סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה היא הכל

לפני 4 שנים. 21 ביולי 2019 בשעה 22:23

באתי לחתונה המשונה הזו כי זו בת דודה שאני אוהב, וכי המשפחה לחצה. זה גם היה בדרך מהעבודה. נו, בקטנה.

אני לא מאוד אוהב חתונות. 

כל האנשים האלו. רגילים עד כדי גועל. חייכניים, צייתנים, משחקים את המשחק. אוכלים את האוכל, מוחאים כפיים ברגעים הנכונים. רוקדים למוזיקה איומה ממערכת בינונית.

או וול, אלכוהול בחינם. רק שלא ינסו לדבר איתי.

הצד של אימי, הוא חצי חרדים הרדקור וחצי כיפות סרוגות, לא ברור מי פחות שפוי. אף פעם לא ממש חיבבתי אותם.

שמתי את הצ'ק, וחיבקתי את הבת דודה. זה היה אמור להספיק. 

התקדמתי לכיוון היציאה,  מפנטז לחזור לאופנוע שלי, ולהוציא על הכביש את תחושת הכלא שדיר הכבשים הזה הצליח לחלחל לתוכי, חיוך קטן מתפשט לאט על פני, הו לא. לא האססהול הזה. 

דוד אברהם, הפטריארך של המשפחה, רב חרדי עם זקן פרוע ומבט אומלל, ישב שם עם כל הילדות שלו. אף פעם לא ספרתי, אבל זה מלא.

הוו צדיק! לא ראינו אותך שנים, בוא תן חיבוק לדוד. הו לא.

חייכתי באופן מאולץ במפגיע, אמרתי שהכל בסדר, וניסיתי באמת ללכת משם. איש נורא. 

לא לא לא! שב קצת, ספר מה עובר עליך. אתה עושה הרבה כסף אה? זרוק איזה עצם לדוד! מה יש, מצווה.

תביא כיסא! אתה חייב! 

חייב. אוקיי דוד, אין בעיה.

לקחתי כיסא משולחן סמוך, עברתי לידו, וגררתי אותו קצת לאורך השולחן. איתרתי אותה מיד. אחת הילדות הבוגרות שלו. בתולה זקנה בת 20. קלאסי. 

דחקתי את הכיסא בינה לבין אחותה, והתיישבתי. רב אברהם החוויר. הילדה הסמיקה והפסיקה לנשום. חייכתי.

אז מה שלומכם רב אברהם, בנות דודות יקרות? הכל בסדר? ספרו לי משהו.

לא? אף אחד? 

אוקיי. 

הם ניסו להשאר קזואל. לא קל. הם לא רגילים לארועים מעורבים. נו. שיתמודדו.

פניתי לילדה. ילדה יפה מאוד, מעבר לבגדים המגוחכים, ההזנחה והדיכוי. מה שלומך אמממ, תזכירי לי את שמך? 

גייטל. הצליחה למלמל בלי להישיר מבט. חיוך נבוך, דופק גבוה. זעה קרה. 

את מאוד יפה גייטל. החלקתי יד מתחת לשולחן והנחתי אותה על הברך שלה. היא החליפה מסומק לחיוורון עמוק. אבא שלה קלט לדעתי, אבל היה טיפה בהלם. 

הרגל שלה רעדה תחת המגע שלי, ויכולתי להרגיש את הקסם שהמגע העדין והנדיר הזה העביר בגוף שלה.

העברתי את היד לאט מאוד במעלה הירך שלה, בחלק הפנימי,  מהברך לאורך השמלה. אנחה ממש קטנה יצאה ממנה למרות העוצמה שבה היא אנסה את עצמה להשאר רגועה ולא להסגיר את מה שקורה מתחת לשולחן. יכולתי לראות את הלב שלה דופק על בית החזה, דרך השדיים הקטנים והיפים שלה. את הפטמות שלה מזדקרות פתאום דרך החזיה המוגזמת והשמלה הסגורה, הסומק עולה מהצואר הלבן שלה ללחיים, את ההתרחבות של הנחיריים כשהנשימה העמיקה. באמת ילדה יפה. 

עליתי עוד טיפ טיפה במעלה הירך. ממשיך בסמול טוק מחוייך ומזוייף באופן שקוף לגמרי. הרגשתי את הרכות החמה והרטובה לגמרי בקצה הירך לשניה אחת, לפני שהיא סגרה בעוצמה את הרגליים, נחנקת מתדהמה וחרמנות, אבל ללא כל יכולת לעשות כלום.

אוקיי, הפואנטה הועברה, אני לא חושב שהוא יזמין אותי לשולחן שלו יותר. גרייט סקסס. זמן להניח לחמודונת הזו. בטח יקח  לה קצת זמן לעכל את כל ההורמונים שמציפים את הגוף והמח שלה.

טוב יקיריי, זמן ללכת. היה תענוג. תשארו בקשר. קריצה לילדה המתנשמת. יאללה מספיק להיום.

דרינק קטן לדרך, עוצר שניה בשרותים. משתין בדלת פתוחה. אוי לא. היא כאן. עומדת במסדרון המשותף. מסתכלת ישר עלי. טוב נו. בטח מעולם לא ראתה זין. מסתובב טיפה תוך כדי השתנה, כדי לאפשר לה לראות אותו. היא לא יכולה להסמיק יותר מזה. חמודה.

חוזר להשתנה, מנער אותו, ומרגיש שיש מישהו מאחרי. לאאא, אין מצב. אני איתה בשירותים. היא סוגרת את הדלת. מה עכשיו. שיט. מה עושים.

היי מותק, תקשיבי רגע, זה היה סתם, משחק. לכי חזרה לרב אברהם. תכף הוא יבוא לחפש אותך. 

היא לא זזה. לא מדברת. רק מסתכלת ישר ברצפה. מתנשמת. רועדת. חרמנית. ילדה מסכנה. 

תראי ממי, בכל יום אחר סבבה, אבל זה באמת לא מתאים. את בת דודה שלי. נדמה לי. איך אמרת שקוראים לך?

גייטל. היא מצליחה להוציא מהפה שלה. אפשר לשמוע את ההתרגשות האדירה בקול שלה. 

גייטל. את באמת ילדה מאוד יפה, אבל מה בדיוק את רוצה כרגע. לכי לאבא שלך ממי. זה לא בשבילך. אולי תמצאי לך מישהו בגילך. 

אני מתחיל לסגור את המכנסיים, ומתקרב לכיוון הדלת. היא פתאום לוקחת את היד שלי, ודוחקת אותה לשם. בין הרגליים שלה. הו וואו אף פעם לא הרגשתי כוס כל כך רטוב. אפילו דרך כל השכבות האלו. נייס.זה קצת מחרמן אותי.

לא ממי, זה לא מתאים, רק שיחקתי קצת. זה לא מעניין אותה. היא כל כך חרמנית. היא תופסת את היד שלי בכל הכח הילדותי שלה, ומזיזיה את הרגליים הסגורות על היד שלי, מפסקת את הכוס שלה על היד המחוצה שלי. טוב אין ברירה. אני חייב לתת לה משהו. 

אני מקרב אותה אלי עם היד הסגורה לחיבוק, אולי היא רק זקוקה לחיבה המתוקה הזאת. אמממ, כנראה שלא. היא תופסת לי את הזין דרך המכנסיים. הוא כבר זקוף לגמרי.

תראי חמודה, את לא רוצה לעשות איתי סקס. אני לא עדין או מתחשב כל כך. לפעם הראשונה שלך את צריכה מישהו נחמד. אני חיה. היא יורדת על ארבע. הו לא. היא שולפת אותו החוצה.  טוב נו. היא מכניסה אותו עמוק עמוק לתוך הפה שלה. חונקת את עצמה. אוווחחח כן. נעים. אוווווווו. וואוו. מפתיע. היא מנסה להוציא אותו לנשום, אבל אני לא מיציתי עדיין. שתחנק טיפה, לא נורא. וואו, היא אפילו יותר יפה כשהיא נאבקת לנשום. היא מדחיקה רפלקס הקאה, כשאני דוחף לה אותו יותר. אוקיי אוקיי, תנשמי קצת. יופי. ילדה טובה. כן ממי, תחזרי למצוץ. פששש. אין ספק שזו לא המציצה הראשונה שלה. היא עושה עבודה יפה. עמוק, מלא רגש, היא נהנית מזה בטרוף. כן זה מאוד נחמד. אני מוצא פינה בתא השרותים שאפשר לשים את הראש שלה עליה, כדי שיהיה יותר קל לדחוף עמוק. היא נחנקת ונאבקת, אבל ממשיכה למצוץ בהתלהבות מטורפת. היא יודעת מה היא עושה הכלבה הקטנה. נייס.

אני מרגיש שאני מתחיל לגמור, ותוהה אם להתפוצץ לה בפה. גייטל ממי, אני יכול לגמור לך בפה? אני שואל בהתחשבות תוך כדי שאני דופק לה את הראש בקיר עם הזין שלי. היא נבהלת ממש. טוב נו. הגזמתי. היא רק ילדה סקסית. 

לאא! היא מצליחה לסנן, אל תגמור! 

וואלה. 

אוקיי.

היא מתעסקת עם השמלה שלה, ומורידה שכבה אחרי שכבה. שמלה, גרביונים, תחתונית, תחתונים. יש לה גוף מהמם. לבן לגמרי. חלק. סקסי.

אני רוצה שתעשה. היא אומרת. לא בטוח שהבנתי. מה בדיוק את רוצה שאני אעשה, אני שואל. נו את זה. אתה יודע. את רוצה שאני אזיין אותך ממי? היא מתפתלת כשהיא מנסה להוציא את המילה מהפה. בסוף היא אומרת כן. אני רוצה. זו פעם ראשונה שלי. אני רוצה מאוד. 

היא מקרבת את הגוף שלה אלי. אני לא מרגיש נח עם זה.

ממי, אני לא רוצה לבתק לבת דודה הקטנה והיפה שלי את הבתולין  בתא שרותים בחתונה. גם לי יש גבול. מסתבר. 

בבקשה! היא מתחננת. אני חייבת. אני אעשה כל דבר. היא יורדת חזרה. מלקקת לי את הביצים. את החור של התחת. דוחפת את הלשון הקטנה שלה. זה נעים. 

לא לא ממי, סורי לא יקרה. את סקסית מאוד, והייתי שמח, אבל יש גבול. זה לא יגמר טוב. הם יבדקו אותך. הם יגלו. היא משתוללת עם הלשון שלה בחור תחת שלי. אני מתפתה. אבל לא. חלאס. זה יהיה בלבול מח של שנים. לא שווה את זה. למרות שהיא ילדה נימפה מהממת. העיניים הכחולות התמימות האלו, שמבצבצות בין הביצים שלי, וסוף סוף משירות מבט. יש לי רעיון. מחייך לעצמי.

תראי נשמה, יש אפשרות, אבל לא ממש רגילה. 

כן. כל דבר. אני אעשה כל דבר. תעשה לי. אני מתחננת.

היא עושה לי ביד מהר תוך כדי שכל הפנים שלה בחור של התחת שלי.  טוב נו, אפשר לנסות. 

אני מרים אותה למעלה, מנשק אותה בפה, היא נאנקת. הכוס שלה מטפטף על רצפת השירותים המזוהמת, היא נוזלת בין הידיים שלי. מתוך סקרנות, אני מחדיר אצבע. היא צועקת בכאב והנאה.

וואלה. איזה קטע. בתולה. מגניב.

אני מסובב אותה ונצמד אליה מאחור. היא מתפתלת על הזין שלי עם האגן שלה. משתוללת, מתחרפנת. 

תרגעי ממי. תני לי רגע למצוא את זה. הכל כל כך קטן שם. 

היא נאנקת אבל עוצרת. מדי פעם מעלה ומורידה את האגן שלה לעומת הזין שלי בלי שליטה. 

את בטוחה ממי? 

זה יכאב? 

אני מדחיק צחוק, ואומר לה את האמת. 

כן יפה, זה יכאב מאוד.

הזין שלי מתרגש. אני מרגיש אותו קשה כמו מוט ברזל. פועם, כבד כזה. מזמן לא עמד לי חזק כל כך. נייס.

אני מכופף את הראש שלה למטה, עד האסלה, וסוגר את המכסה ליתר בטחון. זה מדליק אותה. שאריות מהשתן שלי נמרחות על הפנים המופלאות שלה. 

אני משפשף את הזין שלי לאורך הכוס שלה. הוא כל כך רטוב. היא רועדת ומתפתלת, אני מחייך ומחכה לרגע. 

תעשה את זה כבר היא מסננת. תעשה כבר. עדיין לא מסוגלת להשתמש במילה. חמודה.

את בטוחה? אני שואל, ויודע שכן. כן! היא צועקת, כן כן כן! אני רוצה שתעשה לי. זה קצת מצחיק אותי. השפה הזו. 

אני ממשיך לשפשף אותו על הכוס הקטן שלה, מרטיב אותו טוב טוב. הנאקות שלה נשמעות עמומות מתוך האסלה. אני מפריד לה את הלחיים, ומכניס אותו במכה אחת לתחת. הוו וואוווו. מהממ. זה התחת הכי צר שזיינתי אי פעם. אין שום דבר שמשתווה להשתוללות של תחת כשחודרים אליו פעם ראשונה. במיוחד אחד קטן ומתוק כל כך. אני מחזק את מושב האסלה על הראש שלה, כדי שההשתוללות תתרכז על הזין שלי. ונכנס יותר עמוק. הכניסה השניה חלקה יותר. אולי בגלל הדם. 

עכשיו בוא נדבר שניה על הזין שלי. זה לא נכון שהוא ענק. אני לא יודע מאיפה השמועה הזו הגיעה. הוא אולי טיפה יותר מהממוצע. ראיתי הרבה יותר גדולים. מה שכן, הוא ממש ממש עבה. אולי זה מה שעושה להן את זה. לא ברור.

את בסדר יפה שלי? אני שואל רכות. 

היא משתוללת ומתפתלת, מתכווצת מכאב, נפתחת מחרמנות. 

ששששששש, תרגעי ממי, הכל בסדר, אני אומר תוך כדי שאני מתחיל לבדוק אפשרות של הוצאה והכנסה. כןןןן אוווו, זה נעים, אני נותן לה דקה לשחרר את השרירים הטבעתיים. היא מתחילה להנות מזה. לא טוב. ספאנק אדיר מחזיר אותה למוד כיווץ והשתוללות. פאק זה כל כך טוב. היא צורחת ושורטת. גוף מדהים יש לה. אני יורק קצת על התחת שלה, ונכנס שוב. היא אוהבת את זה, הזונה החרמנית. מתחילה להחזיר קונטרה לדחיפות. מכניסה אותו עמוק יותר. אני מגביר את העוצמה. כן. ככה זה טוב.

זה כואב לך חמודה? אני מתקשה להסתיר חיוך מרוצה. כן זה כואב לי מאוד,  היא מייבבת תוך כדי שאני מזיין אותה לאט ועמוק בתחת המושלם שלה. היא נאנחת בהנאה עצומה. להפסיק? אני שואל בדיוק כשנדמה לי שהיא רוצה עוד. לאא!  היא נאנקת, תזיין אותי חזק יותר!!! כןןן, תזיין אותי!

או נהדר. את רק צריכה לבקש קטנה שלי. 

אני משחרר את החיה. מוותר על השליטה. על ההתחשבות והדיוק. מכאן זה כבר כח גולמי. לא אחריותי. אני הולך להזיק לתחת המהמם הזה. אממ, סורי. ביי ביי.

 

אני מנגב את הדם מהזין שלי. היא מטפטפת דם וזרע על הרצפה. מושב האסלה שבור. לא זוכר ששברתי אותו. או אותה. 

הו שיט. הנה החלק הלא נעים. 

אההה תראי ממי, מתנצל אם הגזמתי, זה היה פשוט ממש כיף. לעזור לך לקום?

כן תודה, היא מושיטה לי יד, אני עוזר לה לקום. היא מתקשה להתיישר. אני רוצה ללכת משם, אבל נותן לה דקה או שתיים. 

היא מסדרת את הבגדים המפוזרים על רצפת השרותים המסריחה, אני מאבד סבלנות. 

טוב אהובה, תסתדרי מכאן? אני פשוט חייב ללכת.

לאאאאא, אל תלך. תשאר איתי, היא מתחננת. 

אמממ. אוקווארד. טוווובבב. 

היא שמה ראש על הכתף שלי. אוי לא. הנה זה בא.

היא מחבקת אותי. או מיי גוד הן כולן מטורפות.

אני אוהבת אותך, היא לוחשת לי באוזן. 

שיט.