שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הקשיבו הקשיבו

האמת מעוררת מחלוקת
לפני 6 שנים. 23 במרץ 2018 בשעה 9:32

למה הוא נעלם למה? 
למה הוא כזה נמושה?
הוא אמר והבטיח ואז הבטיח ובסוף אמר, וכלום, למההה?

קשה לי להאמין שעבור הרוב המוחלט של הנשלטים השליטה היא צורך כזה שמושרש וקיים ודופק 24/7 או קרוב לזה (מצד שני לפעמים גם קשה לי להאמין במונוגמיה מוחלטת ובכדאיות שלה עבור רוב האנשים, אז קחו אותי בערבון מוגבל). יש לי תחושה שלפעמים הציפיות פה לא תואמות את האמת הזאת שלי, ומכאן הדרך ליצירת חממה של מאונני מקלדת היא מאוד קצרה.

הצורך האמיתי הוא לגמור (סליחה על השפה), והשליטה היא אמצעי להשיג את זה. אולי פלוני אלמוני נהנה, או מוכן להקריב X זמן ומעשים יותר מחברו, אבל בסופו של דבר, מטרת העל של המוח האנושי (גם זה שמגורה מכפות רגליים, יריקה בפנים, או תחושה של נחיתות) היא לא באמת להישלט.

אז אני אומר שזה מותר? למישהו יש את הזכות להעמיד פנים ולפזר הבטחות בזמן שהיד שלו מתחת לשולחן בתוך המכנסיים? לא ולא. יש עניין של כבוד הדדי, פאסון, עקרונות שמקבלים נטולי זיקפה או פטמות זקורות.
הרי (להבדיל אלף אלפי ומיליוני הבדלות) גם ״מטרת העל״ של אנס או פדופיל היא לגמור. והאמצעים להשיג את זה לא מקבלים באופן אוטומטי לגיטימציה אם הם לא מרסקים את החיים של מישהו/י אחר/ת(כמו במקרה של אונס).

לפני 6 שנים. 23 במרץ 2018 בשעה 9:21

שלום,

אני לא חדש כאן, בכלל לא. אפשר לחסוך את הייעוץ למתחילים.

הקלות שבה אפשר לפתוח דף חדש בעולם הוירטואלי היא גם מטרידה וגם כיפית. בכל אופן, אני פותח דף חדש, לא כי קרה משהו טראומתי, אלא יותר כדי לסנן אנשים מהעבר - כאלה שכבר לא בא לי עליהם בהווה. זה נשמע לי כמו רעיון טוב אחרי שנים של היכרויות ולמידה של האתר הזה, האנשים פה, בדס״מ בכלל.

 

וזהו.