אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

😈

הבלוג הזה נכתב מהבטן
הרוב סיפורים אמיתיים
מתובלים בקמצוץ של דמיון.
האדון שלי אמיתי, ונהנה לקרוא אותי.
אז תהיו נחמדים ואם אתם אוהבים תשאירו תגובה.
אני לא נושכת... (רק אם מבקשים יפה 🙂)
לפני כחצי שנה. יום רביעי, 15 באוקטובר 2025 בשעה 16:14

שולחן ערוך

לפני תחילת סשן 

כל הצעצועים בהם אדוני משתמש על הצעצועית שלו

מסודרים ומוכנים .

 

וילדה טובה אחת, טובה ממושמעת וכמהה.

לבושה יפה לבקשת אדוני