שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

טעימות

לפני 7 שנים. 28 בינואר 2017 בשעה 14:59

היא הולכת בצעדים מהוססים צמודה לקיר כמו מבקשת להיעלם בתוכו.

פניה כבושים בקרקע ומבטה כבוי. היא נמנעת מקשר עין כמפחדת שאם מישהו יסתכל אל תוך עיניה הוא יוכל לראות את המתרחש בתוך נפשה.

כשהיא נשאלת לשמה או לשלומה היא עונה וקולה שברירי עד כדי בלתי נשמע.

 

כל פעם שאני רואה אותה אני תוהה כיצד הגיע למצבה, איך הפכה להיות צל של אישה.

לפני 9 שנים. 30 ביוני 2014 בשעה 14:49

בכדי להוולד מחדש עליך קודם כל למות.

לפני 9 שנים. 23 ביוני 2014 בשעה 16:26

שנים תפסתי את עצמי כדמות מזוהמת, מטונפת,מלוכלכת,דמות גסה, ולקח לי המון זמן לפרק את הדימוי הזה ולאפשר לעצמי שוב להיות אישה. לקח לי המון זמן עד שהבנתי שהבחירה הזאת שלי להעניש את עצמי. אסור לי להיות יפה. אבל מגיעה לנו להיות יפות. מי שאנס וניצל אותנו זאת בעיה שלו.

לפני 9 שנים. 16 ביוני 2014 בשעה 4:37

לומד עליה דרכה.
לומד על עצמי דרכה.

לפני 9 שנים. 13 ביוני 2014 בשעה 19:50

כמו האוגרת הלבנה שגידלה בכלוב בילדותה כך גם היא.
עורה הלבן מושך את תשומת ליבם של הזכרים שמסביבה
הזכרים שמקיפים אותה מזהים בה את חולשתה
בעולם של שולטים ונשלטים היא נשלטת
בעולם של טורפים ונטרפים היא קורבן
בעולם של ציידים וניצודים היא הטרף
אין זאת הפעם הראשונה בחייה שנפלה קורבן גברים רבים לאורך חייה נצלו
אותה


הנפילות מאפשרות לה להתרומם כל פעם מחדש ההתרוממות מהווה הקדמה
לנפילה הבאה

כל פעם היא מקווה מחדש שהפעם יהיה זה אחרת

לפני 9 שנים. 8 ביוני 2014 בשעה 16:16

היא עמדה בתור בבנק זה זמן מה שכבר למדה להכיר את הימים והשעות
שבהם הוא עובד. בזמן שעמדה בתור נזכרה בהתחלה כשרק הכירו.
זה התחיל לפני מספר חודשים היא התחילה מקום עבודה חדש ובפעם
ביום הלכה להפקיד את הפדיון היומי. זה התחיל במבטים שהייתה לוטשת
בו מחכה שיגיע תורה. כשהייה מגיע תורה היא הייתה בעיניו היה בהן משהו
שלא ראתה מעולם בגבר אחר.
בפעם הראשונה שנפגשו מחוץ לשעות העבודה ישבו בבית קפה ודיברו היא גילתה שהיא נמשכת אליו היה משהו בקולו ובהתנהגותו שגרם לה לרצות להיות שלו

לפני 9 שנים. 6 ביוני 2014 בשעה 12:14

היא הביטה בעיניו מחפשת את המבט המוכר לה המבט שאומר אני מבין שטעית אני מבין שלא התכוונת אני סולח לך. היא הביטה בעיניו ולא ראתה
כלום. היא קראה בשמו צועקת אותו כמו מתוך כוונה להעירו. הוא לא ענה לה רקהעיף בה מבט אחרון הסתובב והלך.

לפני 10 שנים. 9 בדצמבר 2013 בשעה 16:50

תתפשטי ותחכי לי ב ר על השולחן. היא התפשטה וחיכתה לו כפי שאמר לה. הוא לא אמר מתי יבוא. הבית היה קר והיא חשבה להתכסות בשמיכה אבל ידעה שם יגיע וימצא אותה מכוסה היא תשלם על כך.   היא חיכתה בסבלנות להגעתו. לפתע היא שמעה את הדלת נפתחת היא לא הייתה צריכה להסתכל לאחור בכדי לדעת שזה הוא, קול צעדיו במדרגות היה מוכר לה.   כשנכנס עברה צמרמורת של התרגשות בגופה. לפתע שמעה את צליל החגורה שלו נפתחת היא לא ידעה האם הצליל מבשר על עונג או כאב.   לפתע חשה את החגורה שלו מצליפה בישבנה עורה הלבן הפך בין רגע אדום במקום בוא פגעה החגורה.   עוד הצלפה ועוד הצלפה היא נשכה את שפתיה שלא לפלוט זעקת כאב.   ההצלפה הבאה פגעה בירכיה משאירה סימן אדום גם שם.   רגליה כמעט קרסו מעוצמת הכאב.   לפתע השתרר שקט ואז הרגישה אצבע משומנת חודרת אותה ולאחריה אחת נוספת עד שכל חמש האצבעות מצאו את מקומם בתוכה מתפתלות בתוך גופה.   לאחר שמצאו כל חמשת האצבעות שלו את מקומן בחור התחת שלה מרחיבות אותו עד כאב הוא הורה לה להסתובב כשפניה פונות אליו.   תשכבי על הגב.    היא נשכבה על הגב כפי שאמר לה היא ראתה את זיקפתו והרגישה מוכנה לקראתו.    תזיין אותי בבקשה.   כף ידו הכתה בשדיה מטלטלת אותם מותירה סימן אדום.   הוא לקח 2 כריות מהספה שם אחת מתחת לראשה ואחת מתחת לישבנה באופן שגורם לאיבריה המגורים להחשף בפניו עוד יותר.   תפסקי רגליים.   היא פיסקה את רגליה בפניו בפיסוק רחב ככול שיכלה.   עוד הוא הורה לה.   אני לא יכולה.   הוא הניח את רגליו כנגד רגליה מאלץ אותה לפסק אותן עוד ועוד.   היא הרגישה את הכאב של המתיחה כאילו מאיימות רגליה להתנתק מגופה.   כשחשה שהיא לא יכולה לסבול את הכאב יותר הוא קם מעליה.   לפתע היא הרגישה את איברו חודר אליה בתנועה אחת חזקה שגרמה לה לצעוק מעונג.   הוא החל מזיין אותה לעיתים בקצב מהיר לעיתים בקצב איטי מוציא את איברו מגופה וחודר אליה כשרק קצה הזין שלו נוגע באיבר בשפתי איבר מינה.   לאט לאט החל הקצב גובר וכך גם הנשימות של שניהם.   ואז הוציא את איבר מינו וגמר על שדיה.   לאחר מכן התיישב לידה וכמו צייר שמעביר מכחול על הבד הוא העביר את אצבעו על שדיה ועל הפיטמות המגורות.   קומי נלך להתקלח הוא לחש לה מנשק את מצחה ברכות.