כדי להכין פצצה זה מה שתצטרכו
כוס של חצי ליטר
שליש גינס
צ'ייסר בייליס
שופכים שליש ג'ינס לתוך הכוס של החצי ליטר מחזיקים אותה באוויר מפילים את הצ'ייסר לתוך הכוס ומורידים הכל במכה אחת.
זה נקרא irish car bomb וזה המשקה האהוב עליי, גם משכר אותך ברגע וגם בטעם של שוקו אלכוהולי, מה רע?
ואיכשהו לא שתיתי את זה כבר 6 שנים עד אתמול בערב מה שהרדים אותי ל12 שעות איזה כיף.

