צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

My lonely star

שנים כותבת רק למגירה (נעולה)
מנסה לאתגר את עצמי כאן לראשונה
לפני שעתיים. יום ראשון, 28 ביוני 2026 בשעה 12:02

‍‍‍‍
אִשָּׁה רוֹצָה לְהַרְגִּישׁ פֶּלֶא/ איה רוזנווסר רבין
כְּשֶׁאֲנִי מִתְפַּשֶּׁטֶת מוּלְךָ
בְּבַקָּשָׁה תַּבִּיט בִּי
כְּאִלּוּ אֲנִי הָאִשָּׁה הַיְּחִידָה בָּעוֹלָם
שֶׁאֵי פַּעַם
הִתְפַּשְּׁטָה.

 

לפעמים אישה מסתגרת.
היא והמחשבות המנקרות שלה, והמאוויים הכמוסים, והאכזבות, והפחדים,
והציפיות הלא הגיוניות...
וכל מה שיכול להציל אותה מעצמה הוא חיבוק
בין שתי זרועות עצומות, חזקות
ושלוש מילים כנות:
"אני רוצה בך".
אנחנו רק כאילו מורכבות,
בסוף זה הרבה יותר פשוט מכפי שזה נראה
עבור מוח גברי טיפוסי.
וכל מה שאנחנו רוצות הוא
שתרדו לרגע מהרכבת הדוהרת הזו,
תנו לרגע מקום לאישה אחת, לבדה,
על כל המכלול המרתק שבה.
תתענגו על הצחוק שלה, המבוכה הכנה,
המבט הפלרטטני, הטיזינג המרומז,
העדינות הנשית לצד הפראית,
שרק ממתינה לפרוץ בשקיקה.
תהנו מהפרגון הכן שלה, תנשמו אותו לרגע.
תנו לה להתקרב, ל-א-ט, בסבלנות,
לגעת ברכות,
ללחוש ברוך את סודותיה,
ורק אז את אלה האפלים, ששמורים רק לכם.
תנו לה מקום,
לרגע, שתהיה רק היא, בלי רעשי רקע.
שהיא תרגיש חשובה ובטוחה, ממש לקצת,
אישה צריכה רק רגע, כדי לתת עולם.

לפני שבועיים. יום ראשון, 14 ביוני 2026 בשעה 16:48

אישה מגלה עולם, בגיל 40+, לגמרי בטעות.

איש זר אקראי שמעולם לא פגשה גילה לה אותו.

והגילוי הזה טלטל את עולמה בכל כך הרבה מובנים.

האיש או הגילוי, ואולי שניהם, יצרו סערה פנימית,

צונאמי רגשי, הוריקן מחשבתי, הרס וחורבן.

האיש האקראי נעלם כלעומת שבא. 

אבל הפתח שפתח לחור השחור הזה, 

הותיר הדים, שהדהדו לתוך חייה...

וכשההוא שהיה שלה במשך שנתיים-

אותו האיש, מהחיים המקבילים שלה, 

שאהב אותה כמו שאף אחד אחר לא,

ושהיא אהבה, כמו שלא ידעה שאפשר לאהוב,

כשאותו אחד פגש באישה החדשה, 

שנגלה לה עולם אפל חדש, 

הוא לא יכל לשאת אותו, ואותה.

והאופל קיבל צורות וגוונים חדשים וחירב כל חלקה

טובה. וזה שרף, חזק. והיא נבהלה...

ממנו, מעצמה.

הוא הלך ממנה, עם כל האפקט הדרמטי של אש

ותמרות עשן, והדים אפוקליפטיים.

והיא חשבה שזה סוף העולם. אבל הפעם באמת.

שהמלחמה היא רק קצה הקרחון.

שהלב שלה לעולם לא ישוב להיות כשהיה.

שהיא לעולם לא תרגיש שוב שלמה.

זה הכה בה חזק, 

הכעס, העלבון, האשמה, הפגיעה.

זה הציף מחדש את כל חוסר הבטחון של הילדה הזו,

שרק רצתה שיבחינו בה, מבין כולן, 

זה תמיד היה הסיפור שלה...

להיות זו שמותירה חותם.


חלפו כמה חודשים,

היא נכנסה ויצאה מהחור השחור הזה,

מסתקרנת ונבהלת, מתקרבת ובורחת, 

קוראת, קוראת עוד קצת, ונעלמת.

והיא לא נותנת לאף אחד להתקרב.

לא באמת.

שומרת מכל משמר על טיפת האמון הסדוק האחרונה

שנותרה בה. 

החומות שלה ככ גבוהות שממילא אין להם סיכוי, 

והם ניסו, אבל מהר מאוד גילו שאי אפשר להילחם

בטחנות רוח. גם דון קישוט בכבודו לא הצליח.


והיא פה.

עדיין.

ואין לה באמת מקום...

לא בעולם הישן

ולא בזה החדש.

והיא תלויה באוויר, 

ובינתיים היא מחכה.

לא שמישהו יבוא להציל אותה. לא שמישהו יחזור.

אולי לרגע מזוקק אחד,

שבו תצליח להביט לפחד בלבן של העיניים,

ולהבין שהאויב מעולם לא היה האיש

ההוא, ולא החור השחור הזה.

כל הזמן הזה, טחנות הרוח היו שלה,

ועכשיו, בפעם הראשונה, 

היא רוצה לנצח אותן בעצמה.

 

(תודה לזה שנתן לי אומץ והשראה לפרסם פה לראשונה)