שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הסכם (סיפור)

סמרטי
לפני 9 שנים • 29 בינו׳ 2015

הסכם (סיפור)

סמרטי • 29 בינו׳ 2015
זה התחיל בעבודה. בתמימותי חשבתי שהיא תמימה.היום היא משפיטה אותי בתחכום,בלאגנטיות.
נוהל קבוע :
שטוף כלים ואחר כך אקרא לך שפוט ואמשיך להתעלם ממך
עסה את כפות רגליי וארשה לך לאונן תוך כדי ליקוק נעליי (כשהיא בכלל בחד אחר)
אתה רוצה מציצה? אין בעיה! אני אתן לך למצוץ לי את הבוהן של הרגל ואם תהיה ממש עלוב ויעיל תדחוף אצבע לתחתת וארשה לך למצוץ לעצמך..

אז איך זה התחיל?
בתמימות
בהתנשאות
בטיפשות

התחלתי לעבוד באותו משרד שהיא עבדה , לא הבנתי שהמשרד הזה קטן עליה ותכף היא עוזבת. עבדה במשרת סטונדטית וכל ענייני השליטה בכלל לא דיברו אליה. הכירה המון חברים הומואים שזה בשבעלה שיא הסטיות שהכירה. אני הייתי אחד נחמד שנראה לה מנסה לרצות ולרצות יותר מדי = דחתה אותי כי נראיתי לה יס-מן והיא לא מתחברת לזה. אז נעלבתי,נזפתי וגרמתי לה להבין שעליה להתנצל בפני. מהר מאוד יצאנו לדייט שבסופו הצעתי לה מסאג' בכפות הרגלים, לא התנגדה כי זה לא מדגדג אותה בכפות הרגליים.
מהר מאוד התחלתי להחמיא לה על כפות רגלייה המושלמות,התוודתי שאני אוהב כפות רגליים והיא בתגובה אמרה שזה משעשע אך לא מזיז לה. שאלתי אם אפשר לתת נשיקה קטנה בכף הרגל , צחקה ואמרה אם זה עושה לך את זה נשק אפילו נשיקה גדולה. התלחלתי כמעט לרייר והיא התפקעה מצחוק...נו נשק לי את הרגל למה אתה מחכה?1 אמרה ודחפה את כף רגלה מול פרצופי...
"תיזהרי אני עלול ללקק לך אותה!"
"חחח אתה באמת אוהב כפות רגליים הא?! רוצה תתחיל ללקק כל עוד שזה לא מציק לי אני מוכנה שתלקק רק אל תפריע לי..." אמרה כשהיא נשענת במושב האחורי ,עוצמת עיניים ומתחילה לזמזם לעצמה שיר.
"נו אתה נהנה?"
"כן מאוד!! תודה רבה!! " עניתי בהתלהבות והתחלתי למצוץ את אצבעות רגלייה המושלמות!"
"חחחח תירגע תירגע...תוכל ללקק לי את הרגליים גם מחר רק אל תרייר,זה לא נוח לי"
,יו אני יוצא ממש כלבלב מולך"
"לא מה פתאום!! " ענתה ומשכה את כף רגלה-אני מכבדת אותך! אל תדבר על עצמך ככה!
"סליחה אז רק תני לי ללקק לך את הרגליים בבקשה!!"
"אז תפסיק להתחנן...דחפה את כף רגלה מול פרצופי - רוצה ללקק? תלקק!! אבל סתום את הפה עם השטויות שלך -לקק לי את כפות הרגליים מצוץ לי את האצבעות אבל תהיה בשקט כי אני עייפה! בסדר? אל תעלב אבל אתה חופר!"
"בסדר....סליחה"
בום!! סטרה לי עם כף רגלה!!! לקק וסתום את הפה ותוך כדי דרכה עם כך רגלה הימנית על אשכיי "חחחח...עומד לך יא סוטה!!! קדימה המשך ללקקק ושתוק...חומי קטן חחחחחח"
    התגובה האהובה בשרשור