שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כתבה על מסיבת פטיש ב"טאבו"

hrgiger
לפני שנתיים • 18 ביוני 2021
hrgiger • 18 ביוני 2021
כן (:
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני שנתיים • 18 ביוני 2021
טלי35 כתב/ה:
תופסת טרמפ על השירשור הזה:

מי מכם שהולכ.ת למסיבות
האם עכשיו אחרי הכתבה יש בכם חשש שיגיע מישהו כזה מבחוץ, יצפה ואולי גם ישפוט?

אם כן - האם החשש הזה ימנע מכם ללכת למסיבה?


אם הייתי פוחדת שמישהו ישפוט את הבדסמ שלי, הייתי מפסיקה לכתוב בכלוב.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני שנתיים • 18 ביוני 2021
בכוח המוח כתב/ה:
סליחה, אבל אני לא כל כך מבינה על איזה כבוד כולם מדברים. אנשים נעלבים כאן באופן אישי, כאילו נכנסו אליהם הביתה ועלבו בציפור נפשם. אני גם לא כל כך מבינה למה צריך להבין או להכיר בדס״ם, כדי להבין משהו באנשים שעושים סקס. זה לא שהכותבת נחשפה לאיזו מערכת יחסים בדס״מית עמוקה, וזילזלה בה. זכותה המלאה גם לסקר את הקהל ולהצביע על כך שרובו מורכב מאנשים שאינם מושכים בעיניה. היא לא כותבת כתבת תדמית, אלא כתבה שמסקרת תופעה דרך העיניים שלה, ובעיניים שלה כך זה נראה.
אני חושבת שזה היה נראה לכם לגמרי לגיטימי שהכותבת תסקר באופן הזה מסיבת חילופי זוגות, אבל לא מסיבת פטיש. כאילו שמסתתר איזה משהו עמוק ונפלא מבינתם של אנשים אחרים, במסיבות האלה. בסופו של דבר מדובר במקום שבו מתקיים ערב רב של ביטויים מיניים מוחצנים. לא חייבים לאהוב או להתחבר. גם ״בדסמיים אמיתיים״ יכולים שלא לחוש בנוח במסיבות כאלה. לגיטימי.


אני מסכימה עם כל מילה, כאמור. אבל אני לא חושבת שביקורת סובייקטיבית (או אובייקטיבית) מעניקה היתר לניסוח פוגעני. ולא כי נפגעתי, חבל הטבור הנפשי שלי אינו מחובר לחברי הקהילה ובחיים לא הייתי במסיבה בדסמית פומבית מסיבות רבות ובין היתר מהסיבות שציינה הכותבת. זאת גם לא כוס התה שלי בדיוק כפי שזאת לא כוס התה שלה. אבל קיימת דרך לגיטימית להעביר ביקורת וכאשר הגבול בין ביקורת לגיטימית לבין תיאור נבזי ופוגעני מטשטש, הכעס יהיה על עצם הביקורת. שזה מה שקרה כאן. אין לי ספק שאילו הייתה מוותרת על ניפוי המשתתפים במסיבה לפי אלה שזכאים להגיע לסדיניה הנקיים (!) לאלה שלא, וכדומה, לכתבה הזאת היו פחות מתנגדים.

בכוח, זאת לא שיחה מעל כוס קפה עם חברות, אפילו לא טקסט בבלוג, זאת כתבה בעתון. אני חושבת שכאשר מתפרסם טקסט שייקרא על ידי הציבור הרחב, ראוי שייכתב תוך התחשבות ברגשות המשתתפים. במחשבה שניה זה אפילו לא ״ראוי״, אלא חובה. אחרת באמת הכתבה בעתון הופכת לשיח על כוס קפה ומבטלת את זכותה להתקיים במרחב הציבורי, כמו כל רכילות נבזית אחרת.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שישי יונ' 18, 2021 11:38 am, סך-הכל נערך 2 פעמים
Kitty frank
לפני שנתיים • 18 ביוני 2021
Kitty frank • 18 ביוני 2021
הלכתי למעט מסיבות, כנראה אלך למסיבות אבל אני לא בליינית קבועה או מנוסה.
והאמת, שהכתבות האלה רק מדליקות אותי יותר ללכת למסיבות.
חלק מהפומביות שלי היא גם קצת תגובת הסובבים לדבר המזעזע שעשיתי עכשיו בציבור, ומדליק אותי לדעת שיש כמה ונילים שוקיסטים בחדרי ה''סדום ועמורה'' כמו שאוהבות לכתוב בכתבות הנ''ל.

אני גם נהנית לקרוא את הכתבה בגלל ההיפוך, שבו יחידה ותמה מרגישה לא קשורה *בעולם שלי*, במקום המצב הרגיל שבו אני יושבת בדייט על בר ורק מחכה שמישהו יכה מישהו בשולחן ליד, כדי שארגיש בנוח לרדת מהשרפרף לרצפה.
''''''''''
לפני שנתיים • 18 ביוני 2021
'''''''''' • 18 ביוני 2021
ברייה כתב/ה:
אין לי ספק שאילו הייתה מוותרת על ניפוי המשתתפים במסיבה לפי אלה שזכאים להגיע לסדיניה הנקיים (!) לאלה שלא, וכדומה, לכתבה הזאת היו פחות מתנגדים.



למה זה ברייה?
the rain song
לפני שנתיים • 18 ביוני 2021
the rain song • 18 ביוני 2021
ברייה כתב/ה:


בכוח, זאת לא שיחה מעל כוס קפה עם חברות, אפילו לא טקסט בבלוג, זאת כתבה בעתון. אני חושבת שכאשר מתפרסם טקסט שייקרא על ידי הציבור הרחב, ראוי שייכתב תוך התחשבות ברגשות המשתתפים. במחשבה שניה זה אפילו לא ״ראוי״, אלא חובה. אחרת באמת הכתבה בעתון הופכת לשיח על כוס קפה ומבטלת את זכותה להתקיים במרחב הציבורי, כמו כל רכילות נבזית אחרת.


קראתי בעתונים ביקורות הרבה יותר קטלניות על סרטים, הצגות, אלבומי מוזיקה, מסעדות וכד' ושם זה הרבה יותר הפריע לי כי מדובר על חיים שלמים של אנשים ולביקורות האלה יש פוטנציאל להרוס מפעל חיים. כאן בסך הכל מדובר במסיבה שכנראה העורך שלה שלח אותה והיא לא התלהבה יותר מידי.
ממתי שיח ציבורי חייב להיות מנומס ומפרגן ומתובל בביקורת עדינה?
זה בסך הכל ההתרשמות שלה וסגנון הכתיבה שלה. אני מבינה שלא כולם כולם אוהבים את זה ותמיד נעדיף שיפרגנו לנו אבל לא צריך להגזים.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני שנתיים • 18 ביוני 2021
פרלין​(נשלטת){ש} • 18 ביוני 2021
פעם הכיעור היחסי של אנשי הבדסמ היה מקור לגאוות יחידה.

כמו שאמר (בערך ) לאונרד כהן: אנחנו מכוערים, אבל יש לנו את הבדסמ.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני שנתיים • 18 ביוני 2021
נובל ❤️😘
כי זה כבר אישי. אנחנו לא מנפים את העולם לפי אלה שיכנסו בין מצעינו לבין אלה שלא, גם כאשר אנחנו מבקרים אותו. בטח ובטח לא תוך דגש על ניקיונם של מצעינו. ואילו המצעים שלה היו מלוכלכים, אז היא הייתה מסכימה להכניס ביניהם יותר ממשתתף אחד? ההערה הזאת נועדה לפגוע, להתנשא, ללעוג, ולא להביע דעה על המראה של האנשים או על עיסוקם.

הם מבוגרים וברובם לא יפים. דיעה לגיטימית שלא ברור לי למה כה בער לה להביע אותה, אבל ניחא. התוספות האחרות שמופיעות לאורך כל הטקסט בפירוש גועליות ולדעתי אין להן מקום בכתבה בעתון. תאר לך כתבת שמספרת על אורח חיו של גואל רצון ונשותיו ותוך כדי מוסיפה הערות על סדינים נקיים ומראן החיצוני של הנשים ו/או מראהו של גואל רצון. איש מכוער ונשים שרק עם אחת מהן הייתי מסכימה להעביר את הלילה בין סדיניי המעומלנים, ניהלו קומונה בין היתר בעלת נופך מיני.
Kitty frank
לפני שנתיים • 18 ביוני 2021
Kitty frank • 18 ביוני 2021
כל מה שברייה אמרה וגם- זה שאנחנו עושות סקס בציבור לא אומר שאנחנו עושות אותו בשביל להדליק אותך, גיברת כתבת.

משהו בפוסט-מודרניות הצורנית-החצנתית פשוט לא מחליק לי בגרון ביחד עם בדס''ם.