roxan

מין / מגדר
אישה
איזור
מרכז
מי אני
נשלטת. שולטת. משחררת שליטה... מאוד דומיננטית ועוצמתית בכל המצבים. ראש קינקי במיוחד, סקרנית, חובבת אתגרים, אוהבת כוח, פתוחה מאוד להתנסויות ולחוויות חדשות. מרחיקת לכת ומותחת גבולות... כל עוד כל הצדדים מרגישים בנוח.

זקוקה לגירוי אינטלקטואלי עמוק, מטלטל, מסעיר ומפעים בכדי שמיציי יבעבעו ויבערו.

מבכרת שקט. שלווה. רוגע. מים. ים. טבע. מוסיקה. שירה. קריאה. כתיבה. אמנות. יושר. נאמנות. כבוד. רוח על פני חומר. אינטליגנציה. עומק. מודעות. רגישות. בגרות. בשלות. חשיפה. פשטות. אמת.

מאוד רגישה ומרגישה. ומאוד מאוד... נוגעת עמוק.  ע מ ו ק... כל כך כל כך  ע מ ו קקקקק...

דיסקרטית מאוד ולמרות זאת - כל הנשואים, הפרודים, אלו שמעורבים במערכות יחסים סגורות ופתוחות למיניהן ושאר הכבולים אל נשמות נוספות - דלגו עלי! לא מעוניינת לספוג את האנרגיות העודפות שאתם מביאים אתכם! לא מעוניינת שבליל של אנרגיות לא לי יחדור אל חלקת האלוהים הקטנה והמוגנת שלי! רוצה את הכל בשלווה ובשקט סוערים ומסעירים, בלי רעשי רקע לא לי ועם תועפות של אינטימיות עמוקה וחשופה וכבוד הדדיים. וזה לא "גמיש" ו"פתוח" להתעלמות, לוויתור, לשינוי, לשכנוע, לעיוות , לסילוף ולזלזול!!!

אנא - מעוניינת בפניות אך ורק מגברים בוגרים בטווח הגילאים 45-58. אינטליגנטים, בשלים, אסופים, מעניינים, רגישים, מרגשים, מרגישים, סקרנים, מסקרנים, מאתגרים, נועזים, מעזים מכובדים ומכבדים. לא מעוניינת בפניות מינוקות, מדרדקים ומאשמאים זקנים דוחים ומבחילים! וזה לא "גמיש" ו"פתוח" להתעלמות, לוויתור, לשינוי, לשכנוע, לעיוות, לסילוף ולזלזול!!!
השקפות על עולם השליטה
ראש מאוד פתוח, חריג ומאוד לא שגרתי. נכונה להתנסות כמעט בכל דבר ולהקצין גבולות... ובלבד שהכל יעשה בהסכמה ובכבוד הדדיים.

לא מתחברת אל הורדה לאשפתות של ה"עניין"! לא עושה עניין מה"עניין". זהו חלק אינטגרלי מהחיים. נטול "הצהרות", "תרועות" ו"דגלים". פשוט.

לא רואה בכניעה השפלה, כי אם עוצמה עצומה והזדמנות לחיבור פנימי עמוק ואמיתי אל נבכי דקויות הלב, הגוף והנשמה.
גבולות
הפרשות לא עושות לי את זה. אני לא בעניין של טף, ילדים ונוער & חיות המשק... בהמתיות והורדת "העניין" לאשפתות בעיקר דוחות אותי ומעוררות בי תחושות גועל, קבס וסלידה עזות. גם אלימות קיצונית במיוחד שגורמת לסימנים קבועים ולנזקים בלתי הפיכים היא לא הפייבוריטית שלי. להוציא את אלו... כמהה ל- Mind kinkier than mine...
האתר שלי
חדשות
Bring it ON!!!
לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(2)
לינקים אהובים(3)
תאריך עדכון
12 באוק׳ 2020
תאריך הצטרפות
5 בדצמ׳ 2016
  שלחי הודעה