אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדברים הפשוטים והיפים באמת

לפני 3 חודשים. 12 בינואר 2024 בשעה 20:54

מרגישה שאולי הגיע הזמן המתאים

מחפשת מישהו שיהיה מעבר לבן זוג, אלא ממש שותף לחיים, להכל. 

בסוף התאמה בעיני זה שילוב של כימיה וראיית עולם דומה, אבל אצרף כמה דברים שקריטיים בעיני 

גילאים 21-25 (אני בת 21)

אוהבת אנשים אינטיליגנטיים עם אמביציה (ואני יודעת לאתגר) 

אוהב שיחות עמוקות, סקס מצויין ואוכל טוב, 

וגם בירה ולצאת בערב ולהנות באמת ולצחוק ומישהי שתזרום איתך על הכל תמיד, מבטיחה שכיף איתי. 

לפני שנה. 12 בנובמבר 2022 בשעה 18:07

היום, ה12.11 גמרתי בפעם הראשונה

זה התחיל בתור לגעת בעצמי לבד במיטה, ואז הדלקתי את הסטספייר והתחלתי לשחק איתו על הדגדגן ולפנטז תוך כדי על שולט טוב מעליי שיכתיב לי את האורגזמות, וסגרתי את הירכיים חזק על הסטספייר והחזקתי אותו בין הרגליים וקיפלתי אותן לכיוון הבטן, ופתאום הרגליים התחילו לרעוד בלי שליטה, וחזק יותר, ופתאום גמרתי. 

אז לכל מי שהתבכיינתי לו בצ׳אט בפרטי על העובדה שאני לא מצליחה לגמור

תראו את הנושא כפתור :) 

 

לפני שנה. 5 ביוני 2022 בשעה 14:53

רוצה לשבת מולך על הברכיים

אתה על כיסא בשולחן העבודה שלך, אני מתחתייך ערומה לגמרי, חוץ מתחתונים, שאתה יודע כמה אני אוהבת להרגיש אותם נרטבים כשהם עוד עליי. הזין שלך עמוק בגרון

ביד אחת אתה מלטף לי את הראש ואת הגב, תוך כדי שמקבע את עומק המציצה, כיאילו לא מאפשר לי לרדת מהרף שהצבת

ביד השניה ממשיך לעבוד, כיאילו לא מתייחס אליי, כיאילו אני לא שם בכלל

וכשאתה גומר לי בפה אתה פוקד עליי ״תבלעי.״ לא משאיר לי בכלל מקום למחות. ואז מושך אותי מהשיער לעמידה ובתנועה מהירה משכיב אותי על הבטן על שולחן העבודה שלך, ידיים מאחורי הגב קשורות עם הגומיה שלי לשיער. זה כואב, אבל בקטע טוב. 

כמה ספנקים חזקים, אני סופרת, כמעט בוכה, אבל אתה לא מוותר לי, לא מתרגש שאני מתבייכנת לך. זה רק מחרמן אותי יותר. אתה עובר בין ליטוף ומחיצה של התחת שלי, ליטוף עדין של הדגדגן מעל התחתונים, לפליק כואב דווקא כשאני לא מצפה. ואז אתה משחיל לאט לאט את התחתונים שלי שכבר לגמרי ספוגים, אבל רק עד אמצע הרגליים. 

וכשביד אחת אתה חותם על חוזים אתה מתחיל להכניס אצבעות לתחת שלי. הראשונה נכנסת בקלות, אבל מרגישה כל כך זרה. השניה כבר מתחילה לכאוב. אתה נעמד, כיאילו סוף סוף מתייחס לנוכחות שלי בחלל, ומלטף לי את הגב בתנועות ארוכות ארוכות ומייסרות מייסרות בזמן שהאצבעות שלך חגות בתוכי. ואז הויברטור מצטרף, מדויק על הדגדגן שלי. כשאתה מגיע לשלוש אצבעות אני מתבייכנת, ואתה מוריד לי את התחתונים ומכניס אותם לפה שלי, ומזהיר אותי שאם הם יצאו משם התחת שלי יכאב עוד יותר ממה שעכשיו. וכשאתה מחליט שזה הזמן המתאים ואני מספיק מוכנה אתה נכנס אליי לאט לאט, מלטף אותי בשיער, מענג אותי כמו שרק אתה יודע. ואתה גומר עמוק עמוק בתוכי, ומכניס את הפלאג הבינוני, זה שאני הכי אוהבת. משאיר לי את הגמירה שלך בתוכי כמו פרס. ואני יודעת שיש המון זמן עד שהפלאג יצא ממני. ואתה קם ומשאיר אותי ככה. על השולחן שלך. פלאג בתחת, ידיים מאחורי הגב. וככה אני הכי הכי מאושרת.