לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

צלילי האור

לפני 5 חודשים. 3 בנובמבר 2023 בשעה 17:00

בכל התוהו ובוהו יש אצלי פינה בטוחה, ברורה ושקטה, היא מודעת למה שקורה בחוץ אך יש לה חוסן פנימי חזק ויציב. אהבת החיים, החלומות והעתיד הצפוי מנצחים כל קושי. אם קשה כאן למישהו או מישהי, אחרי העדכונים וההזדהות חשוב לזכור לתכנן, לחלום, לעשות ולדעת שיש את החלק שאחרי.

לפני 5 שנים. 12 באפריל 2019 בשעה 19:19

בא לי שתשכבי על המיטה ותחכי לי, בינתיים אני אכסה אותך ואלך לחפש גפרורים כדי להדליק נרות בכל החדר.

אגיע לאמבטיה וארחץ את הידיים שלי טוב טוב, אני אייבש אותן במגבת ואכנס לחדר, אני יודע שאת בציפיה אליי... נותנת לי חיוך שמחכה שאפעל כבר.

אני מתחיל בלתת לך נשיקות קטנות בלחי ואת מסובבת את הראש בכל פעם שאת רוצה שאשנה כיוון, עם הזמן אני כבר לומד לבד מתי לזוז מצד לצד.

אני יורד לצוואר שלך, מצמיד שפתיים ומנשק ברכות, לא מוותר על אף סנטימטר עד שיש לך צמרמורות שגורמות לך לצחקוקים. מידיי פעם אני מוצא נקודה שגורמת לך לקפיצות קלות... ובזמן המתאים אני נוגע שם.

תוך כדי אני עובר עם הידיים על הרגליים שלך, מלמטה אל עבר הבטן והחזה שכבר נואש שאתן לו גם יחס. את לא מתאפקת וחושפת פטמה זקופה, אני מצייד את כל השפתיים שלי על הפטמה הרגישה שלך, עם הלשון אני מתחיל לשחק בה ולעשות תנועות סיבוביות, חלקן איטיות וחלקן מהירות יותר, הכי חשוב לי להיות קשוב אלייך ולהרגיש את הקצב שלך, זה כמו מדיטציה בשבילי, להאזין לכל תזוזה שלך שגורמת לך יותר ויותר להירטב למטה. בזמן שהפטמה שלך כבר אדומה מעט, הידיים שלי מתחילות לרדת למטה למשחק מקדים עם הכוס שלך, משחקות עם התחתונים הרטובות שלך ועוברות עליהן, עד שאני מחליט לעבור מהצד ולהרגיש את השפתיים שלך עם האצבעות שעוברות מצד לצד וחוקרות, האגן שלך זז כדי לכוון עד שאני שומע גניחה קלה. בזמן הזה אני מוריד את המכנסיים שלך ועובר עם הראש שלי לכיוון, את לא מסוגלת לחכות ומורידה בעצמך את התחתונים ופשוט דוחפת את הראש שלי פנימה. בהתאמה מושלמת הלשון שלי מטיילת על השפתיים ואני מתחיל לתת לך מציצות קלות על הדגדגן, החדר מלא בריח שלך, הידיים שלך תופסות חזק את השמיכה ואת מתענגת, כבר לא יודעת מה קורה שם ורק מקווה שזה לא יגמר. הלשון והאצבעות הרטובות שלי משתפת פעולה באופן מושלם, אני שומר בליקוק ובתזוזה על קצב אחיד עד שמגיע הרגע ואת מתפוצצת, מתפרקת, זועקת מהנאה. הנשימות הכבדות שלך מתחילות להרגע, אני נותן לך חיבוק ומלטף אותך עד שאת נרדמת. הלכתי לכבות את הנרות ולישון לצדך, מחר יש לנו יקיצה טבעית.