בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בחיפוש עצמי...

3.

לפני 17 שנים. 11 באוקטובר 2006 בשעה 18:08

אוהבת ,
אנשים שיודעים מה הם רוצים מעצמם.
בשלים נפשית.

לא אוהבת,
את עטיפות הכאילו.

רוצה שולט אמיתי.

רוצה כל-כך.
רוצה להתמסר, כל כולי.
רוצה,
כל-כך.

2.

לפני 17 שנים. 3 באוקטובר 2006 בשעה 6:08

בעקבות שיחה בצ'אט
חייבת הבהרה.

גבר שפוסל מראש זוגיות בקשר, בעצם רואה בכך יחסי אדון-שפחה נטו וזה לא מה שאני מחפשת. אמנם, אני רחוקה מלחפש חתן פוטנציאלי ואין לי שום כוונות למהר או להתפשר או להאמין לרגע בזוגיות מקסימה ורודה, כי ברור לי שמה שאני מחפשת הוא נדיר מאוד. אבל, עצם העובדה שגבר פוסל מראש זוגיות בקשר ואף מסביר לי שבת זוג בקשר זוגי היא לעולם מישהי שיוויונית , מבהיר לי עד כמה הוא לא טרח להבין אותי. ונכון ,אין לי הרבה ניסיון, אבל אני יודעת מה אני רוצה.. אלא שאני מתחילה להבין עד כמה מה שאני רוצה עשוי להיות אשלייה..

שולט שלא רואה בי שווה לו, אך יכול לראות בנשלטת שלו בת-זוג לכל דבר, כן, גם כשהיא מתחתיו. שולט..שלא חי את ההוראות ואת ספר-הדומים 24\7 , סוג של אבא ,שמעניש, שמחבק. הבדלי מעמדות ברורים תמיד. ולא תמיד יש צורך בהשפלות. אין צורך בכאב לשם כאב. יש צורך בשליטה. בהבנה. כניעה היא דבר כמעט מובן מאליו.
התמסרות-לא.


יחסים שאינם מוגבלים לדלתיים סגורות ועם זאת, אינם נחלת הציבור.

ואולי באמת אני תרה אחר הבלתי אפשרי...[u]

1.

לפני 17 שנים. 3 באוקטובר 2006 בשעה 5:24

שולט.
לא אדון קלאסי, רגיל, פקודות, הוראות. גם לא דדי-דום קלאסי. משהו באמצע. לא יחסי שליטה נטו ולא יחסי אב-בת נטו. המקום שנמצא בדיוק באמצע. קשה לי בדיוק לשים את האצבע כי לא הייתי שם עדיין ורוצה כל כך.
ביחסיי הוניליים הייתי ביחסי אב-בת לפעמים..פה ושם היו ניסיונות מעטים של אדון -שפחה. לא התחברתי בשלמות לאף אחד מהמקומות האלו. הרגשתי, שהמקום הנכון עבורי נמצא אי שם באמצע.
מירקמים עדינים. לא בטוחה שיודעת לטוות אותם. לא מעוניינת לארוג אותם בדימיוני.
הכי רוצה...שיבוא האדם הנכון, בזמן הנכון ויתחבר אל המקום הזה, מתוך עצמו. אחרת, זה לא שווה. רוצה להיות מנוהלת על-ידו. לא מאמינה ב24\7 . ולא מאמינה שאמון יכול להבנות ברגע. רוצה שולט אבהי סמכותי, לא רק בסיישנים ולא (רק) אחד על אחת.
יש חיה כזאת?