בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Me myself and I

לפני 3 חודשים. 13 בינואר 2024 בשעה 8:02

רעיונות לסוגי סשנים?

לפני 3 חודשים. 11 בינואר 2024 בשעה 15:09

טוב הרבה זמן לא הייתי מחובר אבל לעולם לא עזבתי את העולם הזה ובוולנטיין האחרון החוויה הייתה פשוט עוצמתית וכיפית מי שלא הייה פשוט חייב 

נ.ב אם היו שם אנשים שגם מחוברים פה אשמח לדעת 😅

לפני 4 חודשים. 12 בדצמבר 2023 בשעה 20:05

קחו תמונה מלאה של הפנים שלי שכנראה תימחק אחרי סוף המנוי בכל מקרה זה אני 😁😈

לילה טוב נבלות 😘

לפני 4 חודשים. 7 בדצמבר 2023 בשעה 23:43

מסתיים ב18 

 

הייתי רוצה להמשיך לכתוב ולהישאר פעיל כאן אבל אין זמן כל כך בכל מקרה זאת גם אחלה של הזדמנות להגיד שהיחסים עם הנשלטת הולכים מצויין.

 

נ.ב למישהו יש רעיון לצעצועים מגניבים?

לפני 5 חודשים. 20 בנובמבר 2023 בשעה 20:23

לא יודע למה ממש התחלתי לאהוב את התמונות האלה של הגב הגב שלי התחיל להתפתח רק לאחרונה אבל זה תמיד כיף לדעת שאתה גודל 

 

נ.ב הכרתי נשלטת חדשה אז רעיונות לסשנים מעניינים ייתקבלו בברכה 😘

סתם כי רציתי להוסיף תמונה 

לפני 5 חודשים. 18 בנובמבר 2023 בשעה 14:24

הנשלתת שלי מתגרה בי כדי שאני אביא לה עונשים מרחוק אבל כלום לא עולה לי לראש 

 

רעיונות? ותתפרעו אין בעיה

לפני 5 חודשים. 6 בנובמבר 2023 בשעה 20:46

וזהו אין לי עוד הרבה מה להוסיף הכל כל כך כבד ומתיש בימים האלה זהו פרקתי קחו תמונה מהאימון לפחות משהו אופטימי 

לפני 5 חודשים. 4 בנובמבר 2023 בשעה 19:37

אומנם כותרת שלרגע נשמע שהיא על השבת השחורה אבל לא הפעם לשמחתי.

זה קרה לפני שבועיים אני הייתי על וויסקי וכבר שתיתי כמה כוסות טובות הייתי עם חברים אבל הם היו צריכים ללכת ומשום מה ישבתי בחצר והמשכתי לשתות. פתאום הודעה.

היא הייתה הקראש שלי בתיכון ואפשר להגיד שהיא רק השתבכה עם השנים היינו גם חברים טובים בעבר אבל משום מה נותק טיפה הקשר.

אבל אז היא שולחת לי אני באזור אכפת לך שאקפוץ נשב על לבן תחילה הייתי קצת בשוק מאיפה זה בא אבל התכתבתי איתה כאילו זה היה טבעי לגמרי שהיא פתאום כתבה לי אמרתי לה את תמיד מוזמנת את יודעת. בואי 

אחרי רבע שעה היא כבר הייתה אצלי ולא יאמן כמה היא יפה היא הייתה נראת מוטרדת אני כבר הכנתי את היין וביקשתי ממנה להירגע והסברתי לה שהיא בטוחה כאן והכל בסדר. היא נרגעה 

אחרי קצת דיבורי השלמת פערים הבנתי למה היא הגיעה. היא הייתה באותו המצב שלי של היצר המוגבר בגלל הלחץ והחרדה ורק הרצון לברוח והיא גם שתתה את היין כאילו זה מים. ואז היא התחילה לדבר על מה שהכי פחדתי אבל גם הכי רציתי שהיא תדבר עליו 

היא אמרה לי אדיר אתה זוכר שאז עוד בתיכון הייתה עושה עם האקסית שלך משחקי שליטה? 

אומנם הייתי שתוי אבל זה תפס אותי לא מוכן 

אמרתי לה כן... עם חיוך זדוני 

היא שאלה ו..  מה עם זה אתה עדיין אוהב את זה? 

פה כבר חשבתי שאולי היא ראתה אותי פה אבל לא הזכרתי את האתר 

אמרתי לה כן עדיין אוהב את העולם הזה

היא אמרה כן אה זה בטח משחרר כל כך.

ופה היא כבר התחילה טיפה להתגרות בי עם הרגליים.

אמרתי לה למה שואלת כי נראה שאת כבר ידעת מה אני הולך להגיד 

היא אמרה כי רציתי להיות בטוחה

בטוחה במה? 

בטוחה שהלילה תקשור אותי.

אוי אוי אוי אוי.

רגע רגע רגע איך אני מתפעל את הסיטואציה וזה כל מה שעבר לי בראש אבל מבחוץ הייתי הכי רגוע בעולם אמרתי לה התנסת בעבר. ותוך כדי משנה את הטונציה שלי לכבדה רגועה ואיטית יותר. היא אמרה לי שכן אבל אף פעם לא התנסתה איתי.

אמרתי לה בסדר בואי אחרי.

עלינו לדירה של סבא שלי שנמצא בתילאנד.

לקחתי את החגורה שלי קשרתי לה את הידיים ואת העיניים כיסיתי . ולחשתי לה באוזן כיפה אדומה היא צחקקה במבוכה ואמרה מה? אמרתי לה זאת המילה שאת אומרת לי ברגע שאת מרגישה שזה יותר מידי. היא אמרה לי אתה יכול להמשיך לחלום שאני אשתמש בזה איתך ופה כבר הבנתי שהיא פול בתוך זה.

הפשתתי אותה שעייניה מכוסות ואמרתי לה שזה הזמן שלך תהני מזה הבאתי קוביית קרח והעברתי לאורך כל גופה ואז האצבעות עברו על שביל המים שהשאירה הקובייה השביל נגמר בכוס הרטוב שלה שכבר אז הוא היה מפוצץ נוזלים האצבעות שלי נכנסו לשם כמו החיילים שלנו לעזה בקלות וביעילות (הייתי חייב) 

וידעתי שהיא רק מחכה שאכניס את ווילי אבל אומנות הפיתוי  היא לגרום לה להתחנן לזה בעוד שאני מכניס לה את האצבעות לחור אחד אני מבקש ממנה לפתוח את הפה ודוחף לה את האצבעות מלאות נוזלים לתוך הפה שלה והיא נאחנת וזה היה כזה מחרמן.

בעוד שהיא מוצצת את האצבעות אני מוריד את הבוקסר שמתחתיו עומד לו זקור ויפה הדבר שהיא כל כך מחכה לו ואני אומר לה לה שמותר לה ללקק אותו והיא התחילה בליקוק ולא עמדה בפיתוי והתחילה למצוץ סתרתי לה ואמרתי לה רק ללקק הבנת! היא מהנהנת עם הראש עם חיוך על הפנים כאילו חיכתה לכאפה הזאתי שנים ואני מלא בעונג ו וויסקי ממש רוצה שהיא תמצוץ אבל זה משחק ואני רוצה שהוא יימשך עמה שיותר זמן היא המשיכה להתגרות וגם נשכה אותו ופה היא כבר קיבלה עונש קשה יותר החאמסה שהייתה לה על התחת נראה לי נשארה עד עכשיו.

פתחתי לה את הרגלים ואמרתי לה לא להזיז אותם.

היא הייתה כמו נהר באותו רגע זה כבר התחיל לטפטף נישקתי את האזור אבל לא את המקום עצמו וראיתי כמה היא מתה שאתחיל לרדת לה כבר וליקקתי את האזור מסביב וראיתי כמה היא רוצה את הלשון החמה אבל אמרתי לה זה פרס שאולי תזכי לו בהמשך פתחתי לה יותר את הרגליים אמרתי לה שעל כל צעקה או גניחה את תקבלי ענישה (כאפה או ספנק) והתחלתי לזיין אותה כל כך חזק שהייתי בשוק מעצמי וכמובן והצעקות לא איחרו לבוא ואיתם גם העונשים אבל שנינו ניהננו מזה אחרי כמה דקות טובות שהיא אמרה לי אני לא מסוגלת עוד ושהיא צריכה הפסקה של דקה אמרתי בסדר ושאלתי אותה אם היא רוצה לגמור היא אמרה אני אשמח שתתן לי אמרתי לה מגיע לל פרס כי היית ילדה טובה ירדתי לה וכל פעם שראיתי שהיא שניה מלגמור הפסקתי היא התעצבנה בגלל זה אבל ידעתי למה אני עושה את זה אחרי שלוש פעמים בערך שאני עוצר בפעם הרביעית לא הפסקתי היא גמרה ופשוט פרקסה את החיים ואמרה שזאת הגמירה הכי טובה שהייתה לה ואמרתי לה שאני יודע ותוך כדי שהיא גמרה אני עולה למעלה חונק אותה מזיין אותה ולא מפסיק עד שאני גומר. 

 

 

גמרתי. וזה היה פשוט ערב חלומי הייתי צריך לקום לעבודה שעה וחצי אחרי שנרדמתי וזה היה שווה לגמרי את זה. לקח לי זמן לכתוב את זה אבל בסוף כתבתי. עד לפעם הבאה 😘

לפני 5 חודשים. 30 באוקטובר 2023 בשעה 22:46

אני הפחד נעים להכיר !

לפני 5 חודשים. 29 באוקטובר 2023 בשעה 15:06

חרדה

 

הלוואי והייתי יכול להיכנס במקומך אחי ❤️

מי ייתן ואלוהים ישמור לנו עליכם