יש לי שולט חדש
איך לי איתו כייף
הוא אסרטיבי קשוח מראה לי את מקומי
אני מרגישה שאני פעם ראשונה מוצאת את המקום שלי בלהיות שייכת בבניית מסגרת שנכונה לי למרות שלפעמים הוא מכעיס אותי כי הוא לא מוותר לי שיש לי קושי מסוים ואני חושבת שזהו ראיתי את הכי קשוח ומתעלל אני מגלה שיש עוד ועוד אני גם רטובה ויש לי אתגר לא לגמור שנה כבר שבועיים ללא גמירה יש רגעים שקשה יש שפחות אבל הוא דואג שאהיה כל הזמן רטובה לאט לאט עוד ועוד דברים שייכים לו ולא לי לאיזה רמה נגיע
הבלוג של תותי
יש לי חרדה חברתית
תמיד שאלו אותי למה את ממלצרת בגיל 16 התחלתי
זה עבודה לא הכי קלה לחץ פיקים וכו
שם קיבלתי את הביטחון מול אנשים
ולייצר שיח ואינטראקציה חברתית
ממישהי נורא ביישנית לא תמיד יראו עלי את זה
עזבתי את המלצרות
וחזרתי לפני שנה ועזבתי שוב
התחלתי ללמוד מכינה כבר חודש זה מסגרת עם אותם אנשים כל שבוע ויש לי קושי בלהכיר זה לא לכי קחי הזמנה ובן אדם מחכה שאצור שיח
ומישהו אמר לי היום למה את בורחת ממני
אבל כי זה גם קל ככה גם עם גברים מסוימים אני לא יודעת איך להתמודד עם הסיטואציה אז בורחת יותר קל לי להתכתב בוואצאפ מאשר שיח בפרצוף אחד על אחד זה מביך אותי עם אנשים חדשים
גם שאני כותבת כאן אני מחפשת את המילים זה באמת קושי בחיים אני צריכה ללכת לפסיכולוג דחוף
מי שמתאמן יבין על מה
אני מדברת
רק לי התרגיל הזה נראה כאילו אני יורדת לגבר
בזמן שאני משוויצה בישבן הנפלא שלי
ואם זה לא מספיק קוראים לו בוקר טוב
התלבטתי לשלוח
אסף גרניט היקר אתה לא
צריך לגנוב אותי אנוכי תותי
כאן
האם הייתי שוכבת עם מישהו
כדי להשיג מה שאני רוצה
חד משמעית האם אני זונה
אמנם אני לא מקבלת כסף אבל אם יש לי אינטרס
כלשהו כן אשקול להשתמש בגוף שלי להשיג
למרות שעם אסף גרניט
או דודו אוטמזגין הייתי שוכבת ככה בלי סיבה
סך הכל הלכתי לקנות חטיפי חלבון
אני חיה על זבל מעובד עם חלבון
האם זה אכפת לי לא כל עוד אני מרזה
מישהו שאל אותי מה עדיף אמרתי לו כל חברה
והטעם עיבוד שלה
אז הוא אמר לי שבמה שלקחתי יש חומרים מעובדים
ורשימה ארוכה של דברים שהוא לא מכיר ובחברה השניה יש פחות
אז אמרתי לו אני לא מבינה בזה
בסופו של דבר זה טעם אישי
אז הוא אמר לי את נראית אינטיליגנטית עם משקפיים
תודה רבה אדוני הנכבד שאתה מכיר אותי חמש דקות
אני שוקולת בחיי
כאילו יש הרבה יתרונות. בחזה קטן
1 אין לי חזיות
2 אני יוצאת עם חזה חופשי מהבית. בעיה רק שקר לי.
3 מקסימום גוזיה
חסרונות יש לי אחות עם חזה גדול אז ישר עושים
השוואות כל הזמן.
לי מקסימום עגבניית שרי והיא מלון זה השוואה
אני מתה על החזה שלי למרות שכמה פעמים שקלתי להגדיל
אני רוצה להכנס לאח הגדול בעונה הבאה האם יש פה מישהו שמוכן להרים את הכפפה וללהק את האייקון שבי
למה אני לא סומכת על גבר
קודם כל יש לי פאק בין הפאקים למספר
אני אוהבת למספר את הגברים כי לא שכבתי עם הרבה
אז כאילו כל אחד מרגיש לי הייתי רוצה לומר מיוחד
אך אף אחד מהם לא מיוחד ואפילו הייתי מוותרת
היום אם אשכב אז הוא יהיה מס חמש
לנושא שלנו כמות הפעמים שגבר אמר לי אני האחרון
שתמספרי לפחות היה לי עשרה שקלים אם הייתי אומרת מליון אז
אני בהחלט זונה אך עדיין לא הידרדרתי לשם
עוד משהו שאני שונאת שאומרים את שלי כשאין באמת כוונה
איזה טעם יש למילים אם אתה לא באמת רוצה אותי
לא יודעת אם מודעים לזה כאן
בעזריאלי יש כמו קורס לגברים איך להתחיל עם נשים
והרבה פעמים יצא לי סיטואציה שמישהו מתחיל איתי ומישהו כביכול מתצפת עכשיו הרבה פעמים אני פשוט הולכת בפנים
כי זה מביך אותי הסיטואציה
היום הייתי נחמדה אל מי שהתחיל איתי למרות שלא הייתי מעוניינת קצת ריחמתי עליו אבל הייתי נחמדה שזה פלוס

