סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הוראות לאדון

מאת פלונית     20 באוקטובר 2009
אתה בטוח שאתה מוכן לזה?

אני לא אומרת שאני מיוחדת. לא מסובכת, לא מתוסבכת, לא בעייתית ולא קשה. פשוטה. הכי פשוטה. אתה יודע שיש עוד כמוני. אולי לא המון, מספיק. לא ילדה-אשה, לא שטן-מלאך, לא חתולה-כלבה. אין דו משמעות, דו פרצופיות, אני לא סובלת מהפרעה דו קוטבית. כן, קצת עצבנית לפעמים. לא נכנעת בקלות? למה לא, דווקא כן. מדי פעם מסרבת פקודה, אתה יודע, זה כמו כולן. כדי שתתעצבן ותכריח אותי. אמרתי, שום דבר שאתה לא מכיר כבר.

אתה רוצה לשמוע פנטזיות שלי? בהתחלה אני אספר לך, בשיחות ארוכות אל הלילה. אנחנו נדבר ואני אבחר את מילותיי בקפידה, יודעת בדיוק מה אתה שומע. כל הבנות עושות את זה. אני אתגרה רק קצת ואתן לך מספיק מקום לדמיון. אולי היא לא מנוסה כל כך, אבל לפחות דמיון פרוע יש לה. אתה תהיה נורא מרוצה ממני. גם כשניפגש. אני מבטיחה שאני אעשה הכל. ואתה תתלהב ממני, אני אהיה מקסימה ואחייך, קצת מבוישת, קצת מתריסה. ככה אתם אוהבים אותנו.

אתה תצליף בי ואני אספוג ואספוג, אבל אתפתל מכאב מספיק כדי שאתה תרחם עליי ותניח לי. אני אצחק כל פעם שתפסיק ואתה תמשיך עד שתחליט שקיבלתי מספיק ואני אחשוב כמה הרבה הייתי ממשיכה עוד. אתה תדחוף לי את הזין שלך לפה שלי ואני אשתחרר מהגועל של הפעם הראשונה ואמצוץ אותו ואתה תהנה קצת ותחוס עליי, תתן לי לנוח אחרי כמה רגעים. אתה תרצה לחבק אותי ואני לא אתן לך, ארצה קצת שקט. באותו ערב אנחנו נדבר ויתפתח ביננו קשר יפה ואוהב. אתה תדאג לי, החבלים אף פעם לא יחתכו לי את פרקי הידיים, אף פעם לא תביך אותי או תשפיל אותי וגם בפעמים שתעשה את זה אתה תדאג שאני אתאושש מזה בזרועותיך. כשצריך אני הרי יודעת לעשות את הפרצוף הגאה, שדורש שירצו אותו, וכשצריך את הפרצוף האומלל, שדורש שינחמו אותו.

בלבי אני מלכה. אני עוזבת את הבית שלך ונוסעת הביתה בפרצוף חתום. שום דבר לא קרה שם. כמו אצל כולן. נו טוב, אז נשארו כמה סימנים וכאב לי לרגע. אבל אני ידעתי שאתה עייף מכדי להמשיך. כמו כל הבחורות אני ארגיש שלא שברת אותי באמת. אתה דואג לי, וכן, ברור שאני רוצה שתשמור עליי, ולא, אני לא רוצה שישפילו אותי, ולא, לא כיף לי שאתה חונק אותי עם הזין שלך או בוחן את הכוס החשוף שלי באור, או מכאיב לי עד שאני כבר בוכה בלי לשלוט בזה.

אני לא רוצה את זה? אני רוצה את זה ממש! כל כך! כמו כולן, נו. אני לא שונה מהן. אני רוצה שתפיל אותי על הברכיים. עדיף בסטירה. ועדיף שעל רצפה נוקשה שתכאיב לי. אני אצחק, אתה יודע. ארים אליך את המבט הזה, הדרמטי מדי, המשולהב והזועם, שלכל אחת יש בעומקי המקום הכי סוער וחי שלה, שהיא רק מחכה שתתן לה הזדמנות להרים אותו, המבט הזה של הכרזת מלחמה. זו מלחמה, שלא יהיה לך שום ספק בזה, ואחד מאיתנו, רק אחד, ינצח. אני שולטת מלמטה, כמו כולן. עכשיו, עכשיו אתה יכול להוכיח לי שאתה שולט. מנטאלי או פיזי, זה בכלל לא משנה. אני לא מכירה אותך עדיין, תעשה את זה איך שאתה רוצה. כשאני ארים אליך את המבט הזה ואצחק, תסטור לי שוב. חזק יותר. תמשוך לי בשיער – יותר חזק ממה שאתה חושב שאני אצליח לספוג. תמשוך בו חזק עד שדמעות לא רצוניות ינצנצו לי בזויות העין ואני אצחק שוב, רק תכניע אותי, רק תעשה את זה ותזכה בי, בכולי, לנצח.

תחסום לי את הפה. תזרוק אותי על הרצפה בכוח, תקשור אותי למיטה, לרגל של השולחן, למעקה של המרפסת, לאן שאתה רוצה, תגרור אותי לשם ותקשור אותי, וכל פעם שאני מתמרמרת או מוחה, בצחוק, בציניות או ברצינות, תתעלם. אני יודעת שזה נגד הטבע שלך, הרי בשלב כלשהו אתה תשתכנע שאני רצינית ולא טוב לי ותרצה לאסוף אותי בזרועותיך החזקות ולקחת אותי הרחק מהמקום הזה, הרי כל כך מסוכן ולא נעים להגיע לתהומות לא רצויים בבדסמ, אתה לא רוצה את זה על מצפונך. אבל אני רוצה את זה. כל פעם שאתה חושב שהגעת לקצה, תחשוב שוב. יש לי מילת ביטחון ואני אשתמש בה כשאצטרך. אתה פה כדי להביא אותי כמה שיותר קרוב אליה, ותעשה את זה איך שאתה רוצה. אל תחשוב, כל מה שעובר לך בראש פשוט תבצע. כל הפעמים שחשבת, "את זה הייתי רוצה לנסות", עכשיו זה הזמן. השוט בידיים שלך. גם הגוף שלי. אני רוצה שתשתמש בו.

אל תקרא לי זונה, תוכיח לי שאני זונה. אני יודעת שאתה נהנה כשאני נהנית, אבל הפעם תחשוב קצת אחרת. אל תקשיב לקריאות הכאב שלי, הרי ברגע שתפסיק ואני אתאושש, אני אחשוב שאני המלכה שוב. לא שברת אותי עדיין, אל תתן לי לשכב בנוחות על המיטה, אל תתן לי ללבוש שום דבר, אל תדאג לי. תנצל אותי, תכאיב לי, אל תעצור לשאול אותי אם אני מוכנה, אם זה בסדר, אם טוב לי, אם קשה לי, אם רע לי, אם קר לי מדי. אם אתה רוצה, תעצור מדי פעם ללטף אותי ולתת לי לשאוף אוויר, אבל אז תצטרך לחזור שוב לאותו מקום שהיית בו לפני ההפסקה: מה אם כמעט נשברתי?

מי יישבר קודם, אני או אתה? מה אתה אומר? תאמין לכל הייאוש המדומה שלי? בעצם לא, הוא לא מדומה. אבל זה עוד לא מספיק למטה. אל תפסיק עד שאני אבכה. דמעות של השפלה, לא רק של כאב. ברור שאני לא אוהבת את זה, מי אוהבת שמביכים ומשפילים אותה, גורמים לה להראות רע? אבל שם אתה מקלף אותי הכי טוב מכל השחצנות שלי.

כן! שים לך למטרה לשבור אותי. את האהבה שלך אני אקבל בשלב שאתה תרצה לתת אותה, תגרום לי להתחנן אליה, תגרום לי להרגיש שאתה כל כך קר ורע לב שגילוי אהבה ואכפתיות ישבור אותי מעוצמת הרגשות. תן לי להשתוקק לזה והפוך את זה למטרה שלי. על זה אני אחשוב כשהגב שלי יהיה שחור, הידיים חרוכות וקרות מהחבלים, השרירים כואבים מהתנוחות הלא נוחות. תפיל אותי במקומות שהכי לא ציפיתי ליפול בהם. תהיה נבזי אלי. אל תתן לי ליהנות מהמחשבות שלי, שאני עדיין בשליטה. תהיה אתה בשליטה. אמיתית. תביא אותי לזה שאני ארעד מהחשש לבאות ואמלא את כל מה שתגיד לי לעשות, רק מהפחד שזה ילבה את הדמיון שלך. אני אקבל את הכל לא מתוך הניסיון להוכיח לעצמי שאני יכולה, אלא מתוך זה שאני רוצה לרצות אותך. מתוך קבלה מוחלטת של כל מה שתגיד. תחשוב על זה. רק תחשוב לאן אפשר להגיע עם זה, אם רק תפרוץ את הגבולות. שלך – הרי הגבולות שלי מעולם לא היו שם. הם המלצה, הרי אם לי יש גבולות, זה רק אומר שאתה עוד לא כבשת אותי לגמרי.

זה מה שאני רוצה. כמו כל בחורה אחרת. שלא תשאל אותי, שתגיד לי. שלא תחשוב איך זה יסתדר, אלא תשאיר לי את הסידורים גם כשאני לא רוצה אותם. שלא תקשיב להיגיון שלי, אלא ללב שלי, לגוף שלי. שלא תבקש ממני אלא תכריח, תדרוש, ותקבל. בלי הנחות. בלי הקלות. בלי מבטי כלבלב שירככו אותך. ואנחנו יודעות מתי בדיוק לעשות את המבטים האלה.

זה מה שאני רוצה.

אתה מוכן לזה?

Master_Eran​(שולט)
אהבתי...
זו מהות הנשלטות
20 באוק׳ 2009, 5:56
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus}
בדיוק כך
תודה.
20 באוק׳ 2009, 9:30
Emo NA​(נשלטת)
כמה שאת צודקת
פשוט מדהים
20 באוק׳ 2009, 10:40
לילי ש'
כן, כמה שאת צודקת
אבל לאיזה גבר יש כוח וסבלנות לעשות את כל זה?
20 באוק׳ 2009, 13:01
Tuff​(שולט)
מעולה
וגם שומר את רשימת המגיבות for future reference :)) כי לא כולן כך
20 באוק׳ 2009, 13:46
הקול​(שולט)
מצויין
לגזור ולשמור :-) (לא רק את רשימת המגיבות)
20 באוק׳ 2009, 14:33
מישלי
תודה לך פלונית !
חזק, מפחיד, נוגע, נכון (אמא'לה - אני כתבתי את זה?), אמיתי, מסקרן, רהוט, מרגש, ממצה... ישים? ניתן לביצוע? (אצלי - אני לא יודעת). אם כן - אולי רק עם גבר שאין לי ספקות בחיבור שלו ובמחוייבות שלו אליי. כמה יש כאלה בחיים? אולי אחד או שניים. יש לי אחד כזה, אנחנו לא ביחד, אבל הוא היחיד שאני יכולה לדמיין איתו את מה שכתבת, שיש איתו קשר שהוא מעבר לכל קיום והוא בכלל ונילי... (דומיננטי בטירוף אבל עדיין ונילי). אם יהיה עוד אחד כזה אי פעם? הלוואי....
20 באוק׳ 2009, 16:21
פרומיתאוס
:-)
שמץ לב במיטלותייך מה את מבקשת? כמה אנרגיה צריך להשקיע? לך כשאת למטה התחשות והרבדים מוכרים ממני כשאני לוקח אותך לשם זה דורש השקעה ו8מחוייבות אינסופית. ומה קורה לברנש שמשקיע כך? חישבי על מה שקורה להורה לילד אל בריא במיוחד כזה שדורש השקעה יתרה. שולט, אדון, מאסטר............. וואלה אחלה הצגה ארגנתן לנו כאן:-)
20 באוק׳ 2009, 18:04
אחותופל
מדהים
מדהימה אחת!
20 באוק׳ 2009, 18:26
לו לי טה
אולי הוא לא אדון?
או לפחות לא אקסטרימי באדנותו עליך?
20 באוק׳ 2009, 19:38
בלוסום​(לא בעסק)
וואו!
כל כך הרבה משפטי מפתח... קלעת בדיוק לאיך שאני מרגישה. מדהים! נשמר בקובץ וורד כדי שלא יאבד לעולם!
20 באוק׳ 2009, 20:29
Poisoned Girl​(נשלטת)
אהבתי..
אבל ממש.. פשוט קראת את המחשבות שלי וכתבת אותם בצורה הכי יפה שאפשר.. בדיוק מה שאני רוצה.. בראבו!
20 באוק׳ 2009, 21:45
כ ל י ל​(מתחלפת)
אמיתי
מילה במילה אפשר להשתמש בזה עם האדון הבא?
20 באוק׳ 2009, 23:35
רורשך​(שולט)
מעולה
מעולה מעולה :) משאיר חומר מעניין למחשבה, וכתוב בצורה תיאורית מצויינת, שקל להתחבר אליה.
20 באוק׳ 2009, 23:37
abcdefggfedcba​(שולט)
באמת כתוב מעולה, אבל...
(וזה גם לכל המגיבות ש"קיטרו" עד כמה קשה למצוא מישהו שאיתו יהיה אפשר להגיע לרמות האלו) - אל תשכחו שזה הדדי, וכדי באמת להגיע לרמה שמתוארת (בצורה מעולה ומדויקת) כאן, גם לכן יש "עבודה" לא מעטה כאן, גם אתן צריכות להשקיע (אמנם באופן שונה מאיתנו, אבל עדיין..) בשביל שזה באמת יעבוד. ובלי קשר - כתיבה מעולה! (כן כן, פעם שלישית שאני חוזר על זה, אבל מה לעשות, הכתיבה מעולה. (פעם רביעית... :) ) ) נ.ב לא שמתי יותר מדי סוגריים בסוף, תספרו טוב!
21 באוק׳ 2009, 0:09
Gemmini​(לא בעסק)
כן ככה
בדיוק. זו המהות, זו השליטה האמיתית. אהבתי מאוד.מתחברת לכל מילה. כתבת מדהים. תודה
21 באוק׳ 2009, 9:14
Little Missy​(נשלטת)
וואו
כמה אינטנסיבי ומרגש וקולע. כתיבה מעולה.
21 באוק׳ 2009, 17:01
DIKLESS
נגעת...
נגעת בדיוק במקומות הנכונים אמיתי ככ ומדוייק להפליא סוג של הוראות הפעלה לסאבית עם הבנה עצמית (אכן מצרך נדיר) בהחלט עובר לפייבוריטים
21 באוק׳ 2009, 18:05
ראובן
אג'נדה
הכתיבה מצוינת אבל המסר מדכא: עוד בחורה נבונה עם סדר יום, שבסופו של דבר בוחרת בכוונה גברים קלים מדי, כדי שתוכל להמשיך לבוז להם בסתר לבה. בחורה עם אג'נדה היא בלתי שמישה ובוודאי שאין טעם לטרוח איתה עם הצלפות ושטויות בנאליות. בתור התחלה, אולי ברכייה (כן, גם בחורות מתקפלות מזה) ואחר כך לגרור אותה בשיערה, לנעול אותה בארון הגדול העתיק לכמה שעות, עד שהמבט הזה יגוז מעיניה. אחר כך כבר נראה.
21 באוק׳ 2009, 22:57
פשוט תות{Mistress H}
כל כך נכון
אבל מצד שני אנחנו פחדניות. קשה לתת את כל כולנו בלי לנסות לדרוש יחס וחמלה. התחושה והידיעה שמישהו עלול לשלוט בך בלי רחמים מלחיצה, ואין כמו המשחקים בהתחלה, אם מישהו יבוא וישר ינסה לשלוט בך, את תנפנפי בין רגע. צריך לגרום לנו להיפתח כדי לגרום לנו להיכנע. בעייה משהו. בכל מקרה כתיבה מדהימה מסכימה מילה במילה. תות
22 באוק׳ 2009, 5:19
אודין44​(שולט)
אתה מוכן לזה??
השאלה האם את מוכנה לזה?? שמעתי כל כך הרבה נשלטות שמדברות כך ברגעי האמת. הן מתקפלות ומתרצות . בודדות הן היכולות להגיע לשם והן ורק הן ראויות להקרא נשלטות ממקום של הענקה, הכנעה. קשר ללא גבולות זוהי המהות של השליטה , האינטימיות הזו שלא משנה מה הוא יודע שמה שיעשה לעולם לא יפגע בך כי בראש ובראשונה את יודעת כי לא יפגע בך!! ותמיד תמיד תרגישי את תחושת הסיפוק העילאית גם שאת למטה למטה ולבסוף הוא יאמץ אותך בזרועותיו ואת תדעי את שלו!! והוא שלך
22 באוק׳ 2009, 10:48
פרלין​(נשלטת){ש}
כתוב כה טוב!
לא הייתי רוצה לממש לעולם.
22 באוק׳ 2009, 17:31
בת אדם
מטורף כמה
שזה נכון..ואמיתי ומתואר בצורה מצויינת.
23 באוק׳ 2009, 12:51
SeductionX
הרבה זמן
הרבה זמן שלא קראתי את מילותיך העלת על פני חיוך ...
23 באוק׳ 2009, 20:02
הקיסרית פרינסי
אחרי התגרות כזאת
אני מקווה שהוא יזכור באמת מה משמעות מילת הבטחון כשאת תשתמשי בה.. אחרי הכל הוא בסך הכל גבר וההתגרות שלך מלכותית אולי אפילו מידי.. כתיבה יפה
24 באוק׳ 2009, 19:25
הכול במידה
Be carefull with your wishes
- they may come true. הייתי שם. ומה שהכי יפה - לא צריך שום אביזרים, מכשירים, טכניקות או עזרים. ומהר מאוד רואים אם לשני הצדדים יש את זה, ומרגישים את החיבור. אי אפשר לטעות לדעתי. אבל, כל זמן ששני הצדדים יודעים שזה משחק - זה לא יקרה לעולם. זה חייב להיות אמיתי, ולכן זה גם מסוכן (לא פיזית כמובן). כתבת יפה מאוד.
26 באוק׳ 2009, 6:36
Lanya Colson
אל תקראו את חוברת ההוראות
ומה יקרה חמש דקות אחרי שתשברי, אחרי שהוא ינצח? את תהיי שבורה, והוא יהיה שולט אמיתי? לשם את רוצה להגיע? או שהמטרה היא דווקא לא להגיע לשם, ולהוכיח לעצמך פעם אחרי פעם שאת יותר חזקה, בלתי ניתנת לשבירה, שווה יותר ממנו? מה שאת מתארת אולי נכון למפגשים חד פעמיים עם גוון הרסני. מערכת יחסים לעומת זאת, לא יכולה להיות מושתת על מאבקי כוח, או על משחק סכום אפס. זו לא מערכת יחסים, זה בסך הכול ניצול הדדי שמטרתו לגרום לכל צד להרגיש משהו כלפי עצמו. שליטה זו אמנם טריטוריה מצוינת לניהול מאבקי כוח כאלו. הרבה דרמה, הרבה כאב, אפילו קצת דם, אם הולכים עם זה באמת עד הסוף. פיזי, אמוציונאלי, הכי קרוב שיש למלחמה. אבל זו טריטוריה מקרית, ואלו מאבקי כוח. ולא, זה לא מה שכולם/ן רוצים/ות.
27 באוק׳ 2009, 19:07
רק אני​(נשלטת)
מצויין.
תיארת בצורה מדוייקת את הרגשות והרצונות שכל נשלטת היתה מקווה לקבל על עצמה. (או לפחות, אני.) אהבתי!
27 באוק׳ 2009, 22:50
פרא1
תשמעי
תשמעי, את כותבת וחושבת מצויין. את עצובה הרמטית, או שהתפוצצת כבר פעם מפיגוע אושר שתפס אותך כמה דקות אוף גארד?
29 באוק׳ 2009, 18:27
נומינור
כתיבה איכותית
קראתי בהתפעלות את הסיפור/וידוי שכתבת. בלי שמץ של ציניות, אשווה את הכתוב לגילויי רגש שנכתבו על ידי תומס מאן או דוסטוייבסקי או נבוקוב. החדירה לעומקו של הרגש נעשתה כאן בצורה כל כך ישרה, כל כך מעמיקה, שהקורא מוצא עצמו נשנק מול העוצמה המובעת. הדואליות המוצגת, רצון מול שבירתו, נכונות להתמסר מול ידיעה ברורה של הרצוי, היא תמצית מורכבותו של האדם. תענוג צרוף!
31 באוק׳ 2009, 9:55
uniqe
מעולה
אהבתי
1 בנוב׳ 2009, 1:37
ZAPHOD​(שולט)
בין השורות של החטא
קראתי כמה פעמים את מה שכתבת, ובכל פעם שאני קורא אני כועס מעט יותר. אני חושב לעצמי: צביעות? לא סביר - מהמאמר עולה ריח של אכפתיות חזקה. טפשות? גם לא סביר - כדי להתבטא באופן שכזה צריך משהו בין הצוואר לבין התקרה. וכך אני מוצא את עצמי פוסל עוד סיבה ועוד סיבה, ואני מתחיל לאט להבין שאת כנראה מדברת על הקו הדק שנקרא "כימיה". בהנחה שגם את וגם זוגך לסשן, לשניכם יש אהבה וכבוד לעולם הבדסמ, ואינכם נמצאים שם על מנת להשפיל את המין הנשי, או לכפר על בעיות נפשיות של זה או אחר, אלא באמת נמצאים שם מתוך אהבה למה שאתם עושים, אז מה שנותר זה רק תיאור של כימיה שאינה קיימת בינך לבין אותו אחד שאת נמצאת איתו. כי, את מבינה, הבעיה אינו בו - הבעיה היא את. את זו שלא מצליחה למצוא, פעם אחר פעם, את השולט שיכניע אותך כרצונך. מילא, אם אחד או שניים מהשולטים אינם מצליחים, אפשר להבין, אבל אחד אחרי השני? וכאן אני חוזר לשאלה - האם את צבועה? אני סבור שכן, אך כלפי עצמך. למה אני מתכוון? אם אנחנו נפגשים, לא פגישה ראשונה, לא סשן יחיד, אלא במהלך זוגיות אמיתית שהבדסמ הוא חלק לגיטימי ממנה - אני די מכיר אותך, ואם אני למדתי עם הזמן שכשאת עושה תנועה מסוימת, או פניך מתעצבות, או כל אופן התנהגות אחר שתבחרי, אם אני לומד ממך עם הזמן שזוהי נקודת השבירה שלך, מדוע את מתבכיינת שברצונך שאקח אותך מעבר לכך? לשבור אותך זה לא קשה. יש עמים שלמים ששוברים את האישה על בסיס יומי גם בלי מערכות בדסמ ברקע. מצד שני, אני כמובן לא רוצה להפוך את הסשן לסתם "נצליף בכלבה, ניתן לה למצוץ ושלום על ישראל", אז אני משתדל לחדש, לגוון, להעצים את החוויה גם במובן של הכאב, ההשפלה והתענוג. אז היכן אני נמצא? לא די שאני במצב לא טבעי מלכתחילה, שבו אני נדרש לרמות מטורפות של ריכוז, של התחשבות, של אכפתיות כלפיך, הרי את יודעת היטב שבדסמ מצריך הקשבה לצרכיך הרבה יותר ממערכת ונילית, ששם המקסימום של הכאב מסתכם ב"אאוץ", כאן יש לך גאג על הפה לעתים קרובות ואינך יכולה להניע את ידיך, לא פעם. אז אני צריך להבין אותך באמצעים אחרים - תנועות קלות של העין או של הראש, הנדנוד הקטן של פרק היד הקשור בחבל, וכן הלאה. אז לא די שאני כשולט נמצא שם בשבילך (!) לא פחות (ולדעתי יותר) מאשר בשבילי, אז את גם טוענת שאני יכול לעשות לך מעבר לנקודת השבירה שלך? אז הנה ההסתכלות הזו מנקודת המבט שלי: אם אני צריך לשבור אותך ולגרום לך בכך להיות מאושרת, ובמחיר הזה אני אשבור עוד אחת אחרת לפחות, בהזדמנות אחרת, מתוך תקווה שהיא תישבר, הכלבה העלובה, ואולי מחר תהיה מאושרת, אז אני מוותר. כי, מה שהוא טוב - לא לך לקבוע, והקו הזה של "אין מושלם", הוא קו טבעי שרק הכימיה בין שניים יכולה להפרות. אחרי שקראתי את המאמר (הנפלא שלך, באמת) כמה פעמים, אני רוצה לסכם: להבדיל מהילד שצעק "זאב, זאב", כאן לא רק שאין זאב, אין כאן אפילו ילד שיצעק.
1 בנוב׳ 2009, 12:22
פלונית
רגע,
אז זה אומר שאני אהיה צריכה להסביר למה התכוון המשורר בסוף?
3 בנוב׳ 2009, 22:28
ראש לשועלות
התרסה חצופה
את הולכת רחוק מידי. עכשיו באמת הרגזת את המאסטר שלך. מעניין איך הוא יעניש אותך, שתפי אותנו!! לטעמי אינך נשלטת טוטאלית משום שאת משתמשת הרבה במושגי מלחמה ולא כניעה. לא אמור להיות דו קרב, מבחינתי לפחות, צריך שתהיה הבנה. כל אחד והמקום שלו. כתב כאן מישהו בתגובות שצריך להכניס אותך לארון ישן ועתיק לכמה שעות. יש בזה משהו. אני הייתי מוסיף מוזיקה מונוטונית בתוך אותו ארון, מוציא אותך משפיות לגמרי לפני שהייתי נוגע. גם הליטוף יגיע אבל בזמן שאבחר. והוא יגיע בדיוק בזמן.
7 בנוב׳ 2009, 0:33
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לא פשוט להגיב לזה, לא פשוט
כי עלו לי בי כמה דברים במהלך הקריאה. הראשון - וואו, כן. כמה שזה מוכר. כאילו כתבתי את זה בעצמי. כמה הייתי במקום הזה. כמה הרגשתי ככה. כל כך מזדהה עם כל מילה. וזה כתוב כל כך טוב. הכתיבה סוחפת פנימה, ומבהירה בדיוק בדיוק איך זה מרגיש. מדוייק ויפה וכתוב פשוט מושלם. הדבר הבא כבר היה אחר: התחוור לי שאני כבר לא רוצה את זה. כלומר, רוצה ולא רוצה. מצד אחד, רוצה מאד. מצד שני, אם להיות באמת כנה, מה שאני רוצה זה לא בדיוק את זה. אני פשוט רוצה הצגה מוצלחת של זה. אני רוצה שיתקרבו לגבול שלי קצת יותר. אבל האם אני באמת רוצה להישבר? האם אני באמת רוצה שהוא יגיע לכך שלא אוכל יותר, וכל מה שישאר לנו זה להיפרד, כי כבר לא אהיה מסוגלת לקחת ממנו דבר ואחוש רק דחיה כלפיו ולא ארצה אלא להתבוסס על הרצפה בדמעותי ולגמגם - "הנח לי, רוצח"? האם הייתי יכולה לדבר ככה (ובאמת דיברתי, בזמנו) אם לא היה לי מאזין שלא היה מוכן לבצע את הוראותי כלשונן, שלא היה מוכן לא להיזהר, שלא היה מוכן להקריב את הנטיה שלו לעצור רגע אחד מוקדם מידי שגרמה לו להקדים בכמה רגעים למען הזהירות, לא מוכן להקריב את הרצון להשאיר אותי שלמה, בשביל לתת לי את החוויה שאני מבקשת במלואה? מה יקרה, מה יקרה אחרי נקודת השבירה? זה כמו לקרב את היד ללהבה. בכל פעם לקרב עוד קצת, בכל פעם להשהות אותה עוד קצת, לחפש את הנקודה שבדיוק בתחילת הכוויה. אבל כשנגיע לנקודה הזאת, לא נצליח לתפוס אותה במדוייק, ונקבל כוויה. אולי אפילו חמורה. כמה פעמים הרגשתי את הרגע הזה, שאני מראה סימני כאב אבל בפנים אני יודעת שאני יכולה עוד, ואני לא יכולה לומר את זה ופשוט צריכה שיקחו אותי מעבר לקו הזה, כמה פעמים הרגשתי שכבר קשה לי אבל ברגע שהפסיק התאכזבתי, הו כמה פעמים. אבל במבט לאחור, אני מודה לאנשים האלה שלא הקשיבו לי, שלא הרסו אותי. המחיר היה האכזבה שלי, אבל מה היה קורה אם מישהו היה מצליח? מה היה קורה? רגע אחד מאוחר מידי, מה היה קורה לך? מושלכת באמת ובתמים מכס המלכות שלך, מופשטת מכלהשחצנות עד העצם - מה היה קורה לך אז? האם הוא היה מרים אותך חזרה? האם היה מצליח? האם היית יכולה לסבול את קרבתו? האם היית... אין לזה סוף. מה היה קורה? בכל מקרה, הכתיבה שלך מעולה. מן הסתם אם זה לא היה כתוב כל כך טוב זה לא היה מטיל ככה לתוך סערת רגשות ומחשבות. תותחית את.
7 בנוב׳ 2009, 12:47
דורון גונן
אמיתי!
שאפו! (אבל אם זה היה תלוי בי, היית חוטפת גם כמה סטירות על הספרותיות)
7 בנוב׳ 2009, 13:27
פרומיתאוס
קראתי שוב
קראתי שוב. לא את דברייך, שכן ברור למה את מייחלת. קראתי את התגובות, חלקן של מי שמכירים את המקום והיו בו. נשמע שאת מבקשת לעצמך את החוויה האולטימטיבית, וטיבה של חוויה כזו שלעולם אינה מושגת, השביל הזה שאת מתארת סופו לאכזב אותך וכל גבר שיישאב לחיבור מעין זה שאת מציעה. הדרך אינה בהעצמת חוויה בסשן אקסטרימי. התשובה טמונה במקום אחר ואין טעם שקורא מזדמן בבלוג יסביר לך לזה יידרש גבר שיידע לקחת אותך בדרכו שלו
9 בנוב׳ 2009, 18:53
זר​(שולט)
אני שולטת מלמטה, כמו כולן.
כתיבה יפה מאוד, משכנעת מאוד, אפילו סקסית באופן מסוים. וכשיימצא האדון שיקבל על עצמו כל מה שהכותבת מבקשת, או אז, דווקא אז, תתברר לחלוטין האמיתות של המשפט (המופיע בחיבור): "אני שולטת מלמטה, כמו כולן."
15 בנוב׳ 2009, 11:08
מרטין101
יפה
יפה. האם את גם עומדת מאחורי המילים? מסוגלת להתמודד עם מציאות כזו...?
17 בדצמ׳ 2009, 19:59
יהלום נא
זה רק אני או ש...
אולי לא הבנתי נכון, אבל ריח חריף מאוד של ציניות עולה מהכתוב. אמנם יש הרבה אמת בדברים, אבל הדרך בה הם מובאים, הזלזול החבוי במבטים המתריסים, בעיני, מביא זווית צינית לעניין.... אבל אולי זה רק בראש שלי. בכל מקרה, כתוב היטב ומעניין להפליא.
26 בינו׳ 2010, 13:27
Faara​(שולטת)
והרי
לא קל תמיד לקרוא את האמת שלך אך מזדהה. תודה
15 במרץ 2010, 8:20
לא תודה
נהדר.
ואת - אם את טרם - רוצה להיות מוכנה לזה?
8 באוג׳ 2010, 18:22
חשפנית סקסית​(נשלטת)
יולי
הם לא מבינים שזה משאנחנו מחפשות אוףף.. לקחתי לך מהמאמר כמה מילים מקווה שתסלחי לי ..
30 בדצמ׳ 2010, 14:54
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לח. סקסית
אין מה לסלוח, זה בסדר גמור, אני לוקחת את זה כמחמאה, אז תודה.
1 בינו׳ 2011, 16:28
Inbari 4a
וואו. כתבת את כל מה שלא קל לי לומר. נהניתי לקרוא. תודה
2 במאי 2018, 8:39