ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שיפחות משויכות

בוקר טוב בין השיטוטים של הפרופילים השונים בעיקר של הנישלטות אני רואה כמובן שהיא משויכת לרוב במצב כזה אני לא פונה אליה אבל לא פעם ולא פעמיים חלק מהפרופילים נותנים לך תחושה כאילו היא מבקשת שולט נוסף או לפחות פתח לשולט נוסף בהרבה מיקרים זה מבלבל וחבל שכך
לפני שנה. 20 בפברואר 2023 בשעה 6:04

ביום את בתפקיד בכיר יש לך נוכחות ואת אחראית על הרבה עובדים נותנת הוראות מאד סמכותית עם הרבה דרישות ושליטה על העובדים תחתייך אך שהלילה מגיע בחדר המיטות את הופכת לנשלטת מובלת מתמסרת  ומרפה לפעמים את חשה תחושת תסכול על כך אך זה בעצם מאזן אותך ומרגיע אותך מהלחץ בחיי היומיום שלנו.

לפני שנה. 20 בפברואר 2023 בשעה 3:44

זה שאת נשלטת זה לא נוגד את זה שאת צריכה להיות קשובה ושולטת לצרכיך לדעת לשים גבולות לקוים האדומים שלך שולטת בסיטואציה להיות מודעת לעצמך לדעת מה טוב עבורך להרגיש טוב עם עצמך וכמובן להשתדל לא לעשות דברים שאת יודעת כמעט בוודאות שאחר כך תתחרטי אליהם ובסופו של יום זה לא יעשה לך טוב.

לפני שנה. 18 בפברואר 2023 בשעה 15:47

אני יכול לשלוט בך יכול להוביל אותך לרגש אותך להביא אותך לאורגזמות פעם אחר פעם יכול לשלוט בהרבה דרכים אך באותה מידה יכול להיות קשוב לרצונתיך ולבקשות שלך  זה לא גורע מכלום רק יכול להוסיף.

לפני שנה. 11 בפברואר 2023 בשעה 17:19

עיסוי שליטה פינוק אין אחת שלא אוהבת לפחות אחד מהם רק צריכה למצוא את המתאים בשבילה בכדי להתמסר .

לפני שנה. 11 בפברואר 2023 בשעה 11:47

זה כל מה שהיא צריכה השילוב הגיוון בין הכל נותן לה ולעוד הרבה אחרות את התשוקה לחיים הנאה אורגמה שיחרור ורגיעה ממרוץ החיים בלי רגשות אשם ובלי חרטה פשוט לחוות .

לפני שנה. 6 בפברואר 2023 בשעה 3:25

שעת לילה מאוחרת היא חיכתה כבר במיטה עם מסכה על העינים הכל חשוך ומה היה לנו שם חמש דקות של מגע עדין וליטופים וחמש דקות של הצלפות קלות ככה במשך שעה כמעט ובסוף הטוב לאחר כל המשחק המקדים והסבלני גרמתי לה להשפריץ עם שילוב של ויברטור אצבעות וכלי זקוף וחם.

לפני שנה. 17 בדצמבר 2022 בשעה 11:46

היתרון בקשר עם נשוי זה הדסקרטיות אולם לעיתים יש נשים שזה עושה להם את ההיפך ורואים בכך חיסרון בולט בהרבה מיקרים זה תלוי בסטטוס של הצד השני.

לפני שנה. 27 באוגוסט 2022 בשעה 1:39

לפעמים זה קורה באמצע מבלי תכנון  אני הופך להיות נישלט לכמה דקות נותן לה את האופציה לדרוש ולקבל מה שהיא רוצה באותו רגע היא מופתעת מאד לרגע אך מקבלת את זה באהבה ובתשוקה אדירה.

לפני שנה. 20 באוגוסט 2022 בשעה 14:25

האם אוכל זאת דרך טובה להגיע לליבו של הבן אדם?

לפני שנה. 20 באוגוסט 2022 בשעה 4:44

מה דעתכם נשלט אמור לעשות מנוי לשולטת שלו במידה והיא מבקשת,ומצד שני נשלטת לאדון שלה ?או שאין בכלל קשר בין הדברים.