סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תמונה

הוא​(שולט)
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
הוא​(שולט) • 21 באוק׳ 2020
הכלוב 2020
אלפיי תגובות רציניות ומנומקות על מי נותן תמונה

(או מי אומר שלום ראשון זה שעולה או זה שיורד)















































































משאית של IQ לא תעזור
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי כתב/ה:
מה שפחות ברור לי הוא מדוע כל פוסט שעוסק בנושא פרטני כמו הדדיות בשליחת תמונה צריך להפוך שוב ושוב למניפסט ״אנחנו מתוסכלות שנשלטים לא פונים אלינו בצורה מכובדת״. זה לא קשור. לא קשור. לא קשור.

נכון, זה לא קשור. אתה יצרת את קשר כאשר הגבת תגובה שפירקה את צרכיה, את אופיה, את חווייתה ואת ניסיונה של ״שולטת מייצגת״ לגורמים והסברת אותם באריכות, באופן שגוי, שאין בינו לבין המציאות דבר. מאז כולן מסבירות לך שאתה טועה אבל אתה מתעקש שאתה יודע טוב יותר.

וזאת התגובה המדוברת שהסיטה את הדיון משאלה על תמונה לשאלה ״מי היא השולטת, מה היא חושבת ומה היא מרגישה״ על-פי דוקטור לענייני שולטות מר ממתקינקי (עמ׳2):


ממתקינקי כתב/ה:

מעצם זה שאתה בוחר להכיר נשים דרך פלטפורמה שבה יש 50 נשלטים על כל שולטת, הרי שרובן יעדיפו לנצל את היתרון היחסי שלהן בפלטפורמה זאת המקדמת אנונימיות תחילה. אנשים תמיד נוטים לעשות מה שנוח להם, כשהם יכולים, ובמקרה זה האנשים הללו הן השולטות.
[...]
במצב כזה, המוח של שולטת כזה יעודד אותה לחזור על אותו דפוס שמוביל אותה לרמת תגמול כימי גבוהה יותר, תגמול שמתבטא בהנאה גופנית כי כך הגוף בנוי. הדיעות של בני-אדם לעולם תהיינה סובייקטיביות להתניות בגופם, ולכן כתבו לך כבר שמדובר במניפסט: מה היית רוצה שיקרה בעולם שבו אינך חי, וגם לא תחיה לעולם אבל אתה מעמיד פנים שכן. באופן בלתי מודע שולטת במצב עסקינן תעדיף לחשוב שזה גברי יותר, או מעיד על חיזור טוב יותר או כל תירוץ אחר: נשלט ששולח תמונה ראשון ולא מציק לגבי תמונה חזרה, עד שהיא מחליטה, אם היא מחליטה לשלוח לו תמונה.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
אז בוא נבחן את האופציות, המקרה המייצג שבו שולטת בוחרת לדרוש תמונה (הבהרה: תמונה נורמלית ולא תמונה סוטה) של הנשלט מולה, וגם בוחרת שלא לשלוח תמונה לנשלט חזרה היא בגלל:

1. נשלטים פונים לשולטות בצורה שאינה נאותה
2. כי הן יכולות

נעמיד פנים עכשיו שהכלוב אינו מקום שבו אנשים מעבירים את הזמן, וחלקם מתמכרים להיכנס אליו שוב ושוב, ונתעלם שכל התמכרות כזאת מקורה במנות קטנות של דופאמין שהגוף משחרר. נתעלם מכך שתשומת לב, ליקיים, חיזוקים חיוביים הם מה שמשחרר מנות קטנות של דופאמין. נתעלם מזה ששולטות זוכות לא רק לתשומת לב שלילית, מטרידה, נוראית אלא גם למחמאות, התרפסויות, כל תמונה של כפות הרגליים זוכה לתשואות. בוא נעמיד פנים שכל זה לא קורה. שהשולטות נכנסות לכלוב ופעם אחרי פעם זוכות לסבל נוראי, אבל הן כל כך רוצות בן זוג שהן מוכנות לסבול את כל זה.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
צר לי, ממתקינקי, כבר הגיבו לך על הטקסט הזה ויותר מפעם אחת, גם בשפה ברורה ומדויקת, וגם באריכות מפורטת. אם עד עכשיו לא הבנת, אין שום סיכוי שתבין.
אולי ״הוא״ באמת צודק בדרכו המעיקה — מי שרוצה להבין מה חושבות ומרגישות השולטות בכלוב ולומד על כך מתזה מפוקפקת פרי עטו של גבר כלשהו במקום להקשיב למקור, מגיע לו.
שא ברכה.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
אבל זה בדיוק העניין. שהשרשור הזה לא עוסק ב״מה חושבות ומרגישות השולטות בכלוב״

הפוסט הזה הוא על עניין פשוט אחד: הדדיות בשליחת תמונה.

רוצה שרשור על ״מה חושבות ומרגישות השולטות בכלוב״?
פתחי אחד כזה בעצמך, במקום לנסות להפוך כל שרשור שמישהו אחר פתח בנושא אחר לכזה.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
+ לא ברור לי למה אני, או מישהו שקורא שרשור כזה צריך להיות פסיכולוג לעניין שולטות מתוסכלות.

אם מישהי מתוסכלת זאת בעיה שלה. רק שלה. לא שלי. כמו שאף אחד פה לא מעניין אותה התסכולים שלי, ולא צריכים לעניין אותה התסכולים שלי.

ולנושא הכפוי כאן: נשלטים שבוחרים לא להתאים את עצמם ל״מניפסט השולטות״ החוזר ומתנגן במשך שנים באתר, בוחרים לעשות את זה. זה לא שהם אהבלים שלא יודעים לקרוא. זה לא שהם אידיוטים שלא יודעים למלא הוראות פשוטות.

הם לא רוצים לקיים מולכן את הקשרים לפי התנאים שאתן מציבות. שזה כולל את המניפסט הזה.

ואתן יכולות לנסות להסית כל דיון לנושא הזה, ולחזור על עצמכן כמו תקליט שבור עוד 10 שנים. אם אין לכן יכולות לעשות שינוי בעצמכן (שזה כולל להפסיק לחפש בכלוב אם זה מקום של כל כך הרבה אהבלים) זה לא יעזור להמשיך להתבכיין על זה שוב ושוב ושוב ושוב.

הבהרה: הטקסט הנ״ל נכתב עקב שנאת נשים טהורה שהיא תוצאה של היותי גבר דחוי ואינסל.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
צר לי, אך אני ראיתי בשרשור הזה שני מתוסכלים בלבד. ושניהם היו ממין זכר.
באחרים/ות זיהיתי עייפות ומיאוס ותו לא.

על שאלת התמונה כבר הגבנו. אתה מוזמן לחזור ולקרוא.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך רביעי אוק' 21, 2020 1:31 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
כי עייפות ומיאוס אינם סוג של תסכול.

אוקיי, אז מדוע בעצם לקרוא ולהשתתף בשרשור שמעיף ונמאס?

איך תעזור הדחיפה הכרונית הזאת של ״גם אנחנו מתוסכלות״ סליחה ״גם אנחנו עייפות ונמאס לנו״ בכל מקום שרק ניתן לדחוף אותו?

האם זה ריפוי בעיסוק עבורכן?
ArchAngel​(שולטת)
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ArchAngel​(שולטת) • 21 באוק׳ 2020
אין הוכחה יותר טובה למה שכתבתי כאן:
"קוראים לזה "טיעון איש קש"- להתייחס לעמדה המנוגדת באופן לא מדויק שלא רלוונטי לנאמר, ככה שאתה מציג את העמדה המנוגדת אליך כחלשה או מגוחכת, וככה אתה יוצא "הרציונלי" שמנצח את הטיעון ההו-כה מגוחך של הצד השני"
מאשר האופן שבו אתה שוב בוחר להתנסח.

"אני רואה שבחרת להקיא עליי את כל התסכול שלך, אבל בכל זאת אענה לך בצורה לא מתוסכלת חזרה" זה האמ-אמא של טיעון איש קש, הגבתי לדבריך בצורה עניינית, מבלי לייחס לעצמי יכולות נעלות של סבלנות ומבלי לטעון שזה לעומתך "ההיסטרי" שלא שולט ברגשותיו, אז אל תשחק עצמך רציונלי נעלה ותנסה להציג אותי כהיסטרית שלא כותבת בצורה "עניינית" לעומתך רק כי לא הסכמתי איתך.
בנתיים אתה שוב מעלה עמדות שאתה מחזיק בהן, כמו זו שנשים עושות עוול לגברים ומיתממות על כך, ואתה עונה לאלו במקום לענות למה שנאמר לך באמת.

אז נאמר לך דבר פשוט: הסיבה לאיך שהן פועלות היא כי גם אם אתה הגבר הכי מושלם בעולם, לפניך הגיעו עשרות שהוכיחו להן אחרת, הן עברו פה מלא שיט שלא גורם להן לסמוך בקלות על אחרים.
הן רוצות תמונות גם כי יש בכך היבט של להוריד את ההסתברות שישלחו להן דברים מטרידים, ולא בגלל שהן פרינססות מפונקות כפי שנכתב בכמה עמודים כאן.
למה על זה למשל ענית עם נאום לא קשור על מראה חיצוני?

אז הרשה לי להוסיף עוד הסבר שישפוך עוד אור על חוויתן של נשים בכלוב:
נשים לא ממהרות לשלוח תמונות בחזרה, ובטח שאם האינטרקציה נקטע בשלב מוקדם, כי לאישה יש הרבה יותר סיכונים מגבר כשזה נוגע לתמונות שלה! בטח באתר כמו הכלוב שבו ההטרדות והסטוקינג עולות על כמות האינטרקציות הנורמטיביות.
וגם אם אלו לא כל הגברים (ואף אחת לא טענה את זה) אלו מספיק גברים בשביל שהאינבוקס יוצף בהם וישכנע אותך שאי אפשר לסמוך על אחרים כאן בקלות.
אין סימטריה בסיכונים שחוות פה נשים לעומת גברים, זה מתבטא בעוד היבטים כמו שבדר"כ גברים הם אלו שנותנים מספר טלפון ראשונים ונשים מתקשרות מחסוי עד שהן לא בוטחות בהם, ואם נוצר מצב שהגבר לא רלוונטי הן לא יחשפו פתאום את המספר שהוא במילא לא יתקשר אליו רק בשביל הסימטריה, ובטח שאם חוסר הרלוונטיות שלו מתרחש בשלב מוקדם והיא עוד לא יודעת אם החשיפה תעלה לה בהטרדות בלתי פוסקות שיביאו כתגובה לדחייה שלה.

אפשר להתווכח על יעילות השיטה ועל מה היא גורמת לצד השני להרגיש, על האם היא בכלל משיגה את המטרה או עושה את ההפך המוחלט. אבל האם בכלל העלת בדעתך שמדובר בשיטת התגוננות? או שנוח יותר לשכנע את עצמך "שההיצע והביקוש עלה להן לראש, למפונקות האלו"?

עלו טענות חוזרות ונשנות ששולטות מוצפות פה בכל טוב, שנשלטים מעריצים אותן, שהם משקיעים בהם יותר מגברים ונילים בעולם שבחוץ (סליחה אבל אין לי תגובה אחרת מאשר "פחחחח ממש"), רוצים רק לשרת את טובתן והן מגיבות כפי שהן מגיבות בגלל שהן חראות מגעילות וכפויות טובה.
זאת הסיבה שהן כותבות את מה שאת מכנה "מניפסטים לא קשורים". הן ממשיכות לכתוב על זה שלא מכבדים אותם כי ממשיכים לכתוב עליהן דברים שמציגים אותם כמשרעות שלא מעריכות כלום ומייחסים להן כוונות שהן נאלצות להפריך.
הן מנסות להסביר, וכנראה שלשווא, שהמניעים שלהן שונים בתכלית ממה שגברים חושבים שהם, ונובעים מחוויות שליליות שעברו עליהן כאן.

ואין לך איך לסתור את זה, אתה לא יכול להוכיח שבראש של אדם אחר עובר מה שאתה מאמין ולא מה שהוא מאמין, אז אתה חוזר לנרטיב האישי שלך ומה שמפתיע אותי זה שאתה ממלא אותו במילים שלא נאמרו פה ע"י אף אישה כמו אינסל (מונח שהוזכר בשרשור הזה ע"י גבר בכלל) או שקרן, ובכל זאת בטוח שאתה עונה למה שנשים באמת כתבו ולא פשוט חוזר להציג את האמונות שלך.

אני ממליצה לך לקרוא שוב את מה שנשים כותבות, לא להתייחס לזה כפגיעה באגו אלא באמת לנסות להבין את החוויה שלהן בשביל שתפסיק לראות בזה מתקפה לא הוגנת עליך.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך רביעי אוק' 21, 2020 1:43 pm, סך-הכל נערך 2 פעמים
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
אני מציע שבמקום להתפרץ לשרשורים שבהם יש גברים שכותבים משהו מעייף ומאוס, תמנו בחבורה העליזה שלכן תורנית שתכתוב אחת לכמה ימים שרשור בנושא מניפסט השולטות או למה כל נושא אחר בכלוב לא חשוב חוץ מהאג׳נדה שלנו.

וייתכן שבאמצעות שטיפת מוח יזומה, יווצר אפקט של היפנוזה והנשלטים החביבים יעברו השתלמות והכשרה כדי לדעת איך להיות בני-הזוג המושלמים שלכן, במקום האינסלים שהם.

רק הצעה. לא כדאי להעלות את זה לסדר היום של ישיבת השולטות הבאה?