The Club Man
שולט

איזור
השרון והסביבה
מצב משפחתי
רווק
מי אני

בן 36, מנחה סדנאות העצמה באמצעות להטוטנות וקרקס. מאוהב בעבודה הזאת, מבחינתי אני חי את החלום. אוהב ללמד ולהעניק מהידע שלי לאחרים, ולא פחות אוהב ללמוד מאחרים. רוב התחביבים שלי בעבר הפכו לחלק מהמקצוע שלי, כמו אקרובלאנס וג'אגלינג. התחביב היחיד שנשאר לי בגדר תחביב הוא קריאה. ספר שהשפיע עלי במיוחד הוא אמנות האהבה של אריך פרום. אם קראת ואת מזדהה איתי, אשמח לדעת מזה :) אני פוליאמורי, אם כי כרגע אני לא בשום זוגיות. כבר בגיל 18 חוויתי התאהבות בשתי נשים במקביל, אבל רק בשנים האחרונות הבנתי שזו דרך חיים לגיטימית שאפשר לבחור בה. התפריט שלי בעשר השנים האחרונות צמחוני. מקבל אותך אוכלת בשר, צמחונית או טבעונית, רק אל תביאי הביתה גויאבה והכל טוב!

 

מבין 16 סוגי האישיות אני ENFJ, פרוטגוניסט. הנה מה שיש לאינטרנט לומר על הסגנון הזה:

פרוטגוניסטים הם מנהיגים מלידה, מלאים בלהט וכריזמה. בעלי טיפוס אישיות זה, שמהווים כשני אחוזים מהאוכלוסייה, הם לעתים קרובות הפוליטיקאים, המאמנים והמורים שלנו, שבוחרים ליצור מגע עם אחרים ומעודדים אותם להגיע להישגים ולשפר את העולם. לפרוטגוניסטים יש בטחון עצמי טבעי שיוצר השפעה, והם נהנים ומתגאים מאוד בהנחיה של אחרים לעבודה משותפת, לשיפור של עצמם ושל הקהילות שלהם.

השקפות על עולם השליטה
סוויץ'. בעבר יותר חיפשתי להישלט, היום אני יותר מחפש לשלוט. אני חושב שלהיות שולט טוב זאת אחת המתנות הכי גדולות שאפשר לתת לנשלט/ת שלך בחיים האלה. השפלה היא הרכיב העיקרי שאני אוהב בבדסמ, יותר מכאב אפילו. אני חושב שהשפלה באווירה בטוחה היא בעלת פוטנציאל לריפוי נפשי ממש, כי היא מורידה את האגו ומשחררת מאוד. חלום שלי למצוא נשלטת לקשר שליטה 24/7 שתהיה לא רק הנשלטת שלי אלא גם בת הזוג שלי לכל דבר ועניין.
גבולות
אני רוצה נשלטת שתרצה להתמסר עד הסוף. בראטית בכוונה זה גבול אצלי.
תאריך עדכון
9 ביוני 2020
תאריך הצטרפות
12 בספט׳ 2018
  שלחי הודעה