שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מערטל

לפני 14 שנים. 29 בספטמבר 2009 בשעה 22:37

מילים שנוגעות, מסעירות את גופך, מרעידות את קרבייך.
מאיצות את ליבך, מסעירות את מוחך, מרטיבות את ירכייך.

את רוצה שיבוא, הוא ירטיב במבט, תרעדי כשיביט בעינייך.
תרצי שייגע, שיחדור, שירטיט, שיביא את סיפוקייך.

להיות לו לכלי, למלא משאלתו, סיפוקו יחייך שפתותייך.

לפני 14 שנים. 29 בספטמבר 2009 בשעה 22:07

מסתתרת מאחרי מסך המחשב
עוטפת עצמה בקליפות חשש ופחד
חולמת להעיז, להיחשף, להיפתח
חולמת לחוות, לשמוע, לגעת, לדעת.
להיפרש לפניו, ולצלול אל המרומים.
להיות נוכחת כולה מולו, נחדרת, מפולחת.
להתפרק מולו, הוא יאסוף את שבריה.
נו.. שיבוא, ימלא חללה. יצבע ויאיר את חייה
תהיה רק שלו, עטופה, אהובה. ותסגור עליו ירכיה.

בוהה שעות במסך המחשב, בסוף ריקה, חסרת תוכן.
הודעות מבטיחות, מצוות, צועקות .. מתנפצות כגלים על חשש קליפותיה.
מאמצת חלום, של אחר.. של אחרת.. קצת נוגע, בפנים לא רוגע.

עוד יבואו מילים, יבקעו הקליפות, יותירוך במערומייך.
הוא ידע, הוא יגע, את תרצי עוד ועוד.
הוא יסיר את קליפותייך

לפני 14 שנים. 28 בספטמבר 2009 בשעה 0:48

הוא הכיר אותה באחד הצ'אטים בערב שישי אחד. הכינוי שלה מצא חן בעינין והוא החליט לפנות אליה.
הוא היה כבן 35, היא היתה כבת 47. גרושה תל אביבית אשר בתוך תוכה בערה התשוקה להישלט . תשוקה עטופה בסקרנות והמון חששות ופחדים.
השיחה בצ'אט קלחה ועברה במהרה לאחת מתוכנות המסרים המידיים. לאחר זמן מה כאשר בטחה בו מספיק, נמסר טלפון ונקבע המפגש לאותו ערב בדירתה.

הוא חייג אליה מהדרך, לעודד ולחזק את הביטחון העצמי שלה. הוא ידע והרגיש כמה היא מתרגשת וחוששת, ורצה להרגיע אותה, לנסוך מעט רוגע אל קלחת החששות המבעבעים.
החששות שהיא לא תעיז להגשים את המשאלות הכמוסות שלה , שבמפגש אינטימי אמיתי היא פשוט תקפא ולא תעז.
"מה את עושה עכשיו?" שאל, "שוכבת בסלון" היא ענתה בהיסוס.
"תגידי לי איך את מרגישה עכשיו, תעני מהר בלי לחשוב" הורה לה, שתיקה הססנית נשמעה מעברו השני של הקו.
הוא חזר על השאלה, "מאוד מתרגשת" היא ענתה בטון חוששני, חוששת להודות כמה היא רטובה ומתרגשת.
הוא המשיך לשוחח איתה עוד, מרגיע אותה בשיחה נעימה מחד, ומגרה אותה בשאלותיו מאידך.

הוא דפק על דלת ביתה, והדלת נפתחה מיד, הוא חייך בתוכו, ידע כי ציפתה לו בקוצר רוח על סף דירתה.
היא הכינה קפה, ולאחר שיחה קצרה עברו לחדר השינה. הוא התיישב על המיטה והורה לה לעמוד מולו, על יד ארון הבגדים.
"תתפשטי" הורה לה, "תורידי את החולצה". הוא ידע כמה קשה יהיה לה לחשוף את עצמה, והוא לא התכוון להקל עליה. "תסתכלי לי בעיניים כשאת מתפשטת" ציווה עליה.
הוא נעץ מבט חודר בעיניה, הרגיש כמה היא נבוכה ומהססת אבל לא התכוון לוותר. "את רוצה להתפשט?" שאל בטון תקיף, "כן" היא לחשה והנהנה קלות. "תורידי את החולצה" ציווה עליה תוך שהוא נועץ בה את מבטו והיא הורידה את חולצתה.

הוא ישב ושתק תוך שהוא נועץ בה ובשדייה החשופים מבט חודר, הוא שמר על מבט קפוא אך חייך עמוקות בסיפוק בתוכו. הוא ידע כמה היא נבוכה, ורצה לתת לה להתרגל במשך כמה רגעים למצב החדש. גם בגלל שידע כמה היא חסרת ביטחון לגבי מראה הגוף שלה,
"תמשיכי להתפשט, תורידי הכל" הורה לה בטון נעים אך תקיף, היא המשיכה להתפשט בהססנות מופגנת ונותרה לעמוד מולו עירומה כביום היוולדה ונבוכה לחלוטין.

"איך את מרגישה עכשיו?" שאל, היא חייכה חיוך נבוך קטן ולחשה כי היא מאוד נבוכה ומתביישת. הוא חייך והורה לה לצעוד מצד לצד בחדר, להסתובב ולהתכופף מולו תוך שהוא נועץ בה מבטים חודרים.
לאחר מספר דקות היא כבר נעה באופן יותר חופשי התחילה לחייך אליו בחזרה.

"ואיך את מרגישה עכשיו?" שאל, היא חייכה חיוך נבוך ולחשה מעט כי היא נבוכה ומתביישת. "העזת להתפשט" אמר "זה יפה מאוד" הסיף וחייך אליה בסיפוק. היא חייכה אליו חיוך גדול בחזרה,
חיוך מלא הכרה בעובדה שאכן העיזה להגשים משאלה כמוסה להתפשט מול גבר זר על פי מצוותו כפי שהשתוקקה לעשות, החיוך גהיה גם מלא תודה על הטפיחה לאגו שהעניק לה.

"את נהנית להיות ערומה מולי?" שאל, היא חייכה חיוך גדול ולחשה שכן. "אני לא שומע" אמר "תגידי יותר חזק ובאופן מפורש" אמר וחזר ואמר עד שאמרה זאת בקול רם וברור מאוד.
ככל שהעיזה להודות בקול יותר רם, כך התרחב החיוך על פניה וגבר הניצוץ בעיניה.

נבוך ולחשה מעט כי היא נבוכה ומתביישת. "העזת להתפשט" אמר "זה יפה מאוד" הסיף וחייך אליה בסיפוק. היא חייכה אליו חיוך גדול בחזרה,
חיוך מלא הכרה בעובדה שאכן העיזה להגשים משאלה כמוסה להתפשט מול גבר זר על פי מצוותו כפי שהשתוקקה לעשות, החיוך גהיה גם מלא תודה על הטפיחה לאגו שהעניק לה.

"קרבי אלי" הורה לה והיא קרבה אל המיטה ועמדה במרחק סנטימטרים אחדים ממנו, הוא שמע את נשימותיה הופכות למהירות יותר וליבו חייך בקרבו. הוא שלח את ידו אל בין רגליה וליטף את ירכיה בקצות אצבעותיו, נהנה לחוש איך נשימתה נעתקה מהתרגשות ואיך צמרמורות עוברות בגופה.
הוא העביר את אצבעו על הכוס שלה והרגיש בסיפוק כמה היא רטובה ומוצפת במיצי תאוותה ואיך היא רועדת מהתרגשות עם כל נגיעה. היא נאנקה אנקות עונג שלא הצליחה להחניק והתמסרה למגע אצבעותיו. "תרדי על ארבע" הורה לה והיא צייתה בפעם הזו במהירות וללא היסוס כלל.
הוא חייך אליה בסיפוק והורה לה להסיר את נעליו וגרביו ולמצוץ את אצבעות רגליו. היא מיהרה לציית והחלה מוצצת את אצבעות רגליו באדיקות. "תורידי לי את המכנסיים ואת התחתונים" ציווה עליה והיא מיהרה לעשות כן תוך שהיא מחייכת שיכורה מתחושת השחרור שהיא חווה.
כשסיימה להפשיטו, הסתכלה עליו מלמטה בעיניים כלות ובורקות תוך שהיא מחכה למוצא פיו. "את רוצה למצוץ את הזין שלי?" שאל, "כן, מאוד" היא ענתה במעט מבוכה תוך שאינה מצליחה להסתיר חיוך גדול. הנשלטת החבויה בתוכה התפרצה החוצה והשתלטה על האישה המבויישת שעטפה אותה מחוץ.

"אני לא שומע" אמר "תגידי יותר חזק ובאופן מפורש" אמר והפעם היא מיהרה לענות בקול רם מאוד "אני רוצה למצוץ את הזין שלך". "תמצצי לי" ציווה והיא מיהרה לעטוף את איברו בפיה ולמצוץ אותו , אי אפשר היה שלא להבחין כמה שמחה לעשות זאת תוך שהיא משתדלת עד בלי די להסב לו עונג רב.
הוא התמלא סיפוק והתענג על המציצה המהנה. "אני עומד לגמור" אמר לה, "תבלעי הכל" הוסיף והיא המשיכה לענג אותו ביתר שאת עד אשר הגיע על סיפוקו ופלט את הנוזל החם אל תוך פיה. היא בלעה את הנוזל והמשיכה למצוץ את איברו וללקק את אשכיו.

"מספיק, אני רוצה קפה עכשיו. בואי נעבור לסלון" אמר, והיא מיהרה למטבח להרתיח מים ולהכין לשניהם קפה. הוא לגם את הקפה ביושבו על הספה, היא לגמה את הקפה על הרצפה למרגלותיו. לאחר שסיימו הורה לה להביא שמן תינוקות ושני מלפפונים.
היא כבר הבינה למה מיועדים המלפפונים והשמן ומיהרה להביאם. "על הספה,על ארבע" הורה, והיא צייתה מהר בשמחה והתרגשות.
הוא העביר שוב את קצות אצבעותיו על ירכיה והרגיש איך גופה נרעד מצמרמורות התרגשות ועונג, אצבעו עברה וליטפה את חריץ הכוס שלה בעדינות ונרטבה כולה. אנקות עונג נעתקו מפיה והוא חש את התכווצויות העונג שלה. הוא החדיר את אצבעו לתוכה והיא נאנקה בקול רם.
המלפפון הראשון החליק אל תוכה, והיא רעדה ארוכות מעונג רב. בטרם הספיקה להירגע מצמרמורות גלי העונג שעברו בה, הוא שימן את פי הטבעת שלה והמלפפון השני החליק במהירות אל תוך ישבנה. צרחה של עונג כואב נפלטה מפיה וכל גופה החל רועד משיכרון העונג המתפרץ, מתחושת השחרור העצמי המשכרת.

הוא הניע את המלפפונים בו זמנית פנימה והחוצה בידו האחת, בידו השניה הוא עיסה את הדגדגן שלה באיטיות. בשלב הזה היא כבר לא היתה האישה המבויישת שהכיר בצ'אט. היא כבר היתה אשה הרבה יותר משוחררת, הוא ראה את האשה הכנועה שבה מתפרצת החוצה בעוז, ממלאת את רצונו ונסחפת בשכרון חושים אל העונג אשר "נכפה" עליה.
הוא התמוגג מסיפוק ועונג לראות את השינוי שחל בה, בשלב הזה, הוא לא יכל לומר מי נהנה יותר. האם הוא או היא?

הוא נתן לה לגמור פעמיים, והיא עשתה זאת בשאון רב תוך התמסרות מלאה למגעו. לאחר ששבה אליה נשימתה, ליטף אותה בין רגליה והחדיר את אצבעו אל הכוס הנוטף שלה שמיהר להגיב בסדרת התכווצויות סביבה.

"מה בא לך שאני אעשה לך עכשיו ?" שאל בחיוך כשהוא עומד מאחריה והיא על ארבע על הספה, הוא ידע כבר את התשובה. "אני רוצה שתזיין אותי" היא אמרה מעט במבוכה, "אני לא שומע" אמר "תגידי יותר חזק ", "אני רוצה שתזיין אותי" היא אמרה בקול רם יותר.
הוא נכנס אל תוכה, הכוס שלה היה רטוב מאוד וכל גופה רעד כשהרגישה אותו בתוכה. הוא דחף את אצבעו לתוך ישבנה והיא צרחה בעונג כשגמרה בפעם השלישית. סדרת ההתכווצויות חזקות של הכוס שלה סביב הזין שלו הביאו גם אותו לגמירה מאוד מספקת.

אחרי שגמר, היא החלה למצוץ את הזין שלו וללקק את אשכיו בתאווה מלאה הכרת תודה וסיפוק. היא כבר לא היתה אותה אישה מהוססת ומלאת חששות שפגש רק כמה שעות קודם. עכשיו היא היתה הרבה יותר מחוברת לעצמה.
מי אתם חושבים היה יותר מסופק?

ואת, אם את מזהה את עצמך בסיפור הזה, אשמח אם תצרי קשר ( מחדש).