adela

מצב משפחתי
נשואה/נשוי
מי אני
מי אני?.. בוא נתחיל במה אני לא.. כי זה יצמצם את הבלבול עבורכם נכבדי.. אני לא מלכה. אני לא אדון. אני לא שפחה. אני לא קרוסדרסרית. ואני לא מחפשת שום קשר שהוא. אחרי שהבהרנו את הנקודה, אני אוסף של בגדים אלטרנטיביים, ביגוד והנעלה שמחפש להימכר לקונה ראוי שיעריך את זה, כל התמונות שהעליתי כאן מציגות בגדים - שמלות, חצאיות, מחוכים, מכנסיים, מכנסונים, טייצים, אוברולים, ועוד הרבה דברים טובים, הכל בעל גוון פטישיסטי ולכן אני מפרסמת את זה במקום הראוי לזה כגון -כאן. כל הפריטים (גם הבגדים וגם הנעליים) שנאספו עם השנים במצב מעולה, חלקם מעולם לא נלבש כך שהם חדשים לגמרי, אני מציעה כאן הזדמנות פז לרכוש דברים מדהימים כפי שהתמונות ממחישות, המחירים סבירים ונוחים לכולם, הרבה פריטים נקנו בחו"ל, או הוזמנו דרך הדואר, התמונות - חלקן שלי וחלקן של אחרות, הדגש הוא על הבגד עצמו ולא על "מי בתמונה".
השקפות על עולם השליטה
חשוב לי שוב להבהיר שאני לא מלכה בתשלום, לא מחפשת עבד אדון שפחה או כל צורת יחסים אחרת, הסיבה היחידה למודעה היא כדי למצוא לאוסף הבגדים והמגפיים ופרטי הלבוש השונים בית חם ואוהב שיספק הנאה לאחרים, במחירים סבירים (לעומת השוק המצוי). האוסף גר במרכז.. כולם יתקבלו בברכה,
גבולות
כבוד הדדי, בוא נשמור על אנושיות הרבה לפני הכל.
תגיעו-תתרשמו-תקנו-תהנו.
חפשו אותי בפייסבוק: Adela's boulevard
האתר שלי
חדשות
fetish eastern european queen (ex), which offer you the opportunity to enjoy the feeling of her personal worn items, privet collection which include many kinds of leather, pvc, latex and many more shiny clothes such as dresses, boots, shoes, skirts, picture - coming soon pants, belts, corsets etc..
לינקים אהובים(1)
תאריך עדכון
1 בפבר׳ 2014
תאריך הצטרפות
23 בדצמ׳ 2013
  שלחי הודעה