o kaa san

מין / מגדר
אישה
מי אני
נעים להכיר, בת 35, מרמת גן, ביחסים פתוחים, אישה דומיננטית ואימהית, ומכאן שמי, אוקסן :-)

אני מחפשת נשלט/ת מנוסה, נייד/ת, לא מעשנ/ת ומטפח/ת אורך חיים בריא. כרגע צריכה מישהי/ו שרוצה לעזור לי להחליט איזה בגדים לזרוק ואיזה לקנות. להתלוות אלי ולייעץ לי. מעבר לחוש טעם חשוב שתהיה תשומת לב לפרטים קטנים ואהבה לסדר וניקיון במשימות הבית.

קצת על עצמי
אני אוהבת אומנות, בעיקר עיצוב וגם שם מתמקדת בעיקר באנשים כי הם הכי מעניינים אותי. מעדיפה ראשונות על עיקריות ומאוד אוהבת ריח של ניקיון.

אני גם כאן להגיד שיש לי זמן ומקום בלב להכיר נשלט/ת, הרוצה להיות בקשר באופן קבוע במידה ויהיה חיבור בינינו.
אני צריכה לצידי מישהי/ו שאוהב/ת תהליכים ובאותו מייינדסט כמו שלי. אני סומכת עלינו שמצד אחד נדבר על מה שחשוב, ושמצד שני ניתן לדברים שקורים בדרך לקרות, תחת ההבנה שהכל יהיה בסדר. בעיניי הקרקע הפוריה שמאפשרת קשר מהסוג הזה היא קודם כל תקשורת, כבוד וחיבור ברמה האישית.

לא מעוניינת בבעלי פרופילים ריקים ממידע בסיסי רלוונטי (גיל, מיקום, סטטוס ונטיה בדסמית) וכאלה שלא טורחים להציג עצמם כבר בהודעה הראשונה.

לא מעוניינת במעשנים (כל דבר), מתעניינים, "עבדי מין" שבדסמ עבורם מתחיל ונגמר בשירות מיני, "עבדי רגליים", חסרי ניסיון, סקרנים, או כאלה שתופסים BDSM כתוספת.

לא מעוניינת בנשלט/ת מתחלפ/ת. רק נשלטים בטווח הגילאים 50-35. אני פוליאמורית, אבל דורשת נאמנות חד צדדית כלפיי, עד שאחליט אחרת.

** בלי סמול טוק. דברו ישירות לעניין **

אוהבת Strap-on ♡
טרמפלינג, בולבאסטינג וסיביטי, פייסטינג ופוט וורשיפ ♡
מתחברת ל-Age play ♡
והרשימה לתחומי עניין ונסיון עוד ארוכה:
Chastity ♡ Caning ♡ Bondage ♡ Clothing ♡ Cross - Dressing ♡ Edge Play ♡ Electrical Play ♡ Exhibitionism ♡ Flogging ♡ Hypnosis ♡ Impact Play ♡ Massage ♡ Puppy Play ♡ Rope Bondage ♡ Sado-Masochism ♡ Sensation Play ♡ sensory deprivation ♡ Sissification ♡ Spanking ♡ Tease & Denial ♡ Tickling ♡ Watersports ♡ Whips

זה הווייב ואם סקרנתי אז את/ה מוזמנ/ת להגיב 🖤.
גבולות
מדיקל
תאריך עדכון
14 במאי 2024
תאריך הצטרפות
19 במאי 2023
  שלחי הודעה