לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומן הנעל האדומה

מכתבים מהעבר
לפני 5 שנים. 29 באפריל 2019 בשעה 17:43

אחרי מנוחה קטנה הרגשתי שהמטרה חשובה הושגה: אמון נבנה. אומנם זה סשן ראשון, אבל הקרח כבר נישבר והאמון התחלתי נבנה. אפשר להשתחרר ולהתקדם הלאה.

הרבה פנטזיות עוברות בראשי, הרבה מחשבות ותשוקה... אני אוהב משחקי כאב, משחקי אמוציות והתמסרות. ישנם דומים שנהנים מתנועות ומעשים, מהפרוצדורה והסשן עצמו, אך מהרגע שנכנסתי לעולם השליטה, הבנתי מה משך אותי אליו: אמוציות, דמעות ושפת הגוף שמשתוקק להיות איתי, להיות ביחד ולחוש את המשחק של העולם האפל, העולם שבו יש נשלט אחד ונשלטת אחת...

היא שוכבת נינוחה במיטתה כשאני מחבק את גופה הנפלא. אני רוצה להכין אותה להמשך ולעשות את זה בצורה מיוחדת שהיא לא חוותה מעולם. אין לה מושג מה הולך לקרות, אבל היא מתמסרת ונותנת לי להוביל. אחת ההרגשות הנפלאות שיש!

אנחנו מתנשקים וידי מלטפות את גופה בעדינות. הלשון הרפויה שלי עוברת על צווארה העדין ועל כתפיה. צמרמורת עוברת בגופה. אני יורד למטה. מנשק את החזה ואת הפיטמות. החזה שלה רגיש והגירוי עולה. אני יורד לדגדגן. היא חלקה, בלי אף שערה, בדיוק כמו שאני אוהב! בעונג רב אני מתחיל לשחק עם הלשון. גניחות של עונג ואורגזמה מתקרבת נשמעות. אבל לי יש תוכניות אחרות. אני מעיט את הקצב ומכניס בעדינות אצבע בפנים. עוד שניה ואני מוצא את נקודת ה-G שלה ומתחיל לעסות אותה בעדינות תוך כדי משחקי לשון. האורגזמה מתקרבת שוב, אבל אני כבר מזהה אותה ושוב לא נותן לה לגמור. אצבע שניה מצטרפת לראשונה והיא כבר מוכנה לגמור מנקודת ה-G. הפעם אצבעות יוצאות לפני הרגע והלשון שוב מנשק את הדגדגן. היא כבר לא יכולה להתאפק. מבט של כניעה והתחננות לתת לה לגמור נראים בעיניה, אבל בזה הרגע אני מפסיק.

אני עונד לה קליפסים על הפטמות ועל הפות וקושר את ידיה מאחור. אחרי הגירוי האדיר שהיא עברה היא מוכנה להכל בתמורה לאורגזמה המיוחלת. אני תופס את שערה ומורה לה לעמוד על ארבע. משחק חדש מתחיל. אני כותב עם האצבע מספר על הטוסיק הסקסי שלה, והיא אמורה לנחש. במקרה של טעות, היא מקבלת את מספר ההצלפות שלא הצליחה לנחש. אנחנו מתחילים... אני נותן לה להיכנס למשחק ונותן לה לנחש בקלות את המספרים הראשונים, אבל אחרי זה מגיע הקטע המסקרן: 6 היא מבלבלת עם 8 והצלפות מתחילות. הפעם אלה הצלפות חזקות ומתגברות בעוצמה בכל הצלפה. היא אמורה לספור כל סיפרה. ישבנה כבר אדום והדמעות זולגות מעיניה. אני מרגיש שהיא נמצאת על סף כאב ונותן לה לנוח כמה שניות.

הקליפסים יורדים והפעם עיניים מכוסות. אני יודע שזאת הרגשה שונה לגמרי. משחק חדש מתחיל. הידיים שלה משוחררות והיא אמורה להצביע עם ידה על המקום שבו היא רוצה לקבל הצלפה. מיד אחרי ההצלפה היא צריכה להודות לי.

סף הכאב שלה מתקרב והדמעות זולגות כמו מעיינות קטנים מעיניה.

היא רטובה, חסרת עונים מכאב ורגשות מעורבות. כוחותיה מתחילים לאזול. אני מפסיק את ההצלפות בפתאומיות ומתחיל לנשק אותה. ידיה מחבקות את כתפיי ואני נכנס לתוכה. אחרי מה שהיא עברה יש תחושה שונה לגמרי מהסקס. אני מרגיש את הלהט והרטיבות ונע באגרסיביות וללא רחמים. 5 דקות, 10 דקות ובסוף זה קורה! היא מתפוצצת באורגזמה עילאית ונשכבת לידי מחוסרת כוחות וכמעט בלי הכרה.

אני שוב מחבק אותה בעדינות ומבטינו נפגשים. זה הרגע שבו אושר ועונג נפגשים ושנינו מאושרים מהרגע.

לפני 5 שנים. 13 באפריל 2019 בשעה 21:45

נכנסים לבניין ועולים במדרגות לקומה השנייה. היא על עקבים גבוהים, אני מרגיש את המתח שלה לקראת הלא נודע...

מפתח מסתובב ואנחנו בפנים, בתוך דירת סטודיו קטנה ומטופחת. מיטה זוגית מסודרת צמודה לקיר. מעל המיטה אני רואה את תמונות טבע אקטוזי מרהיב וכאשר לידם מדף קטן עם נרות שראו כבר שימוש.

אני מחמיא לה על הטעם, המתח נשבר באווירה חמימה. אני ניגש ומחבק אותה בעדינות מאחורי גבה. מנשק לה את העורף והכתפיים החשופות. צמרמורת נעימה עוברת בכל חלקי גופה...

היא מסתובבת בעדינות ואנחנו מתחילים להתנשק. נשיקה עדינה תחילה שהופכת אט אט למשהו אינטנסיבי ורטוב. 

אני מחליט לתפוס אותה בשיער ומכסה לה את הפנים עם היד. אני משפיל אליה את מבטי הנוקב ורואה חששות על פניה לקראת הלא נודע. אחרי פאוזה של כמה שניות אני מוריד את היד וממשיך לנשק אותה בעדינות... גופה הופך לקל, גמיש המקשיב לתנועות גופי...היא מתמסרת! 

בקול שקט, אך קפדני אני מורה לה לרדת על הברכיים. המבט שלה מופנה אליי כלפיי מעלה. זאת טעות! העונש לא מאחר לבוא. סטירה והמבט מופנה כלפי מטה והדמעות זולגות מעיניה.

-         סליחה אדוני

קולה נשמע בלחש. אני משפיל אליה מבט והיא מבינה הכל מיד. פותחת את הכפתורי המכנס השחור שלפניה, נושפת אוויר חם על ידיה ולוקחת את הכלי העבה שלי לתוך פיה. הידיים עוברות מייד מאחורי גבה והיא מתחילה למצוץ בעונג רב. הרבה רוק ורצון לבלוע אותו. 5 דקות, 10 דקות... אני מרגיש שהאורגזמה מתקרבת ומורה לה להפסיק. היא מצייתת, אך שוכחת להודות לי. ושוב העונש. הפעם כבד יותר. אני תופס אותה בשיערה וסוטר מספר סטירות. הבכי והרצון לתקן את הטעות יוצאים החוצה. היא זוחלת על ארבע אל עבר השולחן ומביאה לי שוט.

-         קח אדוני. מגיע לי להיענש

אני מורה לה להרים ידיים ולהיצמד לקיר. היא אמורה לספור כל הצלפה. אני מתחיל. היא אמורה לספור בקול רם, 20 ההצלפות בדיוק. אם היא מפספסת, אני מתחיל מחדש.

-         אחת!

-         שתיים!

-         ....

פעם בכמה הצלפות אני עושה הפסקה קטנה ומלטף את גופה. זה מאפשר הרגשה של דאגה ומקטין את הסימנים שאחרי... בהצלפה העשירית היא מתחילה להתחנן שאפסיק ושכחה לספור הצלפה. אין לי ברירה והספירה מתחילה מחדש.

אומנם אנחנו בתחילת הדרך, אבל אני כבר מרגיש את הגבולות ואת סף הכאב שלה. אחרי ש-20 הצלפות נוחתות על גופה הנפלאה, אני מורה לה שוב לרדת על ארבע ולזחול לעבר המיטה. היא מתחילה למצוץ שוב במרץ, אני רוצה להרגיש אותה, את הרטיבות שלה, את החמימות שלה. 

היא מתיישבת עלי - רוכבת, דמעות של שמחה משולבות בדמעות של כאב זולגות מעיניה ואני רואה חיוך קל על פניה. ברגע הזה ידי נוחתת על גרונה ואני מתחיל לחנוק אותה. החיוך נמחק וסטירה חזקה יורדת על פניה... בכי והאימה מורגשים.ואני גומר בה בשאגת אריה.

ההרגשה הייתה אדירה! הגופים שלנו מותשים. המבטים נעולים, המגע נעים ותחושת שחרור.

אני מוזג לה כוס מים, מנשק אותה ועוזר לה לקום ולהיכנס למקלחת. זה רגע שבו היא הופכת למלכה. נאהבת, רצויה ופשוט אישה שאני דואג לה.

אני מסבן את גופה ותוך כדי עושה מסז' עדין ומרפה לה את השרירים אחרי תחילת הסשן.

אחרי שהסבון נשטף, אני מנגב אותה עם המגבת נקיה שהוצאתי מתוך הארון ואנחנו כבר שוכבים מתחת לשמיכה.

מחובקים יחד, מרוצים אך לא שבעים.

 

המשך יבוא...

לפני 5 שנים. 11 באפריל 2019 בשעה 20:39

יום חופש חמים בראש השנה, כותב לבחורה באחד מאתרי הדייטינג הווניליים.

שם לב שבפרופיל שלה, היא ציינה העדפה מינית: סקס גס עם אלמנטים של בדסם.

הפתעה נעימה של החג המתחיל את השנה העברית.

מבקש טלפון בהתרגשות, מרגיש רוח קלילה במפרשי האגן והתכווצות שרירי הכתפיים והידיים, כאשר אני מחייג והיא עונה.

שומע קול אישה ענוג, עדין שמכווץ אצלי את האגרופים, במיוחד כאשר היא מזכירה אלמנטים בדסמיים בשיחה.

 

קובעים בבית קפה על הים, המכונית מוכנה, אני מוכן והציוד מוכן. הוא תמיד אצלי ברכב בתיק מיוחד עבור בחורה מיוחדת.

מגיע לבית הקפה, מזמין קפה ועוגיה קטנה בשביל ההתחלה המתוקה. ולא עוברות 5 דקות והיא מגיעה, כמו מצפן סימנה את עצמה ישר לשולחן שלי.

אני בצד העין רואה אותה, ואת שמלתה המתנופפת ברוח עם ריח הבריזה והמלח , כמו בסרט איטלקי ישן. 

קמתי לברכה, ללחוץ את ידה העדינה, והיא בקול נשי עדין אומרת לי "תודה, אדוני". ואני אומר לה "שבי, בבקשה" בסמיכות אלי.

 

התיישבנו ביחד, הנחתי את ידי בין רגליה, והיא קירבה אותה כך שיכולתי להרגיש את הרטיבות על תחתוניה וסגרה את ירכייה בחוזקה.

אני מביט בה והיא מחייכת, חיוך של אושר ועיניים של התמסרות.

 

אני מבין שהקפה כבר יתקרר, יעמוד יתום על השולחן בלי שאפילו לגמתי ממנו.

אני לוחש לה, "הבית שלך קרוב?". היא עונה "כמה דקות מכאן".

זרקתי כמה שטרות על השולחן ותפסתי את ידה ואת שיערה.

היא נאנחה, המלצרית חייכה ואני מוביל אותה לדירתה. לא שוכח את התיק המיוחד שממתין לנו ברכב.

 

המשך יבוא...