KINKI OZZY
מתחלף

נמצא עכשיו בכלוב
מודעה
סוויטש מכבד בסוויטש מכבדת
המנעד שלי הוא רחב אני נהנה לשלוט ולהישלט, בן 38 מהמרכז, מאוד אוהב משחקי תפקידים, מחכה לגברת שלי בשחור לחלוק איתה עולם שלם של כיף קינקי פתוח ומכיל... ??
איזור
מרכז
גיל
38
מצב משפחתי
רווק
מי אני
בן 38,מוזיקאי, משכיל ומכבד, איש שיחה, לא קונבציונלי שובב וכיפי, רזה לא גבוה שיער ארוך בהיר  סביבות ה1.70 אולי קצת פחות מהמרכז.
אוהב בעלי חיים, מאוד אוהב אומנות על שלל גווניה, וגם מדע מהצד היותר גיקי... 
דיי חדש פה ולא ממש יודע איך כל הדבר עובד. אז אם אני אומר איזה שטות איתכן הסליחה מראש. 
אני יותר בן אדם ביתי של אחד על אחד פחות בענייני סצינות, לעשות פה מנוי היה צעד אמיץ מבחינתי, אבל בלי לנסות אי אפשר להצליח למצוא מה שאתה מחפש...
באידיאלי אכיר פה את בת הזוג הבאה שלי ונהנה מראש כל אחד מהפנטזיות של השניה. אבל עד שזה מגיע אשמח להכיר את מי שבעניין להכיר אותי ואהבה מה שכתבתי,מוזמנת להרים את הכפפה😉.
השקפות על עולם השליטה
מאוד אוהב גם לקחת שליטה וגם לתת למישהי אחרת להוביל, אוהב שליטה מנטלית. מאוד מתחבר למשחקי תפקידים (פנטזיית הפורצת הסקסית בשחור שנכנסת אלי לחדר שינה ועושה בי כזממה, וההפך )לבגדי עור (פחות עלי יותר על הפרטנרית שלי) . אני פתוח לדברים חדשים אבל גם שם גבולות איפה שצריך. מאמין בתקשורת והגינות הדדית.לומד על העולם הזה תוך כדי תנועה ומחפש את הפרטנרית הנכונה ללמוד ביחד איתה.
גבולות
אני בעניין של סיפוק הדדי תקשורת וחיבור מנטלי ופיזי אמיתיים. אני קשוב ומוכן לעשות הרבה בשביל לעשות לפרטנרית שלי טוב . לא בעניין של דברים כמו סטראפ און או כל דבר שנכנס מאחור...
חדשות
פנוי להכרות חדשה🙂🎸🤟🌹🔥
לינקים אהובים(1)
תאריך עדכון
31 בינו׳ 2024
תאריך הצטרפות
2 באפר׳ 2023
  שלחי הודעה