צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החניך

בלוג המשימות שלי
לפני 10 שנים. 18 באפריל 2014 בשעה 21:09

https://www.youtube.com/watch?v=Y1L8uRApYeQ&list=PLxJ6sP7B_1Q6oeyGQgSc9PiJxMlCH2H9n&index=10

לפני 10 שנים. 27 בדצמבר 2013 בשעה 21:49

לאחרונה התוודעתי לחינוך האנגלי ומשמעותו.אני חייב לומר שכחינוך לילדים אני מתעב כל דבר שחינוך זה מייצג וכל נסיון חינוך ילדים באמצעות כוח פיזי שלול מהיסוד ואינו מתקבלת על הדעת.

באשר לעיניננו כאן וההקשר שלו לחינוך אנגלי הרי שדווקא כאן אני מוצא עינין רב בנושא והנושא מעניין ומרתק.

חינוך אנגלי במציאות החל לפני כמה מאות שנים וכלל שיטות חינוך קשות כלפי ילדי בית הספר.

 שיטת העונשים כללה בעיקר עונשי מלקות (חגורה,קיין ושוט בעיקר) היו עונשים שכללו סגירת הילדים במקומות חשוכים לפרקי זמן ארוכים על מנת לחנך אותם לבצע דברים מסוימים.האנגלים האמינו שכך ניתן להשיג רמת משמעת וצייתנות גבוהים בזמן קצר.

במשך השנים פחת משמעותית השימוש בשיטות אלו(ישנם עדיין מקומות אחדים לפי מה שהבנתי). אולם מצד שני החלה לפרוח השיטה הידועה כחינוך אנגלי בקרב חברי קהילת הבדסמ העולמית.

 השיטה עשתה דרכה לקהילה להערכתי מאחר והיא שילבה באופן מושלם את נושא החינוך הקשוח לצייתנות, ביצוע הנחיות ומשימות, פחד מענישה, עמידה בזמנים עד רמה של אילוף מלא, דבר המבליט את השליטה המנטאלית מחד עם ענישה גופנית כואב המדגישה את הצד הפיזי מאידך.

שיטה זו אומצה על ידי רבים מאוד מחברי הקהילה מאחר והיא בעצם נותנת את האופציה לחנך ולעצב את הנשלט/ת כפי שרוצה השולט/ת וכל זה תחת מעטה גדול של חינוך.

היתרונות בחינוך זה הם הן לצד הנשלט והן לצד השולט:

מביא לידי ביטוי את אופי השליטה הדרך אותה מתווה השולט/תמשלב בצורה מושלמת שליטה מנטאלית ופיזית מספק רצונות ותענוגות לשני הצדדים.מביא את החיבור בין שני הצדדים לרמה גבוהה ביותר לאור העובדה שעם הזמן הציות הוא עיוור כמעט וההיכרות בין שני הצדדים היא ברמה כל כך גבוהה עד שאין צורך לחזור על הדברים כי הצד הנשלט מכיר ויודע בדיוק מה עליו לעשות ורמת הביצוע היא גבוהה.

ברמת ביצוע הסשנים ישנם אופציות רבות הן למשחקי תפקידים בין שני הצדדים ועד לביצוע סשנים של חינוך תוך כדי יחסי שליטה רגילים.

האופן בו מתבצע החינוך האנגלי בהקשר של שליטה הוא מעורר ומעניין כאחד.

אני כשלעצמי מוצא את עצמי מדמיין חינוך כזה לרוב ומוצא עצמי מפנטז על אותה מנהלת קשוחה וקפדנית סקסית בטרוף לבושה בחליפה מחויטת שחורה ושיערה אסוף ומתוח לאחור גרביון שחור ונעלי עקב שחורות  מאופרת בצורה עדינה אך משמעותית. יודעת שכל הופעתה משדרת מיניות בצורה שלא תתואר. כשהיא קוראת לי לחדרה לתת דין וחשבון על מעשיי במהלך השבוע האחרון. לאחר שהיא מפרטת בפניי מה עשיתי ואיפה טעיתי היא מסמנת לי להיכנס לחדר העונשים ואני פוחד ממה שהולך לקרות כי אני יודע מפעמים קודמות ומעדויות של חבריי בבית הספר כמה היא קשה וקפדנית וכמה היא מאמינה בדרך החינוך הקשה הזו.

בחדר כששנינו נמצאים שם לבד היא מורידה את הז'קט שלה ומניחה אותו באיטיות על הכסא ואני נרגיש את הפחד וההתרגשות כאחד משתלטים עליי. אני גם מבחין אצל המנהלת את הריגוש המיני ואני מוצא את עצמי בוהה לה בשדיים היפים שלה כשפטמות שלה זקורות דרך חולצת הבד המתוחה עליה. היא שולחת אותי לארון הכלים שלה ואומרת לי להביא משם את החגורה ואת הקיין, אני רק שומע את המילה קיין וסיוט שלם עובר במחשבותיי על מה שאני עומד לחטוף. היא אומרת לי להפשיל את מכנסיי עד לבירכיים ולחשוף את ישבני ולרכון מעל שולחן העונשים. אני מבצע את דבריה במהירות מאחר ואני ידע שכל עיכוב יעלה את המנה. היא לוקחת את החגורה בידה ונעמדת מאחוריי מניחה את החגורה על ישבני ואומרת לי כמה מלקות אני הולך לקבל בחגורה וכמה בקיין. היא דורשת ממני לספור את המלקות ולומר אחרי כל הצלפה והצלפה

"תודה לך גבירתי על שאת מחנכת אותי"

אני סופג את המלקות בחגורה שנוחתות עליי ולאחר שהיא מסיימת עם החגורה היא  נותנת לי לנוח קצת ומורחת  את הקרם הידוע שלה על ישבני כל זה כהכנה למלקות שיגיעו תיכף בקיין האימתני. היא נוטלת את הקיין בידה שוב נעמדת מאחוריי מניחה אותו לרוחב ישבני ומזכירה לי לספור ולהודות לה על החינוך. הצלפות הקיין קשות ביותר והיא לא מרבה בהן אבל המסר הוא ברור וחד-אין מקום לטעויות אצל המנהלת הזו וכל טעות תיתקל בתגובה חדה וכואבת. לאחר סיום ביצוע העונש היא משאירה אותי לשכב על השולחן בישבן חשוף ויוצאת מהחדר.היא חוזרת לאחר זמן קצר ואומרת לי להתלבש אני מבחין ברמת הריגוש הגבוהה אצלה ממש חרמנות אדירה והמראה הזה מרתק ומסעיר אותי.

לדמיין מנהלת קשוחה שמחנכת את עבדיה/תלמידיה בקשיחות באמצעות עונשי מלקות כפי שהיה נהוג בזמנו מאוד מעניין מעורר ומקסים בעיניי.

בכלל נושא החינוך בבדסמ מרתק ביותר ולטעמי הוא הביטוי הטוב ביותר לשליטה אמיתית.

אלו היו התובנות שלי בשלב הזה בנושא החינוך האנגלי והחינוך בכלל בשליטה.

שבת שלום לכולם