שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

וידויים נוכחיים

לפני חודשיים. 27 בפברואר 2024 בשעה 21:15

וקצת גרמה לי לחשוב שהיא מזלזלת באינטיליגנציה שלי, עד שהבנתי שהיא באמת חושבת ככה.

מתוקה, את באמת מתוקה. אבל את לא נמצאת בכלוב וההורים שלך תקינים.

 

לפני שאת באה אלי עם תחת פתוח, בואי עם הלב פתוח. אז תפתח אפשרות לדבר מיוחד, ואולי אפילו מאוד, מאוד ארוך-טווח.

וגם יהיה יותר כיף בתוך התחת.

לפני חודשיים. 24 בפברואר 2024 בשעה 20:40

נשאלת השאלה האם פמיניסטיות נמשכות לגברים רעילים כי הן פמיניסטיות, או שנשים שנמשכות לגברים רעילים הופכות לפמיניסטיות. ביצה ותרנגולת.

כנראה שבגלל שמדובר באותו דפוס, של הורות פח אשפה, הן קודם נמשכו לגברים רעילים מלכתחילה - לפני שעברו את שטיפת המוח הפמיניסטית בביה"ס וברשתות החברתיות.

 

אתוודא ואגיד שפמיניסטיות רוצות להיות הכי מונמכות שראיתי. כביכול מפתיע, אבל בכלל לא.

לפני חודשיים. 18 בפברואר 2024 בשעה 23:19

ואישה תצטרך להכנס לעולם שלך כדי להיות איתך, אתה מסנן את הנשים עם האטיטיוד שרוצות להתנצח, לריב, להקשות את החיים במקום את הזין. אתה בוחר באישה שרוצה להיות מובלת על ידי גבר עם איכויות שמצדיקות את זה.

 

כלומר, נשים - כשאתן קוץ בתחת ומפחדות להיות מובלות כי כביכול הערך שלכן ירד, אתן מסננות בדיוק את הגברים האיכותיים. אלה שרוצים ומסוגלים להוביל.

זה לא אומר שאתן צריכות לבטל את הערך שלכן ולתת את התחת שלכן מיד כי זה הדבר היחיד שיש לכן להציע, לא. אבל אם אתן באמת רוצות גבר איכותי ולא רק להתלונן שאתן יוצאות עם גברים פח, אתן צריכות לרצות להיות נשים. גברים איכותיים לא מחפשים אטיטיוד מתנצח ומתנגד להובלה מצד אישה. הוא מחפש אישה שרוצה להיות אישה. על כל המשתמע :-)

לפני חודשיים. 4 בפברואר 2024 בשעה 19:07

זה מאוד כיף, מענג ומספק להכניע שפחה חדשה בעולם הזה. היא לא מצפה לדברים מטופשים בעקבות מערכות יחסים קודמות, ולכן אני חווה דרך חלקה יותר במלאכת האילוף.

לכן, ככלל, אני תמיד אעדיף את הצעירות התמימות. זה גם כיף לדעת שאתה מקבל מה שאף אחד מעולם לא קיבל, בניגוד לנשים ששייכות כבר לכולם כאן באתר וכנראה שגם במדינה.

מצד שני, להביא אחת כזו לסגידה מנטלית אחרי שהיא כבר עברה הרבה נסיונות, ובכן, זה גם משמעותי. אבל הצעירה התמימה נחשקת יותר עבורי. לעצב ולפסל מאפס כנראה עדיף בהרבה.

וגם, עם כמה שזה נשמע אחרת, אני צד אישה למערכת יחסים, כי מעולם לא רציתי זיון ודיי. הצעירות עדיפות גם בפן הזה. פחות אטיטיוד של מגיע לי, אותו אטיטיוד שגרם לרווקה בת ה35, להיות רווקה בת 35.

אז יש הכרעה ברורה. נשים מאבדות מערכן בשוק הדייטינג ככל שגילן עולה. לא שובר מוסכמות כנראה. או שככל שהן מתבגרות, אלה שנשארות רווקות הן אלה שמלכתחילה לא התאימו לקונספט של מערכת יחסים עם גבר. קורלציה.

הצעירות, עוד לא איבדו את היכולת להעריץ. משהו כזה.

לפני 3 חודשים. 3 בפברואר 2024 בשעה 23:01

משהו הזכיר לי בדיקה רפואית לא כל כך נעימה שנאלצתי לעבור איי שם ב2022, שקשורה בפי הטבעת. הכל בסדר, וללא נזק.

זה גורם לי לרצות להתנצל בפני כל מי שפערתי את חור התחת שלה, שהתעקשתי שיהיה יבש, שבחרתי שהחדירה תהיה חדה וקורעת.

 

החלק השני של הוידוי הוא, לאן המחשבות האלה הובילו מיד אחרי.

לגביי העתידית או העתידיות - לך/ן אני מבטיח בראשי, מראש: אני יודע כמה שזה יכול לכאוב, ובדיוק כך זה יעשה.

וזה לא בשביל הסיפוק שלך שהצלחת לעמוד במשהו כל כך נוראי (איך אתן יכולות בכלל? חוויתי אולי 10% מזה, ולא מבין). זה פשוט כי אני מת על הקטע של חדירה בבת אחת, ואני גם מת על היובש; זה גורם לכן להתכווץ באופן אינסטינקטיבי. זה עושה אתכן שפחות, שמשתמשות באומללות כדי לענג, באופן רצוני או שלא.

 

נשמע רע, אני יודע. אבל חייב להיות אותנטי.

 

 

* לא ככה :)