בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות וסיפורים

אין תיאור, תרקדו.
לפני 6 חודשים. 24 באוקטובר 2023 בשעה 22:42

לחלק א'

 

הקדמתי להגיע לדירה שלה בכמה דקות. "אני למטה" כתבתי לה. "שיט..." היא עונה כמעט מיידית. "אני עדיין לא מוכנה :(". "זה בסדר גמור." אני עונה לה." אני יכול לחכות." "אתה רוצה לעלות לחכות למעלה?" היא כותבת לי. "קומה 2 דירה משמאל. הדלת לא נעולה." אני עולה במדרגות. דופק בדלת ושומע אותה עונה "פתוח!" אני פותח את הדלת. תאורה עדינה בקצוות החדר. "תיכנס, תרגיש בנוח!" היא קוראת מהחדר שינה.

אני מסתובב בסלון, מסתכל בתמונות: היא בהרים של פרו, בפאוולה בברזיל, ביערות. ופתאום אני רואה תמונה שלה בחוף, כנראה ברזיל אם אני מזהה נכון את הרקע. היא בביקיני ואני מזהה שיש לה עגיל בטבור. בלי להרגיש אפילו *הוא* מתעורר. אני מסדר אותו במכנסיים, מנסה להסתיר את הבליטה.

לפתע היא יוצאת מהחדר שלה. היא נועלת נעלי עקב בצבע שני. לובשת שמלה אדומה צמודה שמבליטה את האגן שלה. מחשוף שמשאיר מעט מאוד לדמיון. התלתלים השחורים שלה מפוזרים כמו רעמה. אודם בצבע תואם לנעליים. "וואו!" אני אומר לה ומביט עליה מלמטה למעלה. היא מתכווצת, משפילה מבט ומצחקקת. "את נראית מהממת" אני אומר לה באוזן בזמן שאני מחבק אותה. היא מחבקת אותי חזרה ומצמידה את האגן שלה לשלי. אני משתדל להסיט אותו מעט, לא יודע עד כמה זה עבד לי. "אני אוהבת את הבושם שלך. הוא מאוד מתאים לך" היא אומרת במבוכה. "תודה רבה." אני עונה לה. "שנצא?" אני מניח את היד שלי על הגב התחתון שלה, נזהר לא לברוח נמוך מדי, ומסמן אל הדלת. "אוקיי." היא אומרת וצועדת לכיוון הדלת. אני מחכה צעד מאחוריה ואני יכול להישבע שהיא מענטזת את התחת שלה בכוונה. 

אנחנו מגיעים לאוטו, אני פותח לה את הדלת. "איזה ג'נטלמן!" היא אומרת ומתיישבת. "תיזהרי על הרגל" אני אומר לה ומביט עליה מלמעלה. היא מסיטה את הרגל ומצחקקת. אני סוגר את הדלת ומגיע לצד השני של הרכב. נכנס. מתניע. "יש לך העדפה לאיפה נשב?" אני שואל אותה. "לא." היא עונה לי. "איפה שאתה רוצה." היא מוסיפה בחיוך.

אנחנו נוסעים למסעדת סושי לא רחוק ממנה. אנחנו מקשקשים. היא מספרת לי על המעבר לגור לבד. שהיא נהנית מהחופש שזה נותן לה אבל מתגעגע לשיחות עם אמא שלה והאחיות שלה. אני שואל אותה על הטיול לדרום אמריקה והעיניים שלה נפערות. "איך ידעת? "היא שואלת. "ראיתי את התמונות." אני עונה. היא מסתירה את המבוכה שלה מאחורי הידיים שלה ומצחקקת. "תספרי לי איך זה היה" אני מבקש והיא תוך רגע מתחילה לספר על איפה היא הייתה וכל מי שהכירה ואיך זה גרם לה להיות מי שהיא היום. היא לא מפסיקה לחייך ואני שבוי בקסם של החיוך שלה.

אנחנו מסיימים את הארוחת ערב, חוזרים לאוטו. "כבר מאוחר. כדאי שאחזיר אותך הביתה. אני לא רוצה שתהיי עייפה מחר במשרד." אני אומר לה בחיוך. היא מצחקקת ומסכימה. אנחנו מגיעים לרחוב שלה. אני מחנה מתחת לבית. מדומם. "אני אלווה אותך הביתה." אני אומר לה. יוצא מהאוטו ובא לפתוח לה את הדלת. היא משתהה ולו רגע כשהדלת פתוחה ומביטה בי מלמטה. תוך רגע 1,000 תמונות רצות לי בראש. אני מגיש לה יד והיא אוחזת בה. אני עוזר לה לעמוד ומחזיק את ידה תוך כדי שאני מלווה אותה לבניין. אנחנו נעמדים מול המעלית ואני לוחץ על הכפתור. הדלת נפתחת ואני מניח את היד שלי על הגב התחתון שלה, ובעדינות מסמן לה להיכנס. היא מצחקקת ונענית. אנחנו עומדים במעלית והיד שלי לא זזה מהגב שלה. מגיעים לקומה שלה. פונים שמאלה והיא נעמדת מול הדלת ומסתובבת עליי. אני מביט לה בעיניים והיא בשלי. בלי להגיד מילה אני מתקרב לשפתיים שלה ומנשק אותה בעדינות. טועם אותה. מריח את הבושם שלה. מרגיש את החום שלה. אני מניח את היד שלי על העורף שלה ומשחק בשיערה. היא מחבקת אותי קרוב ומצמידה אותי אליה. אני מרגיש את הלשון שלה פולשת לפה שלי ומקבל אותה בברכה.

זה נמשך כמה דקות עד שבסוף אני משחרר אותה. "נתראה מחר במשרד" אני אומר לה בחיוך. היא מצחקקת במבוכה. אני מסתובב לכיוון המעלית. שומע אותה נוברת בתיק שלה, מחפשת את המפתחות של הבית. הדלת נפתחת ואני נכנס. פתאום היא נעמדת בפתח. "אתה רוצה להיכנס?" היא שואלת ומשפילה מבט במבוכה. "את בטוחה?" אני שואל. "כן." היא עונה כמעט מיידית ומהנהנת בראשה. "וגם, שתית ואני לא רוצה שתנהג שיכור." היא אומרת, תופסת את היד שלי ומובילה אותי לדירה.

 

--המשך יבוא--

 

נ.ב: יתרון אחד של המלחמה הזאת, יש פנאי לכתוב. 

לפני שנה. 24 במרץ 2023 בשעה 1:41

לא מזמן הגיעה למשרד מזכירה חדשה. צעירה, חייכנית, מתולתלת. היא לא קשורה לתחום שאני מתעסק בו אבל לאחרונה מוצאת הזדמנויות לקפוץ "לבקר". לא שאני מתלונן, תמיד כיף כשבחורה יפה רוצה להיות בחברתך. היא התחילה להתעניין ולשאול על התהליך עבודה שלי. הסברתי לה ולמרות שזה יחסית מורכב היא מראה הבנה טובה.

לאחרונה היא התחילה לבוא לשבת לידי יותר, ואף לשבת קרוב אליי. כמה קרוב? עד כדי שאני יכול לדעת באיזה שמפו היא השתמשה ואיזה בושם היא שמה. 

לפני כמה ימים נפגשנו במטבחון ושאלתי אם היא רוצה שאכין לה קפה. הסמיקה וענתה בחיוב. כדקה אחרי זה היה מוכן והיא אמרה "וואי! זה מושלם! מעכשיו אני באה רק לפה לקפה שלי חחח" חייכתי לה והיא הסמיקה. 

המשכנו לדבר עוד קצת, קצת על עבודה, קצת על החיים הפרטיים שלה. היא סיפרה לי שהיא לא מזמן עברה לגור לבד ושזה "פותח לה אפשרויות שלא היו לה עד היום". שאלתי למה היא מתכוונת והיא ענתה "אני לא בטוחה שזה מתאים להגיד..."." עכשיו בכלל סיקרנת אותי" אמרתי לה. היא צחקקה והשפילה מבט. "רוצה שנלך למקום שקט יותר ואגיד לך?" היא שאלה. הסכמתי. לקחתי את היד שלה וירדנו לחניון. הרגשתי אותה מתרגשת אבל לא אמרתי כלום.

"נו? פה מספיק מבודד בשבילך?" שאלתי בצחוק. היא חייכה ואמרה "כן. פה זה בסדר...אז...מה שהתכוונתי זה...שעד עכשיו גרתי או עם ההורים או הם שותפות והיה לי קשה...להרגיש בנוח..." "באיזה מובן?" שאלתי. היא הסמיקה ואמרה "אתה יודע...באינטימיות..." וצחקקה. התקרבתי עליה ולחשתי לה" ועכשיו? את מרגישה יותר בנוח? להיות מי שאת?" היא הנהנה בראשה ולא אמרה כלום. "אז...אם אנחנו נהיה ביחד...ואני אלטף אותך ככה..." אני אומר בזמן שאני מלטף את היד שלה "אני אוכל לשמוע שכיף לך?" היא מתנשמת בכבדות. "כן...תמשיך..." ואם...אני אלחש לך באוזן מה אני רוצה לעשות לך...ימצא חן בעינייך?" "כןן.." היא אומרת בקול רועד "מה אתה רוצה לעשות לי?" היא שאלה. אני נושף על הצוואר שלה, מרגיש את החום שלה עולה, את הנשימות שלה..."את תצטרכי לחכות ולגלות, נסיכה קטנה..." בצמד המילים האחרון היא משתנקת. "אין הוא יודע מה אני אוהבת? זה כל כך ברור?" היא חושבת לעצמה. "כן, אני עונה לשאלה שהיא לא שאלה. לי זה ברור שזה מה שאת אוהבת." והעיניים שלה נפערות מאיך שאני מצליח לקרוא את המחשבות שלה.

"בואי ניפגש בהזדמנות, אחרי העבודה...ואם תתנהגי יפה, אולי אספר לך מה אני רוצה לעשות לך..." אני לוחש לה באוזן והיא כאילו נמסה מכל מילה שלי. אני מלטף את העורף שלה, משחק עם השיערות שלה." בסדר." היא אומרת. "היום בערב מתאים לך?" היא שואלת. "כן." אני עונה לה. "20:00 אהיה אצלך." אני אומר לה. היא מהנהנת ונותנת לי את הכתובת שלה. "אני כבר סקרנית חחח" היא אומרת בחיוך רחב. "זהירות, נסיכה קטנה...את יודעת מה אומרים על סקרנות..." אני אומר לה. היא מצחקקת ומסמיקה. 

"אני חושב שכדאי שנחזור לעבודה, לפני שמישהו יחשוד שקרה לנו משהו. "אני אומר לה. היא מסכימה ואני מלווה אותה למעלית. היא לא מורידה ממני את המבט עד שהדלת של המעלית נסגרת. "יום מוצלח" אני אומר לה וקורץ לה. היא מחייכת. 

 

-המשך יבוא-