לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה למדתי על עצמי

מכלבלב לזאב
לפני 4 חודשים. 19 בדצמבר 2023 בשעה 19:40

התחברנו באחת האפליקציות אז התקשרתי. היה לה קול סמכותי ברור נשי סקסי של אישה חזקה אהבתי לשמוע כל מילה .

התחלנו לדבר ואיכשהו כל הזמן הגענו לבשר ועל הצלי שהיא מכינה ועישון ארוך ושווארמה בלפה וכבש.. ואני בכלל צמחוני.

אז אחרי השיחה כתבתי לה שלא לא יעבוד כי שנינו אוהבים אוכל אבל אני צמחוני  והיא קרניבורית אלפא.

הדלקתה אותי בוא ניפגש לסקס אני אשב עליך ותאכל אותי ואז תחדור.. ככה אמרה .. הייתי קצת בשוק גרוש דיי טרי וכן אוהב  נשים חזקות אבל גם אוהב להיות גבר בקיצור בילבלה אותי

שיחקתי אותה קול ואמרתי "בטח ניפגש מחר."

 כל שישי בלילה כל המערכות שלי היו באוברלוד לא ישנתי לא הייתי רעב רק חשבתי על מה הולך לקרות

סקס בלי רגש בלי ארוחה בלי טיול בלי שלב א ב ג חלום של כל גבר.... האומנם? .בבוקר כבר לא יכולתי יותר  אמרתי זה יותר מידי בשבילי אז כתבתי לה שאני רק יבוא לאכול אותה אבל לא נזדיין במפגש הראשון

היא ניתקה קשר ואמרה שביאסתי שהרסתי לה את הפנטזיה.. ואני הבנתי על עצמי שאני לא יכול לזיין סתם בלי איזה רגש איזה קשר.  משהו לא בסדר אצלי ? או שכל הסרטים והפנטזיות זה בולשיט אחד גדול.

היא שלחה לי תמונה של הכוס שלה שלא יוצאת לי מהראש כבר כמה ימים אבל אמרה שביאסתי ואנחנו שונים וזה לא יקרה.. ועכשיו 3 ימים אחריי עדיין חרמן מה עושים?

 

לפני 5 חודשים. 28 בנובמבר 2023 בשעה 14:01

תמיד חשבתי שאני רוצה לספק מישהי חיצונית שיש לי משיכה אלייה ושיהיה איזה חיבור .. כמה שטעיתי.

בשקט בשקט גיליתי שיש לי אישה פנימית עם צריכים ודרישות וזאת האחת. לא אני לא גיי ולא טרנס .היא בפנים והיא חלק ממני . דבר אחד לא ברור לי זה שלפעמים היא צריכה סקס כזה זיון טוב שימלא אותה וישכיח את המחשבות , עוד לא כל כך הבנתי איך אני עושה את זה :).

לפני 5 חודשים. 23 בנובמבר 2023 בשעה 20:36

הייתי מאוהב באישתי עד כלות. מוכן ללכת עד הירח ובחזרה בשבילה , לרדת לה עד שכבר הלשון והלסתות היו יוצאים לי מהפרצוף, כי רק ככה היא גומרת שהיא הרגישה שעברתי את הגבול שלי בשבילה.

ככה זה היה בכל תחום היא רצתה התמסרות עד המקסימום ואז עוד קצת אבל אהבתי אותה .

עברו חודשים ושנים ולאט לאט היא שברה  את כל הגבולות שלי ונבלתי כי עשיתי יותר ממה שאני מסוגל . ברגע שהיא ראתה שאני רקוב אז הלכה לרעות בשדות זרים כאשר כל הזמן חוזרת  ואומרת שאנחנו לנצח ושום דבר לא יפריד ביננו . לא היה לי מושג שהיא בוגדת.

ערב אחד זה קרה גיליתי . ואז זה התחיל:  מכעס קטן מלא חמלה לזעם עצום ושורף, מאישה שכל מה שרציתי שתהיה מוגנת ללטף ולענג אותה למצב שבה לי לתפוס אותה בשיער ולהפליק לה לסתור לה עד שתתחננן להפסיק.

הסקס שלנו במהלך השנים היה גרוע בקושי עמד לי כי לא היו לי כוחות נתתי הכל בתחומים אחרים בשבילה , נקיונות כביסות לחיצות ברגליים.

אבל פתאום ראיתי אותה והתחלתי לקלל יא זונה בת זונה  שרמוטה בוגדת מזדיינת וכל הזעם המצטבר יצר אצלי זיקפה שלא הייתה לי בחיים תפסתי אותה וזיינתי לה את הצורה עם קללות והפלקות ויריקות . זה הינ הסקס הכי טוב שהיה לנו בחיים.

ברור שהתגרשנו כי היא בת זונה בוגדת אבל כל פעם שנפגשים היא ישר נהיית רטובה ואני מקבל זיקפה ענקית. כנראה ככה צריך להיות.

אישה צריכה לדעת שהיא בתוך תוכה זונה ורק רוצה שגבר עצבני יתופוס אותה ויזיין אותה בכל הכח בלי שתוכל להתנגד.

וגבר צריך לדעת שהוא גבר לא סמרטוט רצפה שלה ואז כולם יהיו מאושרים .

אן שאני סתם סדיסט ואוהב להשפיל נשים והיא בתוך תוכה שפוטה נשלטת.