סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ניצול ציני של אג'נדות בפרסומות

Ollie​(נשלטת)
לפני 5 שנים • 10 ביוני 2018
Ollie​(נשלטת) • 10 ביוני 2018
מה שדרקן אמר. הוא תמיד מסביר הכי טוב.
(זה כי הוא גבר.)

(לא באמת.)
עבד משועבד{עבד}
לפני 5 שנים • 10 ביוני 2018
עבד משועבד{עבד} • 10 ביוני 2018
אין קשר להעצמה נשית.
הפרסומת אומרת שאם תשתמשי בטמפון הזה
תוכלי לתפקד רגיל .
ואת המצב הרגיל מתארים בצורה מוגזמת.
אם האשה שבפרסומת מצליחה לבצע פעולות מוגזמות
אז ברור לזאת שצופה שהיא תצליח פעולות רגילות.
thhIyghst
לפני 5 שנים • 10 ביוני 2018
thhIyghst • 10 ביוני 2018
אני רואה מהתגובה של 'מתהפך' שאולי לא כולם מבינים לאילו פרסומות התכוונתי אז אני מצרפת קישור.
https://youtu.be/28vj5QH6QmI
Netrunner​(נשלט)
לפני 5 שנים • 10 ביוני 2018
Netrunner​(נשלט) • 10 ביוני 2018
האמת שגם לי זה מרגיש צביעות שקמפיין פירסומי למוצר מתלבש על אג'נדה שנועדה לקדם נשים כדי לזכות בעוד מכירות (ובכללי, לגרום לנו לקנות מוצר מסויים שיגרום לנו להרגיש בצורה מסויימת).
ivy​(נשלטת)
לפני 5 שנים • 10 ביוני 2018
ivy​(נשלטת) • 10 ביוני 2018
דיפ-ככה עובדות פרסומות וחוץ מזה, נשים תמיד יקנו טמפונים, גם אם לא יפרסמו אותם.
וכןןן, מוצרי היגיינה נשית מזוהים עם.... תופים.... נשים!
Netrunner​(נשלט)
לפני 5 שנים • 10 ביוני 2018
Netrunner​(נשלט) • 10 ביוני 2018
רוב הפירסומות הן צבועות ומנסות לעשות לנו אסוסיאציות לדברים מפגרים ולרגש (כמו סלקום - צבע סגול, הוט - צבע אדום). מבחינתי חברה שתפרסם פירסומת כנה בלי כל השטיקים האלו תיזכה בלב שלי חחח (חוץ מהפירסומת של המילקי), וכן זה כולל גם את חברת הטמפונים אם הייתי בחורה.

שלא נזכיר את בוקר טוב בוקר טובבבבבבב שמוכרת נתב קקה שבזק נתקעו איתו במלאי.
ivy​(נשלטת)
לפני 5 שנים • 10 ביוני 2018
ivy​(נשלטת) • 10 ביוני 2018
אין דבר כזה פרסומת כנה כמו שאין חדשות אובייקטיביות ואתה וכולנו נמשיך לקנות, כי ככה זה עובד.
Ollie​(נשלטת)
לפני 5 שנים • 10 ביוני 2018
Ollie​(נשלטת) • 10 ביוני 2018
אני מאוהבת בעידן של הפרסומות שאתה אשכרה נהנה לצפות בהן. איזה מסכנים אבותינו. לא רק שהלכו במדבר 40 שנה, גם היו צריכים לסבול פרסומות משעממות.
אני יכולה לשבת ולצפות בלופים בפרסומות הסלולר של ילדותי.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 5 שנים • 10 ביוני 2018
עוץ הגדול​(נשלט) • 10 ביוני 2018
הפרסומות היום משעממות בגלל התקינות פוליטית - אנשים נעלבים מכל דבר, אפילו מהרומן של רותם סלע עם המזגן שלה. בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 היו פרסומות יותר נועזות ומצחיקות. הפמיניזם של הגל השלישי קיבל יותר במה.

בקשר לנושא הפוסט, לא צריך להיבהל יותר מדי. מטרת הפרסומות היא לשווק לנו חלומות. לקחת משהו כואב ולא נעים ולתת לו מסגור חיובי באופן מוגזם. מחזור עשוי להיות חוויה לא נעימה לכן הוא קלאסי בשביל סוג כזה של פרסום.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 10 ביוני 2018
deepThinker כתב/ה:
רוב הפירסומות הן צבועות ומנסות לעשות לנו אסוסיאציות לדברים מפגרים ולרגש (כמו סלקום - צבע סגול, הוט - צבע אדום). מבחינתי חברה שתפרסם פירסומת כנה בלי כל השטיקים האלו תיזכה בלב שלי חחח (חוץ מהפירסומת של המילקי), וכן זה כולל גם את חברת הטמפונים אם הייתי בחורה.

שלא נזכיר את בוקר טוב בוקר טובבבבבבב שמוכרת נתב קקה שבזק נתקעו איתו במלאי.


דיפ, יקירי. ראיתי תוכנית פעם שבה ראיינו פסיכולוג שעוסק בפרסום. הוא אמר שאם שואלים בנאדם למה הוא קנה משהו והבנאדם אומר "לא יודע", סימן שלמוצר יש פרסומת טובה