שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

A queen will always turn pain into power

לפני שבועיים. 6 באפריל 2024 בשעה 17:59

לפני 4 שבועות. 30 במרץ 2024 בשעה 11:54

יושבת לי על ספסל ברחוב דרום תל אביבי טיפוסי, ליד בית קפה דרום תל אביבי טיפוסי, שותה אספרסו כפול בכוס זכוכית דרום תל אביבית טיפוסית (חולהההה על כל הסיטואציה)

לפתע מגיחה לה אישה במראה מגניב סטייל "את מוכרת לי מהפמדום?" - שיער בלונדיני פסים אדג'י, קעקועים מהממים מקשטים את הגוף המושלם שלה, לבושה בשחור obviously ומובילה כלב חתיך עם עיניים ירוקות, זכר אלפא כזה. 

הכלב חשב לתומו שהוא יכול להוביל אותה למושב טוב יותר בבית הקפה אבל כנראה שכח לתאם ציפיות והיא פונה אליו בטון אסרטיבי (את מוכרת לי מהפמדום?) ואומרת לו "לא, תהיה גבר, לא הולכים לשם עכשיו"

והוא כמובן מיד מציית, ללא ויכוח. ישר הפלגתי במוחי לפמדום אורדורה - רואה אותה מובילה אותו, זכר אלפא אבל ממין אנושי, על ארבע ואומרת לו "לא, תהיה גבר" ואיכשהו מיד מציית והזין שלו מיד עומד דום (כמו שקרה לכלב 😳)

 

לפני 4 שבועות. 28 במרץ 2024 בשעה 19:15

סוף שבוע אחד, אמנם רווי פעילות, אבל בכל זאת *אחד*... נראה לכם שארזתי מספיק? 

 

לפני חודש. 27 במרץ 2024 בשעה 13:05

מתרגשתתתתת!!!!!!!!!

לפני חודש. 23 במרץ 2024 בשעה 17:08

עוד שבוע בדיוק זה קורה!!! מתרגשתתת!!

לפני חודשיים. 26 בפברואר 2024 בשעה 11:01

לפני חודשיים. 22 בפברואר 2024 בשעה 11:40

לפני חודשיים. 22 בפברואר 2024 בשעה 9:03

פמדום אורדורה בא וקרב בצעדי ענק ועדיין לא החלטתי את מי להביא - עיזרו לי לבחור:

 

לא אגלה לכם במה בחרתי, בשביל זה תצטרכו להרשם ולהגיע:

לרכישת כרטיסים מראש ולכל הפרטים:

https://api.get-in.com/en/304392

להרשמה בבילויים:

https://thecage.co.il/events/?events_users_concept=view_date&d=2024/3/9

 

נ.ב.: כמה סטראפונים זה יותר מדי? האם אני צריכה להכנס לתכנית גמילה?

לפני חודשיים. 20 בפברואר 2024 בשעה 10:24

בעקבות הפוסט שהעליתי אתמול, נשאלתי על ידי Bondman מה בעיניי ההבדלים בין Cuckoldress ל-Hotwife. 

חשוב לי לציין שכל מה שאני כותבת מבוסס אך ורק על החוויה אישית שלי, ההרהורים שלי, אין פה אקסיומות קשיחות, הכל נתון לפרשנות אישית - so don't come for me!!! 

 

בעיניי, קיים טשטוש רב בין המונחים Hotwife ו-Cuckoldress. לכאורה ישנם קווי דמיון - ה-Hotwife מעורבת בקשרים עם בני זוג נוספים והרפתקאות מיניות בעלות אופי דומה לאלה של Cuckoldress, על בסיס אותן הבנות לפיהן הבעל נותר מונוגמי ונאמן רק לה.

למרות זאת, קיים הבדל מהותי במיקוד - ב-Hotwifing חלק מהפוקוס נמצא אצל הבעל שצופה באישתו "מופיעה למענו" או מככבת כ"כוכבת הפורנו הפרטית" שלו. מדובר בהתנסות ונילית קינקית במקרה הטוב ובמקרים רבים במיילדום, כשהבעל השולט מבקש לחלוק את אישתו עם גבר אחר. בהרבה מהמקרים זה אף יתפתח לשלישיית MMF. ב-Cuckolding, לעומת זאת, המיקוד הוא לחלוטין על האשה - הרצונות, המאווים והצרכים שלה. תפקידו של ה-Cuckold לסגוד לה ולתרום להשאת הנאתה, אבל הוא נטול כוח השפעה על ההתרחשויות. הנוכחות שלו בחדר (במידה והוא בר-מזל) היא כדי לשבת ולצפות באהבת חייו בוחרת להחליפו זמנית בגבר אחר. באופן בלתי נמנע הוא גם ייאלץ להכיל ולהתמודד עם סערת רגשות עזה, שידועה גם בכינוי Cuckold Angst ושהיא כה מורכבת שאולי אקדיש לה פוסט נפרד, אך כאן רק אציין שמדובר באבן יסוד ב-Cuckolding וה"דלק", שמזין ומשחרר את כל אותם כימיקלים נפלאים במוח, שהזכרתי בפוסט הקודם שלי.

ההבדל הדרמטי הנוסף מתרחש מחוץ לחדר השינה, בהיבטים של דינמיקת יחסי הכוחות והמניעים. בפשטות, Hotwifing היא פעילות זמנית ומבודדת שהאשה עושה. Cuckolding/Cuckoldress היא דרך חיים שכוללת גם פעילויות Hotwifing, אבל לא מוגבלת רק אליהן. יש Hotwives שעשויות לעשות את המעבר לדינמיקת Cuckold אבל זה די נדיר. Cuckolding הוא משהו שמתרחש ברמה הרבה יותר עמוקה - זה תוצר של מי שאנחנו ומי שנודלנו להיות. Cuckolding הוא כברירת מחדל מערכת יחסים שמובלת על ידי האשה (FLR) - הסינרגיה המינית של Cuckolding בהכרח תוביל תמיד לזוגיות FLR, אבל לא בהכרח להיפך.

מבלי שלבעל תהיה נטיה מזוכיסטית אמיתית ולאשה נטיה סדיסטית אמיתית, Cuckolding לא יוכל להתקיים לאורך זמן, מעבר לחקר שטחי וזמני של הנושא. בניגוד ל-Hotwifing שהיא "פעילות פנאי", Cuckolding זה דרך חיים וזה גם מה שהופך את זה לכל כך קסום. להיות עם בן זוג שמבין אותך ברמה כל כך עמוקה - למצוא מיתאם כל כך מושלם ומשלים בין הפכים גמורים - זה כל כך נדיר וכל כך מיוחד.

אני לגמרי זכיתי ומוקירה תודה. 

לפני חודשיים. 19 בפברואר 2024 בשעה 14:45

היתרונות הרבים בלהיות Cuckoldress נראים לי די ברורים לכולם.
האישה צריכה להיות מינית עם קורטוב (או יותר) של סדיזם והיא חווה הנאה צרופה. 

הרבה תוהים על המניעים של הבעל, ה-Cuckold - מה יוצא לו מזה? למה הוא בכלל מסכים?

משהו שקראתי ב-Reddit עשה לי סדר, לפחות בפן אחד - יש עוד הרבה, כיאה לנושא כל כך מורכב, כמו compersion, דינמיקה של חילופי כוח ועוד, אבל נראה לי שזה כבר לפוסט נפרד. 

"קנאה מינית לאישה שאתה אוהב, והשפלה על ידה, הם סוג של מזוכיזם.
הנוירוכימיה של כאב כרוכה בשחרור גדול של אנדורפינים (שלפעמים מסבים תחושת אופוריה).
החיבור המחודש, reclaiming, לאחר מכן משחרר אוקסיטוצין (יוצר רגשות עזים של אהבה) ובכלל כל החוויה המסעירה הזאת משחררת המון דופמין (הורמון האושר)."

רכבות הרים, בנג'י, צניחה חופשית, נהיגה במסלול מירוצים... וקקולדינג