סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פילוסופיה בגרוש

קצת מפה, קצת משם ועוד קצת ממקום שלא קיים.
לפני 6 שנים. 21 במרץ 2018 בשעה 21:06

כן, כן, נו... הדבר הזה שכל הסוטים האלו כאן עושים, או חושבים שהם עושים או רק רוצים לעשות.

הדבר הזה עם הזוג שבעצם חיים בזוגיות אך לא בהכרח מקיימים יחסי מין אך ורק אחד עם השניה.

 

אבל עכשיו ברצינות, למה?

מה יש בזוגיות פתוחה, קשרים פוליאמורים או מערכת יחסים מאפשרת שיוצר עיניין כל כך.
אני מאמין שזה לא רק משהו קינקי וסוטה אלא המסקנה ההגיונית היחידה לקשר יציב ובריא.

אני יכול לייצג פה רק את המין הגברי, ואני אומר את זה בוודאות מלאה, כל גבר, גם זה שבזוגיות הכי מושלמת ומדהימה, רוצה לזיין נשים אחרות (מקווה שאני לא מנפץ לאף אחת ממכן איזו אשליה). ועכשיו שהסכמנו על זה, ישנן לדעתי 3 אפשרויות להתקדם:

1. הדרך שבה רוב האנשים בוחרים, לפחות האנשים שאני מכיר, לחיות חיים מונוגמים ועומדים בזה. מעולם לא בוגדים. זה אולי נשמע כמו פנטזיה לחלק מהנשים פה, אבל בסופו של דבר זה מוביל לתסכול אצל הגברים, תסכול שגדל להאשמה - הם ממש רוצים משהו והם לא מקבלים אותו רק בגלל הבת זוג שלהם. לדעתי בסופו של דבר זה אפילו דיי מכבה אותם. אז מונוגמיות, אל תתפלאו אם אחרי 5, 10 אולי 15 שנה של זוגיות אתן פתאום מוצאות את עצמכן ליד בן זוג עייף. כמו אריות מאחורי סורגים הם מתנוונים ומאבדים את החיתיות שלהם.

2. כמו אלו מ׳1׳, הם גם בוחרים במונוגמיות, ואני באמת מאמין שרובם המוחלט גם מתכוון לזה בהתחלה. אך עם הזמן והשיגרה הפיתויים החיצוניים גוברים עליהם והם בוגדים. וכמובן שהם לא יעזו לחשוף לבנות זוגן את הרצונות שלהם. הרעיון להעלות את הנושא עם הבת-זוג נשמע להם לא הגיוני בעליל (תאמינו לי, ניסיתי לשכנע כמה לדבר עם בנות הזוג לפני שהם עושים משהו - זה לא צלח...)

3. פשוט להיות אמיתיים, קודם כל עם עצמנו ולהודות שזה מה שאנחנו רוצים. בנוסף להיות אמיתיים, אבל באמת אמיתיים עם האנשים שאנחנו חיים איתם, האנשים שאנחנו אוהבים ושאנחנו רוצים שיסמכו עלינו. רק אם נחייה בזוגיות שמאפשרת לבני הזוג לספק את הצרכים הכל כך קדמונים ובסיסיים שלנו, נוכל לחיות בקשר כנה כמו שכולם אומרים שהם רוצים ורק למעטים יש את האומץ לנסות להשיג.

 

כמובן שאני אדבוקט של האפשרות השלישית. אני לא אומר שזה מתאים לכולם, אני לא אומר שזה נטול קשיים וסיכונים. אך אני באמת מאמין שזאת הדרך היחידה שראוייה. תקראו לי משוגע אבל אין מצב שאני בוגד באישה שאני אוהב וממש לא בא לי לחיות חיים מלאי תסכול מיני.

 

ושכל אחד יעשה אך ורק מה שטוב לו.

🤠

ivy​(נשלטת) - לגבי סעיף 2...זה לא כי בוגדים כי בסוף נכנעים לפיתוי וזה לא כי לא מעזים לשתף את בני הזוג ברצונות שלנו.. לפעמים כן משתפים וכן מנסים אבל הפידבק שמקבלים לא מותיר ברירה מלבד לעשות את מה שאנחנו לא יכולים לא לעשות או לוותר עליו ולקמול.
זו לא איזו עוד בגידה ונילית, מי שהבדסם עבורו הוא צורך/נטיה מינית לא יכול אחרת ואם הוא ינסה אחרת זה כמו לבגוד בעצמו
לפני 6 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - זו שהנטייה שלנו היא בדס״מית לא מבדיל את עצם הבגידה, רק כי זה צורך שקל הרבה פעמים להגדיר אותו.
בגידה ונילית/מפוצפצת/כל טעם אחר היא בגידה היא בגידה. ותמיד בוגדים מתוך צורך במשהו אז ההבחנה כאן בעיניי לא רלוונטית.
וגם, ׳לא מותיר ברירה׳ היא הגדרה לא אפשרית בעיניי. יש ברירה של לקום לעזוב, יש גם ברירות אחרות. אפילו אם הן לא קלות.
לפני 6 שנים
ivy​(נשלטת) - נמנעת מלהגיב לתגובות שיפוטיות.
שיהיה לכם המון הצלחה בנישואים הפתוחים שלכם, ספרו לנו איך זה בעוד 5 שנים נגיד(:
לפני 6 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - כתבתי את דעתי כפי שאת כתבת את דעתך.
ותודה! (:
לפני 6 שנים
Blue eyed bender​(שולט) -
קודם כל לא היתה כוונה פה להיות שיפוטי, אלא רק לפרוש את דרך קבלת ההחלטות שלי.
עם זאת, אני מסכים עם מקופלת שצורך מיני בדסמי הוא פשוט עוד צורך מיני.
זה ברור שהנושא מאוד מורכב, בטח עם הצורך עולה שכבר נמצאים בזוגיות ו/או עם ילדים. בגלל זה מי שיכול, אני חושב, שעדיף שיהיה אמיתי עם עצמו ושיעלה את זה בזוגיות מהיום הראשון.
ולבסוף, גם אם זה עלה מאוחר יותר. השאלה אם לסכן את הזוגיות בבגידה זאת התשובה הנכונה. אני מאמין שלא.
לפני 6 שנים
ivy​(נשלטת) - אני אחדד: כשהכרתי את בעלי כבר ידעתי על הבדסם אבל הייתי צעירה וחסרת ניסיון בכדי להבין שזה צורך עבורי. שנים אחר כך כשהבנתי שזה המצב ואף ידעתי אותו על הכלוב ואפילו ניסיתי להביא אותו למסיבות איתי.. הבנתי שזה לא יעבוד והוא גם לא מעוניין לדעת. מנגד, אני אוהבת אותו ולא רואה את עצמי נשואה לגבר אחר, יותר מכך גם אם הייתי רווקה היום לא בטוחה שהייתי מתחתנת עם שולט.
אני לא באה להצדיק בגידה, רק להסביר לכם שלא הכל שחור או לבן.
לפני 6 שנים
Blue eyed bender​(שולט) -
אני לא חושב שהיית צריכה להתחתן עם שולט. (אני לא חושב שאנשים צריכים להתחתן בככל, אבל זה כבר לפוסט אחר).
אבל אם היית יודעת את זה מההתחלה ובא למי שהיום בעלך בדייט הראשון/שני ואומרת לו ״זה מה שאני צריכה, ואם אתה איתי בקשר הצורך הזה צריך להיות מסופק או דרכך או בדרכים אחרות״. יכול להיות שהוא היה מקבל את זה ויכול להיות שלא. אבל הוא היה יודע ומחליט בעצמו.
אבל עזבי הכל. לא מפחיד אותך להיתפס? ההשלכות על הזוגיות. על איך שהילדים יושפעו מזה?
לפני 6 שנים
ivy​(נשלטת) - זה ישמע שקר, אבל זה לא משפיע על הזוגיות שלי בשום אופן, הפרדה מוחלטת, שני יקומים מקבילים. זה עובד. והוא יודע, פשוט לא רוצה לדעת.
לפני 6 שנים
ivy​(נשלטת) - והיום, אם הייתי מתחילה קשר הייתי מעלה את עניין הבדסם עוד לפני הדייט הראשון
לפני 6 שנים
Callisto - לא מבינה מונוגמיה. לא מבינה למה אני צריכה למשטר את האדם האהוב עלי ולמנוע ממנו מחוות דברים אם הם לא עוברים *דרכי*
אבל.
זה חייב להיות הדדי-
החופש שאדם דורש לעצמו זה גם החופש שעליו להעניק לבן/ת הזוג.
והרבה גברים נופלים שם.
לפני 6 שנים
מכורהלקפהסיגריה - גם נשים רוצות לזיין גברים אחרים, אבל מעטות יודו בכך בקול רם.
לפני 6 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - ככלל אני חושבת שאת צודקת.
יחד עם זאת אני מאמינה שלדברים הדחף הזה גדול ונפוץ בהרבה.
לפני 6 שנים
מכורהלקפהסיגריה - כי את גדלת לתוך זה, כי ככה לימדו אותנו, כי זה מה שמקובל בחברה. כי אישה שמודה שרוצה לזיין הרבה גברים אוטומתית הופכת לזונה, זולה...תוסיפי כל תואר אחר. אפילו בשביל אנשים כביכול עם ראש פתוח ונאורים. האמת היא שנשים הרבה יותר מיניות מגברים עם דחפים הרבה יותר חזקים. עצם זה שאישה יכולה לגמור הרבה יותר מגבר באקט אחד ולהמשיך עד אין גבול מוכיח את זה. אבל מה לעשות...החברה מכתיבה את שלה. אני רואה את זה הרבה מסביבי...רק מתחילה שיחה עם בנות בעבודה על הנושא, בנות "טובות" כמו שאומרים, צנועות וכו'...ואופה...העיניים נדלקות, חיוכים מפה לאוזן וכו'.
לפני 6 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - עצוב, אבל את צודקת.
ונשים יותר מיניות מגברים (:
אבל זה לא אומר שבהכרח הן יותר רוצות להיות עם אחרים רק כי החשק המיני שלהן גדול. הוא יכול להיות מסופק לגמרי בתוך מערכת יחסים עם בן זוג אחד.
להיות עם אחרים זו פשוט העדפה בעיניי.
לפני 6 שנים
מכורהלקפהסיגריה - צודקת, זה לא אומר. כן, הן יכולות להיות מסופקות עם בן זוג אחד. אבל פה ספציפית דיברנו על זוגיות פתוחה ורצון לחוות גברים אחרים. לזה הגבתי :)
לפני 6 שנים
Blue eyed bender​(שולט) -
אני משאר שאת צודקת, ושמח שאת פה להגיד את זה. אני גם חושב שהרבה נשים היו מעדיפות לשכב עם המון גברים. אבל לא רציתי להגיד את זה כי אני לא יכול לדבר על נשים מגוף ראשון.
עם זאת, אני חושב שזה הרבה נשים אבל לא באופן מוחלט כמו אצל גברים.
לפני 6 שנים
נזמית לופתת - לחשוב שהרצון לזיין אחרים הוא נחלה גברית זה כל כך שנות ה-50
לפני 6 שנים
נזמית לופתת - יש לי תחושה שאתה לא כזה, ואני גם לרוב לא משתמשת בביטוי, אבל יצא לך מה זה מסגביר.
לפני 6 שנים
Blue eyed bender​(שולט) -
לא אמרתי את זה, אך רק בשם הגברים אני יכול לדבר.
לפני 6 שנים
נזמית לופתת - טוב, אז אחרי שזה נאמר, שתדע לך שבכל הקשרים שלי היו לי חשקים מיניים מאד גבוהים, נמשכתי לגברים אחרים בדיוק באותו אופן שאתה נמשך לנשים אחרות והמבט שלי גם נתפס על ישבנים חמודים של נערים. לא, זה לא קרה אחרי חמש שנים ויותר שהיינו בתוך הקשר. לא הרגשתי כמו אריה לכוד. גם חברותיי הקרובות שהרגישו נוח לחלוק איתי חוו את אותם הדברים, אני לא מיוחדת. אגב, בן זוגי המונוגמי דאז לא היה מסוגל להכיל את זה בשום צורה שהיא. מוטב שתהיה פה הבנה שאנשים מתפתחים, משתנים, ויש להם תשוקות וחשקים. העולם הישן הפטריארכלי היה כזה שבו הגבר בוגדני משום שאינו יכול לרסן את תשוקותיו המתפרצות (ע"ע אריה בכלוב) והאישה מעלימה עין והסטטוס קוו מתקיים באין מפריע. בעולם המתחדש, גברים לא רוצים עוד לפגוע בנשותיהם, משלל סיבות, בין היתר משום שנשים אינן מוכנות להקטנה הזו עוד, אז אנו "נאלצים" לדון על הדברים קצת יותר בפתיחות.
אני בעד הסדרים מגוונים, אני בעד שינויים, אני חושבת שזה בריא לזוגיות להתעמת עם הקושי הזה שבת הזוג שלך חושקת באחר ולהיפך כל עוד זה נעשה בצורה הדדית, מכילה ולא אגואיסטית, כל עוד מבינים שיש תקופות שאפשר להתמודד עם הקונפליקט הזה ויש תקופות שפחות ונדרש להתכנס בתוך הקן המשפחתי וכל עוד יש קורלציה בין סדרי העדיפויות מה שמצריך תיאום ציפיות מתמיד ולעולם לא לצאת מנקודת הנחה כלשהי. כשזה עובד, הפורמט הזה טוב יותר מכל אחד אחר שיצא לי להיתקל בו.
לפני 6 שנים
נזמית לופתת - הערה צידית: מה שמעורר את התנגדותי בטקסט שלך הוא בדיוק העניין שאתה מדבר בשם הגברים ומסביר (לנו הנשים) את המין הגברי כולו כאילו שיש איזו דוברות גברים ואתה מונית מטעמה להסביר, ולכן השתמשתי במונח להסגביר. כשגבר אחד מדבר, הוא מספר את החוויה האישית שלו, של כמה חברים ואולי כמה מאמרים שקרא או הרצאות וממש לא בשם הגברים. כמו כן, ההשוואה הזו של גברים עם חיות היא רדודה ועושה לך יותר עוול מאשר כל דבר אחר ובמקומך לא הייתי רוצה להשוות את עצמי לאריה בכלוב בתוך קשר עם אהבת חייך - מנסיוני, זה מעין איום אפור על בת-הזוג שיכול לגרום לה להיכנע למשהו מבלי להתחבר לזה מתוך האמת הפנימית שלה אלא מתוך רצון שלא לפגוע ב"מאווייך החייתיים" הבלתי קיימים.
לפני 6 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - נדמה לי שאם קיים בטחון עמוק, רציף והמשכי בקשר, ויש תקשורת טובה - אפשר להגיע לכל מיני פתרונות מיוחדים/זמניים/עקרוניים.

לפני 6 שנים
Blue eyed bender​(שולט) -
אני חושב שאם קיימת תקשורת (באמת) פתוחה וביטחון בקשר - אפשר לעוף כל כך גבוהה ביחד ❤️
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י