סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המאסטר

לפני שנה. 19 ביוני 2022 בשעה 14:31

בלילה קריר ובהיר, לילה שבו רקדו מיליון כוכבים על פני השמים ובכל אחד מהם טמון סיפור שמחכה להתגלות. 
בלילה זה הוא נחת עליה, דרך הכוכבים והכוחות המיסטיים של שמי הלילה נקב הוא בשמה בלשון פשוטה והיא נכנעה לו נפרשה לפניו כמפה אסטרולוגית עתיקה ומסרה לו צפונות ליבה.  

הבהובי האור הצפוני החלו את ריקודיהם המסנוורים על פני השמים רוקדים הם כוילונות מנצנצים של אורות קסומים.  מפיגים את הרגשת הבדידות שחשה עד לבואו של אבירה חווה עימו שלמות תוך צפייה בשמיים כמו גם בלב.

נגיעות אצבעותיו הקרירות בפניה הלוהטות  מתחילות את הטיפוס האיטי שלה מעלה לפסגות ההנאה ויציבו אותם הכי קרוב לכוכבים שמנצנצים כמו עיניה כשהיא מביטה במאסטר שלה.
לפני שהיא מבינה, מחשבותיה עברו לגמרי מהעולם הזה לעולם שהיא חולקת איתו.  יופיים של הרגשות שהם חולקים ויופיים המיסטי של האורות מתאחדים זה לזה, ואינם ניתנים להפרדה. 
כשהיא מונחת מתחת לכוכבים הוא מרחיק אותה ממנו קמעה מתיישב על הכורסה וצופה בה בעיניו היוקדות..
ידיה מחליקות לאט לגופה ומלטפות את הבשר שהוא לבדו שולט בו. 
הפטמות שלה מתקשות לא מהאוויר הקריר
אלא מהעוררות שהיא חשה בכל פעם שמבטם מצטלב .
לאט לאט היא פותחת את הכפתור של חולצתה ומסירה אותה ... אפרסקיה כעת עירומים וגלויים בפניו.  מחשבותיה מתמקדות רק בו. הוא זה  שמצית את נשמתה.  מי שמלמד אותה איך להיות חופשיה לגמרי. 
לאט לאט כסותה מוסרת בזה אחר זה והיא נותרת  עירומה מתחת לכוכבים עטופה רק בעיניו המלטפות   היא שומעת את הרוחות לוחשות בין העצים, קריאה רחוקה של ינשוף בודד המזדעק מהיער האפל שלמרגלות המרפסת.
 
ידיה כאילו נשלטות על ידי אחר מריצות את עצמן על גופה ... נוגעות בה כפי שתיאר לה אלף פעמים לפני כן בשיחותיהם... כל פעם מרגישה כמו הפעם הראשונה. 
כשידה העדינה נסגרת סביב חזה, הפטמ.. נלחצת לתוך כף ידה ... היא מתחילה ללוש. 
ליבה מתחיל לפעום ... היא יכולה להרגיש אותו איתה תרתי משמע.. על אף שהוא עדיין יושב ללא מגע מולה על הכורסה.. מביט בה ומחייך מרוגש ומרוצה. 
ידה השמאלית לוטפת כמו הרוחות המקיפות אותה, מעל בטנה, מתגרה בעדינות בטבעת הטבור.  ידה הימנית מחליקה אל גרונה שעליו תלויה מדליון על חבל משי .... הסמל שלו, קולרו.

קצות האצבעות המגניבות שלה מלטפות את המדליון.  ידה השמאלית מחליקה למשולש מגע הזהב, שפועם כעת בתשוקה אליו.  
כשידה מחליקה בין ירכיה היא מתנשפת בקול ... מופתעת מהרטיבות שלה. 
כשקצות אצבעותיה הקרירות מחליקות בין שפתיה הנפוחות, היא יכולה לשמוע אותו קורא לה. 
ידה הימנית עדיין מלטפת ולשה את חזה כאשר לחישותיה הקלות העטופות ברוחות נושאות אליו את רצונותיה.

מה שנראה כמו שעות חולפות כשהיא מעוררת לו את גופה ברכות כשהוא מביט בה לאור הכוכבים.  גופה רועד כעת על סף השיא מהנגיעות הרכות שלה מתחת  ... היא מרגישה את רצונותיו ומפיצה לו את אור גופה מגישה לו את כולה.

"חשפי את עצמך ילדונת קטנטונת .. תן לי לראות מה שלי" בלי מחשבה על סביבתה היא מפשקת באצבעותיה את שפתות יריכיה ומגלה לו את דובדבנה המוצף  מתשוקת גופה העירום והמואר  בירח המלא הבהיר המאיר את השמים. 
היא שומעת את לחישותיו אליה שוב נשאות על הרוחות …… ”הראי לי את המסירות שיש לך בשבילי ... .. גמרי בשבילי מתחת לאורות.הטבע הנצחי“
היא  לא מרגישה את האוויר הקר הידיים שלה מצייתות לפקודותיו.  אין דבר שהיא רוצה יותר מאשר לרצות אותו בכל.
שוב אצבעותיה מחליקות בין השפתיים החלקלקות שלה כעת ומתחילות ללטף את המנהרה שלה ... כשהירכיים שלה מתנדנדות אליו בשמיים.  ידיה המצוננות כעת צובטות בקלות את הפטמ... שכבר התקשו עד להתעוררות מלאה.  היא שכבה רועדת מתחת לאורות והירח ... בידיעה שזהו רצונו. 
אצבעותיה מתעמקות עמוק בתוכה….  כשהגוף שלה מרחף על קצה צוק ההנאות ... היא קוראת אליו  ……… ”מאסטר, אשר לגופי לגמור לך מתחת לאורות הירוקים הרכים והכוכבים המנצנצים.  ”  כשהגוף שלה מתנדנד עם גל אחד של גמירה אחת אחרי השנייה.. האורות רוקדים מיסטית מול עיניה ... היא לא בטוחה אם היא רואה אותם או שזה המוח שלה שרוקד משמחה. 
גל אחרון חזק יותר מתרסק בגופה המואר באור הירח בעירום לפני אלות הגורל..אצבעותיה קבורות עמוק בפנים ... היא מחליקה באיטיות את אצבעותיה הטבולות כעת מהכוס שלה, קיטור עולה מהן נושאת אליו את מהותה.  אצבעותיה הנוצצות באור הכוכבים מורמות גבוה מעל גופה העירום, מגישות לפיה את מיצי תאוותה ולוקקת בהן בשקיקה...
כשהיא מניחה שם את מהותה על שפתיה, היא מדברת איתו ללא מילים ... היא מדקלמת בפניו את הצהרתה בלחישה רכה.

אני אוהבת את המאסטר שלי מכל כך הרבה סיבות ...

הוא נותן לי את החלומות שמרדימים אותי לישון

הוא נותן לי את הסיבה להתעורר בבוקר

הוא גורם לחיוך שיושב על פניי להיות בהיר יותר ויותר

הוא גורם לליבי להתנפח בגאווה על מי ומה שאני

הוא מלמד אותי דברים על עצמי שעוד לא הבנתי

הוא מאפשר לי לראות את אישורו תמיד כשהוא זורח מעיניו

הוא יוצר בתוכי רצון לרצות אותו בכל נשימה שאני נושמת

הוא מאפשר לי לשתף אותו בידע שיש לי

הוא אף פעם לא מנסה להרוס את הביטחון שהוא חלק ממי שאני

הוא מוקיר אותי ומספר לי כל כך הרבה פעמים סיפורים מופלאים

הוא מאפשר לי לראות את הרצון שיש לו בי

אבל יותר מכל אני מאוהבת בו כי .........

הוא לבד מחזיק אותי "

והלילה הזה היה אירוע של פעם בחיים.