לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לומדת, מחפשת, מי אני, מה אני

לפני שנה. 12 באפריל 2023 בשעה 0:21

אמרת לי לא מזמן שזה סקסי שאני לסבית דתיה. אולי בשבילך אבל אני זאת עם הבעיה. איך בחורה דתיה נחמדה מוצאת את עצמה באמצע כלוב מלא באנשים מוזרים אך נפלאים? מה זה אומר שאני רוצה משהו שאף אחד בחוץ לא מדבר עליו? איך זה מתאים לחיים שלי? האם זה מתאים לחיים שלי או שאני תמיד אצתריך להתחבא? אף אחד באולפנה לא למד אותנו על כל הדברים הטובים שסקס יכול לכלול אז הנה אני פה ללמוד ולנסות. אבל זה לא קל להגיע ממקום שמרגיש כמו עולם אחר. עולם שאני עדיין רוצה לגור בו. האם אפשר את שניהם? או האם אני צריכה לבחור?

לפני שנה. 7 באפריל 2023 בשעה 23:44

מה זה יזיזה? מה זה אומר? האם זה משהו אפשרי לקרות בלי רגשות? ומה אם הרגשות באות אבל זה לא מתאים ליחסים רצינים?
אני רוצה אותה. תמיד. אבל מה זה אומר עלי? מה זה אומר עליה?
היא התחילה איתי! היא זאת שרצתה להפגש! היא זאת ששאלה אם היא יכולה לנשק אותי! היא שאלה אותי מתי נתראים בפעם הבא!
ואני נפלתי בשבילה. אפילו שזה לא מתאים. אנחנו כל כך שונות זה אף פעם לא יעבוד. אז מה אני עושה? ממשיכה איתה אפילו שאני יודעת שמתישהו נצתריך להפסיק או מפסיקה את זה כבר עכשיו?
אני לא מפסיקה לחשוב עליה והיא סיפרה לי שהיא גם הרבה חושבת עלי. ואנחנו מדברות כל יום. ככה זה עובד יזיזות? זה מתחיל להיות קצת יותר וזה מפחיד ושנינו לא רוצות את זה.
אבל הסקס. הסקס כל כך טוב. אף פעם לא היה לי סקס כמו שיש לי איתה. בא לי אותה. תמיד.

לפני שנה. 4 באפריל 2023 בשעה 17:56

לא כל מגע צריך להיות עדין. לפעמים זה פשוט מרגיש כל כך טוב לקבל מכה בתחת. מה אם היינו קוראים לזה "דרגות לחץ" במקום כאב כדי לתאר יותר טוב מה מישהי רוצה. לאלו שהן ונילות, הן לא יודעים איזה סוגי מגע הן אף פעם לא נסו. לתת למישהי כזה רמות של אמונה שמשהו שבדרך כלל נחשב ככאב הופך להיות נעים. חושים מחודדים משנים את המוח שלוקח דרגת לחץ מכאב לנעים ונחמד. לקרא לזה ספנקים תמיד יביא דמות של עונש אפילו שזה הרבה נחשב לפרס. איך אתן הייתן קוראות לזה אם היה לכן את האופציה?

לפני שנה. 3 באפריל 2023 בשעה 18:11

אבל באמת, מה זה כאב בעולם שלנו?

האם זה באמת כאב אם זה מרגיש טוב?

איך זה יכול להיות שמשהו כל כל רע מחוץ למיטה, מרגיש כל כך טוב בתוכה?

האם אנשים מחוץ לקהילה יודעים כמה טוב הכאב יכול להיות?

האם צריכים לקרא לזה בדסמ כדי להכאיב?