שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליט"א

שנבדל לגמירות טובות וארוכות
לפני 6 שנים. 22 בספטמבר 2017 בשעה 5:38

שלום לכולם ולכולן, מלכות ואדונים, שפחות ועבדים,  ומה שבינהם...

חדש בשכונה, טרי מהבוקר, עדיין בניילון,  לא משועבד לאף אדם ( אלא אם מחשיבים את מנהל הסניף בבנק).  

הגעתי לכאן כי : א. העזתי סוף סוף.  ב.אנחנו כבר בפתחה של שנה חדשה ואשכיי עוד כואבים מהשנה החולפת.

ג. כי אני מחפש תשובה ...

 - כן , אני מה שנקרא מתחזק. מרגיש קצת אבוד ומחפש הכוונה רוחנית

אני מניח שכמו כל החוזרים בתשובה, גם אני הגעתי למקום או מצב בחיים של הגעה למן מבוי סתום. תחושה של הסתובבות במבוך ללא מציאת הדרך הנכונה.  סקס תמיד היה משאת נפשי בעיקר כי התקשתי בלהשיג אותו.  פטיש וקינקי נכחו תמיד בפנטזיות ומאז שהאינטרנט הפך את הפורנו ואת כל נושא המין לנגיש כל כך, אני מוצא את עצמי מתמכר כל פעם לאתר חדש או תחום חדש ומסעיר. 

יש סרט מפורסם וקורע מצחוק של אמיר קוסטריצה "חתול שחור חתול לבן".  באחת הסצנות שואל מאפיונר  מבוגר את נכדו מדוע הוא אינו מתחתן כבר ושבגילו של הנכד הוא כבר היה נשוי מספר פעמים.  עונה לו הנכד:  "נשים לזיונים יש מלא בכל מקום ואין בעיה להשיג. אבל אשה איכותית שאפשר להתאהב בה ולהנשא לה, קשה מאד למצוא".
אני לא יודע איך זה אצלכם,  אבל אני מאד נפגעתי מהמשפט הזה.  למה אצלי זה דוקא הפוך?..   למה אני תמיד פוגש נשים מקסימות, איכותיות, יפות, אינטליגנטיות, אבל הן רוצות או ידידות או טבעת (על האצבע, לא על ה... תרגעו)...  ועד שאני כבר פוגש מישהי שמחפשת סטוצ או מחפשת מערכת יחסים אבל מתוך סקס, היא מהר מאד מנפנפת אותי כמו איזה ילד קטן או זבוב טורדני.   ומה בסך הכל רציתי?  שנלך אליה או אלי או לאיזה עמדת תצפית, ונעשה סקס בנאלי או ביזארי, קצר או ארוך או כפול עם קצת חלב למעלה, אוראלי או אנאלי, בידיים או ברגליים הך..הך..הך. לה...לה...לה... אחת שתיים שלוש.
איך זה שלמרות שראשי מלא זימה והטוסטרון נוזל לי מהאזניים, כולן אומרות לי שאני בחור יפה ומקסים עם לב טוב, שנון ומצחיק, ויש לי את כל מה שאישה מחפשת בגבר.  איך זה שבסוף אני נשאר עם הזין ביד ועם אשכים כואבים.
איך אמרה פעם המחנכת שלי בכיתה א' ?  "אלוהים נותן אשכים למי שאין לו ביצים"  (זכויות שמורות).
ואמש, הייתה לי פתאום הארה, קטנה אבל בוהקת. אבל זה בפרק הבא.
אל תלכו לשום מקום... 
רק בשמחות...  סליחה  רק בשפחות.   בשפחות שמחות. בסדר?? !!