסמ .

יש כל מיני רמות ,של עבדים .
ויש כל מיני רמות של ,דומינות .

הדרכים למדד .
הוא .
סטטוס של מלכה,היא חייבת להיות אשה פנויה, וזמינה ,ובעניין לא פחות מהעבד.
,והלחם שהיא קונה במכולת, צריך להיות מהכסף של העבד .
צריך שתהיה תלות של מלכה ,בעבד.
ותלות ,של עבד במלכה.

עבד חייב לתת 7 דברים ,למלכה.
בשביל לקבל ,ממנה 3 דברים .
אילו זה יהיה כך .
זה לא יעבוד ביניהם ,לעולם .

ד"נ .סחיאדה ,סאחים ,סאחי .
במצב של סאחי ,אין לתת מודע ,כוח .

כאשר האדם יצא ממצב של "סאחי",
התת מודע שלו משתולל ,
ואז הוא נותן עצמה ,וביטחון, וכוח ,למלכה ,לעמוד מול עבד ,
שיצא ממחוזות השפיות ,והשיווק משקל ,האגו שלו .

כל עוד שהיא "סאחית ",והעבד "סאחי ."
היא תשלב רגל על רגל.
והוא ישלב ידיים .
ויזיינו מוח אחד לשניה ..

והם יתעבו זה את זו ,וזו את זה .

יש תיעוב בין ,שולטת לנשלט .
תיעוב עקרוני ,קיים ,בין אשה שמגדירה עצמה לשולטת .
ויש תיעוב של עבד ,אל מול אשה שהגדירה, עצמה כשולטת.

לשניהם ,יש גאווה .
לשניהם יש אגו .
לשניהם יש בעיית בטחון עצמי.
לשניהם יש תסביך חברתי ,ומציאות חיים חריגה ,ומורכבת .

בגלל זה ציינתי ,שחייב ,שהעבד יהיה אמיד .
כאשר העבד הוא , אמיד ונדיב .
מרגישים את זה בהתנהלות המהירה שלו ,ובהתנהגות שלו ,שמשחררת את התקיעות, שחייבת להיות קיימת ,כאשר 2 אנשים שכאילו נפגשים, זה אל מול זה .


כולם גיבורים גדולים.
מאחורי המקלדת .

בפועל ,כאשר הם נפגשים זה מול זה .
הכל יתהפך להם על הפרצוף.

היא לא שולטת ,והוא לא נשלט .
בגלל זה אמרתי שמתוך 10 שולטות.
תהיה בפועל רק חצי שולטת, בסופו של דבר.

שולטת אמיתית .
ונשלט אמיתי .
יש בניהם ,טלפתיה ,יש ביניהם חשיבה מוחית זהה ,והעיתון ביניהם ,פועל ,באופן מסונכרן,עי ,כוח המחשבה ,ורצון שלהם .

וזה דבר שיוכל להתקיים.
רק אם יש ,צורך נפשי ,פיזי ,וכלכלי .
לשולטת בעבד ספציפי .


כל ההתחלות בבדסמ ,הם יהיו לא קלות .
ההמשך תלוי ,בשניהם .

מי שמרים את גובה המלכה ,זה רק העבד .
הרמה של הנתינה בתשוקה של העבד .
הם אילו, שיקבעו את החצי מלכה ,תהפוך למלכה ,סופר מלכה.

גם מלכה במצבים מסויימים ,יכולה להפוך עבד ,לסופר עבד .

תלוי מה מצבה הכלכלי.
אם מצבה הכלכלי טוב .
ויש לה מצב רוח טוב .
היא תיקח עבד קטן ,ותהפוך אותו ,לעבד גדול .

הזמן הוא מרכיב חשוב .
ההתאמה היא מרכיב חשוב .
הזמינות ,הוא מרכיב חשוב .
הסטטוס של המלכה ,זה דבר קריטי .

אין מציאות שמחכה, הלב שלה ,יהיה ,בגבר מסויים .
ויצא לה סשנים מוצלחים ,עם עבד קבוע .

יש מציאות של מלכה, יהיו 9 עבדים ,סתם בשביל של הנישנוש .
אבל, יהיה לה עבד אחד אמיתי ,שנפשה ,קשורה בנפשו .

האופציה האחרונה.
היא רלוונטית.
כאשר יש סוגיה קרמתית ,בין העבד הזה למלכה ,הזו .
סוגיה קרמתית ,קרי ,יש סיבה מדוע שניהם ,נפגשים, שוב ,ושוב .ושוב .

כאשר ציינתי התאמה .
התאמה, אומרת .

שיש הבדל עצום .
בין מלכה למלכה. ובין עבד לעבד .
ואסביר .
מלכה שנת הנחש ,יש לה מנעד .
מלכה שנת ארנבת יש לה מנעד .
מלכה שנת הכבש ,יש לה מנעד .
מלכה שנת החזיר, יש לה מנעד.
מלכה שנת הדרקון, יש לה מנעד .
מלכה שנת הנמר , יש לה מנעד .
מלכה שנת החולדה ,יש לה מנעד .
מלכה שנת הסוס ,יש לה מנעד .
מלכה שנת השור, יש לה מנעד .
מלכה שנת הכלב ,יש לה מנעד .
מלכה שנת התרנגול ,יש לה מנעד .
מלכה שנת הקוף ,יש לה מנעד .

ואחרי זה ,יש משמעות ליום שהיא נולדה .
רוב האנשים בבדסמ, זה אנשים ,שנולדו ביום שלישי .

האנשים שנולדו ביום שלישי .הם בנים ובנות בכורים ,וברורות על פי רוב ,או הילדים שנולדו לאחר הבן הבכור .או הבת הבכורה .

והם על פי הרוב ,מאוד חשוב להם ,הסטטוס הכלכלי ,שלהם .
היצרים שלהם ,גבוהים, מהממוצע .
והם או כולם לטוב ,או כולם לרע .
אין להם אמצע .


ולאחמכ" ,יש משמעות
למזל שנולדו בו .
גדי ,מאזניים ,עקרב , בתולה, טלה, שור ,וכו 'וכו ' ..

כולן ,כולל ,כולן .
המצב האידאלי מבחינתן ,הוא להיות נשלטת .
באין שולט ראוי בסביבתן .
הן בוחרות להיות שולטות .

קרי , הסטטוס של השולטות .
הטבע, כתוצאה מציאות עגומה ,שלא נמצא, שולט ראוי ,בסביבתן .

השולטת הכי גדולה, בעולם .
באותו הרגע ,בו תמצא ,את השולט הראוי לה .
תהפוך את רואה, בין רגע .
ותהיה נשלטת אל מתחת ,רגליו.

למה ?
ככה .
כי זה הטבע ,של האשה .
האשה משתינה על כולם ,כאשר יש לה צורך .
ושולטות רבות ,גם אמיתיות .
הן מרירות על העובדה, שהרבה גברים ,לא רוצים ,להיות גברים אמיתיים ,מתחילה ועד סוף.

גבר אמיתי , זה לא בעיה לדעת ,מי גבר אמיתי ,ומי לא.

נשלט איכותי ,זה ברירת מחדל ,לכך ,שהיא טרם ,זכתה להכיר את הגבר האמיתי שלה .
או את השולט .
או יותר נכון ,את הגבר שמסונכרן אליה ,בינגו .

כל האי התאמה ,נובעת בגין הטבע השונה של בני האדם הנפגשים, זה מול זו .

שניהם טיפשים.

אם הוא כלב .והוא מתעקש להתנהג ככלב ..והיא תרנגולת ,ומתעקשת להתנהג כמו תרנגול .
אז ידוע מראש. איך זה יתחיל ,ואיך זה יגמר.

אבל אם הוא כלב ,עם מוט הילוכים ,במוח שלו ,ובפה שלו ,וביכולת הנשימה הארוכה ,שלו .
אז ,הוא יוכל ,לשמח ,ולעודד ,ולהסתדר, עם התרנגולת .

אבל אם רק כלב ,והוא יעמוד מול התרנגולת.
והטבע של שניהם ,יצר .
שהם יריבו, אז הם יריבו.

מישהוא מהשניים ,חייב להיות מאוד מאוד חכם ,ומאוד מאוד מסודר כלכלית .

ואז אפשר שתתקיים ביניהם ,חגיגה בדס'מית.

ואם אין שם אחד שכזה ,והסיכוי להתאמה עפ דרך הטבע היא חלודה.
אזי לא יהיה ביניהם ,כלום .

בגלל זה כולם מחפשים .
וכולם חושבים שיש להם אינטואיציה מפותחת.
זה לא האינטואציה מפותחת .

זה האגו מפותח .
זה טבע מפותח .
זה עקשנות מפותחת .
זה כעס אצור מפותח .
זה הכללה גורפת מפותחת .

וזה מה שקורה לאותן 9 וחצי ,שהן אינן שולטות.

כי הן מעולם ,לא הכירו עבד איכותי ואמיתי, על באמת .

דבר אחרון .
נאמנות, זה הכי חשוב .

נאמנות הכוונה ,אתה לא חושב מהזין.
אתה שם כי היא זקוקה לך .
24 שבע .
364 יום בשנה .

שלום, שלום ,שלום ,לכולנו ..יום נפלא ומרנין ,עם שפע עיזוז עוז צהלה ורננה .

נפגש בשמחות .😋🤩




נסיים בשיר עיזוז ,ורינה.
https://youtu.be/z9bFWchmIz0
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
Zord כתב/ה:
ממתקינקי אחי.

אני חייב לומר לך שלא ניתן לנצח ויכוח נגד נשים סלאש פמיניזם בפורום הזה, טרם ראיתי את זה קורה ואני גם לא חושב שזה קרה כשלא ראיתי.
זה בכלל לא משנה מה תרשום, איך תרשום או אילו הוכחות תביא.
זה מניסיון אישי.

.


ימות משיח! תודה זורד ❤

Zord כתב/ה:


וגם, ליבי כואב לכל הנשלטים האינסלים (האמיתיים) שנמצאים פה, שהם הרוב (לפי השולטות) הם באמת נואשים מאוד...טרם נתקלתי בנואשים מהם בארץ ישראל.

הבעיה עם גברים (באופן כללי) שבמקום להתאחד אנחנו נלחמים אחד בשני כדי להשיג בחורות, בין אם זה בצורה ישירה או עקיפה.
אנחנו צריכים להתאחד כמו הנשים ולמצוא להם פיתרון רציונאלי לכל האינסלים הרעבים שזועקים פה יום יום
לעזרה.


סיקרנת. במה עשוי להתבטא פתרון כזה?
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי כתב/ה:
אגיד לך משהו כזה. למצוא התאמה בדס״מית זה לא מצב שמאפשר לך לשחק ״בונקר״. אני לא מדבר על להתפשר ולהיות עם מישהי שאתה לא נמשך אליה. אני מדבר על הצורך הזה באפקט ה״וואוו״ או להגיע עם רשימת דרישות שמבחן הזמן הוכיח שהיא לא ריאלית.

אדגים על עצמי. קל לי יותר להימשך לבהירות מאשר שחומות. קל לי יותר להימשך לנמוכות מאשר גבוהות. קל לי יותר להימשך לבעלות שיער רך מאשר בעלות שיער נפוח וקשה. מעשנות זה בעיה. יותר מדי קעקועים זה בעיה. משקפיים זה בעיה. וגם פטמות ורודות זה פטיש. וגם כפות רגליים קטנות זה פטיש.

בזירה הונילית כל הרשימה הנ״ל היא מעשית. לא קלי קלות, אבל בגדר הסביר למצוא. בעולם הבדס״מי זה לירות לעצמך ברגל.

ובנוגע לזה --
יש מקרים שבהם אני מבין שזאת לא בחורה שהייתי זורק מהמיטה. שנעים להסתכל עליה. שהיא בסדר. אבל לא נפלתי. לא היה שם ״וואוו, היא חתיכה ברמות, הייתי רוצה אותה עכשיו״. ואולי עוד תמונה תעזור. ואולי שיחת וידאו איתה במשהו שמדמה קשר עין יעזור עוד יותר. זה לא חייב להיות או פסילה על הסף או בליינד דייט ״על החיים ועל המוות״.

והפסילה הזאת האוטומטית על זה שהיא לא ״וואוו״ זה הרגל מגונה, כי זה קל להתרגל לעשות את זה. זה הרגל שסוגר אופציות וגורם לבזבוז עצום של זמן עקב חיפוש אחרי משהו שהוא שואף לבלתי אפשרי, אלא אם כן אתה מתכוון להפוך את החיפוש הזה למטרת חייך לשנים הבאות. זה מכניס אותך ללופ של חוסר שביעות-רצון, זה קצת כמו שאלוהים זורק עליך מתנות וכל מה שאתה רואה זה חתיכות חרא. זה לחיות במצב תודעה של חוסר, של חוסר הוקרה על כלום.


הבן, ידידי, שכל מה שכתבת פה זר לי כמו כריית מלח בטימבקטו.
אתה מדבר על שיער ופטמות ועל למצוא את מבוקשתך ואני בקושי מבינה על מה אתה מדבר בכלל. כלומר, כשאתה שואל את עצמך "מה אני מחפש באשה" אז זו התשובה שלך?
כתבת על פסילה של מי שלא "וואו" והכוונה היא ל"וואו" של יופי חיצוני? זה הקריטריון הראשון? זה הדבר המשמעותי?
כשאני נמשכת או לא נמשכת לגבר, המראה החיצוני שלו משחק תפקיד כל כך מינורי. זה קריטריון, זה קיים, אבל זו ממש לא ההתחלה. היופי נמצא בראש פירמידת הצרכים שלי, לא בבסיס. אני עשויה להימשך לגבר מאד יפה רק בגלל שהוא יפה, אבל זה לא יגרום לי להתאהב בו וזה בטח שלא ימנע מגברים פחות יפים למצוא חן בעיני. יופי הוא רק תכונה אחת, תכונה נחמדה ונעימה אבל רק תכונה אחת ששווה בערכה לכל תכונה אחרת במכלול.
ואתה מדבר עליו כאילו שזו המהות.

אם קשה להבין את זה, אנסה להביא דוגמה. דמיין למשל... אוקיי, יש לי משהו אמיתי. חברה שלי, רווקה שמאד רוצה זוגיות ומתקשה למצוא, למרות שהיא יפה וחכמה וטובה וחטובה ועוד הרבה דברים טובים. על הנייר היא מושלמת. אז אני שואלת אותה, מה היא מחפשת בגבר, והיא עונה לי - שיהיה מהנדס. שירוויח טוב. שיעבוד בעבודה בלי משמרות לילה. שיהיו לו משקפיים. שיאהב ספורט אבל לא יותר מידי. שההורים שלו גרים רחוק ולא מתקשרים כל יום. שיאהב לאכול סלט.
ואני עונה לה - טוב, ברור למה את לבד, מה זה הקריטריונים האקראיים האלה? ככה לא בוחרים בן זוג, מה קרה לך?

השאלה היא, אם גם אתה, במבט מהצד, מבין למה היא לבד. או שהרשימה שלה נשמעת לך הגיונית.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ArchAngel​(שולטת) • 21 באוק׳ 2020
אני כתבתי מפורשות:
"הסיבה המהותית יותר לבקשה שיפנו נשלטים קודם כל עם תמונה, מעבר לעניין המשיכה, היא כי לרוב אנשים יחשבו פעמיים לפני שהם מקלידים שיט מבחיל כשיורדת מסיכת האנונימיות והתמונה שלהם תופיע לצד הטקסט שיכתבו".

עכשיו, אני מבינה שהטקסט ארוך (אם כי לא נראה לי שאמור להיות לך קושי עם אחד לאור האריכות שבה אתה כותב), אבל אם בחרת להגיב אליו במקום לדלג היית אמור לקרוא לפחות את חלקו ולהבין כבר מהפסקאות הראשונות שהבעיה של שולטות היא לא עם המראה החיצוני של נשלטים אלא עם התנהגותם, ומה שאתם מעדיפים להאמין שנובע "מעודף פניות שגורמות לנו לעוף על עצמנו" זה בכלל ניסיון להרגיש מעט בטוחות יותר כי המציאות שלנו פה ממש לא אוטופית ואנחנו לא עטופות בגברים שרק מפנקים אותנו ואנחנו מזלזלות בהם.

אבל אתה בחרת להתעלם לחלוטין מהטענה שלי ולהמשיך להתמקד בעמדה שלך בלי קשר למשהו שטענתי, וזה מוטיב שחוזר על עצמו לאורך הפוסט הזה וגם בכל הפוסטים שקדמו לו, ומסביר היטב למה גברים ממשיכים להאמין שלשולטות יש מניעים נסתרים ולא הוגנים נגדם למרות ששולטות מדברות ללא הרף בצורה מאוד ברורה וגלויה על חוויותיהן ומניעיהן.

אז מה קרה כאן?
אתה התחלת לדבר מעל ראשה של קבוצה שמעולם לא היית חלק ממנה, ולכן לא יכול להיות לך מושג מה באמת עובר עליה, ואף על פי כן קבעת עבורה בביטחון יתר שהמניעים של חברותיה אלו כוונות שלא באמת עוברות להן בראש כשהן מבקשות תמונה.
ואז באו אותן שולטות שאתה מייחס להן איזו סנוביות מרוב פניות, והן מסבירות לך מה באמת עובר עליהן וכמה שהחוויה שלהן שונה ממה שנוח לגברים להניח לגביהן.
ובתגובה לכך אתה (וגם שאר המגיבים בתגובות האחרות) התעלמת לחלוטין ממה שנטען בפניך.
מכיוון ואין לך ממש דרך לסתור את זה, בחרת במקום זאת להתחיל לדבר על עניין כלשהו שאתה מאמין בו בנוגע לשולטות אבל שבכלל לא נטען על ידן.
ואז אתה טופח לעצמך על השכם כי כיבכול כתבת טיעון משכנע "שמבהיר את הנקודה שלך" רק ששכחת ששום מילה לא התייחסה למשהו אחד שנשים כתבו.

קוראים לזה "טיעון איש קש"- להתייחס לעמדה המנוגדת באופן לא מדויק שלא רלוונטי לנאמר, ככה שאתה מציג את העמדה המנוגדת אליך כחלשה או מגוחכת, וככה אתה יוצא "הרציונלי" שמנצח את הטיעון ההו-כה מגוחך של הצד השני.

ככה גברים מסוימים מגיבים לטיעונים של שולטות, ולא בפעם הראשונה.
לא משנה מה שולטת תגיד, לא משנה כמה שולטות יטענו את אותו הדבר, גברים מסוימים ימשיכו להיאחז במה שנוח להם לחשוב על מה שעובר בראשן של שולטות במקום להתייחס לרגע למה שהן אומרות שבאמת עובר בראשן ולבחון מחדש את סט האמונות שלהם לגביהן.
הם ימשיכו להתעלם מכל טיעון ולחזור כמו מנטרה על מה שהם מעדיפים להאמין בו, כאילו יש בהם איזה פחד פנימי כזה לגלות שהם טעו ויש הסברים אחרים לדחיות שחוו וזה מאיים על דימוי העצמי שלהם.

נראה שהם מעדיפים לחשוב שזה בגלל ששולטות הן סנוביות רעות, שטחיות, טיפשות וחסרות נימוס שעפות על עצמן (ועם גישה כזו מזלזלת ומתנשאת שהם מביעים בריש גלי בכל דיון מחדש, מה הפלא שלא עונות להם?) ואם זה מה שהם מאמינים בו הם פשוט ימשיכו להביע את זה, ולא משנה מה יכתב בפניהם הם תמיד יגיבו בהסטת הדיון למחוזות לא רלוונטים בשביל להילחם בטענות שלא נטענו ולקבל אשליה של ניצחון בוויכוח ואיזו עליונות מוסרית או אינטלקטואלית על השולטות "החיות בסרט האלו".
והם עוד יאמינו שהם במשימה הירואית שבה ש"מצילים פה גברים אחרים" ו"מספרים להם את האמת שהם לא יודעים על המרושעות האלו".

אבל ה"אמת" די גלויה פה, נשים כותבות בפעם האלף מה עובר עליהן, מאכילות גברים בכפית וממש מדקלמות להם מה לעשות בשביל שיווצר ביניהם קשר, בהיקף שלא ראיתי בשום פלטפורמת היכרות אחרת ועדיין גברים מסוימים מעדיפים להתעלם, לחשוב שנעשה להם עוול ושהם מבינים יותר מנשים מה זה להיות נשים בכלוב, ולהגיד אחד לשני "חחחח איזה סתומות פה כולן, אל תתייחס אליהן אחי, תמשיך כמו שאתה ותראה להן שאתה גבר-גבר" ומתפלאים שזה לא עובד לאף אחד מהם.

הא'-ב' בלהצליח עם מי שאתה מעוניין בו הוא פשוט להקשיב לו, גם אם אתה לא מסכים עם עמדותיו עליך בכל זאת לנסות לראות את הדברים מנקודת מבטו, לדבר אל מה שאתה קולט שעובר עליו.
ככה זה עובד בעולם הפרסום, הפוליטיקה, ובכל מקום אחר שבו גורמים לאנשים לרצות לבחור בך. רק בכלוב נשלטים חושבים שאם יתעקשו לא להקשיב למי שהם מעוניינים להכיר הם יוכיחו שהם "זכרי אלפא לא מתרפסים" וזה יגרום ל"שולטות אמיתיות" שמסתתרות שם איפשהו להתחיל לרדוף אחריהם. רק שאנחנו ממשיכות לראות אותם מתלוננים על דחיות גם בפוסטים הבאים, ככה שנראה שהרעיון שלהם לא ממש מוצלח.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
יולי Yuli כתב/ה:
ממתקינקי כתב/ה:
אגיד לך משהו כזה. למצוא התאמה בדס״מית זה לא מצב שמאפשר לך לשחק ״בונקר״. אני לא מדבר על להתפשר ולהיות עם מישהי שאתה לא נמשך אליה. אני מדבר על הצורך הזה באפקט ה״וואוו״ או להגיע עם רשימת דרישות שמבחן הזמן הוכיח שהיא לא ריאלית.

אדגים על עצמי. קל לי יותר להימשך לבהירות מאשר שחומות. קל לי יותר להימשך לנמוכות מאשר גבוהות. קל לי יותר להימשך לבעלות שיער רך מאשר בעלות שיער נפוח וקשה. מעשנות זה בעיה. יותר מדי קעקועים זה בעיה. משקפיים זה בעיה. וגם פטמות ורודות זה פטיש. וגם כפות רגליים קטנות זה פטיש.

בזירה הונילית כל הרשימה הנ״ל היא מעשית. לא קלי קלות, אבל בגדר הסביר למצוא. בעולם הבדס״מי זה לירות לעצמך ברגל.

ובנוגע לזה --
יש מקרים שבהם אני מבין שזאת לא בחורה שהייתי זורק מהמיטה. שנעים להסתכל עליה. שהיא בסדר. אבל לא נפלתי. לא היה שם ״וואוו, היא חתיכה ברמות, הייתי רוצה אותה עכשיו״. ואולי עוד תמונה תעזור. ואולי שיחת וידאו איתה במשהו שמדמה קשר עין יעזור עוד יותר. זה לא חייב להיות או פסילה על הסף או בליינד דייט ״על החיים ועל המוות״.

והפסילה הזאת האוטומטית על זה שהיא לא ״וואוו״ זה הרגל מגונה, כי זה קל להתרגל לעשות את זה. זה הרגל שסוגר אופציות וגורם לבזבוז עצום של זמן עקב חיפוש אחרי משהו שהוא שואף לבלתי אפשרי, אלא אם כן אתה מתכוון להפוך את החיפוש הזה למטרת חייך לשנים הבאות. זה מכניס אותך ללופ של חוסר שביעות-רצון, זה קצת כמו שאלוהים זורק עליך מתנות וכל מה שאתה רואה זה חתיכות חרא. זה לחיות במצב תודעה של חוסר, של חוסר הוקרה על כלום.


הבן, ידידי, שכל מה שכתבת פה זר לי כמו כריית מלח בטימבקטו.
אתה מדבר על שיער ופטמות ועל למצוא את מבוקשתך ואני בקושי מבינה על מה אתה מדבר בכלל. כלומר, כשאתה שואל את עצמך "מה אני מחפש באשה" אז זו התשובה שלך?
כתבת על פסילה של מי שלא "וואו" והכוונה היא ל"וואו" של יופי חיצוני? זה הקריטריון הראשון? זה הדבר המשמעותי?
כשאני נמשכת או לא נמשכת לגבר, המראה החיצוני שלו משחק תפקיד כל כך מינורי. זה קריטריון, זה קיים, אבל זו ממש לא ההתחלה. היופי נמצא בראש פירמידת הצרכים שלי, לא בבסיס. אני עשויה להימשך לגבר מאד יפה רק בגלל שהוא יפה, אבל זה לא יגרום לי להתאהב בו וזה בטח שלא ימנע מגברים פחות יפים למצוא חן בעיני. יופי הוא רק תכונה אחת, תכונה נחמדה ונעימה אבל רק תכונה אחת ששווה בערכה לכל תכונה אחרת במכלול.
ואתה מדבר עליו כאילו שזו המהות.

אם קשה להבין את זה, אנסה להביא דוגמה. דמיין למשל... אוקיי, יש לי משהו אמיתי. חברה שלי, רווקה שמאד רוצה זוגיות ומתקשה למצוא, למרות שהיא יפה וחכמה וטובה וחטובה ועוד הרבה דברים טובים. על הנייר היא מושלמת. אז אני שואלת אותה, מה היא מחפשת בגבר, והיא עונה לי - שיהיה מהנדס. שירוויח טוב. שיעבוד בעבודה בלי משמרות לילה. שיהיו לו משקפיים. שיאהב ספורט אבל לא יותר מידי. שההורים שלו גרים רחוק ולא מתקשרים כל יום. שיאהב לאכול סלט.
ואני עונה לה - טוב, ברור למה את לבד, מה זה הקריטריונים האקראיים האלה? ככה לא בוחרים בן זוג, מה קרה לך?

השאלה היא, אם גם אתה, במבט מהצד, מבין למה היא לבד. או שהרשימה שלה נשמעת לך הגיונית.


לא יקירתי, את בחרת להבין את מה שרצית להבין כדי לגולל את משנתך.

אני כתבתי מה מושך אותי במיוחד מבחינת מראה חיצוני, למה קל לי יותר להימשך וחוסר הריאליות של לפסול אנשים בצורה אוטומטית לפי תמונה (וכתבתי את זה כתגובה לפוסט של מישהו שכתב בדיוק על הנושא הזה ולא אחר) כאשר ייתכן אנשים אלו אינם מודל היופי והשלמות שלך, אבל לאור המבחר הדל בהרבה של אנשים בדס״מים בהשוואה לוניליים, יש הגיון בניסיון להגמיש את הקריטריונים.

לא כתבתי על להימשך לאישה רק בגלל שהיא יפה, או כל הבולשיט הצדקני הזה. כתבתי על רף הכניסה של היכרות ברשת, שזה לפחות לאנשים שלא תקועים 20 שנה בחשיבה של תחילת אתרי ההיכרות ואחרי אי אלו מילות פתיחה ונימוסין, הבנה אם הצד השני עובר או לא עובר מסך.

חברה שלך מחפשת קשר ונילי (כי לא ציינת אחרת), כל ההתייחסות שלי לחוסר הריאליות נובעת מהמבחר הדל בהרבה של בדס״מיים לבחור מהם. אם קשה לך להבין.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
ArchAngel כתב/ה:
אני כתבתי מפורשות:
"הסיבה המהותית יותר לבקשה שיפנו נשלטים קודם כל עם תמונה, מעבר לעניין המשיכה, היא כי לרוב אנשים יחשבו פעמיים לפני שהם מקלידים שיט מבחיל כשיורדת מסיכת האנונימיות והתמונה שלהם תופיע לצד הטקסט שיכתבו".

עכשיו, אני מבינה שהטקסט ארוך (אם כי לא נראה לי שאמור להיות לך קושי עם אחד לאור האריכות שבה אתה כותב), אבל אם בחרת להגיב אליו במקום לדלג היית אמור לקרוא לפחות את חלקו ולהבין כבר מהפסקאות הראשונות שהבעיה של שולטות היא לא עם המראה החיצוני של נשלטים אלא עם התנהגותם, ומה שאתם מעדיפים להאמין שנובע "מעודף פניות שגורמות לנו לעוף על עצמנו" זה בכלל ניסיון להרגיש מעט בטוחות יותר כי המציאות שלנו פה ממש לא אוטופית ואנחנו לא עטופות בגברים שרק מפנקים אותנו ואנחנו מזלזלות בהם.

אבל אתה בחרת להתעלם לחלוטין מהטענה שלי ולהמשיך להתמקד בעמדה שלך בלי קשר למשהו שטענתי, וזה מוטיב שחוזר על עצמו לאורך הפוסט הזה וגם בכל הפוסטים שקדמו לו, ומסביר היטב למה גברים ממשיכים להאמין שלשולטות יש מניעים נסתרים ולא הוגנים נגדם למרות ששולטות מדברות ללא הרף בצורה מאוד ברורה וגלויה על חוויותיהן ומניעיהן.

אז מה קרה כאן?
אתה התחלת לדבר מעל ראשה של קבוצה שמעולם לא היית חלק ממנה, ולכן לא יכול להיות לך מושג מה באמת עובר עליה, ואף על פי כן קבעת עבורה בביטחון יתר שהמניעים של חברותיה אלו כוונות שלא באמת עוברות להן בראש כשהן מבקשות תמונה.
ואז באו אותן שולטות שאתה מייחס להן איזו סנוביות מרוב פניות, והן מסבירות לך מה באמת עובר עליהן וכמה שהחוויה שלהן שונה ממה שנוח לגברים להניח לגביהן.
ובתגובה לכך אתה (וגם שאר המגיבים בתגובות האחרות) התעלמת לחלוטין ממה שנטען בפניך.
מכיוון ואין לך ממש דרך לסתור את זה, בחרת במקום זאת להתחיל לדבר על עניין כלשהו שאתה מאמין בו בנוגע לשולטות אבל שבכלל לא נטען על ידן.
ואז אתה טופח לעצמך על השכם כי כיבכול כתבת טיעון משכנע "שמבהיר את הנקודה שלך" רק ששכחת ששום מילה לא התייחסה למשהו אחד שנשים כתבו.

קוראים לזה "טיעון איש קש"- להתייחס לעמדה המנוגדת באופן לא מדויק שלא רלוונטי לנאמר, ככה שאתה מציג את העמדה המנוגדת אליך כחלשה או מגוחכת, וככה אתה יוצא "הרציונלי" שמנצח את הטיעון ההו-כה מגוחך של הצד השני.

ככה גברים מסוימים מגיבים לטיעונים של שולטות, ולא בפעם הראשונה.
לא משנה מה שולטת תגיד, לא משנה כמה שולטות יטענו את אותו הדבר, גברים מסוימים ימשיכו להיאחז במה שנוח להם לחשוב על מה שעובר בראשן של שולטות במקום להתייחס לרגע למה שהן אומרות שבאמת עובר בראשן ולבחון מחדש את סט האמונות שלהם לגביהן.
הם ימשיכו להתעלם מכל טיעון ולחזור כמו מנטרה על מה שהם מעדיפים להאמין בו, כאילו יש בהם איזה פחד פנימי כזה לגלות שהם טעו ויש הסברים אחרים לדחיות שחוו וזה מאיים על דימוי העצמי שלהם.

נראה שהם מעדיפים לחשוב שזה בגלל ששולטות הן סנוביות רעות, שטחיות, טיפשות וחסרות נימוס שעפות על עצמן (ועם גישה כזו מזלזלת ומתנשאת שהם מביעים בריש גלי בכל דיון מחדש, מה הפלא שלא עונות להם?) ואם זה מה שהם מאמינים בו הם פשוט ימשיכו להביע את זה, ולא משנה מה יכתב בפניהם הם תמיד יגיבו בהסטת הדיון למחוזות לא רלוונטים בשביל להילחם בטענות שלא נטענו ולקבל אשליה של ניצחון בוויכוח ואיזו עליונות מוסרית או אינטלקטואלית על השולטות "החיות בסרט האלו".
והם עוד יאמינו שהם במשימה הירואית שבה ש"מצילים פה גברים אחרים" ו"מספרים להם את האמת שהם לא יודעים על המרושעות האלו".

אבל ה"אמת" די גלויה פה, נשים כותבות בפעם האלף מה עובר עליהן, מאכילות גברים בכפית וממש מדקלמות להם מה לעשות בשביל שיווצר ביניהם קשר, בהיקף שלא ראיתי בשום פלטפורמת היכרות אחרת ועדיין גברים מסוימים מעדיפים להתעלם, לחשוב שנעשה להם עוול ושהם מבינים יותר מנשים מה זה להיות נשים בכלוב, ולהגיד אחד לשני "חחחח איזה סתומות פה כולן, אל תתייחס אליהן אחי, תמשיך כמו שאתה ותראה להן שאתה גבר-גבר" ומתפלאים שזה לא עובד לאף אחד מהם.

הא'-ב' בלהצליח עם מי שאתה מעוניין בו הוא פשוט להקשיב לו, גם אם אתה לא מסכים עם עמדותיו עליך בכל זאת לנסות לראות את הדברים מנקודת מבטו, לדבר אל מה שאתה קולט שעובר עליו.
ככה זה עובד בעולם הפרסום, הפוליטיקה, ובכל מקום אחר שבו גורמים לאנשים לרצות לבחור בך. רק בכלוב נשלטים חושבים שאם יתעקשו לא להקשיב למי שהם מעוניינים להכיר הם יוכיחו שהם "זכרי אלפא לא מתרפסים" וזה יגרום ל"שולטות אמיתיות" שמסתתרות שם איפשהו להתחיל לרדוף אחריהם. רק שאנחנו ממשיכות לראות אותם מתלוננים על דחיות גם בפוסטים הבאים, ככה שנראה שהרעיון שלהם לא ממש מוצלח.


גברת יקרה, אני רואה שבחרת להקיא עליי את כל התסכול שלך, אבל בכל זאת אענה לך בצורה לא מתוסכלת חזרה.

אני הצעתי הסברים, לא טענתי שאני יודע יותר טוב מכולם, והתבססתי בהסברים של על מוטיב ה״היצע וביקוש״ שעליו כתבו גם אחרים, כולל נשים (אז מספיק לעשות כל דיון כזה למלחמת מגדרים).

הרחבתי את עניין ההיצע והביקוש.

בהסברים הנוספים חזרתי והדגשתי (אבל זה מקום שבו את דילגת והתעלמת) שאין אחידות בין ה״שולטות״ בכלוב. יכולה להיות שולטת אחת רצינית, אמיתית, אנושית להפעיל, שולטת אחרת שהיא חרא בת אדם ושולטת שלישית שזה בכלל ילד בן 13 שבא לעשות פה דאחקות.

מה שפחות ברור לי הוא מדוע כל פוסט שעוסק בנושא פרטני כמו הדדיות בשליחת תמונה צריך להפוך שוב ושוב למניפסט ״אנחנו מתוסכלות שנשלטים לא פונים אלינו בצורה מכובדת״. זה לא קשור. לא קשור. לא קשור.

לא כל הגברים בכלוב פונים בצורה לא מכובדת. הגברים שפונים בצורה לא מכובדת לא מגיעים לנקודה שבה שולטת תדרוש מהם תמונה (אלא אם כן היא ציינה במפורש בפרופיל שלה שרק כך ניתן לפנות אליה בכלל). הדיון הוא על דרישת של תמונה בכל שלב של ההתכתבות, לרבות לא ישר על המילה הראשונה. מכאן נובע, שאותם נשלטים פנו לשולטת באופן שגרם לה להתעניין בתמונה שלהם והיא זאת שביקשה את התמונה.

ולא המקרה שהם אנסו עליה תמונה של התחת שלהם עם מלפפון בתוכו. לא זה המקרה.

וכל האנשים שהגיבו בדפים הראשונים של הדיון הזה, הבינו שזה לא המקרה. זה לא המקרה של ״בגלל שהנשלט פנה בצורה לא נאותה״.

אני אחזור ואעיד שעל כל 100 תמונות ששלחתי בין אם השליחה נעשית בתחילת ההתכתבות ובין אם השליחה נעשתה אחרי שיחת חולין נעימה ובין אם השליחה נעשתה כמה ימים אחרי תחילת ההתכתבות, על כל 100 כאלה קיבלתי אולי חזרה רק 1. זאת נורמה התנהגותית, וזה לא יעזור כמה תירוצים שרק ייכתבו כאן, זה מה שקורה בפועל. וזה לא רק אני חווה, אלא הרבה גברים בכלוב חווים. איך אני יודע? כי אני מתכתב איתם.

אז תוכלי להתחיל להמציא סיבות. זה בטח כי פניתי בחוצפה. לא, לא פניתי בחוצפה. זה בטח כי שלחתי דיק פיק. לא, שלחתי תמונת פנים נורמלית. זה בטח כי לא היית לטעמה. בינגו. אבל במקרה כזה לא תישלח תמונה חזרה. ולא בגלל שאני נשלט ולא בגלל שאני פונה לשולטות, אבל בגלל שזאת הנורמה. והיא חייבת להיות קשורה למשהו קצת יותר רחב מאשר ״גברים לא יודעים לפנות לנשים, ולכן כל מה שקורה זה בגללם שהם אידיוטים/אינסלים״.

ולי אישית זה לא כואב. אני כותב כאן כי אני מודע לעצם הבעיה עם יותר מעשור של ניסיון בנושא. אני מודע לכך שזה משחק של מספרים. אני מודע לכך שכך החיים עובדים. יש מספר של ״כשלונות״ שצריך לעבור כדי להגיע להצלחות. שזה חלק מהמנגנון שמוביל לתוצאות: להתחשל ולדעת להתמודד עם דחיה. שוב ושוב ושוב. לא לקחת את זה באופן אישי, אלא לפעול בצורה יעילה. לשלוח תמונה יחסית מוקדם, לקחת בחשבון שיש סיכוי טוב שהצד השני לא ימשיך הלאה ולהמשיך הלאה עם אחרת. ועוד אחרת. ועוד אחרת. ועוד אחרת, עד שבסוף יש התאמה.

אפשר לבחור להיות מתוסכל מזה. אבל עם גישה כזאת בחיים לא ניתן להצליח בכלום, במיוחד למי שרוצה את הכי טוב עבור עצמו.

לדוגמא, הסטטיסטיקה של שחקנים זה ליהוק על כל כ-400 אודישנים. כן, על כל תפקיד עיקרי ששחקן עושה יש 399 אודישנים שדחו אותו. המספר אפילו גדול יותר עבור חברת הנזק שניגשת למשקיעים. כמות ה״לא״ שמקבלים היא עצומה לעומת ה״כן״. גם במשרות שיש עליהן תחרות רבה, יש אלפי מתמודדים ורק אחד מתקבל. ככה החיים עובדים. אין להלין על כך, ולחפש פרסי ניחומים.

זה היצע וביקוש, וזאת לא מילה גסה. ככה מתנהלים החיים.

ואם ההיצע הגדול של נשלטים עדיין משאיר שולטות עדיין מתוסכלות? זה לא קשור לנושא שליחת תמונה כלל. לא יהיו גם כאן פרסי ניחומים לשולטות. צר לי.

ואסיים בעצה עבור כל מי שקורא:
במקום לחפש אחריות במקומות חיצוניים, אכלו לי שתו לי, אם אתה או את באמת רוצים לצמוח כאדם, המקום היחיד שאתם יכולים לעשות בו שינוי הוא תחום האחריות שלך, אתה או את עצמך. אם אתה או את לא יכולים לשנות את עצמכם, אתה או את לא יכולים לשנות כלום.