צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג

לפני שנה. 24 ביולי 2022 בשעה 16:31

נסעתי אליה לירושלים ,התקשרתי אליה ואמרתי לה שעוד חצי שעה אני אהיה אצלה, אמרתי לה להיכנס למקלחת ולהכין את עצמה. כשהגעתי היא פתחה את הדלת כשרק הקולר שקניתי לה לגופה. תפסתי בחישוק וקירבתי את שפתיי אליה אך עצרתי במרחק של סנטימטרים בודדים. היא עצמה את עיניה וחשקה לטעום את שפתי. אמרתי את לא זוכה לנשיקה בקלות כזו.. סימנתי לה לרדת על ארבע.. נכנסתי פנימה והיא אחריי כמו כלבלב קטן וחמוד. הנחתי את התיק ואמרתי לה הבאתי לנו צעצוע חדש היום. עיניה זהרו מרוב אושר ,היא אהבה שאני משתעשע איתה ומביע צעצועים חדשים בכל פעם.. אמרתי לה את יכולה לבחור רק 2 כי היית ילדה טובה היום. היא בחרה בגאג ובספנקר.. הספנקר שמשאיר סימן היכר שהיא נורא אהבה. הוצאתי בנוסף את הזנב החדש שהבאתי. ועיניה זהרו ,עד כה זה היה הגבול שלה שלאט לאט חצינו אותו יחד. ליטפתי את פניה כשהיא בין רגליי והצעצועים לידה ,המשכתי עם הליטוף והתקדמתי לעבר שיערה.. תפסתי את שיערה בחוזקה וקירבתי אותה אליי ,היא עצמה מיד את עיניה והתקרבה.. אני מטורף על תחושת ההתמסרות הזו, על תחושת החוסר העונים שלה ובעיקר את זה שאני יכול לעשות לה את כל מה שאני רק רוצה. 

לחשתי על המיטה.. היא פלטה בקול רועד ובוחן ,כן אדוני. הוספתי למשפט עכשיו.. תוך שניות ספורות בזחילה היא הייתה על המיטה על ארבע כשהיא מפנה את ישבנה אליי.. אני מתקרב ,בוחן.. רואה את הסימנים מהפעם הקודמת שכבר כמעט החלימו ואומר צריך לסמן אותך שוב היום.. היא פולטת בקול שובב כן אדוני, אני מאוד רוצה אדוני. אני יודע שהיא נורא מתגאה בסימנים שאני משאיר עליה ,הסימנים של שייכות כמו שהיא תמיד הייתה אומרת "להיות שייכת רק לך אדוני".

ליטפתי את ישבנה והתחלתי עם הספאנק ,כל צליל של מגע, ההרגשה של צריבה ושל עונג.. הרעד שעבר בגופה והנוזלים שהחלו לנזול ממנה.. שמתי עליה את הגאג ,תמיד אהבתי לראות אותה עם הגאג וריור המיידי שזה גורם לה.. אני כה אוהב כשהיא נוזלת לי... גם הרוק שמשתחרר לה מהפה עם הגאג וגם הנוזלים שנוזלים לה בין הרגליים..השכבתי אותה על הבטן וקשרתי את ידיה מאחור.. הרמתי את ישבנה ושמתי כרית מתחתיה.. המשכתי עם הספאנק תוך כדי שאני מפסק את רגליה .. אוחחחח הנוזלים שלה, הנשימות שלה .. הרעד שלה גוף שלה.. ליטפתי בין רגליה לראות כמה היא רטובה שם והיא ממשיכה להירטב עוד יותר.. אני מלטף ומפזר את הנוזלים.. מתקרב לחור ומכניס את שני אצבעות ,היא רועדת ,עם האגודל משחק בפי הטבעת שלה .. הוא צר אך למגע עם האגודל הוא משתחרר ומתהדק לו.. אני מרטיב אותו עם הנוזלים של עצמה.. אני מרגיש את גניחות שלה, את הנשימות העמוקות שלה.. מרגיש את גופה מתמסר לתחושה. אני מחדיר את האצבע והיא מתחילה לרעוד ,שומע שהיא פולטת איה איה .. כואב.. אני עוצר.. מתקרב אליה ,מלטף אותה ומרגיע.. היא נותנת לי אישור להמשיך.. ואני שוב פעם מפזר את נוזליה בין החורים.. אני לוקח את הזנב החדש שלה.. שם עליו חומר סיכה שהבאתי איתי.. ומשמן גם את החור שלה.. ואז מכניס את האגודל שוב.. הוא החליק לו.. היא רועדת ,לא רגילה להרגשה ,לא לרגילה לתחושה.. התערובת של כאב ועונג רק מעצימים את נשימותיה ,את רטיבותה ובמיוחד אותה.. אני מחדיר את הזנב .. תחילה היא מהדקת את החור.. מסרבת לתת לו להיכנס.. זה פלאג קטן ,אבל נחישות זה אני, אני לא מוותר לה.. ואז הוא נכנס.. היא נושמת נשימות מהירות ,מנסה להתרגל לתחושה.. דמעות זולגות מעיניה ואני מלטף אותה תוך כדי ,אני מתקרב אליה ממשיך ללטף ומנשק אותה ... לוחש לה את גיבורה קטנה שלי את רואה שהצלחת? היא עונה לי תודה לך אדוני..

הרמתי אותה והמשכתי קצת בהצלפות עם הספאנקר שהבאתי, הוא צורב לו ,הוא מסמן אותה וכל פעם כשהיא מרגישה את המגע המזיזה את ישבנה.. וזה פשוט כמו לראות כלבלב קטן שמקשקש בזנבו..

סיימנו את הסשן, ליטפתי אותה.. נישקתי אותה .. ואמרתי עד כמה אני גאה בקטנה שלי, היא גיבורה קטנה שלי.. והיא מחבקת אותי ונצמדת חזק יותר ויותר.. ולוחשת לי עם חיוך על השפתיים ,תודה לך אדוני. 

אהה וכמעט שכחתי אחרי זה התקלחנו מקלחת משותפת ,התלבשנו ונסענו לאכול סושי 😋

לפני שנה. 24 ביולי 2022 בשעה 10:34

הגענו יחד ,ככל שעלינו במעלה המדרגות למעלה ,הלב שלי לא הפסיק לפעום. הוקסמתי ממנה, הוקסמתי מגופה החטוב, הנוכחות שלה, הריח שלה.. הלכתי שבוי.

הפעם בחרתי לצפות מהצד, בחרתי לראות אותה מתמסרת ומצד שני לראות כיצד מתמסרים לה.

הרגע הזה כשראיתי אותה לרגלייה ,כיצד היא מסורה לה ,מצייתת לה.. מרצה אותה.. סוגדת. קינאתי קינאתי כי כלכך רציתי לסגוד לה, להעריץ אותה ולרצות. ומצד שני זה זר לי ,כולכך זר לי לבחור להעניק שליטה במקום לקחת לידי.. אבל אני לא אוהב הגדרות וכנראה שעם הנכונה הרצון לתת ולהעניק פשוט יבוא לבד.

היה ערב מושלם ,כי הגעתי איתה.