סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלת יסוד

raccoon​(נשלטת)
לפני 12 שנים • 25 בנוב׳ 2011

שאלת יסוד

raccoon​(נשלטת) • 25 בנוב׳ 2011
אדוני היקר אמר לי שהוא בכלל לא אדון שלי.
כמובן, שזה לא סותר את זה שאני הסאבית שלו.

איך ייתכן מצב כזה, תהיתי,
כלומר אם לסאבית יש אדון, משמע, לאדון יש סאבית. ולהפך.

כיצד ייתכן מצב שלסאבית יש אדון אך לאדונה אין סאבית?


מה אני מפספסת?
פסיכו לוג​(שולט)
לפני 12 שנים • 25 בנוב׳ 2011
פסיכו לוג​(שולט) • 25 בנוב׳ 2011
הגדרות הגדרות. כולנו בני אדם. וכל אחד מרגיש נוח עם הגדרות אחרות.
מכיוון שאין תוקף חוקי לענייני שליטה, ובחוק החוזים לא נכללים סעיפים המחייבים למישהו לקרוא בכינוי מסויים, אני מאמין שמותר לי אף לבקש מהסאבית שלי לקרוא לי "סבתא שלי" תוך שאתעקש שאינני "פיטוניה שלה".

או במילים אחרות- הגדרת הקשר שלכם אמורה להיות מוסכמת על שניכם.
Brave Dwarf
לפני 12 שנים • 26 בנוב׳ 2011

Re: שאלת יסוד

Brave Dwarf • 26 בנוב׳ 2011
raccoon כתב/ה:
אדוני היקר אמר לי שהוא בכלל לא אדון שלי.
כמובן, שזה לא סותר את זה שאני הסאבית שלו.

איך ייתכן מצב כזה, תהיתי,
כלומר אם לסאבית יש אדון, משמע, לאדון יש סאבית. ולהפך.

כיצד ייתכן מצב שלסאבית יש אדון אך לאדונה אין סאבית?


מה אני מפספסת?


לו הייתי אישה הרואה בעצמה "סאבית", והמכנה "אדון" אדם שמסרב להיות אדונה, הייתי שואל את אותו האדם מי אני בשבילו. ומי הוא, לדעתו, בשבילי.
Tomereko
לפני 12 שנים • 26 בנוב׳ 2011
Tomereko • 26 בנוב׳ 2011
פסיכולוג בספת עור כתב/ה:
הגדרות הגדרות. כולנו בני אדם. וכל אחד מרגיש נוח עם הגדרות אחרות.
מכיוון שאין תוקף חוקי לענייני שליטה, ובחוק החוזים לא נכללים סעיפים המחייבים למישהו לקרוא בכינוי מסויים, אני מאמין שמותר לי אף לבקש מהסאבית שלי לקרוא לי "סבתא שלי" תוך שאתעקש שאינני "פיטוניה שלה".

או במילים אחרות- הגדרת הקשר שלכם אמורה להיות מוסכמת על שניכם.


אני חושב שכוונת המשוררת לא היתה ענין של הגדרות כאלה או אחרות של הקשר... אלה יותר בכיוון של אם אני שייכת לאדון מסוים .
למה זה לא עובד לצד השני ?
למה הוא לא האדון שלי , למה הוא לא רואה אותי כסאבית שלו.
כמו זוג נשוי שרק האישה תהיי נשואה לבעלה ומאידך הבעל יהיה רווק...

ההייתכן?

ואם שואלים אותי... הדבר לא ייתכן אפילו פוגע ומשפיל את הצד השני ומאד אגואיסטי רק לקבל ולא לתת לא להעניק לא להוקיר את הצד שני... ביג no no
אבל זו רק דעתיicon_smile.gif
בהצלחה לך
Brave Dwarf
לפני 12 שנים • 26 בנוב׳ 2011
Brave Dwarf • 26 בנוב׳ 2011
tomereko כתב/ה:
פסיכולוג בספת עור כתב/ה:
הגדרות הגדרות. כולנו בני אדם. וכל אחד מרגיש נוח עם הגדרות אחרות.
מכיוון שאין תוקף חוקי לענייני שליטה, ובחוק החוזים לא נכללים סעיפים המחייבים למישהו לקרוא בכינוי מסויים, אני מאמין שמותר לי אף לבקש מהסאבית שלי לקרוא לי "סבתא שלי" תוך שאתעקש שאינני "פיטוניה שלה".

או במילים אחרות- הגדרת הקשר שלכם אמורה להיות מוסכמת על שניכם.


אני חושב שכוונת המשוררת לא היתה ענין של הגדרות כאלה או אחרות של הקשר... אלה יותר בכיוון של אם אני שייכת לאדון מסוים .
למה זה לא עובד לצד השני ?
למה הוא לא האדון שלי , למה הוא לא רואה אותי כסאבית שלו.
כמו זוג נשוי שרק האישה תהיי נשואה לבעלה ומאידך הבעל יהיה רווק...

ההייתכן?

ואם שואלים אותי... הדבר לא ייתכן אפילו פוגע ומשפיל את הצד השני ומאד אגואיסטי רק לקבל ולא לתת לא להעניק לא להוקיר את הצד שני... ביג no no
אבל זו רק דעתיicon_smile.gif
בהצלחה לך


אני מתנצל מראש אם אני פוגע בפותחת השרשור, אבל נדמה לי שזה אגואיסטי לא פחות להפוך אדם ל"אדון" ללא רצונו, רק כדי להיות משוייכת או כדי להצדיק את תחושת ה"סאביות" ולספק את הצורך בלהיות "סאבית" לאדון.

בכל מקרה, לכאן או לכאן (ואני שוב מתנצל בפני פותחת השרשור - איני מזלזל ברגשותיך או בצרכיך), אני חושב שההגדרות אמורות להקבע בין השניים. קיימים זוגות, שבדומה לי ולאשתי, לא קיבלו אישור מאת הרבנות (אשתי אינה יהודיה) ובכ"ז מרגישים נשואים, לעומתנו קיימים לא מעט זוגות שגם אחרי שדרכו על כוסות תחת חופה, לא מרגישים זה כלפי זו, דבר.

(אין תמריץ גדול משלט זהוב המודיע שנשארו לך 0 שעות עד סיום המנוי, כדי לחלות בשלשול מילולי)
raccoon​(נשלטת)
לפני 12 שנים • 26 בנוב׳ 2011
raccoon​(נשלטת) • 26 בנוב׳ 2011
חשוב לי להבהיר כמה דברים.
אני מעולם לא כפיתי על אף אחד הגדרות.
למושגי האדון והסאבית נחשפתי לפני כחצי שנה בתחילת הקשר. למדתי
להשתמש בכינוי "אדוני" ועברתי דרך בה נחשפתי למה זה להיות סאבית,
ובעיקר לכך, שמצופה ממני במסע הזה של ההיכרות עם עולם הבדס"מ,
שהסאבמישיין שלי יהיה בלעדי רק עבור אדם אחד.

אם יש אדם שמגדיר אותי כסאבית, מן הראוי שהוא יהיה לי לאדון. ההתחמקות
מכך מסירה מעליו אחריות ויותר מזה פוגעת ומבטלת אותי. זאת תחושתי לפחות.
Brave Dwarf
לפני 12 שנים • 26 בנוב׳ 2011
Brave Dwarf • 26 בנוב׳ 2011
raccoon כתב/ה:
חשוב לי להבהיר כמה דברים.
אני מעולם לא כפיתי על אף אחד הגדרות.
למושגי האדון והסאבית נחשפתי לפני כחצי שנה בתחילת הקשר. למדתי
להשתמש בכינוי "אדוני" ועברתי דרך בה נחשפתי למה זה להיות סאבית,
ובעיקר לכך, שמצופה ממני במסע הזה של ההיכרות עם עולם הבדס"מ,
שהסאבמישיין שלי יהיה בלעדי רק עבור אדם אחד.

אם יש אדם שמגדיר אותי כסאבית, מן הראוי שהוא יהיה לי לאדון. ההתחמקות
מכך מסירה מעליו אחריות ויותר מזה פוגעת ומבטלת אותי. זאת תחושתי לפחות.


Raccoon, אם לא טוב לך, אז לכי. לכי כי את מחפשת מתאים יותר, כי למרות העובדה שבחר להגדיר אותך כסאבית, הוא מסרב להיות אדונך. לכי והניחי גם לו למצוא את ההיא שתוגדר כסאבית שלו ובמקביל תוותר על הזכות לכנות אותו "אדון". אין פה "ראוי" או "לא ראוי". יש פה "כיף לי או לא".

את צריכה להיות מאושרת וגם הוא.
לדעתי, זה כל הסיפור.


זהו (-:
    התגובה האהובה בשרשור
The Fool
לפני 12 שנים • 26 בנוב׳ 2011
The Fool • 26 בנוב׳ 2011
בעיני זה דווקא מאוד הגיוני - את שייכת לו, אבל הוא לא שייך לך. זה תרגיל מילולי חסר משמעות למעשה, אבל האמירה היא חזקה.
צ'יטה​(שולט)
לפני 12 שנים • 28 בנוב׳ 2011
צ'יטה​(שולט) • 28 בנוב׳ 2011
אני לא חושב שברגע הראשון ששולט פוגש נשלטת נוצרת מיידית מערכת יחסי שליטה. למה בכלל שנשלטת תהייה כזו אל מול מישהו שכרגע פגשה?

בהתחלה יש נשלטת ושולט שרוצים להקים קשר בדסמי. אין בכך כדי לומר שהוא כבר כזה, יש בכך לומר שהם מתחילים לבסס קשר כזה. לכן בהתחלה אין אדוני ואין סאבית שלי. יש רק התחלה של משהו. אט אט הנשלטת לומדת איך לרצות את אדונה והשולט לומד ומלמד את הנשלטת שמתחילה להיות שלו.

השלב הזה נקרא סאבית באימונים. בשלב הזה היא הסאבית שלו ולא יעלה על הדעת שהיא תהייה באימונים אצל עוד שולט. אבל היא טרם הרוויחה את המקום שהיא תכריז בראש חוצות שהוא האדון שלה. ההכרזה הזו מגיעה בשלב יותר מאוחר בצורת קילור. טוב לו לקילור שייעשה לאחר ביסוס קשר משמעותי ומחייב ואקט הקילור מהווה בעיני נקודת ציון משמעותית בצורת חוזה שבין יתר הדברים אומר שיש לשני הצדדים כוונה להיות בקשר בדסמי לאורך זמן רב. משהו דומה לחתונה.

לצערי אני כנראה בדעת מיעוט כאן בעניין הקילור ונפוצה התופעה של קילורים שקורים אחרי שבועיים הכרות ומסתיימים חודש לאחר מכן. בעיניי זו בגדר זילות למושג קילור המקודש בעיני.
mandolina
לפני 12 שנים • 28 בנוב׳ 2011

Re: שאלת יסוד

mandolina • 28 בנוב׳ 2011
raccoon כתב/ה:
אדוני היקר אמר לי שהוא בכלל לא אדון שלי.
כמובן, שזה לא סותר את זה שאני הסאבית שלו.

איך ייתכן מצב כזה, תהיתי,
כלומר אם לסאבית יש אדון, משמע, לאדון יש סאבית. ולהפך.

כיצד ייתכן מצב שלסאבית יש אדון אך לאדונה אין סאבית?


מה אני מפספסת?



את מפספסת את העיקר.
זו לא מערכת סימטרית.
האדון איננו שלך.
את שלו.
אחרת יכולה להיות שלו גם כן.
את תקראי לו אדון ולא אדוני, אין פה יחסי שייכות זהים.
זה אם את סאבית כמובן.

ואכן, לאדון יש סאבית, היא את - זה לשאלתך, יכולה להיות לו אחת ועוד אחת ועוד...