סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני יומיים. 16 באפריל 2024 בשעה 3:24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לפני 3 ימים. 15 באפריל 2024 בשעה 2:49

אני חוזר מהבריכה והיא בדיוק מתלבשת. הבית ריק מילדים והסטיספייר זרוק על המיטה... היא מספרת לי איך היא התמסרה לרטט על הדגדגן ואיך הגמירה הגיעה מהר מהמצופה. אני מיוחם בטירוף מלא מחשבות, רצות לי בראש והידיים שלי מלטפות את הפטמות שלה ומגרות אותה. אני כמעט קורע ממנה את הבגדים והיא עוצרת אותי. "השליח של הסופר, צריך להגיע כל רגע". 

אנחנו מדברים, מתנשקים, מתלטפים. "אתה חייב להרגיש מה אתה עושה לי", היא אומרת ואני זורק את המכנסיים והתחתונים שלה לרצפה וצולל ראש אל בין הרגליים. אני מלקק אותה, יונק לה את הדגדגן, שותה את המיצים שלה ואז צלצול בדלת...

 

 

לפני 4 ימים. 14 באפריל 2024 בשעה 9:52

קצת שקט בראש ולנשמה...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לפני שבוע. 11 באפריל 2024 בשעה 5:26

לפני שבוע. 10 באפריל 2024 בשעה 6:10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לפני שבוע. 9 באפריל 2024 בשעה 5:30

לפני שבוע. 8 באפריל 2024 בשעה 14:37

 

 

 

ח'

לפני שבוע. 7 באפריל 2024 בשעה 3:34

את ח' הכרתי בשנה הראשונה בלימודים. השמועות מספרות שהמפגש הראשוני הסתיים כמעט במכות, אבל אני מכחיש, כל קשר. מבחינתי הקשר התחיל בחדר המחשבים. היא דיברה בטלפון ואני ישבתי בעמדה הקרובה, מתעסק בשלי. זה היה כמה ימים לפני אחד החגים והיא שאלה את סבתא שלה, שהיתה בצד השני של השיחה, אם היא מכינה מאכל מסוים שמיד הקפיץ אותי, כי גם אנחנו אוכלים את אותו מאכל ומשם התחילה ידידות מופלאה.

ח' תפסה של מקום של כבוד בחיים שלי. היא היתה שם ברגעי שמחה והיא היתה שם ברגעי משבר. היא ידעה הרבה דברים, כאלה שהרבה אנשים לא ידעו. היא היתה כמו האחות הגדולה שמעולם לא היתה לי. אולי זה מסביר למה מעולם לא התאהבתי בה, אפילו ישנו הרבה מאוד פעמים, באותה מיטה, ללא שום מגע או מתח מיני.

ח' היתה שם גם כשאנשים יצאו מהחיים שלי, לא בגלל מריבה, מכורח מהמציאות. יכולנו לא לדבר חודשים ואז בשיחה אחת, להשלים פערים. היא היתה שותפת סוד, ברגע של המשבר הזוגי הכי קשה שלנו. היא היחידה שניהלתי איתה שיחה (אחת בלבד) על סקס, אבל מעולם לא סיפרתי לה על החיבה שלי ללבני נשים וגם לא על הצורך בכניעה והשפלה. 

במשך תקופה מסויימת הרגשתי צורך לספר לה את הסוד הכמוס שלי, אבל בכל פעם השתפנתי או שלא ממש התאים לאווירה של אותה פגישה ואז חלה תפנית ביחסים. מעבר לעובדה שתדירות הפגישות הצטמצה דרסטית (כמובן שגם לי יש חלק בזה), אלא שלראשונה נכנסה הפוליטיקה לנושאי השיחה שלנו וכאן נמצאו, הרבה מאוד הסכמות אבל חילוקי דעות, אחד, ליתר דיוק, שבשלב מסוים הוביל לויכוחים מטופשים וחסרי אופק, עד שביום אחד, היא תקפה אותי, מילולית, באופן אישי ומגעיל, לא משהו שאני מצפה ממישהי שהיתה חברה קרובה, יותר משני עשורים. 

זאת היתה השיחה האחרונה שלנו, חשתי פגוע מעומק נשמתי. לצערי חוויתי, את אותו אירוע, כמה וכמה פעמים, אבל לא ציפיתי שזה יקרה איתה. אין לי בעיה, שמישהי או מישהו, חושבים אחרת ממני, זה היה דיי משעמם, אם כולם היו חושבים אותו דבר, אבל כשאין לך טיעונים טובים לדעה שלך, אנשים נוטים לעבור לפגיעה אישית מגעילה וכאן זה כבר משהו שלא מקובל עליי, בלשון המעטה.

הקשר נותק לחלוטין והרבה מאוד זמן, שהיא לא היתה היתה במחשבות שלי, למרות שיש תמיד איזה געגוע קטן. אתמול בלילה, היא הופיעה לי בחלום. נפגשנו בהופעה או משהו כזה. היא לבשה שמלה אדומה (למיטב זכרוני, היא לא לבשה שמלה אדומה, לפחות לא בנוכחותי). דיברנו על מה שקרה, השלמנו ואז הגיעה נשיקה מלאת תשוקה, שאחריה מצאתי את עצמי, לש את השדיים שלה. כשצבטתי את הפטמות שלה, היא גנחה ואני התעוררתי מהחלום.

😱

לפני שבועיים. 4 באפריל 2024 בשעה 3:35

 

 

לפני שבועיים. 3 באפריל 2024 בשעה 5:30

הרבה יותר מוצלח מהזין הקטן והרפוי שלך