לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

השפלות פומביות

לפני שנתיים. 4 בספטמבר 2021 בשעה 21:40

בגלל שאני לוזר עם זין שמטפטף בכל מקום, שלחה אותי המלכה שלי לקנות חיתולים למבוגרים.

נכנסתי לחנות ופניתי לבחור שעבד שם ואמרתי לו שאני צריך חיתולים למבוגרים בשבילי. הוא התחיל לצחוק והפנה אותי למדף של החיתולים.

לקחתי את החיתולים והלכתי למוכרת לשאול אם יש מגבונים מסירי איפור בשבילי. לקחתי גם את המגבונים האלה. לאחר מכן קיבלתי הוראה לקנות גם מגבונים של תינוקות.

מרוב ההשפלה הלכתי מייד לאונן בשירותים באישור המלכה כי פחדתי שישפריץ לי בחנות. המוכרת הסכימה לשמור לי על העגלה ואמרה "רוץ מהר לשירותים תינוקי".

בשירותים גמרתי תוך כמה דקות כשאני על הברכיים ומכוון לאסלה.

כשיצאתי מהשירותים ורציתי לשלם על המוצרים, המוכרות התחילו לצחוק עליי ולהסתלבט. מרוב ההשפלה נותרתי מאוד מבויש ורק הספקתי לקחת את המגבונים של התינוקות וברחתי מהחנות. 

המלכה מאוד רתחה עליי שלא ביצעתי את המשימה כמו שצריך אבל הבטחתי לה שמחר בבוקר אלך לקנות את החיתולים.

בינתיים קיבלתי עונש לעמוד ערום במקלחת, עם תחתונים מלאים בזרע בתוך הפה שלי ולהצליף בעצמי 100 פעמים בחגורה.

הצלחתי להצליף רק 32 פעמים כי הביצים שלי כבר בערו מרוב כאב.

את ההמשך אקבל מהמלכה שלי. אני בטוח שהיא לא תהיה רחמנית.

לפני שנתיים. 3 בספטמבר 2021 בשעה 11:35

אז קיבלתי מהמלכה שלי הוראה ללכת לסופר פארם בקניון איילון ולבקש מהמוכרת מספר פריטי איפור אשר מתאימים לגוון העור שלי.

הפריטים היו ליפסטיק, עיפרון לעיניים וסומק. אחרי שבחרתי איזה מותגי איפור יש שם, ביקשה המלכה שאקח רק פריטים של MAC.

בסופר פארם הזה לא היה מספיק היצע של מוצרי MAC אשר סיפקו את המלכה שלי וקיבלתי הוראה ללכת לחנות של MAC באותו קניון.יש לציין שמההשפלה התחיל לעמוד לי האיבר מין והייתי מגורה מאוד.

פה התחילה חוויה משפילה שלא חוויתי מעולם. הייתי מגורה מאוד כבר מההשפלה בסופר פארם והאיבר הקטן שלי עמד כמו קפיץ (ועדיין לא ראו אותו חחחח). אחרי שראיתי את הבחורות הצעירות בחנות של MAC התאפקתי לא לגמור (כן, לפעמים אני גומר מבלי לגעת באיבר שלי). לצערי לא הצלחתי לשלוט בו והתחלתי לטפטף זרע במכנסיים (שכחתי לציין שקיבלתי הוראה ללכת לשם בלי תחתונים!). הזרע המשיך להישפך במכנסיים שלי ועל הרצפה בחנות. לא היה לי נעים וביקשתי מהמוכרת הצעירה (בת 20 לערך) מגבון כי אמרתי לה שנשפך לי נוזל בחנות. היא שאלה מה זה היה והסברתי לה שבטעות יצא לי זרע ואני בלי תחתונים. היא כעסה מאוד ואמרה שאני הזוי ברמות. אמרה לי קח מגבון ושלא ישאר שום כלום מהג'יפה שלך. לקחתי את המגבון וירדתי על הרצפה. הרגשתי מושפל עד עפר שבחורה צעירה עומדת על הראש שלי ובודקת איך אני מנקה.

מישהי אמרה לה :"מה קיבלנו מנקה חדש לחנות?" המוכרת הראשונה התחילה לגחך ושמעתי אפילו צילומים של מהטלפון הנייד שלה. לא הרמתי את הראש מרוב בושה אבל נראה לי שהיא צילמה כמה תמונות. לבסוף סיימתי לנקות והמוכרת אמרה לי "עוף מפה יא חתיכת יצור". 

הלכתי משם בבושת פנים ואחרי שסיפרתי למלכה שלי את החוויה היא צחקה מאוד למרות שנכשלתי במשימה (לקנות מוצרי איפור מתאימים לעור שלי). המלכה ויתרה לי על המשימה המשפילה לאור הבושות הגדולות שעשיתי לעצמי והודיתי לה מאוד על כך.

 

אבל כל זה לא נגמר! ביום ראשון הקרוב אני קיבלתי הוראה לחזור לחנות של MAC ולהשלים את המשימה. אני פוחד פחד מוות שאותה מוכרת צעירה תהיה שם. איך אחזור לשם?

המלכה לא מסכימה לוותר על המשימה ואני אהיה חייב לעשות אותה בכל מחיר!

סביר להניח שמחכה לי השפלה גדולה נוספת ביום ראשון. אני מחכה בקוצר רוח אך גם חושש מאוד.