צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

RichAsFuck

Just wanna talk about my life,
בא לי להעיף את כל התחושה המגעילה הזאת שאני נופלת כל הזמן וכולם עוזבים אותי ובורחים ממני וקשה לי עם פרידות.
לפני 3 שנים. 6 בינואר 2021 בשעה 3:52

אם היית האחד לפחות היית מביא עוד אחד.

הוא כבר הפסיק לזיין אותי, ירד לי החשק המיני והאהבה אליו , אהבתי אותו כלכך אבל האהבה מתה כי הוא בגד בי והלך עם אחרת הוא שיקר לה שאין לו חברה והוא זרק אותי מהבית. כמה שהוא שולט והיה חונק אותי כמעט עד מוות ומכה אותי חזק כשלא מצצתי לו כמו שצריך.

בסוף הוא נכנע לשליטה שלי וכשהוא נכנע הוא כבר חיפש נשלטת חדשה כי אני לא השולטת שהוא רוצה הוא מחפש נשלטת לזוגיות אבל אמרתי לו שאני אשמח שנביא נשלטות ושנשלוט בהן בייחד והוא לא הסכים.

אני הייתי מזיינת אותו בחריץ הישבן הקטן שלו והוא היה שותק ונהנה זה היה כיף להיות איתו בזוגיות ושהוא נכנע לי אילפתי את הסורר הזה גם להפסיק להרים ידיים על נשים ואז בא נשלטת קטנה מכוערת ומסריחה ולוקחת לך אותו בשניה אחת שהוא כבר מאולף וכלב טוב שעושה כל מה שאומרים לו.

חסרים לי הזיונים שלנו האורגזמות המטורפות, אני רוצה יום זיכרון לאורגזמות ולסקס שלנו אני מוכנה לקבוע ליום זיכרון לסקס ולמערכת היחסים שלנו שיהיה מצידי היום.

6.1.2021 יום זיכרון לסקס ולאורגזמות.

זה סקס שראוי לו יום זיכרון , אין לו את הזין הכי גדול הוא לא הכי חתיך אני לא יודעת מה אהבתי בך שום דבר לא היה בך טוב היה לי כיף אבל להיות איתך ולשכב איתך ולהיות בת זוג שלך ולעשות איתך ילד.

לא חשבתי שלא תיקח אותי ברצינות לא חשבתי שתפחד שתגלה כמה שאני שולטת אתה רצית לשלוט בי ואני שלטתי בסוף בך ועדיין שלטתי עד שנגמר הסקס וכבר לא בא לי יותר פגעת לי בלב ולא ביקשת סליחה 

שצרחתי לך בסקס שאני רוצה שתחזור להיות שלי ואתה ברוב חולות נפשך החולה בנפש אמרת לי שאתה שייך לחברה החדשה שלך הגרגמל המסריחה המכוערת הזאת.

אני לא אפסיק לשלוט אבל אני אלמד לשחרר אותך לאט לאט יש דבר כזה להיות חולה מאהבה... הייתי חולה מהאהבה בזמן שכולם בחוץ ניהיים חולים מקורונה אני חליתי מרוב שאהבתי אותך בכל עומקי ונימי נפשי

אבל האהבה מתה היא נפטרה נשרפה נהרגה הלכה לעולמה נתווספה לאבותיה ואני לא סולחת לך ולא אוהבת אותך יותר אני שונאת אותך ותמיד שנאתי אותך זה רע אבל כשאהבתי לא נתת לזה הזדמנות ואני לא השרמוטה שלך יותר אם תרצה סקס בעתיד תקנה סטראפון ונדבר.