סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בחזרה לחיים

חוויות מעצבות בתהליך גילוי העצמי ועולם השליטה
לפני שבועיים. 18 באפריל 2024 בשעה 20:07

היא תפסה אותי אחרי תקופה ארוכה של מדבר.

פיזי, חברתי ורגשי.

סוג של ניתוק שכפיתי על עצמי במודע או שלא באמצעות מחשבות והרגלים שסיגלתי במהלך השנים.

היום אני מבין שכנראה לא יכולתי לנהוג אחרת כל עוד הייתי בכונכיה שלי ולא אזרתי את האומץ לקלף מעלי את הקליפותשנערמו בשכבות מרובות וצפופות במהלך החיים ולאפשר לעצמי להיחשף באמת למי שמולי.

וכמו סערה היא שטפה, טלטלה אותי ומילאה אותי במים שהשקו והכניסו בי חיים.

 


הכרנו באפליקציה ונילית להחריד שכנראה לא הסגירה את מה שהיא רצתה ממני באמת.

במשפטים הראשונים בהתכתבות היא רשמה ״הפרופיל שלך נראה ממש רציני ביחס לשלי, אתה בנאדם רציני?״.

עניתי לה ללא היסוס ״אני כנראה האדיוט הכי רציני שתפגשי אי פעם״, משפט שנשמע כמו ספק הלצה אבל מבחינתי זה היהרגע של כנות מזוקקת.

 

התכתבנו עוד מספר ימים וקבענו לבסוף להיפגש בשישי בצהריים ולצאת לשוק הפשפשים לשתות משהו.

 


השם שלה היה נועה והיא לגמרי הניעה לי את הלב אחרי תקופה ארוכה שהוא פשוט קפא מלכת.

היא היתה קטנטנה גם בגובה וגם בגוף.

גפיים דקיקות, חזה גדול, שיער צהבהב וחלק, עיניים בהירות, נראית ממש צעירה לגילה עם פנים עגולות וחיוך גדול וכובש. מנהלת קרייריסטית בהייטק אבל עם רוח שובבה ונערית שלא מוותרת על הזדמנות לטרוף את החיים.

אספתי אותה מהבית שלה באותו שישי בצהריים ומאז שהעיניים שלנו התמקמו בקו אחד הרגשתי את האש, ברגע הקסוםהזה שבו שנינו נמצאים במבט המתמשך שמלווה בחיוך ללא מילים ופשוט לא רוצים להפסיק אותו.

הדייט היה חלומי, נמשך שעות מעבר למתוכנן בישיבה על ספה במסעדה ברחובות השוק ושיחות על החיים כשאנו חולקים מאזטים ובקבוק יין והיה מתובל לסירוגין במבטים עמוקים ובלתי נגמרים.

התחושה היתה שרק היא ואני קיימים באותם רגעים ואין צורך שאף אחד יכנס למרחב שאנחנו יוצרים ביננו, אפילו לא המלצרים שרוצים לפנות את השולחן מצלחות ומפיות מיותרות.

 


בדייט השני קבענו בבר, זה היה ערב פורים והחלטנו להגיע מחופשים. אני בתחפושת אלגנטית והיא בתחפושת חושפנית עם חצאית מיני אדומה.

במהלך הערב אחת הצלחות מהשולחן נפלה בין רגלינו ולכלכה את המכנס הלבן שלי בשמן. המלצרית דאגה להביא לנו מפיות, היא תפסה מיד את החבילה מהידיים שלה ומסרה אותה אליי.

לקחתי ממנה את המפיות ומצאתי את עצמי מסתכל על המכנס שלי ועל אחת הרגליים החשופות והוורדרדות שלה באור תנור החימום שמעלינו והבחנתי שהיא תלכלכה גם כן מהטיפות.

היססתי לרגע קטן מה לעשות אך מיד מצאתי את עצמי מחזיק לה את הקרסול ומתחיל להחליק עם המפית במורד הברך בתנועה אחת ארוכה מתמשכת. מנקה ממנה את טיפות השמן שהיו עליה תוך כדי מבט עמוק בעיניים, הרגשתי אותה מופתעת מהפעולה אבל מיד מתמלאת בחיוך וצוללת לתוך עיניי עם כל סנטימטר שעובר. המשכנו את הערב בשיחה מלווה במגע רך ומתמשך, בסופו גם התנשקנו לראשונה.

ככה עברו עוד מספר דייטים ארוכים ומלאים בתשוקה מרומזת. נתתי לעצמי לקחת את זה לאט, למען האמת לא ידעתי אחרת.

הייתי מאוד מהוסס, אחרי תקופה ארוכה שלא נגעתי באשה ובמידה מסויימת כבר שכחתי איך. מעבר לזה, נהניתי לחוות את הקרבה והמגע ביננו מתפתח ויוצר ציפיה מתמדת לעוד.

מעריך שהיא  ציפתה שבשלב כזה כבר אוביל יותר למגע מלא אבל לי זה לא היה דחוף.

נהניתי מהרגעים שהיא היתה מתרגשת ממני כששנינו עם בגדים והיא מגיעה לשיאים כשאנחנו על הספה בבית שלה, מתנשקים ארוכות כשהיא עלי עם הפנים לכיווני והאגן שלה מתחכך בשלי נמרצות ואני מצמיד אותה אלי בחיבוק חזק. כל זה בזמן שהיא מתפתלת, פולטת צלילים של הנאה מתמשכת עד שהיא מגיעה לשיא וגומרת.

אני לא הגעתי לפורקן כמובן, אבל לא היה לי אכפת, זה סיפק אותי מעל ומעבר באותם רגעים.

לא יכול לומר שלא רציתי את זה, אבל את התחושה שמלווה אותי בזמן שאני גורם למישהי להתרגש ככה רציתי עוד יותר.

לאחר מספר לילות שכאלו שבמהלכם גם הבגדים הופשטו מהגוף לאיטם הגיע הלילה שבו קיבלתי את כולה.

התחלנו כרגיל בדייט על יין ומנה קטנה של אוכל שחלקנו, ישובים על ספה בבר תל אביבי תחת כיפת השמיים, דיברנו כרגיל על אירועי היום וסיפורי חיים. סיפרתי לה כדרך אגב על מקרה שבו חנקתי לרגע עמית לעבודה שלימים הפך לחבר במהלך עימות ביננו. בשטף הסיפור כדי להמחיש את הסיטואציה, באופן אינסטינקטיבי הנחתי את היד שלי על הגרון שלה. השתדלתי לעשות זאת בעדינות מירבית כדי שלא תירתע.

בתחילה היא נראתה מבולבלת מההתקדמות של היד שלי לכיוונה אבל ככל שהיד שלי התקרבה לגרון שלה היא הסיטה את הראש לאחור ופינתה לה מקום לנוח.

לאט לאט הרגשתי את האשה שהיא שלא דופקת חשבון לאף אחד ביומיום מתמלאת בחולשה נעימה וכאילו נמסה, כל זה מלווה במבט שאומר ״תניח אותה שם, זה בסדר, ואתה גם יכול להשאיר אותה שם אם תרצה״.

את הפירוש הזה אני יכול לתת היום בדיעבד, אז עוד לא הבנתי את זה.

אחזתי את הגרון שלה לרגע חטוף בעוד אני ממשיך לספר את הסיפור ולתאר את העימות ביננו ומיד משכתי אותה חזרה בליטוף עדין ומרגיע, לאחר שסיימתי את הסיפור מצאנו את עצמנו מתנשקים בתשוקה על הספה באותו הבר בעוד אנו ישובים אחד ליד השניה והרגליים שלה שכובות על הירך שלי. הבר הקלאסי היה מלא באנשים אבל אצלנו בהוויה רק היא ואני היינו קיימים.