צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

TOP ( the orma place)

כמו הערוץ יוטיוב שפעם היה לי החלטתי לקרוא לבלוג הראשוני שלי כאן בשם הנוסטלגי (בשבילי) . אני חדשה כאן באתר בין אריות ובין לביאות או בין כלבים ובין כלבלבות . מקווה שתהנו מהבלוג שלי כמו שאני הולכת להנות ממנו ;)
לפני יומיים. 25 באפריל 2024 בשעה 16:34

אז היוש לכל הקוראים הקבועים שלי וגם לאנשים החדשים ורנדומליים , לא היתי כאן בערך שלוש ימים בגלל החג המעלף שלנו - שגם היה די עצוב אבל אנחנו חייבים לבחור בחים 🙏🏼✨💋.

אז אני יתחיל בזה שהבנות שלי Baby Monster הופיעו היום on MNET countdown והפכו את זה למופע שלם שזה אייקוני בעיני והכל בלייב 😍 אין המון להקות / אמנים כאלה כיום בגאנר הזה וזה למה זה מרשים אותי 😄 . 

נקודה מספר שתיים שאני מתארגנת להופעה הרביעית כאמור של עומר אדם היום בערב וזה קרה כזה מהרגע להרגע , אמא שלי שאלה אותי אם אני רוצה לבוא ? אני לא כל-כך מאזינה לעומר אדם באופן בכללי מי ששם לב לסגנון שלי חושבת שכבר ידע אבל לאלו שלו חח אז עכשיו כולנו יודעים . 

הפרצוף לגמרי סנטץ שזו היתה הכותרת המקורית אבל לכבוד הבלוג החגיגי שלי slap this ass boy 🍑🍑.

חבל שצריכה לטשטש אבל שומרת על פרטיותי אחרי הטיפים בפרטי:) .

חוזרת לנקודה מספר שתיים אז פשוט חבל לוותר על כרטיסים ששווים 1000 שקל משו כזה אם אני לא טועה. מסתבר ששכן שלי פה בבניין נגן של עומר אדם וגם כותב שירים לכל מיני מפורסמים ובלה בלה בלה נחמד מאוד - מה שפחות נחמד שהוא נשוי עם ילדים אבל לפחות קיבלתי כרטיסים - אמא שלי 🤣🤣, ממש סיפור בהמשכים.

יצא לי סופר בלוגרית ואני מרוצה מזה ברמות כי אני גם כרגע כותבת בלוג - סטגדיש lol . אבל ממליצה ברמות בננות וגם כל המתלבשות , טרנסיות , קוויריות , לסביות , ביולוגיות , א מיניות או סתם גברים שמתחפשים שפנו אלי בפרטי לגבי האיפור והנראות זה לגמרי מוקדש לכם 💖 בבלוג שלי יש מקום לכולם כולם ! 

בשביל להראות טוב צריך להשקיע ואנשים לא מבינים שזה עבודה וזה עקביות וזה להתאמן על זה . לקח לי תכף 10 שנים להגיע לזה , הכל אפשרי פשוט כל הזמן תספגו ידע ותלמדו ותיהיו עקביים ותגיעו לשמיים הגבוהים, מאחלת לכם מכל הלב . 

נקודה מספר 3 אני נורא נהנית כרגע וגם לכתוב בבלוג שלי זה כמו בייבי שלי או יומן אפשר להגיד . חבל שאני לא עושה את זה יותר לאחרונה לעומת העבר שהייתי יושבת פה יום יום אבל אף אחד לא משלם לי על זה :) 

בקיצור אני יזוזה לי אבל שמה לכם כאן למטה את ההופעה הכי טובה שראיתי לאחרונה במיוחד עם בנות כאלה צעירות מוכשרות, חבל שאני לא הסוכנת שלהם אני עושה עבודה מצוינת ;) 

שלכם בשבילכם 

Xoxo

ליאני ✨ 

לפני 6 ימים. 22 באפריל 2024 בשעה 12:06

טוב אז היוש לכל הקוראים הקבועים שלי אוהבת אתכם וגם לכל האנשים החדשים-רנדומליים-לא קשורים - עם חוסר הכרות עם הבלוג ואיתי, תשלימו שיעורי בית 🏡😈.

בעצם לא נכנסתי לבלוג מיום שישי שבת אפשר להגיד ואם לא היתי נכנסת כרגע (כנראה שבערב כבר לא היתי נכנסת כי יש חג) ואז זה היה הופך לשלוש ימים אבל דיברתי על זה גם אתמול עם חבר בטלפון ולפעמים אני פשוט צריכה את ההפסקה הזאת , אין סיבה מיוחדת.

כן גוד מורנינג ממני ומציקן , תמונה שהעליתי ברשת אחרת ואני לא יעשה אחת חדשה 🤣 זה חמוד מידי.

אני חושבת שאני יעלה פוסט אחר לחג כבר אחר כך כרגע אני באמת צריכה להתאושש משינה כמו הכלב שלי אבל כן היה לי כמה דברים לדבר ולפרוק .

גם רוצה להגיד ולציין שסורי שאני לא מספיקה להגיע לכולם במיוחד עם בהפסקות האלה שאני עושה , מצטברות ומצטברות המון הודעות וזה קשה אז גם היתי רוצה לדבר על זה 🤣. 

שלכם בשבילכם

xoxo

ליאני ✨ 

לפני שבוע. 19 באפריל 2024 בשעה 16:15

היי לא היתי פה מאתמול ! סתם רוצה לשתף שחוויתי עכשיו שיחה ממש לא נעימה בלשון המעטה ( לא בכלוב כי לא היתי פה ) ואני לא יודעת למה אני לוקחת את זה כל-כך ללב מתוך זה שאני לא מכירה את הבן אדם , אבל המון זמן לא חוויתי שיחה כזו וזה ממש wake up call בשבילי .

רציתי לתעד את זה שיהיה לי בכלוב כי אני לוקחת את זה בתור סוג של יומן .  רוצה לאחל גם שבת שלום לכולם כמובן 🙏🏼

לפני שבוע. 18 באפריל 2024 בשעה 13:35

אז לפני שעה נכבה לי הטלפון ממש דקה שתיים אחרי שכתבתי את הבלוג הקודם 🤣 אז חוזרת ובגדול!

הבנות שלי הופיעו בבמה בין הגדולות מבחינת חשיפה ועוד כמה נקודות אחרות on MNET stage , בפעם השניה כבר וזה מושלם איו לי מילה אחרת.  שמה כאן למטה למי שמעוניין ... אני חופרת על זה כבר שבועיים מאז שהשיר יצא ואני ימשיך עד המוות ❤️.

hate me or love me לפחות יש לי תשוקה אמיתית לדברים שאני אוהבת לעומת כמה אנשים פה.

מה אתם אומרים על הפרחים שגידלתי לאחרונה ? אני מאוהבת 🌸😍.

אני לגמרי בגוד וייבס היום כי נכנסנו גם ליום חמישי ולכיוון הסופש וזה נורא משמח אותי . 

ועוד קצת מהורוד של מקודם שמתי לב שאהבתן ואהבתם🙏🏼 אז טנקיו סו מאץ.

שלכם בשבילכם 

Xoxo

ליאני 🇮🇱 

 

לפני שבוע. 18 באפריל 2024 בשעה 12:08

אז היוש לכולם בכללי היה לי בוקר טוב וגם ורוד 💖 אבל עכשיו במקרה גללתי לי ביוטיוב וגיליתי שהולכת להיות הופעה היום של בייבי מונסטר 😍 זה המיס לי את הלב lol . פשוט כיף כיף וגם כיף 

You lift my feet off of the ground
Keep me spinning around and around
I don't ever wanna come down 

From your ARMS 🙏🏼

זה החלק האהוב עלי מהשיר שאני ישים למטה 🌸

דרך אגב רציתי לשאול אם מתאים לי הצבע הזה ורוד בייבי ? אשמח לרשמים שלכם ;)

ככה גיליתי שהן הולכות להופיע היום וגם הצבעתי להם באפליקציה, מקווה שיחטפו איזה ניצחון כי מגיע להן! (בכל סוף תוכנית שם(כי זו בעצם תוכנית) יש חלוקת פרסים / גביעים וצריך להצביע) 

 

אז זהו לבנתיים שלכם בשבילכם ליאני ✨🌸 

 

תקועה איתך באמצע בייבי

לפני שבוע. 17 באפריל 2024 בשעה 19:35

טוב אז האמת שקרו המון דברים ביומיים - שלושה - ארבעה ימים האחרונים אבל לא כל-כך מצאתי את הזמן או הפנאי או הרצון להכנס לכלוב אז איתכם הסליחה לקוראים הקבועים שלי 🙏🏼,  לאנשים רנדומליים שכאן לא lol

מתגעגעת קצת לקליפורניה וL.A וזה היה בנובמבר-דצמבר מי שהיה פה זוכר אז 💖 מגיע לכם lol , גם מתגעגעת לקנות גידד לונדון במציאות 😭 אולי היה הרגשה חרא בגלל המלחמה (לפחות לי זה לא היה כל-כך כיף להיות בחול) אבל שופינג תמיד משפר להרגשה הכללית 🤣 ובמיוחד לדביבון עם עם סטייל כמו שלי 😉 .

האירוניה🤣🤣 אני חולה על עצמי ברמות האמת זה די סקסי if I do say so myself . הינו ליד מקום ישראלי/ יהודי כזה לא חושבת שזה בית כנסת אבל מה excitement ההתלהבות אז my ass pop up lol .

Cause A Hoe Never Gets Cold

ממש מרגישה שאני משחררת לכם טיזרים מהספר זכרונות שלי שלא העליתי כאן 💖💖✨🤣🤣 יש המון שלא העליתי דרך אגב זה נורא מבוקר.

מה אגיד ומה אומר עוד? אולי דרופ דה מייק כי הבלוג הזה מדבר בפני עצמו היום ! לגמרי פיצוי על העילמות שלי לא ? תגידו לי בתגובות 👇🏼

בייבי מונסטר שלי מפציצות בכל תחנת רדיו אפשרית , היה לי כמה משלוחים מאמזון שזה מהמם , הכרתי המון חברים חדשים מחוץ לאתר וגם עבודה ועומס כללי זה למי שרצה לדעת קצת קצת פירוט וגם ממני ;) 

שלכם בשבילכם 

 Xoxo

ליאני 🇮🇱 

 

אני שמה כאן למטה את השיר שהכי מתאים לוויב שנתתי פה ודי טרנדי כרגע - למרות שמדובר על בגידות, בבחורה כמוני אי אפשר לבגוד ;)

האזנה נעימה 

 

לפני שבוע. 14 באפריל 2024 בשעה 22:10

סורי על הרנודמליות לא נכנסתי לכאן מאתמול ... ולא אספיק לחזור לכל ההודעות הקודמות אז אשמח לחדשות ? אם זה נשמע הגיוני למישו 🤣🤣🤣🤣

כי פשוט בא לי לדבר על דברים אקטואליים ולא על מה שהיה ביום שבת שמבחינתי זה אתמול למרות שכבר עברנו ליום שני ..... כן לפעמים אני מצחיקה מוזרה , עוד צד שלא נחשף והגיע הזמן !

אה טו טה לור לכולכם

לפני שבועיים. 13 באפריל 2024 בשעה 18:24

בערך לפני חמש-עשר דקות עוד היתי במקלחת ואני כבר באוטו אז כנראה שלא סתם המון אנשים קוראים לי בכינוי ארנבת / שפנפנה לפעמים גם שועלה 🤣lol , אני באמת זריזה! 

אז כמו כותרת הבלוג הזה אני רוצה לאחל לכל הקוראים הקבועים שלי וגם לאנשים החדשים בבלוג TOP , שבוע טוב ואליהו הנביא זכור לטוב . לפני שעה עשיתי הבדלה עם הורי שזה דבר שאנו עושים באופן קבוע ואני לא בטוחה שחשפתי עדיין את הצד הרוחני / דתי שלי lol , יש לי המון הפתעות בשרוול 😈.

אז זהו זה העדכון לעכשיו בעצם לא כל-כך היתי כן בשישי שבת ושמחה לחזור ! דברו איתי 💜

שלכם בשבילכם 

Xoxo

ליאני ✨

לפני שבועיים. 12 באפריל 2024 בשעה 14:00

רוצה להגיד שבת שלום לכל החברים והקוראים שלי קולקטיבית כי אני לא מספיקה להגיע לכולם ....... אני רק בת אדם אחת ויש המון ממכם אז איתכם הסליחה וגם השכינה 🙏🏼

שבת שלום לכולם ושיהיה שקט אמן 

לפני שבועיים. 11 באפריל 2024 בשעה 12:23

בשעתיים שלוש האחרונות היתי די זמינה באתר יעידו כל אלה שדיברו איתי בפרטי וגם בצ'אט אבל ב39 דקות האחרונות נעתקה נשמתי 🤣🤣 . מי שלא קרא את הפוסט למטה אז שיהנה שם ויראה את התמונה היומית אבל ואו !! 

זה בין הבמות השקה debut stage הכי טובות שראיתי בשנים האחרונות ובלי קשר למוזיקה או לז'אנר , אפשר לראות איכות והשקעה . הרשמים והדעות שלכם גם מעניינים !! .

צ'או 

שלכם בשבילכם ליאני ✨