לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 17 באוגוסט 2007 בשעה 8:51

מאז תחילת הזמן, העידן הפוסט מודרני נלחם בשמרנות וניסה למגר אותה.
השמרנות איימה על עצם קיום האקפרסציוניסטים, בכך שניסתה לאכוף חוק וסדר, למרות העדר חוקים שאושרו בבית משפט, שיעזרו באכיפת תמצית הגישה השמרנית הזו.

חוקי השמרנות לא יאושרו באף בית משפט לעולם. מעצם טבעם, הם מנסים לגלם חוק וסדר, כבוד ואצילות, שהם לא מחוייבי המציאות בכלל.

בכל דיון רציני בנושא, יימצאו להם אנשי העידן הפוסט מודרני, ויגנו בלהט על גישתם נטולת המעצורים. מולם תמיד יעמדו השמרנים, ויתפלצו, לעיתים גם תוך כדי כעס, הנובע מהתסכול, שטיעוני הצד השני, עוברים בנקל כל שופט מתחיל, בכל בית משפט שדה כלשהו.

***

באיזה בשירשור עלום, העוסק בפניות זולות יותר או פחות, לסאביות מקולרות, עמדו להם נציגי העידן הפוסט מודרני, נלחמים בלהט מגובה בכתיבה תמה, ואפילו איפוק מכובד.

בבסיס גישתם, עומדות להן מספר עובדות,
* סאבית היא לא רכוש, ויש לה זכות לעמוד עצמאית גם אל מול עולם של זאבים צמאי דם, אפילו אם הם חסרי כבוד.
* סאבית יודעת להגן על עצמה אל מול אותם זאבים.
* העולם הוא חופשי, וכל אחד יכול לעשות מה שליבו חפץ. לא קיים איסור, בשום מקום, שיוכל לאכוף על אף אחד, לעשות או לא לעשות, שום דבר (כמעט).

אוסיף כמה נקודות, שמהוות בגדר פרשנות שלי לנאמר פה ושם.
* סאבית אמנם שייכת לאדונה, אך השייכות הזו, היא לא באמת. כלומר, היא לא באמת שייכת, ולא באמת שלו. היא שלה בכלל. (מזל שלא נאמר שם, שהיא גם יכולה לעשות מה שבא לה, למרות שזה לא היה רחוק מזה).
* לאדון אסור בכלל לנסות להגן על רכושו. זה מייד עושה אותו, בגדר בריון אלים שיושב על ברזלים.

* כבוד.... איזה כבוד ? מה זה בכלל ?
* אצילות... מה זה ? למה צריך את זה בכלל ?
* קולר.... מה זה קולר ? אה.... זו הפיסה הקטנה הזו מעור, שמונחת במקרה על צוואר של איזו בחורה פלונית, לרגע, או אולי טיפה יותר. ומייד למחרת אולי, על צווארה של אחרת.
* קדושת הקילור..... שום דבר הוא לא קדוש. אז מה קרה שיש לסאבית קולר ? זה לא עושה אותה שונה, משום בחורה חופשייה בכלל בכלל.
* קדושת השייכות.... אין כזה דבר בכלל. אף אחת לא באמת שייכת לאף אחד. כולנו אנשים חופשיים, כי כך עשה אותנו הטבע.

יכולתי להמשיך פה עוד הרבה, אך לא רוצה לייגע את קוראיי הנאמנים והמסורים.

***

אז זהו, שבעיני, קולר הוא קדוש. כל כך שכך, שהרבה יותר ממוסד הנישואין.
סאבית שלי, היא הרכוש שלי, ואני לא מסכים שאף אחד ייגע ברכוש שלי, כי היא רק שלי. לא רק שכך, אצא להלחם בלהט, בכל אחד שינסה לעשות זאת. (אפילו אם יקראו לי בריון על ברזלים, או כל שם אחר שיבחרו).
סאבית מקולרת של אדון אחר, היא רק שלו, ואני לא אעיז לפנות אליה ללא רשותו. כל זה מפני שהיא הרכוש שלו בעיני, והקולר שהניח על צווארה, המסמל את הקשר העמוק שלהם, קדוש בעיני.

להיות שייכת, זה לא עניין של מה בכך בכלל בכלל. זה סוג של יחסים עמוקים עד למצולות הנשמה. השייכות הזו, היא תוצר של תהליך ארוך מאד, שבו הסאבית מוסרת את נשמתה, את כל כולה, לאדון שלה.

אני, ולא רק, קורא לזה בדסם.

יש פה רבים, וטובים (יש בהם טובים ממש, שלא נתבלבל), שלא מבינים את זה בכלל. אולי מעולם לא קיבלו נשמה לידיהם, אבל לגמרי ממש. אולי לא מסרו את נשמתם לאף אחד, לגמרי ממש.

***

אני קורא לכם לצפות, אתם הזרים. מה קורה לזוג בדסמי שנפרד, אחרי יחסים עמוקים כאלה, אפילו אם הם נמשכו רק חצי שנה. תראו מה קורה לנשמה של אדון, אחרי שנפרד מסאבית שלו. מה קורה לו כשרואה אותה מרכינה את ראשה לאדון חדש. מה קורה לסאבית, שנפרדה מאדון, איזו התרסקות שמפזרת פיסות עור מדממות, על כל הסביבה.

אני קורא לכם לצפות, הרבה שנים אחרי סיום קשר שכזה, איך סאבית אקסית, מרכינה את ראשה, בפני אדונה מלפני שנים, כשזה פוסע לידה. אני מזמין אתכם לצפות, איך אדון, עוקב בעיניו בדריכות, אחרי הסאבית שממנה נפרד לפני שנים.

אולי, כולי תקווה לפחות, שזה יבהיר לכם, כמה עמוק זה הבדסם הזה, אצלם. כמה עמוק בנשמה, טמונים חפורים להם השורשים של בן זוגם בקשר שכזה.

***

זה בדסם פה. לא אצל כולם, אפילו לא אצל רובם. אבל אצל אלה שכן, זה עמוק הבדסם הזה, כל כך עמוק, שלא יאומן בכלל.
זה לא משחק קינקי, בגדר הנה אני מתכופפת ואתה נותן לי פלאסק בטוסיק.
זה חיבור עמוק של נשמות, הכי עמוק שראיתי מעולם.
זה קדוש החיבור הזה, הקולר הזה, השייכות הזאת.

הנסיון להסביר לאותם Weekend Riders (שם רשום-טביאס), על אותה קדושה, נידון כנראה לכישלון מוחץ.

זר לא יבין זאת.

מי שעומד לו מהצד, ומבין, או שלא מבין, ומעז לטנף עם מקלדתו המלוכלכת, יופי שכזה, קדושה שכזו, רק בוז תהומי יש לי אליו. אני לא צריך שום צו מבית משפט, או איזה ספר חוקים לא כתוב ועלום, בכדי לחוש את אותו בוז.
בוז בוז בוז

פרסמתי גם באלפוני. לפוסט שמה.

השולט אור​(שולט) - הרבה פעמים אני מסכימה איתך, אבל מזמן לא הסכמתי עם כל מילה שכתבת כמו בפוסט הזה.

הקילור הוא דבר קדוש בעיניי לא פחות מנישואין והרבה יותר מהם. אני יכולה לקבל בסלחנות בגידות בחיי הנישואין, אבל אני לא יכולה לעכל בגידות בין מי שמקולרים אלו לאלו.

הקילור הוא קודם כל קילור הנשמה. לא משנה אם הדומית עוטה על עצמה קולר הדדי - גם נשמתה מקולרת לזו של שפחתה. חדירה או ניסיון חדירה לקשר שכזה ואפילו אם הוא נדון לכישלון צורב - מכוער בעיניי, עלוב, ומבזה.

דומ/ית שנכנסים באמאמא של מי שמנסה לחדור לקשר שלהם ואפילו סאביות שנכנסות באמאמא של הסאבית שמנסה לחתור תחתן - הם אנשים שאני מעריכה. הם נלחמים על מה שהם השיגו בעבודה קשה ובחשיפת נשמתם.
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - מסתבר שאנחנו מסכימים על הרבה מאד דברים
תודה מתוקה
}{
לפני 17 שנים
אדווה - מדהים מאוד!
רק חסר לי שם מה עושה הקילור לאדון
מה עושה לו בנפש
ולמה הוא כן יכול לפנות לשפחות אחרות ולענות בחיוב לפניות . והיא המקולרת השייכת לא יאה שתקבל פניות .
למה השייכות הזאת מקודשת . והשייכות של האדון לשפחתו לא מקודשת באותה יראה.
אל תתאמץ לתת לי תשובה אם התשובה היא הוא האדון והיא השפחה . כי ברגשות זה לא ממש עובד . וקינאה קורעת גם אם המילים לא נאמרות.
תודה .
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי, אדווה.

המשפט שלך "אל תתאמץ לתת לי תשובה אם התשובה היא...." די מקומם אותי, אבל אני אתגבר על זה.

לדעתי יש פה בילבול גדול מאד ביחסי בדסם בכלל. יש הרבה מאד דומים שנוטים לשייך לעצמם את הזכות האוטומטית לפוליגמיה. למרות שפוליגמיה מאד מקובלת בבדסם, חלילה להם מלהניח כזה דבר.

בעיני זה פשוט חוזה בתחילת היחסים. בחוזה אפשר לכתוב כל מה שמסכימים עליו. אצלנו כתוב בחוזה, שאני פוליגמי, ולה אסור להקים יחסי יישות עם דומים/יות אחרים/ות. לעומת זאת מותר לה עם סאבים/יות.

בהנתן חוזה היחסים, שעליו הוסכם, זה בסדר גמור, שככה יהיה. אם את לא מסכימה לחוזה כזה, לא חייבים בכלל.

חוזה, מאד חשוב בעיני, מפורט כזה, מהתחלה.
מונע כל כך הרבה בעיות אחר כך.
לפני 17 שנים
לחובבי פטיש רגליים{ציפי ליבני} - קילור קדוש יותר מנשואין? מזמן לא קראתי פוסט הזוי ומטופש מזה..ועוד יותר ..תגובות מטופשות משל "השליטה"
עורו קומו הזויים וחדלו להשתטות
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - או שלום לך נופת צופים
מה שמסקרן אותי זה למה את קוראת בכלל פוסטים מטופשים. זה לא נשמע לך בזבוז זמן ?
או שאת סתם עושה פרובוקציות של ילדה בכיתה ג.
לפני 17 שנים
אדון אורי​(שולט) - הרבה הרבה זמן לא קראתי פוסט כל כך צודק.
כל מילה בסלע.
רק אושר.

לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה אדון אורי
לפני 17 שנים
Madame T​(שולטת) - אני עם אדון אורי...

סופשבוע רגוע לך צ'יטה יקירי
}{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - סופשבוע מקסים יקירTי
}{
לפני 17 שנים
Brida​(נשלטת){DDDOM} - אני עם כל מה שנאמר לפני...

הפוסט הזה יפיפה, נכון, נוגע, מדויק...

אין בכלל מה להשוות בין "קשר ונילי" של זוגיות, למעמקים של הקשר כאן בבדסם, המקום שנוגע בתחתיות הנשמה ממש...

תודה שהעלית בצורה כל כך מדויקת וחדה דברים שאני מאמינה שהרבה חושבים, אבל לא יודעים בדיוק איך לבטא...

שבת של שלום...
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מתוקה
שבת שלום
}{
לפני 17 שנים
שפחריפה - פוסט מעורר מחשבות. אני מסכימה עם חלקים ממנו ועם אחרים לא, וגם כאן, חלק מאי ההסכמה הוא עניין שנובע מהגדרות, חלק מהמהות, ובכל מקרה קשה להגיב לעומק במתכונת הזו. ובכל זאת על קצה המזלג-

מה שאתה קורא לו חוקי השמרנות הוא למעשה מוסר ואתה נכנס כאן לתחום המאד רחב של היחס בין המוסר לחוק. מכל מקום אין ספק שהמוסר הוא הבסיס. החוק בא ( או אמור לבוא, לפחות ברמה הפילוסופית), כדי להגן על המוסר ולאכוף אותו, אבל כרגיל מדובר על אכיפה ברמה הבסיסית ביותר.
ביטויים של הגינות, יושר, כבוד, ברמה ה"עילאית" שלהם הם תמיד תולדה של מוסר , אף פעם לא חוק.

הבעיה של הפוסט מודרניזם היא אולי בכך שהוא שם את קו "הבסיס" כל כך נמוך עד שהוא מבטל אפילו מוסכמות בסיסיות ביותר לגבי המוסר (ותחומים אחרים- אני למשל התעמקתי בו יותר בתחום האמנות).

בקשר למוסר של קשר זוגי וקילור בפרט ולגבי אופי הקשר המתחייב לדעתך מיחסים בדסמים, אומר רק שאני מסתייגת מההכללה שבגישה שלך, ומסכימה מאד, גם מעריכה, את הרצינות שבה אתה מתייחס להיבט המוסרי של השאלות שלך. אני חושבת שאתה הרבה צודק והרבה לא צודק, בעיקר אתה לא צודק באבסולוטיות של הגישה שלך שפוסלת גישות אחרות.
אני גם לא מסכימה עם פסילה של גישות אחרות על בסיס נימוקים של ותק וניסיון ובנימוק שמי שלא מקבל את עמדתך פשוט לא מסוגל להבין, חסר עומק רגשי וכיו"ב. זה פשטני ולא לעניין.

לעניין הגדרת בדסמ אתה יודע שאני לא מסכימה. זה מזכיר לי ויכוח שהיה פעם על הלגיטימיות של ספרות "טיסה", תוך נסיון לפסול את הגדרת הספרים של עירית לינור ודומיה כספרות.
בעיני זה ויכוח עקר. אני מאמינה שיש פוקנר מצד אחד, ורם אורן (וגם הרבה פחות ממנו) מצד שני.
בן אדם פשוט קורא לשניהם סופרים, והניסיון להגדיר מעבר לזה הוא סמנטיקה.
לא מפריע לי ששניהם יוגדרו כספרות כי אני לא חושבת שמישהו יבלבל ביניהם.

באותה מדה אף אחד ( אפילו לא הצופים הזרים) לא יבלבל בין החוויה של יחסים בדסמים עמוקים ומשמעותיים לבין סטוץ בדסמי.
לא מבינה כל כך למה כל כך מפריע לך שגם החוויות היותר שטחיות יוגדרו כבדסמ? או להכיר ביחסים וניליים שגם הם יכולים להיות עמוקים ומורכבים עד מאד?

לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - לא מפריע לי בכלל זה שאנשים יקראו לציור משותף של גרפיטי על חומות בית הספר השכונתי בדסם.

מה שצורם לי, זה שאנשים לא מכבדים קשר עמוק בין שני אנשים, שניתן בקלות להבין שהוא בדסמי לעילה ולעילה, על כל מה שמשתמע מכך.

אגב, אני לא מי יודע מה וותיק בבדסם בכלל. לבטח אין לי זילות ל"צעירים" בתחום.
פגשתי לא מעט חדשים בתחום, שהרבה יותר בדסמים ממני בכלל. לדוגמא הגננת.

אני גם לא רואה ביותר בדסמי ערך נשגב כלשהו. אני פשוט טוען שמי שמאד בדסמי, בהיותו בקשר של קילור, זה מקום קדוש.

}{
לפני 17 שנים
נסיך הכתר - מורה הדרך - האיש שעליו רשום - "אבי תורת הבדסם"
צ'יטה-" איש אמיתי ברמח איבריו".
הכבוד מגיע לך , מילותיך נכונות וצודקות ויותר מזאת!!
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - אני לא אב של שום תורה נסיך הכתר
קטונתי
רק מביע את דעתי
תודה
לפני 17 שנים
fullspeed - לא בכדי מפנה אליך חברי היקר ללמוד בדסמ מהוא,
המתנה הגדולה של חייך היא העובדה שבקשר הזה שלך עם הגננת הגעתם למימוש אמיתי של עולם שפעם היה תיאוריה והיום אתה חי אותו, מקשיבה לך משם, מעולם של חוויה עמוקה ונפלאה שאתה עובר וכל כך שמחה בשבילך\בשבילכם. הפוסט נפלא! מרגש ומצליח בכנות שבוא לתת תובנה אמיתית למה זה העולם הבדסמי ברבדים העמוקים שבוא, שוב אומר.... נפלא!!!!!!!!!!!!!!
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - נראה לי נפלא שהפוסט הזה לא מקומם אותך
חיבוק גדול
}{
לפני 17 שנים
aka BODYGUARD - לקח לי קצת זמן להגיע למחשב..
וואללה צ'יטה ,כל מילה במקום, לכל אחת יש משקל נאה
וההרכבה יצאה מוצלחת וכאובה.

אני מעביר את הפוסט הזה גם אלי.
חשוב שיתנוסס בכמה שיותר מקומות..

שבת שלום, לך ידידי ולגננת..
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה ידידי
כבוד
לפני 17 שנים
המרקיז דה ברלין​(שולט) - תודה לבודי שהעביר את הפוסט אליו כך שגם אני יכולתי לקרוא אותו.
ולעניין הפוסט צ'יטה
הפוסט נכון ומדוייק להפליא מסכים אם על מילה שבו . מרגישים שהוא מגיע ממעמקי הנשמה וההבנה בבדסמ
חזק ואמץ צ'יטה
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוך הבא לבלוגי המרקיז דה ברלין
תודה
לפני 17 שנים
הגבירה שלי​(שולטת) - כבר פחדתי שאני היחידה שחושבת כך.

כבוד
כבוד
כבוד

ניראה שבכל זאת נישאר מימנו.

חזק ואמץ.
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוג שלי
כבוד בחזרה
תודה
לפני 17 שנים
BelGoat​(שולט) - בהחלט
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוך הבא לבלוגי
תודה
לפני 17 שנים
Tish Adams - כבוד הוא דבר הכי בסיסי שהרבה איבדו.
לא רק ב'קהילה', לא רק בבדס"מ.
אנשים כמו אלה שתארת לא ראויים לתשומת לב.
לא פשוט בכלל אבל מומלץ להתעלם ולהתעלות.
כן - זה מעצבן, כן - זה לא מכובד וכל ה'לא' שאפשר לחשוב עליהם אבל, אחרי שהוצאת (וטוב שכך),
נתב את האנרגיות למקומות יעילים וטפס למעלה
בזמן שהאנשים ההם ימשיכו לרדת ולרדת ולרדת...

שבוע נפלא לכולנו.


לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי יפיפיה
רוצה להבהיר שהפוסט הזה לא נובע מהעובדה שמישהו פנה לסאבית שלי. אכן פנו הרבה, אבל זה לא חדש בכלל, ולא כל כך מזיז לי. מי שעושה ככה, הוא nobody בעיני.

הפוסט הזה נבע, משירשור שקראתי שבו התחילו להתפלסף על איך בדיוק נכון לנסח פנייה לסאבית, כדי שזה יהיה בסדר

שבוע נפלא מתוקה
}{
לפני 17 שנים
Tish Adams - תודה, יש קפה?
תאשים את בודי, הוא הביא אותי לפה.

הגבתי בפוסט ההוא פעם אחת.
מבינה לחלוטין / לגמרי / דFינטלי ולצערי, מזדהה.
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - איך את אוהבת את הקפה שלך ?
באדי תמיד אשם כמעט בהכל ;-)
לפני 17 שנים
Tish Adams - כפית בהריון, שתי סוכרזית והרבה חלב.
יש עוגה?

בודי הזה,,,,,לי יותר נח להאשים את רדסל תמיד.


לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - קיבלת
בטח שיש עוגה, וגם ערגליות תות
את יודעת מה, בואי נתפשר ששניהם אשמים וזהו זה.
}{
לפני 17 שנים
Tish Adams - סגור.
(-;
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 17 שנים
Tish Adams - אבל למה ככה עם כל כך הרבה רוק?
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
}{ (לא יבשה יותר)
לפני 17 שנים
red-cell​(מזוכיסט) - צ'יטה, אני כמעט מסכים איתך לגמרי ויש לי עוד המון להוסיף. מה אתה מצפה מ"קהילה" שבה ניתנים קולרים אחרי יומיים של הכרות (ואחרי יום נוסף הם יורדים), קהילה שאינה יודעת מהו עבד או שפחה, מאסטר או גבירה, קהילה שאין בה שוב כבוד אחד לשני כבני אדם, קהילה שאינה לומדת שום דבר ואלוהים יודעת מתי היא תלמד. ועוד ועוד ועוד
ניסיתי פעם להבהיר, להסביר אולי אפילו ללמד, אבל זה קיר אטום, מעטים רוצים ללמוד ולהבין באמת כל השאר סתם שטחיים, קינקיים במקרה הטוב.
בהתחשב בעובדה שיש לנו חברי כנסת המתהדרים בתואר דוקטור פיקטיבי אני לא מופתע למצא "מאסטר" בן 19 בכלוב, הוא בכלל יודע מה זה מאסטר ? מה זה אומר?
אני התייאשתי...
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוך הבא לבלוגי איש, לכבוד הוא לי

אסור להתייאש ידידי
נמשיך במאמץ להסביר ונעשה מקום טוב יותר מהמקום הזה, זו הדרך היחידה
לפני 17 שנים
Tobias​(אחר) - אני קורא את התגובות פה ואני שואל....למה לא הגבתם בפוסט עצמו....

אבל מצד שני...

עכשיו אחרי שיצאתי ממנו.....אני מרגיש מאוד מאוד מלוכלך....אז אולי באמת עדיף לא להתקרב...


נחמד לפחות לקרוא פה ולראות שיש עוד שמחשיבים נימוס, כבוד ומוסר לערכים.

לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - זהו טביאס, אתה רואה, יש עוד כאלה
לא אפסה התקווה
לפני 17 שנים
Lady Galadriel - לצערי מה שאתה מדבר אליו כאילו פס מן העולם, זו טוטאליות מסוג אחר שרק מי שמוכן לשים את נפשו על המזבח ביחד עם הנשלט שלו מבין... , אבל בעידן שבו חצי מהעיניין הוא הפאסון הנילווה בכך לקולר כמו לטבעת, כמו למילים, כמו לדיסקרטיות... אין משמעות.
או שלפחות ברוב ניכר של המקרים הם אינם מחזיקים מים...
אהבתי.
לפני 16 שנים
Lady Galadriel - *עליו סליחה (מוקדם לי)
לפני 16 שנים
Black Sheep - נכון מאוד :)
לא יכולתי להגיד את זה יותר טוב.
העברתה את זה בצורה מושלמת.
לפני 13 שנים
חננית{R} - אם הקשר כל כך חזק
כל הזאבים הם לא יותר מבדיחה
לא הבנתי ממה האדון מגן בהקשר לפניות האלו ואיך
לפני 11 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - פשוט פוסט מושלם.תודה לטאקית שהמליצה.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י