ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא אוהבת לכתוב בלוגים

כבוד האדם וכבוד עצמי לפני הכל
לפני שנה. 8 בפברואר 2023 בשעה 4:17

תודה לכל מי שפנה.למי שלא עניתי -זה לא בגללכם.מצאתי פרטנר מעניין ומאתגר מתשתוקקת לגרום לזה להצליח.אתגר ל2023.)))))בהצלחה לכולם

לפני 4 שנים. 24 באוקטובר 2019 בשעה 4:42

מאז שפירסמתי שמחפשת אישה-ילדה, קיבלתי 15 הודאות מגברים וכמעט מאף אישה..

לכל מי שמעוניינת למצוא גבר כנראה זה השיטה...)))))))גם מזדהה עם קושי של גברים למצוא כאן אישה..שיהיה בהצלחה לכולנו!!!

עדיין מחכה לך...

לפני 4 שנים. 14 בספטמבר 2019 בשעה 8:41

בזמן האחרון יש בי געגעוים לאישה שמעולם לא הייתה איתי אבל יש לי אותה בראש..מרגישה אותה מתקרבת אליי.לפני שהכרתי את השולט שלי היה הרבה זמן בראש שלי.דמות שיצרתי אותו בראש וכל פעם הוספתי לו תכונות.הייתי מדברת איתו בראש,מתארת בראש את המפגשים שלנו.דברים בראש תמיד מעורפלים,בעיקר תחושתיים.מי שראה תוכנית"הסוד" ישר יניח -היא ראתה יותר מידי תוכניות על מחשבה שיוצרת מציאות..זה קורה הרבה לפני התוכניות האלה!

 כך מצאתי את בעלי,לפני 20 שנה.קודם יצרתי אותו בראש .כך קרה גם עם שולט ראשון שהכיר לי את העולם הזה של BDSM.וכך גם עם נוכחי..מקריות?אולי..אולי לא!אבל זה עובד לי ..פשוט עובד.

אכשיו אני יוצרת אותה בראש.את הנישלטת,מאהבת,ילדה (בלי קשר לגיל)..

אלי גם הפעם...

אולי את כאן?מחכה לי...

לפני 4 שנים. 15 ביולי 2019 בשעה 14:30

פונות אליי לאחרונה נישלטות שמעוניינות להיצטרף אליי ולשולט שלי. הם מספרות על הרצון שלהם בהיתמסרות מלאה בסשן..במהלך השיחה הם שולחות תמונות בבגדים ולפעמים לא(לא כי ביקשתי על דעת עצמן)ובסוף מבקשות ממני לשלוח תמונת עירום.וכל זה ברבע שעה של שיחה.לטענתם וטענה תמיד דומה-שכך ניבנה אמון הדדי.על ידי שליחת תמונת עירום????אין ביטחון אפילו שמדובר באישה מאחורי הפרופיל..לא דיברנו בטלפון,לא הכרנו...תמונה עירום בונה אמון????ממתי?????

תוהה...מבולבלת...