סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוחות כבולים

מוחות כבולים הוא בלוג המתמקד בחקירה עצמית בקשר בין BDSM, הסכמה, דינמיקת כוח ועוד.
לפני שנה. 10 במרץ 2023 בשעה 21:11

1. "כאשר את מתמקדת במילים שלי, הרגישי את עצמך שוקעת עמוק יותר ויותר לתוך כניעה."

 

2. "עם כל נשימה שאת נושמת הרגשי את ההנאה שבכניעה מתחזקת יותר ויותר."

 

3. "דמייני את עצמך לגמרי בשליטתי, מוכנה לעשות כל מה שאבקש."

 

4. "כשאת מקשיבה לקול שלי, הרגישי שאת הופכת יותר ויותר מגורה."

 

5. "התמקדי בצליל של הקול שלי, ותני לכל שאר המחשבות לחמוק".

 

6. "דמייני את עצמך עירומה לחלוטין ופגיעה, מוכנה לבדיקה שלי."

לפני שנה. 8 במרץ 2023 בשעה 5:41

פעם גיליתי כלי רב עוצמה בארסנל שלי כבן זוג דומיננטי - ביטוי בודד שיכול לעורר מיד את הציות של אהובתי הכנועה. בכל פעם שאמרתי את המילה ''פה'' , היא הייתה מתמסרת לי לחלוטין,יורדת על ברכיה פותחת את הפה ומחפשת את איברי למלא את פיה בתשוקה אובססיבית  מרטיטה.  גופה היה כלי מוכן לכל רצון שלי.הכוח שהחזקתי עליה היה משכר. התענגתי על השליטה שהייתה לי עליה, מהאופן שבו היא הייתה נכנעת בשקיקה לכל גחמה שלי מעצם האזכור של מילת הטריגר ''פה''. אבל מבחינתי זה לא היה רק שליטה וכניעה. ראיתי את הפוטנציאל של מילת הטריגר כדרך לפתור את המחלוקות שלנו ולהביא לקץ לכל התנגדות שהיא עלולה להעמיד.

בכל פעם שהתעוררו מתחים בינינו, הייתי אומר את המילה "פה", והיא הייתה מתמסרת לי מיד בתשוקה חסרת מעצורים. זה היה כאילו מילת הטריגר פתחה את הכמיהה הראשונית שלה לרצות אותי, וידעתי שבעזרתה אני תמיד יכול להחזיר אותה אליי.

עבורי, הכוח שהחזקתי על אהובתי הכנועה לא היה רק עניין של הנאה פיזית. זה היה על האמון והאינטימיות שחלקנו, הקשר העמוק שנבע מהידיעה שהיא נתונה לחלוטין לחסדי. בכוחה של מילת הקסם , הקשר בינינו התחזק, והאהבה שלנו זה לזה התעצמה עוד יותר...''פה''

לפני שנה. 6 במרץ 2023 בשעה 23:56

כשולט ראיתי הרבה דברים בעולם ה-BDSM. חקרתי את מעמקי הכניעה והדומיננטיות, ופגשתי נשלטות שביקשו לרצות אותי. אבל הייתה אישה אחת שבלטה בין כולם . היא הייתה עוצמתית, בטוחה בעצמה ועצמאית מאוד. ובכל זאת, היא סקרנה אותי כמו שום דבר אחר. יכולתי לחוש את התשוקה שבתוכה, את הכמיהה למשהו יותר מסתם כוח ושליטה.

ראיתי בה את הפוטנציאל להכנעה אמיתית, ויצאתי להגשים את זה. בהתחלה היא התנגדה לי, ערערה על הדומיננטיות שלי והטילה ספק במניעים שלי. אבל הייתי סבלני ומתמיד, ולאט לאט התחלתי לשבור את המחסומים שלה. דחפתי אותה לגבולותיה, בדקתי אותם וחשפתי את הפגיעות שלה.

ואז יום אחד, היא ביקשה ממני לחקור את המזוכיזם שלה. ראיתי איך היא מחבקת את הכאב - לא רק באומץ, אלא בשמחה. באותו רגע ראיתי משהו באמת יוצא דופן - היא מצאה חופש בהכנעתה. היא כבר לא פחדה מתשוקותיה; היא חיבקה אותם.

וכשהיא נכנעה לי, הרווחתי את אמונה ואת נאמנותה. היא ראתה בי את האדם האחד שבאמת מבין אותה, שיכול להגשים את רצונותיה וצרכיה העמוקים ביותר. וכשעמדתי מעליה, מתענג על  הכניעה המוחלטת שלה, ידעתי שרכשתי לא רק את אמונה, אלא את עצם נשמתה. היא סגדה לי כמו אל, וידעתי שהשגתי את מה שמעטים אחרים יכולים. תחושת חוסר האונים מוציאה בינינו גם תחושות עזות של אמון. בתור דום, אני לוקח את האחריות שלי לטפל בנשלטת  שלי ברצינות רבה. כשהיא מתמסרת לי, היא סומכת על כך שאני אדאג לה ואשמור עליה. אמון זה יוצר חיבור רב עוצמה בינינו ומאפשר לנו לחקור רמות עמוקות יותר של הנאה ואמון.

 

לפני שנה. 6 במרץ 2023 בשעה 11:23

כשהחזקתי אותה בחוזקה בזרועותיי, יכולתי להרגיש את הציפייה שלה הולכת וגוברת.קולי המחוספס שלח צמרמורת במורד עמוד השדרה שלה כשהובלתי אותה לקראת כניעה. היא נכנעה לי ברצון, להוטה לרצות ולהתמסר לרצוני. פרץ הרגשות שהגיע בעקבותיו היה בלתי יתואר. הריגוש של חוסר האונים שהתערבל בה היה משהו שרק אני יכולתי לספק.הנוכחות העוצמתית אך העדינה שלי השתלטה על הרצונות שלה, ודחפה אותה לקצה הגבולות שלה בצורה הכי מהנה שאפשר. כל תנועה ומגע שעשיתי דיברו על שליטתי בסיטואציה, והיא רעדה בהנאה בכל שלב .היא התמסרה לי ברצון, בוטחת לחלוטין בהדרכתי בזמן שחקרנו את מעמקי הקשר שלנו יחד. דינמיקת הכוח שיצרנו הייתה ממש משכרת. כשהתחבקנו בחושך, היא התמלאה בתשוקה וסגידה שלא חוותה מעולם. עוצמת החוויה הזו דמתה לשום דבר אחר שהיא מעולם לא נתקלה בו, וזה גרם לה להרגיש באמת חיה. עבורי, זה היה רגע של דומיננטיות ושליטה טהורים. זה היה רגע שבו יכולתי לחקור את עומק הרצונות של הפרטנרית שלי ולדחוף אותה לשיאים חדשים של הנאה חוסר אונים וכאב ותחושת ריחוף. וזה היה רגע שלעולם לא אשכח.

לפני שנה. 6 במרץ 2023 בשעה 9:36

כשהידיים שלי חוקרות את גופך, אני מרגיש את הלב שלך דופק מהתרגשות. הגוף שלך מגיב למגע שלי, ואני יכול לחוש את התשוקה שלך מתגברת עם כל רגע שעובר. אני לוחש באוזנך מילות זימה מלוכלכות, גורם לברכיך לזחול בכניעה. שפתיי מטפסות בעדינות על צווארך, שולחות צמרמורת של עונג במורד עמוד השדרה שלך. את נמסה לתוך כניעה, נכנעת לחלוטין לשליטתי. אני לוקח אחריות, מנחה אותך לחקור דברים חדשים ומרגשים על עצמך שלא ידעת על קיומם. את בטוחה בזרועותיי, ואני דוחף אותך לגבולות שלך, פותח לך עולם חדש לגמרי של עונג. איתי, את חופשיה להרפות מהעכבות שלך ולאמץ את הרצונות שלך ללא פחד או בושה. הגוף שלך נכנע לדומיננטיות שלי, ויחד אנחנו מגיעים לשיאים של אקסטזה שלא חשבת שאפשריים