סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליטה מלטפת

אני זאת אני ולא מתיימרת להיות אחרת
כל כך הרבה גוונים לשליטה ואני מחפשת את הצבעים המיוחדים. לא בדיוק כחול אולי בעצם בין כחול לסגול וגם קצת ורוד?
וכאן מתחיל המסע שלי לגילוי עצמי ?
לפני יום. 16 במאי 2024 בשעה 8:38

במסגרת המשך החינוך של העבד בניסיון להפוך אותו ראוי עבורי( בהשראת פוסט של אחת המלכות כאן לא זוכרת מי אבל תודה),

החלטתי שעליו להזמין בובה שהוא יזיין בתקווה שיצליח להיות ז טוב עבורי ולא ניאלץ לנסות דילדו. שונאת דילדו, חיקוי עלוב בעיניי. 

לעבד הזה יש ז מרשים, עבה ותחת מגרה ואני תמיד מעודדת את העבד לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בו.

בפן המנטלי הסברים מדוע הז לא שונה מהלשון השפתיים וחור התחת. וכן הוא עוד איבר שנועד לשימוש והנאה *שלי* כמו כל איבר אחר. 

זאת גם הזדמנות לראות את הישבן שלו מכווץ ומתאמץ כדי לספק בובה 🙂

וברור מה אני מתכוונת לעשות בינתיים נכון?

נקודת זכות על מציאת הפורנו המתאים ✔️

 

ראשית הסבר 

סדר הדברים הנכון.. 

כן, תראה לי, כמה רחוק תלך, כמה נמוך תרד

כדי להעלות חיוך על שפתיי

ראש קבור בלי מחשבות כניעה והתמסרות 

 

גיף לפנטאון

איך זה גם מצחיק וגם מחרמן? 

לשאלתך אם מותר לאפס לגמור ; התשובה היא כן. רק בנוכחותי, רק אם יבוא לי, רק בדרך שאבחר עבורך. 

ההנאה... 

לפני 3 ימים. 14 במאי 2024 בשעה 8:53

אז נפגשנו כדי להינות בערב שכולו עבורי המלכה שירז. עלם חמודות כבר גבר גדול אבל נראה כמו ילד. מתרגש מהנוכחות שלי "המלכה את 10 רמות מעליי ואני לא מאמין שזכיתי". אכן זכה חושבת לעצמי. ההודעה הראשונה בכלוב הייתה אז ב 1.11.22 והנה אנחנו כאן אני אתה והריסים היפים האלה.
באתי להינות ולכן שלחת לי 3 סרטים לבחור מהם ושאלת מה להכין. בחרתי סרט אקשן.

נכנסנו ואתה יודע לארח ולהיות שירותי. ניקית את המגפיים עם הלשון. עיסית את כפות רגליי עם קרם במסירות ועדינות נעימה. הכנתי לי אוכל והגשת למיטה וכל הערב יין וליטופים ושאלת אם חם לי קר לי הכל כדי שארגיש מושלם. 

"אפשר לנשק אותך המלכה?" לא. ובמקום זאת משקה אותך בנוזלים מהפה שלי. 

כשהבנתי שאני צופה בסרט ואתה צופה בי אז פשוט נתתי לעצמי להשתחרר. וכך בזמן שאני צופה בסרט אתה מלקק פטמות. יש לך יכולת מדהימה בפשטות של הביצוע. אתה עושה מה שמבקשים ולא משנה דבר אלא אם דרשתי. "תמצוץ" אומר שאתה לא זז עד להוראה אחרת. זה כמו קסם. והחרמנות נו הגיוני, גם טיפה באבן מחלחלת בסוף. איפוק בתחת שלי. וגם רימינג כשהלשון שלך חוקרת. משכתי את ראשך לכיוון הדגדגן שלי ושכחתי ממך. ממשיכה לצפות ולהתרכז בסרט. אתה מכופף מהצד, נראה לא נוח. חיכיתי לראות שתנסה לשנות תנוחה וכלום. לא מעז אפילו לזוז. ראש צמוד, ספק נושם חחח. לאט הקשב שלי עובר מהסרט אליך, פאק מה אתה עושה שם?! אתה עקשן לגמירה הזאת שלי. ניסיתי להבין מה אני מרגישה וזה מתחיל להציף אותי. השפתיים והיניקה הקבועה של הדגדגן לא משאירה לי ברירה ואני מניעה את האגן ומתפרצת באורגזמה חזקה.

לא חושבת שנתקלתי באדם שיכול אשכרה להחליף צעצוע. דוז פואה על הביצוע הזה עבד. זאת מתנה ממש.

האורגזמה הביאה איתה שחרור נוסך. משחזרת את הגבולות בראש, מתיישבת על הפנים שלך שתנקה אותי ולהרגיע את המקום. חוזרת לצפות וברגע אחד ללא הכנה מראש, מתחילה להשתין לתוך הפה שלך. שומעת בליעה, לא מביטה בך, עדיין צופה, ושוב עוד הזרקה לתוך הפה.
ואז שואלת: טעים לך השתן שלי? "כן מלכתי אני האסלה שלך" . אני מחייכת, נשכבת לצידך מחבקת מתארת במילים כמה טוב עשית לי, כמה שזה מדהים להיות אני עם כל הסטיות שלי.

בקשתי ממך להביא קונדום כי חבל לבזבז ז מושלם כזה. מתיישבת והזקפה החזקה המטורפת של כל הערב פשוט נפלה. יורקת חונקת ומרגישה התעוררות. מתעצבנת. מושכת בהפגנתיות את הקונדום וזורקת על הרצפה תוך שאתה מתחנן להזדמנות נוספת." אל תזרקי אותי המלכה". אני רוצה שתבין שאתה צריך להיות ז. אני לא זורקת אני אלמד אותך." אני מרגיש לא ראוי לך". אני מחליטה מה ראוי ומה לא. ואיני יודעת מה חינכו אותך לפני כן. אבל אתה גבר. התפקיד שלך לספק אשה גם עם הז. מבטיחה לך דייט נוסף וכשאני מבטיחה אני מקיימת.

סירבתי להישאר לישון כי מרגיש לי מוקדם מדי. ואתה עדיין במבחן.

בהצלחה לך עבד, להיות שלי זה קשה 🙂

ההנאה.. 

לפני 6 ימים. 10 במאי 2024 בשעה 18:24

תובנות

1. רוב הגברים כאן כמו בכל מקום לא מחפשים קשר רציני אלא חוויות נעימות בלי התחייבות אמיתית.

2. נדיר עד כמעט בלתי אפשרי למצוא נשלט אמיתי שרואה ורוצה שליטה בו בגופו בחייו. אלא תבלין למיטה. חוסר השלמה שלו עם עצמו שהוא נשלט בהתנגשות חזיתית עם האני העצמי שלו ביום יום. זה מתחדד אף יותר כי אני נמשכת לגברים שבחיהם הם דומניננטיים. זאת התרבות שלנו, מושרש חזק שגבר חייב להיות גבר ולא כנוע ומתמסר. אבל כבר אמרנו הצורך לא יעלם לא משנה כמה עמוק תדחוף את זה פנימה. אז לא עדיף לשחרר, לאפשר ולהשלים עם האמת?

3. כנגזרת מסעיף 2 והקושי והחשש להתמודד עם אשה חזקה ממך מנטאלית ומינית. יהיו מפגש עד 4 ואז הוא יעלם בכל מיני הסברים, במקרים הזויים ללא הסברים כלל. תשברי תראש לבד להבין.

4. אני נמשכת לגברים צעירים, כאלה שיש להם עדיין שיער על הראש. אך הם חסרי נסיון ובכל מקרה הקשר הוא לטווח הקצר( קצר יכול להיות גם שנה ועדיין ברור לשני הצדדים שזה זמני).

5. גברים בגילי 40-50 הם נשואים ולכן לא רלוונטי מראש.או רווקים לפני חתונה ילדים. 

6. כמעט ואין גרושים ואם כן, אז הם עברו את ה50 וזה מתקשר לסעיף 4. תורידו שולטים אז הרשימה מצומצמת מאוד. והסיכוי למשיכה נמוך יותר.

7. זין גדול, יותר נכון עבה, עדיף על ז דק קטן. במיוחד עבור מי שחדירה זאת הנאה גדולה והדרך העיקרית לגמור. 

8. לא מעט נשלטים לפעמים פשוט רוצים להיות נשים ויותר מכך בסתר ליבם חולמים שהשולטת תקשר את הצורך שלהם למצוץ ז אמיתי של גבר או להיחדר על ידי גבר. זה משהו שהם לא יעזו להודות גם בפני עצמם. 

9. טיפים איך לנבא שנשלט לא יעלם אחרי מפגש: אין כאלה חחח. תתאפסי על עצמך לא לקחת קשה. מעניין אם זה קורה גם לשולטים. אבל כן אומר שככל שאת לוקחת את הזמן ובוחנת, את מצמצמת את הסיכוי, פשוט כי הוא ינשור הרבה לפני. 

10. מכל מלמדיי. מכל אדם וסיטואציה למדתי המון ותמיד מנסה לשפר את עצמי. 

11. לפעמים בא לי לברוח מכאן אבל אני חרמנית וחולמת על שליטה ולכן אין לי באמת רצון אמיתי ללכת. מה גם שבחוץ בוניל המצב לא טוב עבורי. אז אתם תקועים איתי. 

12. את חושבת שאת מיוחדת ואז מגלה שאותם דברים נאמרו לה ולה ולה. והוא היה אצלה אצלה ואצלה. אז צאי מנקודת הנחה שאם הוא כאן שנים הוא עבר אצל רוב השולטות בכלוב. 

13. מילים כמו חול ואין מה לאכול. בהתאמה לסעיף 12 לעיל. הפער בין מציאות לפנטזיה והפער בין מה שקורה במפגש ובין מה שקורה אחריו יכול להיות תהומי. 

14. מי שלא שולח תמונה( בשום דרך) הוא מכוער או מסתיר משהו. נכון לגבי שני הצדדים. בלי משיכה מינית אין כלום. 

15. יום אחד את מגלה שנחסמת על ידי מישהו שמעולם לא התכתב או הגבת לו. נותרתי סקרנית ואין לי הסבר. 

16. זכיתי לרגש להתרגש, להגמיר ולגמור, דרגות גבוהות של שליטה עמוקה ועדיין אני רחוקה מאוד ממה שרציתי להרגיש ולעשות. 

17. פעם באף פעם מתחיל קשר מדהים וזה כמו פיצוי על כל מה שלא צלח לפני כן. אין מילים שאני יכולה לתאר את הרגע הזה אבל כולכם יודעים למה אני מתכוונת. הטירוף הזה בלב בגוף בנשמה. ושוב תקווה שהפעם זה יחזיק ורק על אדי הדלק האלה אפשר לנסוע רחוק. 

17. אני שלמה עם ההחלטות שלי ולא מצטערת או מתנצלת על כלום. ולא באמת אכפת לי אם יאהבו אותי. יש לי הרבה בטחון בעצמי ובחיים שלי מעבר לכל מה שקורה כאן. 

18. אני שולטת מהממת ולא מהתנשאות אלא באמת. לכן מי שלא רוצה אותי חזק בנשמה וחושב עליי והכי חשוב רואה אותי ולא רק כשולטת. שבאמת אכפת לו ממני מחיי ולא רק מה שיוצא לו מזה עבור עצמו הוא זה שיזכה בתשומת ליבי ובהשקעה שלי בו. 

19.לרוב הגברים אין אינטליגנציה רגשית. זה לפוסט נפרד. 

20. הכלוב הוא גם מקום שמאפשר לאנשים לשפוך את הלב ולרוב לא ישפטו אותם. בכלוב יש אנשים שיודעים לתת חיבוק עצה טובה או סתם לעודד אותך כשאת מבואסת. גם אני זכיתי בחברות טובה מכאן. תודה מכל הלב 🌷

סך הכל לדייק לעצמי יותר, לא לוותר על מה שחשוב לי רק כי אני מתגעגעת להרגיש ולגמור, לא לפחד להיפגע, לדעת לשחרר( גאה בעצמי על היכולת הזאת לאחרונה).  היה פעמיים 17, זה לא היה קורה אם היה לי נשלט הגהה ואני לא מתקנת! 

מאחלת שבשנה הבאה אכתוב שזכיתי שמשהו אחר, הרבה יותר טוב חזק ואמיתי. 

וגם בטחון ושקט למדינה היפה שלנו, חזרת החטופים והמתים אלינו במהרה ❤️

 

לפני שבוע. 9 במאי 2024 בשעה 7:44

אני נשאלת כל הזמן איזה פורנו אני צופה, אז החלטתי לנתח אחד מיני רבים. 

אתחיל ואומר שזה מגוון ולפעמים ביזאר עד שאני חושבת שהדבר שהכי מפחיד אותי זה פרסום היסטוריית החיפושים שלי בגוגל. 

רוצה לנתח את עצמי והסטיות שלי מסרטון פורנו שצפיתי על הבוקר. לצערי בלי סאונד. חייבת שידור חוזר.  

מי שמכיר אותי ואת הניואנסים שלי מוזמן להוסיף מה לדעתו מגרה אותי בסרטון, או אם פספסתי משהו. כן כרגיל זה פוסט שעוסק בי 🙂

מדובר בgay porn מדוע זה חשוב?

כי יש שם הרבה גברים חטובים והרבה איברים יפים.

כמובן איך אפשר בלי קצת CNC אבל כאן זה לא אמין בעליל. 

השפלה

קשירה

אטבים

מפשק פה, איך קוראים לזה בכלל? ( זה נראה מלחיץ האמת)

הצלפות

Pot 🫦

נקודת מבט אינה על הזונה ממין זכר אלא הנאת המשתתפים ממנה. במיוחד גבר "אלפא" שמוביל את כל התהליך, מאפשר לכולם להשתמש ורק בסוף מגמיר וגומר. 

https://xhamster.desi/videos/no-one-can-hear-you-scream-12782737

 

Enjoy

הערת המערכת: צפיה בסרטון אינה משנה את הנטיה המינית של הצופה(לכל הטוענים שבגללי הם נמשכים לגברים. זה לא אני זה אתם). 

 

לפני שבוע. 4 במאי 2024 בשעה 12:43

Postcoital Dysphoria (או PCD)  גורמת לחוש תחושות של עצב, כעס ודיכאון לאחר קיום יחסי מין.

כותבת פוסט לאחר שיחות רבות עם גברים שמציינים ריקנות אחרי שפיכה. וזה מעבר לנפילת מתח רגילה אלא ממש תחושות עמוקות שיכולות ללווות גם זמן לא מועט אחרי הגמירה. 

עולה כי קורה יותר באוננות מאשר בסקס עם מישהי ופחות קורה בתוך קשר אוהב ועדיין קורה. 

תחושות אשמה וגועל - תיאור נוראי האמת. 

מסתבר שגם נשים חוות את הדאון הזה.

כל זה חדש לי, אני אומנם מתבאסת לאונן מכיוון שזה בזבוז חרמנות שיכלה לבוא לידי ביטוי בצורה משמעותית יותר. אבל לא ברמה כזאת. 

אז יש שיא ואז ירידה אנרגטית טבעית ואותה אנרגיה מתחדשת אצל כל אחד בזמנו. מדוע ההבנה של הסיטואציה עצמה אינה מספיקה? להירגע, לשתות משהו, להתחבק, לדבר.        אצלי זה עובד. 

האם זה גם קשור להחלטות ולהיות שלמים איתן?

אני מראש נכנסת למיטה במודעות מלאה, בלי ציפיות גבוהות ועם הבנה שיכול להיות שלמרות כל המילים לא נפגש יותר. ויתכן שיהיה מאכזב ואולי לא אגמור. ואפילו יתכן שאגלה שעשיתי טעות. בסדר אני מקבלת. 

השאלה החשובה היא למה? איך מתמודדים /מצמצמים. מה שונה מי שאין לו את הנפילה הזאת? 

הפתרון של חלק מהגברים זה להעדיף לא לגמור שזה כשלעצמו נראה לי עצוב. בכלל, לנסות לא להבין ולהתמודד עם משהו ורק להימנע לאורך זמן זה לא פתרון. 

אז מי שיש לו תובנות לכאן או לכאן מוזמן.. 

לפעמים מרגישה שרק בכלוב אפשר לנהל דיון אמיתי וכנה. אז תודה מראש למי שטורח להגיב

❤️

 

 

לפני שבועיים. 1 במאי 2024 בשעה 18:25


איזה כיף אם היה כאן נשלט שעובד תחתיי.   יפה, חכם שמסתובב כל הזמן סביבי ומחפש סיבות להיכנס לחדר שלי, מראה לי את התחתונים הורודים שבחרתי על הבוקר.   מנהלת את היום שלו, מסבירה לו מה נדרש בזמן שהאשכים שלו בידיים שלי. ובמקום לאונן אני קובעת זימון בנושא: אורגזמה יומית. שעת המפגש: בהפסקת הצהריים. נכנס ומחכה עם ידיים על האסלה ראש נמוך וישבן פתוח לקבל בטוסיק כי זה מה שהבוסית רוצה. מכסה לו את הפה שלא ישמעו אותו גונח. בסיום יורד על הברכיים ומוצץ דגדגן עד שגומרת, מרגיע את המקום עם הלשון הנעימה. מחדירה פלאג ושולחת אותו לחתוך לי סלט. רק לחשוב כמה יום העבודה שלי יכל להיות רגוע ופורה. מעבירה אליו משימות לביצוע משפרת את כתיבתו, מקדמת אותו. צופה בו מציג בישיבת המנהלים השבועית ומחייכת חיוך ממתיק סוד. בסוף כל יום מסיע אותי וחוסך לי את כל העצבים בכביש. בינתיים חזרתי לאונן לבד עם תחושת מיאוס אך לא היה מנוס. לא הצלחתי לחשוב על שום דבר מלבד לגמור.

לחלופין יכול להיות גם מנהל מעליי שאקשור אותו לשלוחן של חדר הישיבות ואעשה בו שפטים. כמה עובדים ידמיינו שהבעלים של החברה הוא כלבלב קטן שלי?

 אחח יחסי עובד מעביד מעולם לא היו מגרים יותר.

כל הנכתב הינו פרי דמיונה הפורה (יש יאמרו מדי) של הכותבת. כל קשר בינו לבין המציאות הינו מקרי בלבד. מי שמוצא עצמו נפגע מן האמור, התנצלותי מראש ( על הז שלי 🙂). הכותבת שומרת על הזכות לטעון טיעונים נוספים בהתאם לנסיבות שיוצגו בפניה.

 

ככה זה נראה כשאוהבים

אוהבת לנשק מלא

 

 

 

 

הזוג הזה משהו 

 

אוי שהוא מהמם 

 

https://m.tnaflix.com/amateur-porn/Lady-Natalie-Black/video10698357

תודה על הקישור! שווה צפיה 

לפני שבועיים. 27 באפריל 2024 בשעה 14:53

 

כלב חי בלהקה ומטבעו מכפיף עצמו למי שנתפס בעיניו בעל הבית. 

אך אף פעם לא הבנתי על פי איזה קריטריון כלב יודע מי מבני הבית הוא האחד. 

ואם הכלב שלך רואה את בת זוגתך שהיא הדומיננטית, אז כנראה שאתה לא בעל הבית האמיתי 🙂

אני היחידה שלא מטפלת בכלבה אני לא מאכילה אותה, לא מוציאה אותה לטיולים, היא לא ישנה איתי בחדר ואני לא משחקת איתה. 

באופן מוזר, על אף שהיא לא מקבלת ממני דבר, אני היחידה שהיא מחשבנת לה. מספיק מבט בעיניים והיא יודעת.כולם יקראו לה אבל אם אני קוראת, היא מתייצבת מיד. 

אז מה ההסבר? תחושה שעוברת, נוכחות. בטחון עצמי, החלטיות, הדרך שאני מעבירה לה מסר, מבט, הטונציה במילים שלי, תנועות הגוף שלי. 

אז כמו הכלבה כך כלבלב אנושי זקוק להרגיש מי בעלת הבית. זה מרגיע אותו, עוזר לו להיות צייתן ושמח. 

הבסיס הוא אותו בסיס אבל התפעול שונה.

רק בינינו בלי שאף אחד ידע

כולם רואים גבר ואשה כאשר בפועל יש אשה וכלבה. 

 

כמה דברים סוטים אפשר לעשות באור יום בפארק

לפני שבועיים. 26 באפריל 2024 בשעה 14:05

חג שמח, 

הרבה זמן לא היה איזה אתגר כיפי

ישבן יפה זה נכס, הרבה פעמים לא ניתן לזהות אם זה ישבן של אשה או גבר. במיוחד היום שהרבה עובדים קשה על עיצוב הישבן. ריספקט! 

אני מציעה אתגר מי שמעוניינ/ת להשתתף ולהשוויץ בישבן שלו/ה, מוזמן לשלוח לי תמונה ובאי הכלוב ינסו לזהות אם מדובר בישבן של אשה או גבר. 

הוראות כלליות: 

1. תחת חשוף שעיר לא יוכל להשתתף מן הטעמים לעיל.  כל תחת יכול להשתתף בכל  גודל צורה. אין תחת לא יפה, יש תחת שלא גילו לו שהוא יפה. 

2. מי שנוהג להעלות לבלוג ויש סימנים מזהים יש לצלם בדרך שלא ניתן יהיה להבין במי מדובר (קעקועים וכד').

3. תמונה רק של הישבן. בכל זווית בכל לבוש. למשל אשה יכולה לשלוח תמונה בבוקסר, גבר עם ג'ינס קצר צמוד או להשאיר דווקא רגיל בהפוך על הפוך. אקיצר, היסח מגדרי.

4. בתום האתגר לצד כל תמונה יפורסם הניק ומי שיחפוץ יוכל להישאר אנונימי. 

אם תהיה היענות מספקת ייצא פוסט בנושא.

*תזכורת לעצמי בכל פעם שתהיה התראה בבלוג: שירז תזכרי, במצה יש 150 קלוריות וזה בכלל לא משביע החרא הזה. 

לפני 3 שבועות. 24 באפריל 2024 בשעה 12:20

 

1. כסף

2. סטאטוס: כבוד/ אגו.. 

3. כוּס (בהנחה שהוא מחובר לאשה יפה). 

 

 

לפני 3 שבועות. 19 באפריל 2024 בשעה 14:59

Small penis humiliation

אחד הפטישים המסקרנים. 

אבל מדוע בראש שלי הוא שונה מכל השפלה אחרת? אולי משום שלהקטין מישהו על משהו שאין בכוחו לשנות מרגיש לי לא נכון. 

אותו גבר מאז שהוא נער, משווה ונחשף לאחרים ואז פורנו ואז עם נשים, מהר מאוד מבין שזה לא הפורטה שלו. סביר שפוגע בבטחון העצמי וגם בביצועים במיטה. 

"השפלה" אצלי קשורה בשליטה, היררכיה, כוח, ההנאה שמישהו מוכן להיות כל כך קטן עבורי מגרה אותי. מישהו שרוצה שאעשה בו דברים סוטים. מישהו שבאמת נהנה מכך, אני נהנית מלראות אותו נהנה. 

*אגב מתברר שגם בעלי איבר לא קטן חולקים את הפטיש הזה. ההבדל הוא שאין להם באמת איבר קטן.

לא מעט השתמשתי בעצמי במילה דגדגן לתאר ז, אבל הוא לא היה קטן, וזה נועד בעיקר לתאר את חוסר השימוש שלי בו באותו הרגע. 

אז איך sph הוא הנאה עבור אנשים מסוימים? 

יתכן, שההנאה של מי שחפץ בכך נובעת מהרגשה של שחרור? קבלה עצמית? הנאה מהשפלה של להרגיש לא ראוי לחדור וזה גם מתחבר הרבה פעמים עם קוקהולד ורצון להיחדר אנאלית כמו אשה כי הז לא יכול לספק. 

יתכן שלמרות שאני לא יעיל עבורה היא עדיין רוצה וצריכה אותי? אני חשוב לה?.. 

גם הפרקטיקה של מה שראיתי ברשת בנושא נראה טפשי בעיניי. 

למעט השוואת איברים פיזית בין שני גברים. 

מניחה שלא יהיו כאן הרבה תגובות...

מי שמרגיש פחות נוח, רשאי לכתוב לי בפרטי על מנת שאעתיק לכאן אנינימי. 

 

 

שבת שששששלום