סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ההתחלה שלי-סיפור

פרק א-ההתחלה
על עצמי
נשואה יפה , מנהלת כוח אדם, ילדים מקסימים ואוהבת סקס רגיל וסוחף בטירוף (פעמיים ביום לפחות) שיער שטני, 1.76 רגליים ארוכות ותחת מדהים.
על בעלי
נשוי נאה , יועץ ארגוני מצליח , בוגר יחידה מובחרת , אסרטיבי , בעל אוהב , אבא נהדר וסקסי בטירוף. שיער שחור, גבוה , חיוך מקסים ועדיין יש לו תחת מוצק .
רמת חיים
בית – וילה שלוש קומות מעוצבת ומהיפות באזור מגורנו + בריכה
רכבים – גולף חדשה , מרצדס ג'יפ.
שכר – המשכורת שלי שולית בעלי מרוויח מעל 30 אלף נטו.
ההתחלה
יום שישי בבוקר נכנסתי למחשב וכתבתי מכתב בקשה לחופשה לעבודה, במהלך הכתיבה צלצל הטלפון שמרתי את המכתב ורצתי לענות.
חמתי המשעממת נשמעה על הקו והחליטה כי אנו צריכים להתייצב אצלה לארוחת ערב שישי בשעה שבע בערב, מיתוך נימוס מאוס ושלום בית אישרתי כי אנו נשמח להגיע בזמן.
חזרתי למחשב וחיפשתי את המסמך ששמרתי אך לא זכרתי היכן שמרתי אותו גידפתי קצת את חמתי וחיפשתי את המסמך בחיפוש מסמכים אחרונים.
בעודי מחפשת את המסמך ראיתי קבצים שונים עם המילים "YOUNG GODDESS" ," meanbitches" ,"" russian-mistress וכדומה, נכנסתי למספר קבצים ולהפתעתי ראיתי מספר סרטונים המשפילים גברים בצורות שונות, תהיתי לשנייה מי יכול לצפות ומיד הגעתי לתובנה כי בעלי נוהג לצפות לפנטז ומי יודע מה עוד ללא ידיעתי, מבולבלת המומה ואפילו קצת כועסת המתנתי בקוצר רוח לשובו של "הבוגד " הביתה.


באותו יום,. ביקשתי מבן זוגי להכין לי קפה ולאחר שהביא לי, ביקשתי ממנו לשבת כי אני רוצה לספר לו סוד ואני מקווה שהיא לא יספר אותו לאף אחד. התחלתי לספר לו על כך שאני גליתי שבעלי אוהב להיות שפוט הוא הסתכל עלי במבוכה וחצי חיוך ושאל כיצד גילית את זה? הסרטים במחשב...........לאחר שנפתח וסיפר לי למה הוא נמשך אמרתי:

"שחר אתה יודע מה? אני אגשים לך את הפנטזיה, אבל זה יעלה לך ".
(יש לי חולשה לא נשלטת לקניות מטורפות ברגע שאני נכנסת לחנות אני לא מסוגלת לחשוב וקונה בלי הבחנה
דבר שיצר ויכוחים לא מעטים בחיינו המשותפים עד שהחלטנו כי כל אחד ינהל חשבון בנק נפרד ואני אאלץ להתאפק קצת דבר שגורם אי נחת מרובה במהלך סיבובי הקניות שלי- כך ששמחתי מצד אחד לספק את בעלי ומצד שני למצוא מקור הכנסה להגדלת התקציב ולהשתוללות הבאה שלי בעזריאלי)
זה מה שיעלה לך:
20 דקות ליקוק רגליים .....................................................................................50 ¤
20 דקות ליקוק דגדגן .....................................................................................100 ¤
20 דקות ליקוק תחת .....................................................................................150 ¤
כל הצלפה .....................................................................................3 ¤
כל סטירה ......................................................................................5 ¤
כל יריקה .....................................................................................7 ¤
כל פעם שהוא גומר מסשן....................................................................................400 ¤







" אתה רוצה להגשים את חלומך ולהיות העבד שלי, אפילו שזה לזמן קצר?". לפתע איברו החל להזדקף." אני רואה שאתה מסכים"..
"שחר.... אההה "בעלי השפוט" רד על 4, ותחלוץ את נעליי". הוא ירד על 4 ובא לחלוץ את נעלי דחפתי אותו בבעיטה ואמרתי: "בעלי השפוט ! תחלוץ בעזרת הפה". הורתי לו ללקק לי את הרגליים. הוא ליקק את רגלי במסירות והשקעה שלא ראיתי מעולם.
הוא ליקק את כל כף רגלי. כל קמט קטנטן וכל קימור. בין לבין נישק אותן. אהבתי להרגיש את השפתיים שלו נוגעות בכפות רגלי.
לאחר כמה דקות פקדתי עליו ללקק בין האצבעות. אהבתי להרגיש את הלשון שלו בין האצבעות הארוכות שלי. הוא ליקק בנאמנות רבה. התחיל באגודל. מצץ אותו עם וואקום כאשר הוא מיידי פעם מגלגל את לשונו מסביב לאגודל. לאט לאט הלשון שלו עברה בין האצבעות. נעצר על כל אצבע ואצבע ומוצץ כאילו זה הדבר האחרון שיעשה בחיים.
ליטפתי אותו עם רגלי, וסתרתי לו קלות על הלחי מסמנת לו לעבור לרגל השנייה .
עברה שעה אולי שעתיים. התעכבתי שנייה לחשב את שכר ה" טרחה" (6*50= 300 ¤) לא רע בשביל הסבל שאני עוברת.

כמו שאמרתי אני חולט סקס ומהקטע הזה אני לא גומרת , פקדתי בטון בלתי מתפשר, "בעלי השפוט, לקק לי את הכוס בזה הרגע!"
מייד הוא עלה מעלה והתחיל במלאכת הקודש. הוא תפס אותי בתחת והחל לזיין אותי עם הלשון כשהוא מזיז אותי מעלה. משכתי את ראשי לאחור ונהניתי מכל רגע.
הוא ליקק את שפתי הכוס שלי. הלשון שלו לשה ולשה וזזה ונעה מחפשת את דרכה לאיבר הנכסף - הדגדגן!
לבסוף הגיע לדגדגן שלי והתחיל למצוץ אותו בוואקום לא קטן, ללקק אותו מיידי פעם ולנשק מסביבו, אני חייבת להודות שעשה זו בתזמון מצוין.
הרגשתי מחורמנת דחפתי את הראש שלו עמוק עמוק, הוא הבין מיד שכעת עליו להוציא לשון ולדחוף אותו חזק ועמוק התחלתי לגנוח יותר ויותר חזק. השכבתי אותו על הגב "על תאכזב אותי עכשיו!" צעקתי. התמקמתי מעליו, פתחתי את רגליי והתחלתי לדהור על לשונו. המיצים שלי החלו לנזול ולחדור לפיו, לאפו, לעיניו.
התחלתי גונחת וגונחת וגונחת עד אשר גמרתי בצעקה גדולה. "כן שחר, כן כן כן!!!"
כל פרצופו נרטב. הוא הביט בי בהערצה:

"אווו, את מלכה אמיתית, את מדהימה?"

התיישבתי עליו וצוויתי עליו "בעלי השפוט, לקק לי את התחת". מיד הוציא את לשונו והחל ללקק לי את התחת דבר שתמיד גרם לי הנאה מרובה.
לאחר 20 דקות של ליקוק, הורתי לו לפתוח את מכנסיו שולחת יד מתחת , מוצאת את הזין שלו , ענק , זקוף , עומד במלוא האורך. חולבת , מושכת , סוחטת , משפשפת בין האצבעות , מעלה ומורידה את היד מהכיפה הסמוקה ועד לביצים , מהדקת את היד כאגרוף מסביב לזין הענק .חשה את אורכו וחמימותו בין אצבעותיי "גמור כלב!" פקדתי עליו ומייד להפתעתי הרבה, הזין שלו החל לפלוט זרע חם ללא הפסקה כשהוא גונח בהנאה מרובה כפי שלא ראיתיו מעולם, . לאחר עוד כמה דקות שאני יושבת עליו כדי להירגע ולהבין כיצד גמר כל כך מהר ולעשות חישוב כמה כסף הוא חייב לי ירדתי מעליו ואמרתי בחיוך אתה חייב לי 950 ¤.

ציוויתי עליו להתלבש מהר ולקחת אותי לקניון הקרוב.
"כן מלכתי, כרצונך," אמר, וכשראה את מבטי המאוכזב מתשובתו הלאקונית והשימוש הדבילי "מלכתי" המשיך ואמר "תודה לך איישתי האהובה שאת מאפשרת לי להתלוות אלייך לקניות, לכבוד הוא לי". כרע ונשק לכפותיי החשופות.
כתמיד הוא נהג, אלא שמאחיזת ההגה המאומצת שלו, למדתי על המשיכה המינית שהוא שרוי בו.צוויתי עליו להוריד אותי מול הכניסה ולהמשיך בחיפוש החניה.
הוא יצא ופתח בפניי את הדלת, מסייע לי בידו השנייה לצאת מהרכב.
הוא חזר במהירות לאחר שמצא חניה והלכנו לכוון הכניסה כשהוא הולך כחצי מטר מאחוריי, מתרכז בתנועת ישבני לפניו, בורח ממחשבות של מודעות עצמית, ומנסה להתעלם מהסביבה. המאבטח בכניסה מדד אותו במבטו, תוהה. למה הוא ממתין במרחק מה מאחורי.

נכנסנו לחנות נעלי נשים שידעתי שמחזיקות מגפי נשים יוקרתיות מעור וביקשתי לראות את הדגמים החדשים שיש להם במידה 39,לשמחתי היה בין הדגמים שהציגה גם זוג נעליים וורודות עם רכיסת שרוכים עד לברך על עקב 8 ס"מ דק. "קדימה שפוט, לך שלם, ותיקח את השקיות" הוריתי לו בחיוך.
"מרגיש שפוט, זה מה שאתה אוהב?" שאלתי בלחישה על אוזנו.המוכרת ששמעה את הראתה סימני מבוכה קלים, אך לא אמרה דבר. "מאוד גברתי מאושר לשמח אותך" ענה לי בקול חלוש.

המשכנו במסע הקניות כשאני מתענגת על מהקניות הרבות שלי, נבוך ממבטי האנשים המנסים להבין את המחזה המוזר של הזכר עמוס בשקיות וקופסאות שהולך בקפידה אחרי הדמות הנשית והמטופחת כשהיא עמוסה בשקיות וקופסאות חזרנו למכונית.
שחר הסתכל עלי ואמר במבוכה "אני חייב להגיד לך אני לא מרגיש ממש נשלט"
קצת נעלבת ואפילו קצת כועסת שאלתי אותו למה הוא מתכוון הרי בשבילו אני עושה את זה אני לא ביקשתי לשלוט בו זו הפנטזיה שלו.
הוא אמר בעדינות " בבוקר עשית מה שביקשתי והשאר (הקניות) זה ניצול ציני של המצב לתעלתך"
"טוב אז למה אתה מצפה" אמרתי.
"אני מצפה להרגיש באמת נשלט לא כבאילו כלומר להרגיש באמת נשלט אפילו קצת לפחד ממך משהו אקסטרימי בטירוף עוצמתי , חייתי , פראי , כוחני ומלא תאווה. משהו שמטלטל אותך ומשאיר אותך בהלם. בסיומו חסרי נשימה , ללא מילים עם הרגשת עונג עצומה . משהו שגם כאשר נזכרים בו לאחר תקופה, מתפשט חיוך מלא" והמשיך "מתוקה מה שאת רוצה רק שיהיה אמיתי ובלתי נשלט מה שהיה היום זה בקטנה זה לא ממש אמיתי"
נעלבת, מאותגרת ונחושה לנצל את המצב אמרתי " אתה תצטער על זה ,אתה מכיר אותי לא מהיום ואני יודעת לנצל הזדמנויות ".
"מה התנאים שלך לכל השבוע אמר" שאל.
המשכתי בחיוך:
1. אם אתה נשבר באמצע יש לי עוד 15,000 ¤ בחשבון. והלוואי שתשבר היום זה יהיה הכסף הקל ביותר שעשיתי.
2. אני קובעת את הגבולות.
3. תבטל את הארוחה אצל אמה שלך היום ותשאיר אצלה את הילדים.
4. ברגע שאתה אומר כן אין דרך חזרה,אתה חייב למלא את התנאים שאני אקבע בהמשך.

"אני ממש מפחד" אמר שחר בציניות.
אנחנו נראה אם הוא עוד פעם יהיה ציני חשבתי והתחלתי לשחזר את רשימת הדברים שהוא לא אוהב.

פרק ב – תיזהרו ממה שאתם מבקשים.
החלטתי אני לא הולכת לשחק, לא מתחסדת , לא צבועה, אמיתית בלי מניירות מזוייפות. אומרת מבצעת עושה ומקיימת את המטרה.
המטרה- להגיע איתו לרמה עילאית של שליטה , מספיק מבט , הנד ראש, תנועה חטופה וכבר מבין ומבצעת אין צורך במילים , בהברות או משפטים . מבין ומציית מיידית.
משהו שנדיר להגיע אליו.
בשביל להגיע למטרה ברור לי שצריך להראות לו שזה לא משחק, לא משהו רגעי, יש להגיע לנקודת
שבר, לפחד אמיתי , צריך בקיצור שהוא ירגיש שיש לו מה להפסיד.
אני מבטיחה הוא לא ירצה להיות נשלט יותר.

המשך:

מיד שחזר מהוריו אחזתי בחוזקה בשורשי שיערותיו וגררתי אותו אחריי לסלון. התיישבתי על הספה הדו- מושבית.
"עמוד", פקדתי.
הוא עמד.
"התפשט", המשכתי בסדרת הפקודות.
הוא השתהה מספר שניות.
"מה לא ברור?!" הרמתי את קולי.

הוא פרף את כפתורי חולצתו בזה אחר זה וגרם לנשמתי להיעתק. החולצה נפלה ברכות לרצפה ומיד אחריה גם הגופייה. החגורה נפתחה גם היא, ואחריה הרוכסן. הוא התכופף וחלץ את נעליו וגרביו והניחם בצד. נשענתי לאחור והתרווחתי בנינוחות, בעוד הוא הזדקף והמתין למוצא פי. "שכחת משהו", הזכרתי לו. הוא חייך במבוכה. הבליטה בתחתוניו אמרה לי בדיוק מה הוא חושב למרות המבט הרוטן שעל פניו. הוא אחז באצבעותיו בגומי התחתון ומיד הפשיט גם אותם. הזין הזקור שלו התנופף מולי ממש כדגל על תורן ספינת פירטים. סקרתי במבט סקרן את גופו. ידיו החלו לנוע בעצבנות- מה בין קדמת גופו לצדו. "הסתובב", אמרתי, והסתכלתי עליו בלגלוג, "טוב זה מה שאתה רוצה" צחקתי.
הוא חזר למקומו, ידיו מוחזקות מאחורי גבו. הושטתי את ידי אל הזין שלו, ומשכתי בחוזקה. הוא פלט זעקה חנוקה של הפתעה. היד השנייה חפנה את אשכיו ומחצה אותם, פעם ברכות ופעם בקשיחות. לאחר מכן, היד עלתה אל הפטמה שלו וכל אותו זמן, הבטתי הישר אל תוך עיניו, נהנית לקרוא את תגובותיו בהן. האצבע המורה והאגודל החלו למולל בעדינות את הפטמה וחיוך של עונג נפרש על פניו. רציתי למחוק תכף ומיד את החיוך הזה, אז צבטתי את הפטמה וסובבתי אותה בחוזקה. גבו התקמר וידו מיד נשלחה אל ידי על מנת לעצור את הסבל.

בבת אחת הרחקתי ממנו את ידיי.
"מה אתה חושב שאתה עושה?!" שאלתי אותו בכעס ונעמדתי מולו, צמודה אליו מאוד אך עדיין לא נוגעת.
"כאב לי..." הוא מלמל.
טאח! סטרתי לו. מיד הושיט ידו לאחוז בלחי הצרובה.
החזקתי את היד והסטתי אותה הצדה ועמדתי לסטור לו שנית. מיד הוא הגן על פניו.
"מה זה!?"
"זה אינסטינקט, גברתי. אני לא שולט בזה."
"אז תתחיל לשלוט", שפכתי עליו קיטונות זעם. "איתי לא יהיו לך אינסטינקטים מלבד אינסטינקטים של לעשות כל מה שאני רוצה, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך או בעיני הגוף שלך. ברור?"
"כן, גברתי".
"הבה נעשה ניסוי", אמרתי והרמתי את ידי לסטור ללחי השמאלית. היד הורמה מיד כדי לבלום אותה.
נשמתי עמוק. "הגש לי את הלחי".
הוא הגיש לי אותה ועצם עיניים. לא עשיתי כלום מספר שניות ואז הוא וודאי שמע את שריקת תנופת היד מרחוק ואת הצלצולים באוזניים.
"יפה. למדת. אני רוצה שתבין שכשאני סוטרת לך בלחי אחת, אתה אפילו תגיש לי את השנייה. מובן?"
"מובן", הוא השיב בקול חלוש, עלבון הסטירה עודנו צרוב על לחיו.
עמדתי מולו מסתכלת כיצד הוא חושש לקבל עוד סתירה, חייכתי קלות והוא החזיר לי חיוך נבוך טאח! סטרתי לו, " מי הרשה לך לחייך" אמרתי החיוך נעלם מעניו טאח! סטרתי לו שוב בחוזקה עד שכמעט כאבה לי היד , "שאלתי אותך שאלה" לחשתי לאוזנו הוא התחיל לגמגם טאח! זו הייתה סטירה חזקה חשבתי שהראש שלו יעשה סיבוב 180 מעלות " את קצת מגזימה" ציין כמעט בלחישה, שריקת תנופת היד ומכת הסטירה הפעם נשמעה ברחוב הוא תפס את פניו נשכב על הרצפה ולחש שוב "הפעם באמת הגזמת" התכופפתי אחזתי חזק בשערותיו ואמרתי "זה רק כסף, אתה יכול להפסיק"
הוא לא ענה התרוממתי באיטיות ו.. טאח! בעטתי בפניו הוא היה נסער לא הבין מהיכן
זה הגיע כיסה את פניו כמו ילד מפוחד.
התכופפתי אליו תפתח את הפה,.הוא פתח בשמחה, חש את לשוני על שפתיו, נכנסת לתוך פיו, מלטפת אותו מבפנים. כבר לא חש את הכאב. מלא התחשבות, הבנה. הסתיימה הנשיקה. כמה שהיא הייתה מתוקה. הרי התנשקנו כבר עשרות פעמים, אבל הנשיקה הזאת מיוחדת, לא באופן ביצועה, אלא בכוונתה. השמחה התחילה להתפרץ מלבו – "אתה רוצה להפסיק" שאלתי למה את מתכוונת

דחקתי אותו הצדה ופסעתי בענטוז אל חדר השינה שלי. הוא הלך אחריי. נעלתי את הדלת מאחוריו ונתקלנו בחדר החשוך למחצה שרק מספר נרות מאירים אותו ומקל קטורת דלוק, שרוף למחצה ומפיץ ריח וניל נעים. התיישבתי על קצה המיטה והוא התיישב לרגליי בישיבה מזרחית

צוויתי עליו לרדת על ארבע וללקק לי את הרגליים. תוך כדי שהוא מלקק, אמרתי לו:" אתה תצטער על כך שבקשתה אקסטרים". " אתה עומד לעבוד חוויה שעוד לא חווית מעולם" אתה עומד להיות רכושי הפרטי, אתה תמלא את כל גחמותיי ואתה תופתע מהן רבות, אתה תשרת אותי נאמנה ותגלה שאני תובענית ביותר ובהמשך אתה אף יפויי כוח בלעדי לחשבונות הבנק. כרגע נשללת ממך זכות ההבעה ואתה כפוף לחלוטין למרותי, בקיצור יש לך הרבה עבודה בקרוב אשר תלווה בסבל רב!!!" קיבינימט, , למעשה חבריך ומשפחתך בכלל לא יכירו אותך. איזה סרט, ומול כל זה אני חייבת לציין שהזין שלו עמד איתן וזקוף. "אני רואה שאתה נהנה מכל זה" אמרה ומיד הזזתי את רגלי "אני עדיין לא רוצה שתהנה ממש אז מספיק לעתה, אתה תזכה לנשק אותם, כשאני אחליט שאתה ראוי"

הדלקתי טלוויזיה ובעודי נהנית מהסרט חיכיתי בצפייה לטעות קטנה שתעזור לי להעביר מסר מחנך אני חייבת להודות, שציפיתי לזה בקוצר רוח, ללא תזוזה..
"סחטתין, כשאת רוצה אין מלכה טובה ממך" אמר

" טראח, סטירת לחי עצומה נחתה על לחי ימין "אתה לא מוציא הגה מהפה אם לא פנו אליך ברור?" חתמתי את דרישתי בסטירה נוספת " ברור" החטפתי עוד סטירה ממש חזקה, לא ניתן להמחיש בכתב או לדמיין לכם כמה שזה כאב, כל הראש שלו הזדעזע מהסטירה הזו "כל תשובה שאתה עונה צריכה להיות המקוצרת ביותר, אין לי צורך בלשמוע את קולך לשווא, תשובות כן ולא מומלצות כדי לחסוך כאב, ברור?" ”כן" השיב במהרה, שלחתי סטירה נוספת שלדעתי הייתה הכי כואבת אולי בגלל שהייה בטוח שתשובתו בסדר והוא לא יחטוף עוד "למה זה היה טוב?" צעק בטון מרוגז וחטף אגרוף בבטן, רציתי להתקפל מכאב אך החזקתי בסערותיו והצגתי את עמדתי הלא מתפשרת "אני לא צריכה להסביר את עצמי לך, אתה תעשה מה שאומרים לך ותעשה זאת הכי טוב שאתה יכול, אך שיהיה לך ברור שזה לא מעניק לך ביטחון מגחמותיי המשונות לפעמים סתם בא לי להרביץ ואתה פה גם בשביל זה" הבהרתי את עמדתי בעזרת מספר סטירות לחי חזקות, כמה אגרופים לבטן "כדאי לך גם להתרגל לכאב לא צפוי כמו זה" ולפתטי את אשכיו ביד ולחצתי עליהם חזק דבר שגרם גם לכאב אך גם לגירוי משונה עבורו. שחררתי את אשכיו והתחלתי מלטפת אותו בעדינות בישבנו ובכלי שלו והצמידה את שפתי לשפתיו "אתה בטח עדיין מבולבל ולא יודע מה קורה כאן, אז אני אסביר לך".

א. כשאני מגיעה הביתה מהעבודה או מכל מקום , אני מצלצלת בפעמון ודופקת על הדלת בדרך מסוימת שמרמזת לך שאני לבד. אתה פותח את המנעול ונשכב על הרצפה , ישר לפני הדלת הפתוחה. כשאני פותחת את הדלת אתה מחכה לי עם נעלי הבית שלי כשיש כיסא ליד הדלת , אתה כורע בלהיטות על הברכיים לפניי , מוריד לי את הנעלים ומריח את בסיס הבהונות שלי. בהתאם לארומה אתה יכול לדעת אם היה לה יום קשה או קל בעבודה ולהתנהג בהתאם. משם אתה מנשק כל בוהן ומנעיל לה את נעלי הבית. לעיתים אני יצווה עליך לעסות מעט את הרגליים או להריח את פנים הנעליים.

ב. המסאג':

זה רוטינה יומית אבל משתנה המון. תמיד כולל עיסוי עורף ועיסוי גב. לעיתים עיסוי לרגליים , לעיתים כפות רגליה ולעיתים הישבן , אתה מעסה כל עוד אני רוצה.
לעיתים אני אתן לך להעביר את הלשון מכפות הרגליים לאורך החלק האחורי של הרגל , דרך חריץ הישבן , ואז לבתי השחי , ואז כל הדרך חזרה , ואתה לא מרים את הלשון מהגוף.
לעתים אני אגרום לך ללקק בעדינות את הישבן שלי. כאשר הלשון שלך מחטטת ובודקת ומלקקת את החריץ הפנימי ופי הטבעת , מרגיעה אותה כמעט לשינה. אם אנחנו מתחילים בזה , זה בד"כ ימשך שעה. אתה תרגיש בבית כשהלשון שלך בישבן שלי. תזכור להיות עבד הישבן שלי זה הדבר האהוב עליך.

ג. מין:
המין בינינו מאוד מוסדר ומתוכנן ולחלוטין בשליטתי. אני מודיעה לי מתי נעשה סקס , אני מתקשרת אליך שעה לפני ואומרת לך בדיוק מה עליך לעשות כשתעלה למעלה. זה בד"כ אחד מהתרחישים , כמו ביץ' , ואתה מציית ומשביע כל רצון שלי. זה לרוב הרבה מין אוראלי שאתה מעניק לי , והרבה ליקוקי ישבן כשאני מוכנה אתה מצווה לחדור ואלוהים ישמור אם אתה גומר לפני הזמן.

ד. הנאדות שלי:
בכל פעם שאני צריכה להפליץ אני פשוט מצביעה על ישבני. זה האות בשביליך לגשת אלי ולהכניס את האף בין לחיי הישבן שלי. אתה דוחף את הפנים בין הישבנים ומחכה למתנה.
כשאני מפליצה אתה מריח עמוק עד שאני טופחת לך על הכתף להסתלק.

ה. המקלחת שלי:
שנינו נכנסים למקלחת ואתה מפעיל את הברז. אני מפשיט אותי מלמעלה לכיוון נעלי הספורט או העקב או נעלי הבית , מה שלא יהיה. בשלב שהאמבטיה מוכנה , אתה עוזר לי להיכנס למים. ומחכה מחוץ לדלת. כשאני מסיימת את האמבטיה אני קוראת לך. אתה בא ומנגב אותי ומסדר את האמבטיה.

ו. מזומנים שקים וכרטיסי אשראי:
כמובן שכל אמצעי התשלום נמצאים אצלי.
אתה לא קונה כלום אפילו לא ממלא דלק בלי אישור מפורש שלי.

ז. תזונה ובריאות:
אתה תעבור לחיות חיים בריאים יותר, אתה מבין, פשוט אם אני כבר שומרת אותך לעצמי, ואני מפרנסת אותך מבחינת כלכלה ושכר דירה" אני מכוונת בידי לארנק ואז לקירות החדר ומחייכת "ואתה מצדך רק יוצא לעבודה, אז לפחות נשקיע בלהפוך אותך לגבר אמיתי לא הגבר המצועצע שהיית, לגבר שיודע את מקומו, איש בעל משמעת ברזל וכוח התמדה, אתה תהייה הגבר שלי, ולכן כל דבר שאתה תעשה אתה תעשה אותו טוב, וחלק מזה יהיה הארוחות שלך, מעכשיו אתה תאכל טוב ולא זבל כמו שנהגת לאכול. ודבר נוסף,אתה מפסיק לעשן. כמובן שעד שתהיה הגבר שתהיה, אתה חסר ערך לחלוטין ואל תצפה ליחס כאל גבר",




ח.זמינות:

אתה לא הולך לשום מקום בלי אישור מפורש שלי.
כשאתה בעבודה אתה מתקשר אלי ומודיע לי היכן אתה נמצא,אפילו שאתה יוצא לשירותים אתה מבקש אישור.

ט. מתנות

כל יום שאתה חוזר הביתה אתה מביא לי מתנה
כל שחשוב הוא שאם אתה עושה משהו למען מלכתך, עלייך לעשות אותו מכל הלב,
לתת 200 אחוז.
לא לחפש קיצורי דרך,
לא לתת לעצמך הנחות.
פחות ממאמץ מקסימאלי הוא מתחת לכבודי"

אתה לא תמות תחת שרביטי אך אתה תסבול כמו שאתה באמת לא מסוגל לתאר, אתה יכול לצעוק, לקלל ולהשתולל אבל הכול יקרה בדרך שכבר מתוכננת היטב ובסופה אתה תעמוד איתן ונאמן, אתה לא יכול לשנות דבר בנידון אז תחסוך מעצמך את המאמץ, לטובתך, אני ברורה?" הוא מתנשף "שאלתי אם ברור?" הוא מיד מהנהן בראש ומוסיף "ברור"

יש משהו שאתה רוצה לומר לפני שממשיכים הלאה
"מה הולך לקרות הלאה?" הוא שאל ,נתתי לו חתיכת סטירה שזעזעה אותו לגמרי,
"אתה עוד תדע, אל תקדים את המאוחר" התיישבתי מולו במרחק מה, חייכתי, פסקתי את רגליי והתחלתי מאוננת לעצמי, כבר לא ראיתי את שחר מולי אלא עבד שפוט גנחתי ונהניתי מכל רגע והוא לעומת זאת נמצא למרגלותיי בתנוחה לא נוחה נאלץ להתמודד עם הזקפה העצומה שהייתה לו.
ואז הרחבתי את הפיסוק, הושטתי את ידי אל בין חלציי, ידי האצילית
והיפה על אצבעותיה הארוכות , המושלמות שלא היו צבועות כלל, הסיטו את המחסום האחרון שלו לאושר הנכסף.
ואז..... נגלה לעיניו המעין הנובע והמיוחל, פלומת שיער זעירה ורטובה בצבצה
מבין ידיי ואצבעותיי, והגיא המוארך והיפה, חבוק בשתי כריות שחבקו אותו
לאורכו. בישרו לו את בא הישועה.
קרבתי את ראשו כל האפשר לתוכה. ובלהט בתולי, הוא התחיל ללקק,
להרטיב, למצוץ, לינוק, לבלוע, להרטיט, הכול בקצב משכר חושים, לדחוף את לשונו לתוכי, להחליק לאורכה,
לגמוע את מיציה הנוטפים,להעביר לשוני לאורכו כמו מכחול של צייר המצייר את הים הנוטף והרטוב.
חובק בשפתי את שפתי ערוותה. מפריד בלשוני את המעין והגיא,
מלטף בידיו את שתי ירכיי, מצמיד אותם אל פניו , לחוש את בשרי , את עורי, לוותר על נשימתו תוך דבקות במשימה.
ואני, ירכיי נצמדות חזק אל אוזניו, ידי על עורפו , מקרבת ומצמידה חזק את פניו לתוכי.
הוא מחפש בלשונו את אותו כפתור תשוקה, מבלי להפסיק ומענג את ערוותי .
ואז... בשנייה מסוימת, הוא מחדיר את אחת מאצבעותיו המכופפת אל תוך תוכי.
חופן בשפתיו את הדגדגן שנמצא, ויונק אותו אל תוך פיו, ועם לשונו, מרטיט
את קצהו בלהט ובקצב המתואם עם אותה אצבע המרצדת בתוך תוכי.
נשימותיי ואנחותיי החלו להישמע, כל גופי החל לרטוט, אגני החל לנוע,
וידיי הצמידו את ראשו חזק אל תוך אגן.
והוא , עם שתי אצבעותיו, פיסק את שפתי ערוותי והחדיר את לשונו ממש לתוכי.
הלשון ריצדה בתוכי , וחדרה, והרטיבה, וינקה, ונדחפה , וקצב נשימתי עלה,
וגופי ירד זז ועלה, והוא חודר בתוכי, מלטף את ירכיי , חובק את גופי, וחודר עמוק , וחזק, ובפנים, מכניס, ומוציא , ולוחש בהבל פי לתוכה.
עד....... נשמעו אנחות של תשוקה ,
פליטות תאווה,
ורגע של אושר,
שמחת הנאה.
וריח ענוג של זרימה מתוקה , שחדרה לתוך פיו , מיד עם הגיעי לשיא.
עברו שניות ארוכות, שניות של דממה.
המשיך לרכון לרגליי, מנסה לאסוף את הלחות והזיעה מבין מפשעותיי.
מחכה לבאות, ממתין לפקודה.
נשארתי לשבת נינוחה, משעינה ראשי לאחור, צופה כנראה בתקרה.
והוא , מרוגש, מיוזע, רועד בגופו מגודל העוצמה, מחזיק את אברו בתשוקה "אתה חושב שסיימנו ?? עבד שלי?! "
שאלתי די בלחש. כאילו שומרת סוד.

אז. הורדתי את תחתוניי והצמדתי אותם לאפיו "איך הריח, מוצא חן בענייך? זהו הריח של הנקטר החדש שלך, משקה האלים!!!" דחפתי לו את כל התחתונים לתוך הפה עוד ועוד יותר לתוך הגרון. הוא לא יכול להוציא הגה גם אם רצה. הצמדתי את פרצופי לפרצופו מחר יש לך יום מפרך, לך לישון אתה תצטרך את כל הכוח שלך" אמרתי נישקתי אותו בתשוקה משחקת בלשוני בפיו וחותמת את פרץ תשוקתו בנשיכה אכזרית בלשונו ושפתותיו, הוא התנתק ממני, מלא תשוקה ותחנונים, החלטתי להתעלם לאחר העינוי התשוקה והרגשה של עוד בדיוק בחצות הלילה הלכתי לישון כאשר אני מורה לו לישון למרגלות רגליי, לקום בשעה 6:00 בבוקר לקחת את הילדים לגן ולהעיר אותן בשעה 8:00 עם ארוחת בוקר שכללה: ביצה, לחם דל קלוריות, מיץ תפוזים סחוט, קפה ועיתון.

בשלבי התעוררות ראשוניים, הרגשתי את שפתיו של שחר השפוט נושקות לרגליי, שמעתי אותו ממלמל בוקר טוב חטוף, ואת נשיקותיו מלאות התחינה. שקט השתרר. ניסיתי לחשוב מה קרה שברכת הבוקר טוב שלו הייתה חטופה כל כך וקרירה משהו. שחזרתי את מאורעות ליל אמש, אך כל מה שעלה בהכרתי היה חמימות נעימה בדמי, חמימות שפשטה לכל גופי ולחלחה את מפשעתי בציפייה ללשונה.
"אולי קרה משהו שהסעיר אותו" הרהרתי, והסתכלתי על השעון בקיר השעה הייתה 9:00 "צר לי מלכתי, מיהר להגיד. הייתי צריך להשקיע יותר בנישוק וליקוק רגלייך הבוקר, בפינוק מקדשך והצעת פי לשרותייך בדרכים נוספות ופרקטיות. הייתי איטי בהכנותיי הבוקר ולא הותרתי לכך זמן מספיק. אנא סלחי לי. בבקשה אל תכעסי גברתי האהובה על שהתרשלתי הבוקר, שלא יעיב על יומך תפקודי הלקוי. אני מבטיחה לפצותך הערב ככל שתדרשי."

היה לו מספיק מזל
הפעם הוא פעל כמו שרציתי - פליק עם היד על הירך "הפעם זה היה בסדר בפעם הבאה
מעירים בזמן - לא שאני אצטרך לומר לך "?מובן - והוא ענה "ברור איישתי האהובה".
עיניו מביטות בעיניי ואני קוראת בהן את אהבתו אלי, את אושרו בנוכחותי, את ההקלה שלו בנחמתי, את סליחתי המלאה, את הנאתי מסגידתו.
חיבקתי אותה לחיקי, ולחשתי על אוזנו את אהבתי. היא ליטף את גבי באהבה, חבק את מותניי,

ללא הכנה מוקדמת, ספונטאנית, רגעית, אימפולסיבית.
קרב את פניו לרגלי , קיצרתי את שארית המרחק בעוד מילימטרים בודדים נוספים.
ודחפתי את אצבעות רגלי בין שפתיו, ליקק, וינק, ונשם כל ציפורן בתאווה חסרת מעצורים , שליטה והגיון.
ואז במרץ בלתי נלאה, חפן את אצבעות רגליי הישר אל תוך פיו תוך שהוא
מלקק,
ויונק,
ושואף את ריחן.
מוצץ כל ציפורן בנפרד, בולע אל תוך פי את קרסולה העגול והזעיר , המחוטב
והמושלם, ומחזיק בידיו את כפות רגליה מעל הרצפה , לקרבם קרוב כל שניתן אל לשונו, אל פי במטרה להתייעל ולפנק , ולרצות ולהנעים אותי
" עלה למעלה ... ע ב ד ! "
לחשתי אליו.
הוא
מתחיל במלאכת הטיפוס גבוה ולאט ככל האפשר. תוך שהוא חופן אל תוך פיו
את עור בשרי, וירכיי.
מלקק את ברכיה הקטנות והמעוצבות. וצובר נסיקה מעלה אל קודש הקודשים של גופי.
הוא החל להאיץ את נשימתי, פסקתי את רגליי לרווחה כמו רוצה לומר לו.
עשה זאת עבד, עשה זאת, אין לי את כל הזמן שבעולם בשבילך.
והוא מתקדם , ליקוק אחרי ליקוק, מנשק את עורי, מסניף את ריחי ומגיע
אל אותה פיסת בד זעירה ורטובה החוסמת את דרכו אל מקדשי המיוחל.
הוא דוחף את אפו לתוך פיסת הבד הזו כאילו רוצה לקדוח אל המעין הנובע אושר ותאווה.
" מי הרשה לך....ע ב ד "!
ספק לחשתי , ספק פקדתי.
והוא כאילו מוסיף חטא על פשע, שותק ולא מעיז ולא מתגונן, המום מהרגע,
מופתע מכל תנועה.
סטירת לחי ועוד אחת ועוד אחת.
"כשאני שואלת אתה עונה. הבנת, עבד?"
חסר אונים להורמונים הצבורים בו והשולטים ללא תקנה אמר:
"לא יכולתי ליופי המשגע והמדליק שלא מותיר שום צעיר, או גבר, אדיש למראה או לסיטואציה כזו.
אין סיכוי שמישהו אחר היה עומד בזה. זה היה בלתי ניתן לשליטה, אני מצטער גברתי, לא יכולתי שלא.
אני כל כך מכבד ואוהב אותך, אני מעריץ אותך גברתי."
אני מצטער.
" מה אתה עושה?" שאלתי שוב
. לא יודע גבירה"
" לא יודע.... , עשי בי מה שאת רוצה."

חיוך ענק, ערמומי וזדוני עלה על פניי.

"עשה..... זאת... עבד ".
"תעשה את זה כבר, רק מתחתי אותך טמבל..."
.
איני זוכרת הרבה ממה שהיה לאחר מכן, אלא שכעת כשאני פוקחת את עיניי אני מרגישה את לשונו מרפרפת על חריץ ישבני.
"בוקר אור, שפחה שלי. עמוק יותר זונה. הגיעי למקומך", אני מורה לך.
והוא חופר באפו, מפלסת את דרכו למעמקי ישבני, לשונו שלוחה ארוכה וזקורה, להגביר את תענוגי. ידי נשלחת לאחור מצמידה את ראשך למקומו בעוד הלחלוחית פושטת בין ירכיי.
ריחי מטריף את חושיו כשאני מתגלגלת אל גבי, מכוונת את ראשך אל מקור המעיין.
הוא מתנפל על השובל הנוצץ בתאווה. לשונו תרה אחר דובדבן העונג, וכשהוא מוצא אותו, שפתיו נצמדות אליו ויונקות אותו בהתלהבות, יודע שבשניות הקרובות יציפו את פניי גלי תשוקתה אליהן אני צמאה כל כך.
וכשאני מרגישה על סנטרו השקוע בפתח נרתיקי את התכווצויות האורגזמה, נפרש על פניי חיוך של שביעות רצון.

השמש החמה שולחת את קרני האור אני מתמתחת לאיטי
"היי מתוק תוך כדי פיהוק
לך תכין כבר!!!!!!
היום אני אוכלת במטבח"
"כן מייד אשתי האהובה" הוא ענה מיד
הוא מתרומם נושק לרגליי וחוטף ישר בעיטה
תעיר אותי שהכול יהיה מוכן
הגוף עדיין כואב לי
בגלל הלילה.



את הסלט הוא חותך פרוסות דקות רקות וממשיך לחתוך את הפרוסות
לקוביות קטנות קטנות כמו שאני אוהבת
חביתה עם גבינה צהובה
סוחט לימון ומכין לימונדה
יורד על ברכיו למרגלות המיטה
מנשק את גב כף הרגל
מוצץ את האגודל
ומודיע כי הארוחה מוכנה
אני מתרוממת מהמיטה והולכת למטבח הוא מזדחל לאיטו מאחורי
אני מתיישבת ובזמן שאני אוכלת הוא עסוק בללטף ולעסות
את השוקיים המדהימים שלי.
מלאכתו והשקט מופרים בקולי הסמכותי "עבד"
אני מסמנת לו שיואכל מרגליי או מהרצפה, הוא מנקה מיד את השאריות והפרורים בלשונו, "תתחנן שאני ייתן לך לאכול" אני פוקדת הוא מיד מתחיל בתחינה משפילה " בבקשה , אני מתחנן בפניך, תני לי משהו לאכול, משהו לשתות, כואב לי כל הגוף, אני לא יכול לזוז שברת אותי, אני שלך לגמרי, כלי מוחלט בידייך, בבקשה אני רעב, אני מתחנן, בוכה ומתייפח בפנייך" לקחתי את הלחם והבננה ומעכתי אותן בעזרת רגליי, וכך בעזרת הרגליים האכלתי אותו, לא יכולתי להתעלם מהמחזה המשפיל והחמאתי לעצמי על המצוינות והשלמות בכל דבר שאני עושה.

אפס אמרתי "יש לך 10 דקות להתכונן אנחנו הולכים לקניות"
הוא נישק את ידי ואמר " אין בעיה אבל אל תשתוללי יותר מידיי"
משכתי את ידי בכעס וצעקתי " איך אתה מעיז אחרי כל מה שעשיתי בשבילך"
גמלה בליבי החלטה להעניש את הזונה על החוצפה שגילה ו על שהתרשל בתשומת לב שהיה עליו להקדיש לי בבוקר ושלא העיר אותי בזמן ועוד מהסיבה האווילית של תכנון זמן לקוי, הוא עמד על ברכיו, לבוש במיטב בגדיו, מצמיד את פיו לקצה מגפי, ממלמל "סליחה..." ו"אוהב..." ו"רוצה לפנק אותך...".
"תודה באמת שנזכרת, זונה ..." אמרתי בחדות. " אתה תיענש על זילזולך מהבוקר ובחומרה. תתכונני נפשית זונה עלובה..." הרמתי באצבעי את סנטרו, סטרתי לה על כל לחי,תעלה ותחכה לי בחדר, הסתובבתי והלכתי משם.
כעבור כחצי שעה עליתי לחדר ומצאתי אותו באותו תנוחה ובאותו מקום שאמרתי לו כשעזבתי אותו. ממתין לי כמו כלב ממושמע. לקחתי תחתונים מלוכלכים מהכביסה וחסמתי את פיו ,הוריתי לו לקום על רגליו. הפשטתי אותה מבגדיו, קשרתי את ידיו לצידי גופו והוריתי לו לשכב על הבטן הפעלתי את מערכת המוזיקה בעוצמה גבוהה שהשכנים לא ישמעו ולקחתי לידי החגורה של מכנסיו והתחלתי בסדרת הצלפות. תחילה לאט ובעדינות לחימום העור ולאט לאט הגברתי את העוצמה והקצב, מצליפה על גבו החשוף ועל ישבנו. הוא ניסה לזוז גלגלתי אותו ברגלי חזרה והמשכתי בהצלפות , הפעם על חזק יותר כשעורו הופך לאדמדם, שוב הצלפה. "די," הוא צועק, מנסה להתחמק, תפסתי באשכיו ואמרתי בלחישה "ככל שתהיה יותר בשקט, תרוויח , צעקות לא יועילו לך, שלא נדבר על מה שאני אעשה לך אם תצעק, הכול ברור?" הוא הנהן לחיוב

הגברתי את עוצמת המפגש של החגורה עם העור החשוף של עכוזו.אחת,ועוד אחת,ועוד אחת.העוצמה הולכת וגוברת הולכת וגוברת,כל חבטה גורמת לו לחרוק שינים,לציית,לא להשמיע קול,אין דרך להימנע מהכאב שהולך וגובר,בלתי נסבל,הגוף מתפתל,ונהמה יוצאת מגרונו,צעקה בעקבותיה, הוא מנסה להתנגד לברוח, להתרחק אני ניגשת אליו תופסת בשערות ראשו ואומרת " או שאתה מפסיק לזוז או שאני מפסיקה את כל הקטע של השליטה , אני סופרת עד 5 תחליט ,אבל שיהיה ברור עם אתה מפסיק אני לא עושה את זה יותר בחיים, הוא חזר למיטה למקום המבוקש "רק קצת רחמים " אמר "אמרתי לך אף מילה כלב,לא רוצה לשמוע את קולך.הרווחת עוד עשרים נשיקות מהחגורה" .הוא בא להגיב, משכתי בשערות ראשו ודחפתי שוב את התחתון חזק "שתוק בבקשה, עשית מספיק רעש ואני בהחלט שמעתי מספיק ממך, אתה חושב שהתחינה וההתלהמות הזו תעזור לך. אני מבטיחה לך, אתה לא תמות תחת שרביטי אך אתה תסבול כמו שאתה באמת לא מסוגל לתאר, אתה יכול לצעוק, לקלל ולהשתולל אבל הכול יקרה בדרך שכבר מתוכננת היטב ובסופה אתה תעמוד איתן ונאמן, אתה לא יכול לשנות דבר בנידון אז תחסוך מעצמך את המאמץ, לטובתך, אני ברורה? " הגברתי את הלחץ על הראש שלו עם הברך ושאלתי שוב "שאלתי אם ברור?" הוא מיד הנהן בראשי והוסיף "ברור"

,החגורה נחתה שוב על העור שכבר חטף לא יודע כמה חבטות
20,כלבלב,ואולי יותר אם יתחשק,והחגורה נוחתת שוב,איזה כוח יש לו,הוא לא נשבר, מכה,ימין,שמאל,ימין שמאל,הוא מתפתל חסר אונים,כואב,חרחורים יוצאים מגרונו,הגוף מתפתל,מנסה בניסיון בלתי אפשרי להתחמק מהמכה.
הבעל שלי אני מגחכת והחבטות ממשיכות,מגרוני נפלטים קולות משונים,מוזרים,עיני מזוגגות בהתלהבות ,הכאב,חוסר האונים,כלי משחק בידי ,הכאבים בלתי נסבלים,כואב,כמה שכואב, הוא מתחנן בדומיה שאפסיק,אבל אני בשלי,הכעס שלי והרצון לשבור אותו סופית הופכים לאובססיה בלתי נשלטת,תענטזי זונה,אני מצווה."נו יש לך מה להגיד" אני שואלת הוא ממהר להגיב"

"תודה שאת נותנת לי הזדמנות והתרת לי לזחול אלייך ולבקש את סליחתך, איישתי האהובה.
פחדתי שהיחס שלי הרחיק אותך ממני כל כך, עד שלא תרשי לי אף להיות עפר לרגלייך.
אני מצטערת מלכתי, טעיתי ופשעתי.
תודה על שהענשת אותי,
תודה לך על כל צליפת שוט, על כול סתירה, כל דקה של עינוי. תודה על שחינכת אותי"

"אתה מוכן לגמור עם זה כבר?" הוא הנהן בראשו משתוקק לסיים את הסיוט
המשכתי
"אני לא רוצה לשמוע את קולך היום,הוא חש בקולי עד כמה היא כועסת.אני בטוחה שיש לך המון שאלות ובטח גם כמה רעיונות טובים איך לפנק אותי, אך כל אלו יאלצו לחכות לזמן המתאים, אתה תדע את מה שאתה צריך לדעת כשתצטרך לדעת אותו, כלומר, אתה תדע מה שאני אחליט שאתה צריך לדעת, מתי שאני אחליט, ואיך שאני אחליט" והוספתי "אם לא הבנת את הרמז, כל נושא דרך החינוך והלמידה הולך לקבל משמעות שונה לגמרי עבורך, חייך הקודמים נמחקו ואינם רלוונטיים יותר, אתה, שחר, כעת רכוש שלי, מטרתך היא לשרת אותי ולציית לכל דבריי, תפקידיך לבצע את אחת המשימות היומיות שלי ע"פ הוראותיי"
הוא. אמרתי לו בלחש - "לפני שאני מרימה את הקול שלי מהר... מהר.. תתארגן ליציאה"
הוא קם מיד והתרוצץ כמו משוגע לרצות אותי ,הוא ממש פחד והעריץ אותי.

הוא היה מרוכז כל כולו בי תר אחר כל סימן שאני נותנת לו הייתי מרוצה.
נעצרנו בלב העיר , בחנות נעליים , אני נכנסת ,יושבת והוא מביא לך נעליים למדידה , נועל לי אותן ואני מהדסת בצעדיי ... אני חוזרת לשבת ... והוא כמובן מסיר את הנעל ומגיש לי אחרת ...ושוב אחרת ...ועוד אחת ... אני לא מדברת עם המוכר , רק הוא לשרותי , משגעת אותו שוב ושוב להביא נעליים ..., ועוד נעל ... ועוד אחת.
קשה לי לבחור , כולם נראות עלי כל כך טוב ואני יודעת את זה... בסוף נותרות 2 זוגות והוא נועל לי זוג אחד ואת השני ואני יודעת מה לעשות ....
..והוא כמובן נכנע לך , משלם על שנהן , ונושא את השקיות אחריי ....אני כבר רואה בחלון הראווה ממול שמלה מהממת ... ואני כבר בתוך החנות ... והוא ,כמובן , אחריי ....חכה בחוץ אמרתי



אני צמאה" פסקתי "וגם משהו קטן לאכול" הוא שאל ביראת כבוד
שמך בבקשה" שאל הקופאי על מנת להכין לי את ההזמנה. אך באותו הרגע הרגשתי את נשימותיו של השפוט שלי, אני מטפל בזה, הפנייתי את מבטי היישר לעיניו זריז אני ממהרת מבלי להתייחס כלל לקופאי ששאל שוב ושוב.

הקרואסון החם הזיל את השוקולד על אצבעותיי הענוגות, ידה הוסתה הצידה, לנגד עיניו העוקבות בערגה אחרי כל תנועה וכל זיז של אשתו הנערצת, שפתיו נפסקו קלות ועיניו אורו, לא הייתי צריכה עוד סימן ושפתיו ינקו בערגה ובתשוקה אצבע אחר אצבע.
אוי....... כמה מתוק חשבתי לעצמי
אוךךךךך כמה מחרמן ידעתי את מחשבותיו של בעלי האהוב, בעיקר עקב ענייהם המתבוננות של היושבים בקפה וצופים בעבד המעריץ בקנאה את אצבעותיה הענוגות של מלכתו היפה.

הוריתי לו שעד 15:00 שאני חוזרת אני רוצה לראות את הבית נקי ונתתי לו 20 ¤ לאוטובוס. הוא אמר שהוא ינקה ואני השבתי "חסר לך שלא"

פתחתי את פיו בכל הכוח
פיו כמעט נצמד לשפתי
וטפווו ראיתי את הריר שלי נוזל לגרונו.

חזרתי לבית הוא פותח את המנעול ונשכב על הרצפה , ישר לפני הדלת הפתוחה. כשאני פותחת את הדלת הוא מחכה לי עם נעלי הבית שלי כשיש כיסא ליד הדלת , הוא כורע בלהיטות על הברכיים לפניי , מוריד לי את הנעלים ומריח את בסיס הבהונות שלי. " תפסיק לא בא לי עכשיו, לך תשכב באמבטיה ערום יש לי הפתעה בשבילך"

"על גבך, אסלתי", אני מורה לך, והוא, כבר שפוט אמיתי, ממהר להתמקם מתחת למפשעתי פעור פה, יודע את צפוי לבוא. נעמדתי מעליו בפישוק, ללא תנועה, ללא אומר, כשלפתע זרם חמים שטף את גופו כשאני מסמנת אותה בנוזלי "עכשיו אתה מסומן בנוזלי. "
שכב ככה זונה עלובה, וחשוב על זילזולך הבוקר.
גם קוצר זמן אינו סיבה שלא להראות לי את מסירותך ואהבתך.
תכנן את זמנך טוב יותר להבא.
שמתי את כף רגלי בכוח בתוך פיו ואמרתי "עכשיו תגמור ...!"
הודפת פנימה, בחוזקה....ב פ נ י ם !, כל הרגל בפנים....
האילוף היה מעולה ,
התבוננתי , זה הספיק .... התבוננתי לעברו , וזה הספיק .
הגעתי איתו לרמה עילאית של שליטה , מספיק מבט , הנד ראש, תנועה חטופה וכבר מבין ומבצע .
אין צורך במילים , בהברות או משפטים . מבין ומציית מיידית.
נדיר להגיע לשליטה שכזו ואיתו ,ואני כן הגעתי...

הוא גמר בטירוף שבעניו רואים את האהבה והמסירות הבלתי נשלטת
לפני 17 שנים. 29 בדצמבר 2006 בשעה 7:15

לקיצור הכתיבה השתמשתי בקטעים מסיפורים של חברים באתר אבל הסיפור אמיתי


פרק א-ההתחלה
על עצמי
נשואה יפה , מנהלת כוח אדם, ילדים מקסימים ואוהבת סקס רגיל וסוחף בטירוף (פעמיים ביום לפחות) שיער שטני, 1.76 רגליים ארוכות ותחת מדהים.
על בעלי
נשוי נאה , יועץ ארגוני מצליח , בוגר יחידה מובחרת , אסרטיבי , בעל אוהב , אבא נהדר וסקסי בטירוף. שיער שחור, גבוה , חיוך מקסים ועדיין יש לו תחת מוצק .
רמת חיים
בית – וילה שלוש קומות מעוצבת ומהיפות באזור מגורנו + בריכה
רכבים – גולף חדשה , מרצדס ג'יפ.
שכר – המשכורת שלי שולית בעלי מרוויח מעל 30 אלף נטו.
ההתחלה
יום שישי בבוקר נכנסתי למחשב וכתבתי מכתב בקשה לחופשה לעבודה, במהלך הכתיבה צלצל הטלפון שמרתי את המכתב ורצתי לענות.
חמתי המשעממת נשמעה על הקו והחליטה כי אנו צריכים להתייצב אצלה לארוחת ערב שישי בשעה שבע בערב, מיתוך נימוס מאוס ושלום בית אישרתי כי אנו נשמח להגיע בזמן.
חזרתי למחשב וחיפשתי את המסמך ששמרתי אך לא זכרתי היכן שמרתי אותו גידפתי קצת את חמתי וחיפשתי את המסמך בחיפוש מסמכים אחרונים.
בעודי מחפשת את המסמך ראיתי קבצים שונים עם המילים "YOUNG GODDESS" ," meanbitches" ,"" russian-mistress וכדומה, נכנסתי למספר קבצים ולהפתעתי ראיתי מספר סרטונים המשפילים גברים בצורות שונות, תהיתי לשנייה מי יכול לצפות ומיד הגעתי לתובנה כי בעלי נוהג לצפות לפנטז ומי יודע מה עוד ללא ידיעתי, מבולבלת המומה ואפילו קצת כועסת המתנתי בקוצר רוח לשובו של "הבוגד " הביתה.


באותו יום,. ביקשתי מבן זוגי להכין לי קפה ולאחר שהביא לי, ביקשתי ממנו לשבת כי אני רוצה לספר לו סוד ואני מקווה שהיא לא יספר אותו לאף אחד. התחלתי לספר לו על כך שאני גליתי שבעלי אוהב להיות שפוט הוא הסתכל עלי במבוכה וחצי חיוך ושאל כיצד גילית את זה? הסרטים במחשב...........לאחר שנפתח וסיפר לי למה הוא נמשך אמרתי:

"שחר אתה יודע מה? אני אגשים לך את הפנטזיה, אבל זה יעלה לך ".
(יש לי חולשה לא נשלטת לקניות מטורפות ברגע שאני נכנסת לחנות אני לא מסוגלת לחשוב וקונה בלי הבחנה
דבר שיצר ויכוחים לא מעטים בחיינו המשותפים עד שהחלטנו כי כל אחד ינהל חשבון בנק נפרד ואני אאלץ להתאפק קצת דבר שגורם אי נחת מרובה במהלך סיבובי הקניות שלי- כך ששמחתי מצד אחד לספק את בעלי ומצד שני למצוא מקור הכנסה להגדלת התקציב ולהשתוללות הבאה שלי בעזריאלי)
זה מה שיעלה לך:
20 דקות ליקוק רגליים .....................................................................................50 ₪
20 דקות ליקוק דגדגן .....................................................................................100 ₪
20 דקות ליקוק תחת .....................................................................................150 ₪
כל הצלפה .....................................................................................3 ₪
כל סטירה ......................................................................................5 ₪
כל יריקה .....................................................................................7 ₪
כל פעם שהוא גומר מסשן....................................................................................400 ₪







" אתה רוצה להגשים את חלומך ולהיות העבד שלי, אפילו שזה לזמן קצר?". לפתע איברו החל להזדקף." אני רואה שאתה מסכים"..
"שחר.... אההה "בעלי השפוט" רד על 4, ותחלוץ את נעליי". הוא ירד על 4 ובא לחלוץ את נעלי דחפתי אותו בבעיטה ואמרתי: "בעלי השפוט ! תחלוץ בעזרת הפה". הורתי לו ללקק לי את הרגליים. הוא ליקק את רגלי במסירות והשקעה שלא ראיתי מעולם.
הוא ליקק את כל כף רגלי. כל קמט קטנטן וכל קימור. בין לבין נישק אותן. אהבתי להרגיש את השפתיים שלו נוגעות בכפות רגלי.
לאחר כמה דקות פקדתי עליו ללקק בין האצבעות. אהבתי להרגיש את הלשון שלו בין האצבעות הארוכות שלי. הוא ליקק בנאמנות רבה. התחיל באגודל. מצץ אותו עם וואקום כאשר הוא מיידי פעם מגלגל את לשונו מסביב לאגודל. לאט לאט הלשון שלו עברה בין האצבעות. נעצר על כל אצבע ואצבע ומוצץ כאילו זה הדבר האחרון שיעשה בחיים.
ליטפתי אותו עם רגלי, וסתרתי לו קלות על הלחי מסמנת לו לעבור לרגל השנייה .
עברה שעה אולי שעתיים. התעכבתי שנייה לחשב את שכר ה" טרחה" (6*50= 300 ₪) לא רע בשביל הסבל שאני עוברת.

כמו שאמרתי אני חולט סקס ומהקטע הזה אני לא גומרת , פקדתי בטון בלתי מתפשר, "בעלי השפוט, לקק לי את הכוס בזה הרגע!"
מייד הוא עלה מעלה והתחיל במלאכת הקודש. הוא תפס אותי בתחת והחל לזיין אותי עם הלשון כשהוא מזיז אותי מעלה. משכתי את ראשי לאחור ונהניתי מכל רגע.
הוא ליקק את שפתי הכוס שלי. הלשון שלו לשה ולשה וזזה ונעה מחפשת את דרכה לאיבר הנכסף - הדגדגן!
לבסוף הגיע לדגדגן שלי והתחיל למצוץ אותו בוואקום לא קטן, ללקק אותו מיידי פעם ולנשק מסביבו, אני חייבת להודות שעשה זו בתזמון מצוין.
הרגשתי מחורמנת דחפתי את הראש שלו עמוק עמוק, הוא הבין מיד שכעת עליו להוציא לשון ולדחוף אותו חזק ועמוק התחלתי לגנוח יותר ויותר חזק. השכבתי אותו על הגב "על תאכזב אותי עכשיו!" צעקתי. התמקמתי מעליו, פתחתי את רגליי והתחלתי לדהור על לשונו. המיצים שלי החלו לנזול ולחדור לפיו, לאפו, לעיניו.
התחלתי גונחת וגונחת וגונחת עד אשר גמרתי בצעקה גדולה. "כן שחר, כן כן כן!!!"
כל פרצופו נרטב. הוא הביט בי בהערצה:

"אווו, את מלכה אמיתית, את מדהימה?"

התיישבתי עליו וצוויתי עליו "בעלי השפוט, לקק לי את התחת". מיד הוציא את לשונו והחל ללקק לי את התחת דבר שתמיד גרם לי הנאה מרובה.
לאחר 20 דקות של ליקוק, הורתי לו לפתוח את מכנסיו שולחת יד מתחת , מוצאת את הזין שלו , ענק , זקוף , עומד במלוא האורך. חולבת , מושכת , סוחטת , משפשפת בין האצבעות , מעלה ומורידה את היד מהכיפה הסמוקה ועד לביצים , מהדקת את היד כאגרוף מסביב לזין הענק .חשה את אורכו וחמימותו בין אצבעותיי "גמור כלב!" פקדתי עליו ומייד להפתעתי הרבה, הזין שלו החל לפלוט זרע חם ללא הפסקה כשהוא גונח בהנאה מרובה כפי שלא ראיתיו מעולם, . לאחר עוד כמה דקות שאני יושבת עליו כדי להירגע ולהבין כיצד גמר כל כך מהר ולעשות חישוב כמה כסף הוא חייב לי ירדתי מעליו ואמרתי בחיוך אתה חייב לי 950 ₪.

ציוויתי עליו להתלבש מהר ולקחת אותי לקניון הקרוב.
"כן מלכתי, כרצונך," אמר, וכשראה את מבטי המאוכזב מתשובתו הלאקונית והשימוש הדבילי "מלכתי" המשיך ואמר "תודה לך איישתי האהובה שאת מאפשרת לי להתלוות אלייך לקניות, לכבוד הוא לי". כרע ונשק לכפותיי החשופות.
כתמיד הוא נהג, אלא שמאחיזת ההגה המאומצת שלו, למדתי על המשיכה המינית שהוא שרוי בו.צוויתי עליו להוריד אותי מול הכניסה ולהמשיך בחיפוש החניה.
הוא יצא ופתח בפניי את הדלת, מסייע לי בידו השנייה לצאת מהרכב.
הוא חזר במהירות לאחר שמצא חניה והלכנו לכוון הכניסה כשהוא הולך כחצי מטר מאחוריי, מתרכז בתנועת ישבני לפניו, בורח ממחשבות של מודעות עצמית, ומנסה להתעלם מהסביבה. המאבטח בכניסה מדד אותו במבטו, תוהה. למה הוא ממתין במרחק מה מאחורי.

נכנסנו לחנות נעלי נשים שידעתי שמחזיקות מגפי נשים יוקרתיות מעור וביקשתי לראות את הדגמים החדשים שיש להם במידה 39,לשמחתי היה בין הדגמים שהציגה גם זוג נעליים וורודות עם רכיסת שרוכים עד לברך על עקב 8 ס"מ דק. "קדימה שפוט, לך שלם, ותיקח את השקיות" הוריתי לו בחיוך.
"מרגיש שפוט, זה מה שאתה אוהב?" שאלתי בלחישה על אוזנו.המוכרת ששמעה את הראתה סימני מבוכה קלים, אך לא אמרה דבר. "מאוד גברתי מאושר לשמח אותך" ענה לי בקול חלוש.

המשכנו במסע הקניות כשאני מתענגת על מהקניות הרבות שלי, נבוך ממבטי האנשים המנסים להבין את המחזה המוזר של הזכר עמוס בשקיות וקופסאות שהולך בקפידה אחרי הדמות הנשית והמטופחת כשהיא עמוסה בשקיות וקופסאות חזרנו למכונית.
שחר הסתכל עלי ואמר במבוכה "אני חייב להגיד לך אני לא מרגיש ממש נשלט"
קצת נעלבת ואפילו קצת כועסת שאלתי אותו למה הוא מתכוון הרי בשבילו אני עושה את זה אני לא ביקשתי לשלוט בו זו הפנטזיה שלו.
הוא אמר בעדינות " בבוקר עשית מה שביקשתי והשאר (הקניות) זה ניצול ציני של המצב לתעלתך"
"טוב אז למה אתה מצפה" אמרתי.
"אני מצפה להרגיש באמת נשלט לא כבאילו כלומר להרגיש באמת נשלט אפילו קצת לפחד ממך משהו אקסטרימי בטירוף עוצמתי , חייתי , פראי , כוחני ומלא תאווה. משהו שמטלטל אותך ומשאיר אותך בהלם. בסיומו חסרי נשימה , ללא מילים עם הרגשת עונג עצומה . משהו שגם כאשר נזכרים בו לאחר תקופה, מתפשט חיוך מלא" והמשיך "מתוקה מה שאת רוצה רק שיהיה אמיתי ובלתי נשלט מה שהיה היום זה בקטנה זה לא ממש אמיתי"
נעלבת, מאותגרת ונחושה לנצל את המצב אמרתי " אתה תצטער על זה ,אתה מכיר אותי לא מהיום ואני יודעת לנצל הזדמנויות ".
"מה התנאים שלך לכל השבוע אמר" שאל.
המשכתי בחיוך:
1. אם אתה נשבר באמצע יש לי עוד 15,000 ₪ בחשבון. והלוואי שתשבר היום זה יהיה הכסף הקל ביותר שעשיתי.
2. אני קובעת את הגבולות.
3. תבטל את הארוחה אצל אמה שלך היום ותשאיר אצלה את הילדים.
4. ברגע שאתה אומר כן אין דרך חזרה,אתה חייב למלא את התנאים שאני אקבע בהמשך.

"אני ממש מפחד" אמר שחר בציניות.
אנחנו נראה אם הוא עוד פעם יהיה ציני חשבתי והתחלתי לשחזר את רשימת הדברים שהוא לא אוהב.

פרק ב – תיזהרו ממה שאתם מבקשים.
החלטתי אני לא הולכת לשחק, לא מתחסדת , לא צבועה, אמיתית בלי מניירות מזוייפות. אומרת מבצעת עושה ומקיימת את המטרה.
המטרה- להגיע איתו לרמה עילאית של שליטה , מספיק מבט , הנד ראש, תנועה חטופה וכבר מבין ומבצעת אין צורך במילים , בהברות או משפטים . מבין ומציית מיידית.
משהו שנדיר להגיע אליו.
בשביל להגיע למטרה ברור לי שצריך להראות לו שזה לא משחק, לא משהו רגעי, יש להגיע לנקודת
שבר, לפחד אמיתי , צריך בקיצור שהוא ירגיש שיש לו מה להפסיד.
אני מבטיחה הוא לא ירצה להיות נשלט יותר.

המשך:

מיד שחזר מהוריו אחזתי בחוזקה בשורשי שיערותיו וגררתי אותו אחריי לסלון. התיישבתי על הספה הדו- מושבית.
"עמוד", פקדתי.
הוא עמד.
"התפשט", המשכתי בסדרת הפקודות.
הוא השתהה מספר שניות.
"מה לא ברור?!" הרמתי את קולי.

הוא פרף את כפתורי חולצתו בזה אחר זה וגרם לנשמתי להיעתק. החולצה נפלה ברכות לרצפה ומיד אחריה גם הגופייה. החגורה נפתחה גם היא, ואחריה הרוכסן. הוא התכופף וחלץ את נעליו וגרביו והניחם בצד. נשענתי לאחור והתרווחתי בנינוחות, בעוד הוא הזדקף והמתין למוצא פי. "שכחת משהו", הזכרתי לו. הוא חייך במבוכה. הבליטה בתחתוניו אמרה לי בדיוק מה הוא חושב למרות המבט הרוטן שעל פניו. הוא אחז באצבעותיו בגומי התחתון ומיד הפשיט גם אותם. הזין הזקור שלו התנופף מולי ממש כדגל על תורן ספינת פירטים. סקרתי במבט סקרן את גופו. ידיו החלו לנוע בעצבנות- מה בין קדמת גופו לצדו. "הסתובב", אמרתי, והסתכלתי עליו בלגלוג, "טוב זה מה שאתה רוצה" צחקתי.
הוא חזר למקומו, ידיו מוחזקות מאחורי גבו. הושטתי את ידי אל הזין שלו, ומשכתי בחוזקה. הוא פלט זעקה חנוקה של הפתעה. היד השנייה חפנה את אשכיו ומחצה אותם, פעם ברכות ופעם בקשיחות. לאחר מכן, היד עלתה אל הפטמה שלו וכל אותו זמן, הבטתי הישר אל תוך עיניו, נהנית לקרוא את תגובותיו בהן. האצבע המורה והאגודל החלו למולל בעדינות את הפטמה וחיוך של עונג נפרש על פניו. רציתי למחוק תכף ומיד את החיוך הזה, אז צבטתי את הפטמה וסובבתי אותה בחוזקה. גבו התקמר וידו מיד נשלחה אל ידי על מנת לעצור את הסבל.

בבת אחת הרחקתי ממנו את ידיי.
"מה אתה חושב שאתה עושה?!" שאלתי אותו בכעס ונעמדתי מולו, צמודה אליו מאוד אך עדיין לא נוגעת.
"כאב לי..." הוא מלמל.
טאח! סטרתי לו. מיד הושיט ידו לאחוז בלחי הצרובה.
החזקתי את היד והסטתי אותה הצדה ועמדתי לסטור לו שנית. מיד הוא הגן על פניו.
"מה זה!?"
"זה אינסטינקט, גברתי. אני לא שולט בזה."
"אז תתחיל לשלוט", שפכתי עליו קיטונות זעם. "איתי לא יהיו לך אינסטינקטים מלבד אינסטינקטים של לעשות כל מה שאני רוצה, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך או בעיני הגוף שלך. ברור?"
"כן, גברתי".
"הבה נעשה ניסוי", אמרתי והרמתי את ידי לסטור ללחי השמאלית. היד הורמה מיד כדי לבלום אותה.
נשמתי עמוק. "הגש לי את הלחי".
הוא הגיש לי אותה ועצם עיניים. לא עשיתי כלום מספר שניות ואז הוא וודאי שמע את שריקת תנופת היד מרחוק ואת הצלצולים באוזניים.
"יפה. למדת. אני רוצה שתבין שכשאני סוטרת לך בלחי אחת, אתה אפילו תגיש לי את השנייה. מובן?"
"מובן", הוא השיב בקול חלוש, עלבון הסטירה עודנו צרוב על לחיו.
עמדתי מולו מסתכלת כיצד הוא חושש לקבל עוד סתירה, חייכתי קלות והוא החזיר לי חיוך נבוך טאח! סטרתי לו, " מי הרשה לך לחייך" אמרתי החיוך נעלם מעניו טאח! סטרתי לו שוב בחוזקה עד שכמעט כאבה לי היד , "שאלתי אותך שאלה" לחשתי לאוזנו הוא התחיל לגמגם טאח! זו הייתה סטירה חזקה חשבתי שהראש שלו יעשה סיבוב 180 מעלות " את קצת מגזימה" ציין כמעט בלחישה, שריקת תנופת היד ומכת הסטירה הפעם נשמעה ברחוב הוא תפס את פניו נשכב על הרצפה ולחש שוב "הפעם באמת הגזמת" התכופפתי אחזתי חזק בשערותיו ואמרתי "זה רק כסף, אתה יכול להפסיק"
הוא לא ענה התרוממתי באיטיות ו.. טאח! בעטתי בפניו הוא היה נסער לא הבין מהיכן
זה הגיע כיסה את פניו כמו ילד מפוחד.
התכופפתי אליו תפתח את הפה,.הוא פתח בשמחה, חש את לשוני על שפתיו, נכנסת לתוך פיו, מלטפת אותו מבפנים. כבר לא חש את הכאב. מלא התחשבות, הבנה. הסתיימה הנשיקה. כמה שהיא הייתה מתוקה. הרי התנשקנו כבר עשרות פעמים, אבל הנשיקה הזאת מיוחדת, לא באופן ביצועה, אלא בכוונתה. השמחה התחילה להתפרץ מלבו – "אתה רוצה להפסיק" שאלתי למה את מתכוונת

דחקתי אותו הצדה ופסעתי בענטוז אל חדר השינה שלי. הוא הלך אחריי. נעלתי את הדלת מאחוריו ונתקלנו בחדר החשוך למחצה שרק מספר נרות מאירים אותו ומקל קטורת דלוק, שרוף למחצה ומפיץ ריח וניל נעים. התיישבתי על קצה המיטה והוא התיישב לרגליי בישיבה מזרחית

צוויתי עליו לרדת על ארבע וללקק לי את הרגליים. תוך כדי שהוא מלקק, אמרתי לו:" אתה תצטער על כך שבקשתה אקסטרים". " אתה עומד לעבוד חוויה שעוד לא חווית מעולם" אתה עומד להיות רכושי הפרטי, אתה תמלא את כל גחמותיי ואתה תופתע מהן רבות, אתה תשרת אותי נאמנה ותגלה שאני תובענית ביותר ובהמשך אתה אף יפויי כוח בלעדי לחשבונות הבנק. כרגע נשללת ממך זכות ההבעה ואתה כפוף לחלוטין למרותי, בקיצור יש לך הרבה עבודה בקרוב אשר תלווה בסבל רב!!!" קיבינימט, , למעשה חבריך ומשפחתך בכלל לא יכירו אותך. איזה סרט, ומול כל זה אני חייבת לציין שהזין שלו עמד איתן וזקוף. "אני רואה שאתה נהנה מכל זה" אמרה ומיד הזזתי את רגלי "אני עדיין לא רוצה שתהנה ממש אז מספיק לעתה, אתה תזכה לנשק אותם, כשאני אחליט שאתה ראוי"

הדלקתי טלוויזיה ובעודי נהנית מהסרט חיכיתי בצפייה לטעות קטנה שתעזור לי להעביר מסר מחנך אני חייבת להודות, שציפיתי לזה בקוצר רוח, ללא תזוזה..
"סחטתין, כשאת רוצה אין מלכה טובה ממך" אמר

" טראח, סטירת לחי עצומה נחתה על לחי ימין "אתה לא מוציא הגה מהפה אם לא פנו אליך ברור?" חתמתי את דרישתי בסטירה נוספת " ברור" החטפתי עוד סטירה ממש חזקה, לא ניתן להמחיש בכתב או לדמיין לכם כמה שזה כאב, כל הראש שלו הזדעזע מהסטירה הזו "כל תשובה שאתה עונה צריכה להיות המקוצרת ביותר, אין לי צורך בלשמוע את קולך לשווא, תשובות כן ולא מומלצות כדי לחסוך כאב, ברור?" ”כן" השיב במהרה, שלחתי סטירה נוספת שלדעתי הייתה הכי כואבת אולי בגלל שהייה בטוח שתשובתו בסדר והוא לא יחטוף עוד "למה זה היה טוב?" צעק בטון מרוגז וחטף אגרוף בבטן, רציתי להתקפל מכאב אך החזקתי בסערותיו והצגתי את עמדתי הלא מתפשרת "אני לא צריכה להסביר את עצמי לך, אתה תעשה מה שאומרים לך ותעשה זאת הכי טוב שאתה יכול, אך שיהיה לך ברור שזה לא מעניק לך ביטחון מגחמותיי המשונות לפעמים סתם בא לי להרביץ ואתה פה גם בשביל זה" הבהרתי את עמדתי בעזרת מספר סטירות לחי חזקות, כמה אגרופים לבטן "כדאי לך גם להתרגל לכאב לא צפוי כמו זה" ולפתטי את אשכיו ביד ולחצתי עליהם חזק דבר שגרם גם לכאב אך גם לגירוי משונה עבורו. שחררתי את אשכיו והתחלתי מלטפת אותו בעדינות בישבנו ובכלי שלו והצמידה את שפתי לשפתיו "אתה בטח עדיין מבולבל ולא יודע מה קורה כאן, אז אני אסביר לך".

א. כשאני מגיעה הביתה מהעבודה או מכל מקום , אני מצלצלת בפעמון ודופקת על הדלת בדרך מסוימת שמרמזת לך שאני לבד. אתה פותח את המנעול ונשכב על הרצפה , ישר לפני הדלת הפתוחה. כשאני פותחת את הדלת אתה מחכה לי עם נעלי הבית שלי כשיש כיסא ליד הדלת , אתה כורע בלהיטות על הברכיים לפניי , מוריד לי את הנעלים ומריח את בסיס הבהונות שלי. בהתאם לארומה אתה יכול לדעת אם היה לה יום קשה או קל בעבודה ולהתנהג בהתאם. משם אתה מנשק כל בוהן ומנעיל לה את נעלי הבית. לעיתים אני יצווה עליך לעסות מעט את הרגליים או להריח את פנים הנעליים.

ב. המסאג':

זה רוטינה יומית אבל משתנה המון. תמיד כולל עיסוי עורף ועיסוי גב. לעיתים עיסוי לרגליים , לעיתים כפות רגליה ולעיתים הישבן , אתה מעסה כל עוד אני רוצה.
לעיתים אני אתן לך להעביר את הלשון מכפות הרגליים לאורך החלק האחורי של הרגל , דרך חריץ הישבן , ואז לבתי השחי , ואז כל הדרך חזרה , ואתה לא מרים את הלשון מהגוף.
לעתים אני אגרום לך ללקק בעדינות את הישבן שלי. כאשר הלשון שלך מחטטת ובודקת ומלקקת את החריץ הפנימי ופי הטבעת , מרגיעה אותה כמעט לשינה. אם אנחנו מתחילים בזה , זה בד"כ ימשך שעה. אתה תרגיש בבית כשהלשון שלך בישבן שלי. תזכור להיות עבד הישבן שלי זה הדבר האהוב עליך.

ג. מין:
המין בינינו מאוד מוסדר ומתוכנן ולחלוטין בשליטתי. אני מודיעה לי מתי נעשה סקס , אני מתקשרת אליך שעה לפני ואומרת לך בדיוק מה עליך לעשות כשתעלה למעלה. זה בד"כ אחד מהתרחישים , כמו ביץ' , ואתה מציית ומשביע כל רצון שלי. זה לרוב הרבה מין אוראלי שאתה מעניק לי , והרבה ליקוקי ישבן כשאני מוכנה אתה מצווה לחדור ואלוהים ישמור אם אתה גומר לפני הזמן.

ד. הנאדות שלי:
בכל פעם שאני צריכה להפליץ אני פשוט מצביעה על ישבני. זה האות בשביליך לגשת אלי ולהכניס את האף בין לחיי הישבן שלי. אתה דוחף את הפנים בין הישבנים ומחכה למתנה.
כשאני מפליצה אתה מריח עמוק עד שאני טופחת לך על הכתף להסתלק.

ה. המקלחת שלי:
שנינו נכנסים למקלחת ואתה מפעיל את הברז. אני מפשיט אותי מלמעלה לכיוון נעלי הספורט או העקב או נעלי הבית , מה שלא יהיה. בשלב שהאמבטיה מוכנה , אתה עוזר לי להיכנס למים. ומחכה מחוץ לדלת. כשאני מסיימת את האמבטיה אני קוראת לך. אתה בא ומנגב אותי ומסדר את האמבטיה.

ו. מזומנים שקים וכרטיסי אשראי:
כמובן שכל אמצעי התשלום נמצאים אצלי.
אתה לא קונה כלום אפילו לא ממלא דלק בלי אישור מפורש שלי.

ז. תזונה ובריאות:
אתה תעבור לחיות חיים בריאים יותר, אתה מבין, פשוט אם אני כבר שומרת אותך לעצמי, ואני מפרנסת אותך מבחינת כלכלה ושכר דירה" אני מכוונת בידי לארנק ואז לקירות החדר ומחייכת "ואתה מצדך רק יוצא לעבודה, אז לפחות נשקיע בלהפוך אותך לגבר אמיתי לא הגבר המצועצע שהיית, לגבר שיודע את מקומו, איש בעל משמעת ברזל וכוח התמדה, אתה תהייה הגבר שלי, ולכן כל דבר שאתה תעשה אתה תעשה אותו טוב, וחלק מזה יהיה הארוחות שלך, מעכשיו אתה תאכל טוב ולא זבל כמו שנהגת לאכול. ודבר נוסף,אתה מפסיק לעשן. כמובן שעד שתהיה הגבר שתהיה, אתה חסר ערך לחלוטין ואל תצפה ליחס כאל גבר",




ח.זמינות:

אתה לא הולך לשום מקום בלי אישור מפורש שלי.
כשאתה בעבודה אתה מתקשר אלי ומודיע לי היכן אתה נמצא,אפילו שאתה יוצא לשירותים אתה מבקש אישור.

ט. מתנות

כל יום שאתה חוזר הביתה אתה מביא לי מתנה
כל שחשוב הוא שאם אתה עושה משהו למען מלכתך, עלייך לעשות אותו מכל הלב,
לתת 200 אחוז.
לא לחפש קיצורי דרך,
לא לתת לעצמך הנחות.
פחות ממאמץ מקסימאלי הוא מתחת לכבודי"

אתה לא תמות תחת שרביטי אך אתה תסבול כמו שאתה באמת לא מסוגל לתאר, אתה יכול לצעוק, לקלל ולהשתולל אבל הכול יקרה בדרך שכבר מתוכננת היטב ובסופה אתה תעמוד איתן ונאמן, אתה לא יכול לשנות דבר בנידון אז תחסוך מעצמך את המאמץ, לטובתך, אני ברורה?" הוא מתנשף "שאלתי אם ברור?" הוא מיד מהנהן בראש ומוסיף "ברור"

יש משהו שאתה רוצה לומר לפני שממשיכים הלאה
"מה הולך לקרות הלאה?" הוא שאל ,נתתי לו חתיכת סטירה שזעזעה אותו לגמרי,
"אתה עוד תדע, אל תקדים את המאוחר" התיישבתי מולו במרחק מה, חייכתי, פסקתי את רגליי והתחלתי מאוננת לעצמי, כבר לא ראיתי את שחר מולי אלא עבד שפוט גנחתי ונהניתי מכל רגע והוא לעומת זאת נמצא למרגלותיי בתנוחה לא נוחה נאלץ להתמודד עם הזקפה העצומה שהייתה לו.
ואז הרחבתי את הפיסוק, הושטתי את ידי אל בין חלציי, ידי האצילית
והיפה על אצבעותיה הארוכות , המושלמות שלא היו צבועות כלל, הסיטו את המחסום האחרון שלו לאושר הנכסף.
ואז..... נגלה לעיניו המעין הנובע והמיוחל, פלומת שיער זעירה ורטובה בצבצה
מבין ידיי ואצבעותיי, והגיא המוארך והיפה, חבוק בשתי כריות שחבקו אותו
לאורכו. בישרו לו את בא הישועה.
קרבתי את ראשו כל האפשר לתוכה. ובלהט בתולי, הוא התחיל ללקק,
להרטיב, למצוץ, לינוק, לבלוע, להרטיט, הכול בקצב משכר חושים, לדחוף את לשונו לתוכי, להחליק לאורכה,
לגמוע את מיציה הנוטפים,להעביר לשוני לאורכו כמו מכחול של צייר המצייר את הים הנוטף והרטוב.
חובק בשפתי את שפתי ערוותה. מפריד בלשוני את המעין והגיא,
מלטף בידיו את שתי ירכיי, מצמיד אותם אל פניו , לחוש את בשרי , את עורי, לוותר על נשימתו תוך דבקות במשימה.
ואני, ירכיי נצמדות חזק אל אוזניו, ידי על עורפו , מקרבת ומצמידה חזק את פניו לתוכי.
הוא מחפש בלשונו את אותו כפתור תשוקה, מבלי להפסיק ומענג את ערוותי .
ואז... בשנייה מסוימת, הוא מחדיר את אחת מאצבעותיו המכופפת אל תוך תוכי.
חופן בשפתיו את הדגדגן שנמצא, ויונק אותו אל תוך פיו, ועם לשונו, מרטיט
את קצהו בלהט ובקצב המתואם עם אותה אצבע המרצדת בתוך תוכי.
נשימותיי ואנחותיי החלו להישמע, כל גופי החל לרטוט, אגני החל לנוע,
וידיי הצמידו את ראשו חזק אל תוך אגן.
והוא , עם שתי אצבעותיו, פיסק את שפתי ערוותי והחדיר את לשונו ממש לתוכי.
הלשון ריצדה בתוכי , וחדרה, והרטיבה, וינקה, ונדחפה , וקצב נשימתי עלה,
וגופי ירד זז ועלה, והוא חודר בתוכי, מלטף את ירכיי , חובק את גופי, וחודר עמוק , וחזק, ובפנים, מכניס, ומוציא , ולוחש בהבל פי לתוכה.
עד....... נשמעו אנחות של תשוקה ,
פליטות תאווה,
ורגע של אושר,
שמחת הנאה.
וריח ענוג של זרימה מתוקה , שחדרה לתוך פיו , מיד עם הגיעי לשיא.
עברו שניות ארוכות, שניות של דממה.
המשיך לרכון לרגליי, מנסה לאסוף את הלחות והזיעה מבין מפשעותיי.
מחכה לבאות, ממתין לפקודה.
נשארתי לשבת נינוחה, משעינה ראשי לאחור, צופה כנראה בתקרה.
והוא , מרוגש, מיוזע, רועד בגופו מגודל העוצמה, מחזיק את אברו בתשוקה "אתה חושב שסיימנו ?? עבד שלי?! "
שאלתי די בלחש. כאילו שומרת סוד.

אז. הורדתי את תחתוניי והצמדתי אותם לאפיו "איך הריח, מוצא חן בענייך? זהו הריח של הנקטר החדש שלך, משקה האלים!!!" דחפתי לו את כל התחתונים לתוך הפה עוד ועוד יותר לתוך הגרון. הוא לא יכול להוציא הגה גם אם רצה. הצמדתי את פרצופי לפרצופו מחר יש לך יום מפרך, לך לישון אתה תצטרך את כל הכוח שלך" אמרתי נישקתי אותו בתשוקה משחקת בלשוני בפיו וחותמת את פרץ תשוקתו בנשיכה אכזרית בלשונו ושפתותיו, הוא התנתק ממני, מלא תשוקה ותחנונים, החלטתי להתעלם לאחר העינוי התשוקה והרגשה של עוד בדיוק בחצות הלילה הלכתי לישון כאשר אני מורה לו לישון למרגלות רגליי, לקום בשעה 6:00 בבוקר לקחת את הילדים לגן ולהעיר אותן בשעה 8:00 עם ארוחת בוקר שכללה: ביצה, לחם דל קלוריות, מיץ תפוזים סחוט, קפה ועיתון.

בשלבי התעוררות ראשוניים, הרגשתי את שפתיו של שחר השפוט נושקות לרגליי, שמעתי אותו ממלמל בוקר טוב חטוף, ואת נשיקותיו מלאות התחינה. שקט השתרר. ניסיתי לחשוב מה קרה שברכת הבוקר טוב שלו הייתה חטופה כל כך וקרירה משהו. שחזרתי את מאורעות ליל אמש, אך כל מה שעלה בהכרתי היה חמימות נעימה בדמי, חמימות שפשטה לכל גופי ולחלחה את מפשעתי בציפייה ללשונה.
"אולי קרה משהו שהסעיר אותו" הרהרתי, והסתכלתי על השעון בקיר השעה הייתה 9:00 "צר לי מלכתי, מיהר להגיד. הייתי צריך להשקיע יותר בנישוק וליקוק רגלייך הבוקר, בפינוק מקדשך והצעת פי לשרותייך בדרכים נוספות ופרקטיות. הייתי איטי בהכנותיי הבוקר ולא הותרתי לכך זמן מספיק. אנא סלחי לי. בבקשה אל תכעסי גברתי האהובה על שהתרשלתי הבוקר, שלא יעיב על יומך תפקודי הלקוי. אני מבטיחה לפצותך הערב ככל שתדרשי."

היה לו מספיק מזל
הפעם הוא פעל כמו שרציתי - פליק עם היד על הירך "הפעם זה היה בסדר בפעם הבאה
מעירים בזמן - לא שאני אצטרך לומר לך "?מובן - והוא ענה "ברור איישתי האהובה".
עיניו מביטות בעיניי ואני קוראת בהן את אהבתו אלי, את אושרו בנוכחותי, את ההקלה שלו בנחמתי, את סליחתי המלאה, את הנאתי מסגידתו.
חיבקתי אותה לחיקי, ולחשתי על אוזנו את אהבתי. היא ליטף את גבי באהבה, חבק את מותניי,

ללא הכנה מוקדמת, ספונטאנית, רגעית, אימפולסיבית.
קרב את פניו לרגלי , קיצרתי את שארית המרחק בעוד מילימטרים בודדים נוספים.
ודחפתי את אצבעות רגלי בין שפתיו, ליקק, וינק, ונשם כל ציפורן בתאווה חסרת מעצורים , שליטה והגיון.
ואז במרץ בלתי נלאה, חפן את אצבעות רגליי הישר אל תוך פיו תוך שהוא
מלקק,
ויונק,
ושואף את ריחן.
מוצץ כל ציפורן בנפרד, בולע אל תוך פי את קרסולה העגול והזעיר , המחוטב
והמושלם, ומחזיק בידיו את כפות רגליה מעל הרצפה , לקרבם קרוב כל שניתן אל לשונו, אל פי במטרה להתייעל ולפנק , ולרצות ולהנעים אותי
" עלה למעלה ... ע ב ד ! "
לחשתי אליו.
הוא
מתחיל במלאכת הטיפוס גבוה ולאט ככל האפשר. תוך שהוא חופן אל תוך פיו
את עור בשרי, וירכיי.
מלקק את ברכיה הקטנות והמעוצבות. וצובר נסיקה מעלה אל קודש הקודשים של גופי.
הוא החל להאיץ את נשימתי, פסקתי את רגליי לרווחה כמו רוצה לומר לו.
עשה זאת עבד, עשה זאת, אין לי את כל הזמן שבעולם בשבילך.
והוא מתקדם , ליקוק אחרי ליקוק, מנשק את עורי, מסניף את ריחי ומגיע
אל אותה פיסת בד זעירה ורטובה החוסמת את דרכו אל מקדשי המיוחל.
הוא דוחף את אפו לתוך פיסת הבד הזו כאילו רוצה לקדוח אל המעין הנובע אושר ותאווה.
" מי הרשה לך....ע ב ד "!
ספק לחשתי , ספק פקדתי.
והוא כאילו מוסיף חטא על פשע, שותק ולא מעיז ולא מתגונן, המום מהרגע,
מופתע מכל תנועה.
סטירת לחי ועוד אחת ועוד אחת.
"כשאני שואלת אתה עונה. הבנת, עבד?"
חסר אונים להורמונים הצבורים בו והשולטים ללא תקנה אמר:
"לא יכולתי ליופי המשגע והמדליק שלא מותיר שום צעיר, או גבר, אדיש למראה או לסיטואציה כזו.
אין סיכוי שמישהו אחר היה עומד בזה. זה היה בלתי ניתן לשליטה, אני מצטער גברתי, לא יכולתי שלא.
אני כל כך מכבד ואוהב אותך, אני מעריץ אותך גברתי."
אני מצטער.
" מה אתה עושה?" שאלתי שוב
. לא יודע גבירה"
" לא יודע.... , עשי בי מה שאת רוצה."

חיוך ענק, ערמומי וזדוני עלה על פניי.

"עשה..... זאת... עבד ".
"תעשה את זה כבר, רק מתחתי אותך טמבל..."
.
איני זוכרת הרבה ממה שהיה לאחר מכן, אלא שכעת כשאני פוקחת את עיניי אני מרגישה את לשונו מרפרפת על חריץ ישבני.
"בוקר אור, שפחה שלי. עמוק יותר זונה. הגיעי למקומך", אני מורה לך.
והוא חופר באפו, מפלסת את דרכו למעמקי ישבני, לשונו שלוחה ארוכה וזקורה, להגביר את תענוגי. ידי נשלחת לאחור מצמידה את ראשך למקומו בעוד הלחלוחית פושטת בין ירכיי.
ריחי מטריף את חושיו כשאני מתגלגלת אל גבי, מכוונת את ראשך אל מקור המעיין.
הוא מתנפל על השובל הנוצץ בתאווה. לשונו תרה אחר דובדבן העונג, וכשהוא מוצא אותו, שפתיו נצמדות אליו ויונקות אותו בהתלהבות, יודע שבשניות הקרובות יציפו את פניי גלי תשוקתה אליהן אני צמאה כל כך.
וכשאני מרגישה על סנטרו השקוע בפתח נרתיקי את התכווצויות האורגזמה, נפרש על פניי חיוך של שביעות רצון.

השמש החמה שולחת את קרני האור אני מתמתחת לאיטי
"היי מתוק תוך כדי פיהוק
לך תכין כבר!!!!!!
היום אני אוכלת במטבח"
"כן מייד אשתי האהובה" הוא ענה מיד
הוא מתרומם נושק לרגליי וחוטף ישר בעיטה
תעיר אותי שהכול יהיה מוכן
הגוף עדיין כואב לי
בגלל הלילה.



את הסלט הוא חותך פרוסות דקות רקות וממשיך לחתוך את הפרוסות
לקוביות קטנות קטנות כמו שאני אוהבת
חביתה עם גבינה צהובה
סוחט לימון ומכין לימונדה
יורד על ברכיו למרגלות המיטה
מנשק את גב כף הרגל
מוצץ את האגודל
ומודיע כי הארוחה מוכנה
אני מתרוממת מהמיטה והולכת למטבח הוא מזדחל לאיטו מאחורי
אני מתיישבת ובזמן שאני אוכלת הוא עסוק בללטף ולעסות
את השוקיים המדהימים שלי.
מלאכתו והשקט מופרים בקולי הסמכותי "עבד"
אני מסמנת לו שיואכל מרגליי או מהרצפה, הוא מנקה מיד את השאריות והפרורים בלשונו, "תתחנן שאני ייתן לך לאכול" אני פוקדת הוא מיד מתחיל בתחינה משפילה " בבקשה , אני מתחנן בפניך, תני לי משהו לאכול, משהו לשתות, כואב לי כל הגוף, אני לא יכול לזוז שברת אותי, אני שלך לגמרי, כלי מוחלט בידייך, בבקשה אני רעב, אני מתחנן, בוכה ומתייפח בפנייך" לקחתי את הלחם והבננה ומעכתי אותן בעזרת רגליי, וכך בעזרת הרגליים האכלתי אותו, לא יכולתי להתעלם מהמחזה המשפיל והחמאתי לעצמי על המצוינות והשלמות בכל דבר שאני עושה.

אפס אמרתי "יש לך 10 דקות להתכונן אנחנו הולכים לקניות"
הוא נישק את ידי ואמר " אין בעיה אבל אל תשתוללי יותר מידיי"
משכתי את ידי בכעס וצעקתי " איך אתה מעיז אחרי כל מה שעשיתי בשבילך"
גמלה בליבי החלטה להעניש את הזונה על החוצפה שגילה ו על שהתרשל בתשומת לב שהיה עליו להקדיש לי בבוקר ושלא העיר אותי בזמן ועוד מהסיבה האווילית של תכנון זמן לקוי, הוא עמד על ברכיו, לבוש במיטב בגדיו, מצמיד את פיו לקצה מגפי, ממלמל "סליחה..." ו"אוהב..." ו"רוצה לפנק אותך...".
"תודה באמת שנזכרת, זונה ..." אמרתי בחדות. " אתה תיענש על זילזולך מהבוקר ובחומרה. תתכונני נפשית זונה עלובה..." הרמתי באצבעי את סנטרו, סטרתי לה על כל לחי,תעלה ותחכה לי בחדר, הסתובבתי והלכתי משם.
כעבור כחצי שעה עליתי לחדר ומצאתי אותו באותו תנוחה ובאותו מקום שאמרתי לו כשעזבתי אותו. ממתין לי כמו כלב ממושמע. לקחתי תחתונים מלוכלכים מהכביסה וחסמתי את פיו ,הוריתי לו לקום על רגליו. הפשטתי אותה מבגדיו, קשרתי את ידיו לצידי גופו והוריתי לו לשכב על הבטן הפעלתי את מערכת המוזיקה בעוצמה גבוהה שהשכנים לא ישמעו ולקחתי לידי החגורה של מכנסיו והתחלתי בסדרת הצלפות. תחילה לאט ובעדינות לחימום העור ולאט לאט הגברתי את העוצמה והקצב, מצליפה על גבו החשוף ועל ישבנו. הוא ניסה לזוז גלגלתי אותו ברגלי חזרה והמשכתי בהצלפות , הפעם על חזק יותר כשעורו הופך לאדמדם, שוב הצלפה. "די," הוא צועק, מנסה להתחמק, תפסתי באשכיו ואמרתי בלחישה "ככל שתהיה יותר בשקט, תרוויח , צעקות לא יועילו לך, שלא נדבר על מה שאני אעשה לך אם תצעק, הכול ברור?" הוא הנהן לחיוב

הגברתי את עוצמת המפגש של החגורה עם העור החשוף של עכוזו.אחת,ועוד אחת,ועוד אחת.העוצמה הולכת וגוברת הולכת וגוברת,כל חבטה גורמת לו לחרוק שינים,לציית,לא להשמיע קול,אין דרך להימנע מהכאב שהולך וגובר,בלתי נסבל,הגוף מתפתל,ונהמה יוצאת מגרונו,צעקה בעקבותיה, הוא מנסה להתנגד לברוח, להתרחק אני ניגשת אליו תופסת בשערות ראשו ואומרת " או שאתה מפסיק לזוז או שאני מפסיקה את כל הקטע של השליטה , אני סופרת עד 5 תחליט ,אבל שיהיה ברור עם אתה מפסיק אני לא עושה את זה יותר בחיים, הוא חזר למיטה למקום המבוקש "רק קצת רחמים " אמר "אמרתי לך אף מילה כלב,לא רוצה לשמוע את קולך.הרווחת עוד עשרים נשיקות מהחגורה" .הוא בא להגיב, משכתי בשערות ראשו ודחפתי שוב את התחתון חזק "שתוק בבקשה, עשית מספיק רעש ואני בהחלט שמעתי מספיק ממך, אתה חושב שהתחינה וההתלהמות הזו תעזור לך. אני מבטיחה לך, אתה לא תמות תחת שרביטי אך אתה תסבול כמו שאתה באמת לא מסוגל לתאר, אתה יכול לצעוק, לקלל ולהשתולל אבל הכול יקרה בדרך שכבר מתוכננת היטב ובסופה אתה תעמוד איתן ונאמן, אתה לא יכול לשנות דבר בנידון אז תחסוך מעצמך את המאמץ, לטובתך, אני ברורה? " הגברתי את הלחץ על הראש שלו עם הברך ושאלתי שוב "שאלתי אם ברור?" הוא מיד הנהן בראשי והוסיף "ברור"

,החגורה נחתה שוב על העור שכבר חטף לא יודע כמה חבטות
20,כלבלב,ואולי יותר אם יתחשק,והחגורה נוחתת שוב,איזה כוח יש לו,הוא לא נשבר, מכה,ימין,שמאל,ימין שמאל,הוא מתפתל חסר אונים,כואב,חרחורים יוצאים מגרונו,הגוף מתפתל,מנסה בניסיון בלתי אפשרי להתחמק מהמכה.
הבעל שלי אני מגחכת והחבטות ממשיכות,מגרוני נפלטים קולות משונים,מוזרים,עיני מזוגגות בהתלהבות ,הכאב,חוסר האונים,כלי משחק בידי ,הכאבים בלתי נסבלים,כואב,כמה שכואב, הוא מתחנן בדומיה שאפסיק,אבל אני בשלי,הכעס שלי והרצון לשבור אותו סופית הופכים לאובססיה בלתי נשלטת,תענטזי זונה,אני מצווה."נו יש לך מה להגיד" אני שואלת הוא ממהר להגיב"

"תודה שאת נותנת לי הזדמנות והתרת לי לזחול אלייך ולבקש את סליחתך, איישתי האהובה.
פחדתי שהיחס שלי הרחיק אותך ממני כל כך, עד שלא תרשי לי אף להיות עפר לרגלייך.
אני מצטערת מלכתי, טעיתי ופשעתי.
תודה על שהענשת אותי,
תודה לך על כל צליפת שוט, על כול סתירה, כל דקה של עינוי. תודה על שחינכת אותי"

"אתה מוכן לגמור עם זה כבר?" הוא הנהן בראשו משתוקק לסיים את הסיוט
המשכתי
"אני לא רוצה לשמוע את קולך היום,הוא חש בקולי עד כמה היא כועסת.אני בטוחה שיש לך המון שאלות ובטח גם כמה רעיונות טובים איך לפנק אותי, אך כל אלו יאלצו לחכות לזמן המתאים, אתה תדע את מה שאתה צריך לדעת כשתצטרך לדעת אותו, כלומר, אתה תדע מה שאני אחליט שאתה צריך לדעת, מתי שאני אחליט, ואיך שאני אחליט" והוספתי "אם לא הבנת את הרמז, כל נושא דרך החינוך והלמידה הולך לקבל משמעות שונה לגמרי עבורך, חייך הקודמים נמחקו ואינם רלוונטיים יותר, אתה, שחר, כעת רכוש שלי, מטרתך היא לשרת אותי ולציית לכל דבריי, תפקידיך לבצע את אחת המשימות היומיות שלי ע"פ הוראותיי"
הוא. אמרתי לו בלחש - "לפני שאני מרימה את הקול שלי מהר... מהר.. תתארגן ליציאה"
הוא קם מיד והתרוצץ כמו משוגע לרצות אותי ,הוא ממש פחד והעריץ אותי.

הוא היה מרוכז כל כולו בי תר אחר כל סימן שאני נותנת לו הייתי מרוצה.
נעצרנו בלב העיר , בחנות נעליים , אני נכנסת ,יושבת והוא מביא לך נעליים למדידה , נועל לי אותן ואני מהדסת בצעדיי ... אני חוזרת לשבת ... והוא כמובן מסיר את הנעל ומגיש לי אחרת ...ושוב אחרת ...ועוד אחת ... אני לא מדברת עם המוכר , רק הוא לשרותי , משגעת אותו שוב ושוב להביא נעליים ..., ועוד נעל ... ועוד אחת.
קשה לי לבחור , כולם נראות עלי כל כך טוב ואני יודעת את זה... בסוף נותרות 2 זוגות והוא נועל לי זוג אחד ואת השני ואני יודעת מה לעשות ....
..והוא כמובן נכנע לך , משלם על שנהן , ונושא את השקיות אחריי ....אני כבר רואה בחלון הראווה ממול שמלה מהממת ... ואני כבר בתוך החנות ... והוא ,כמובן , אחריי ....חכה בחוץ אמרתי



אני צמאה" פסקתי "וגם משהו קטן לאכול" הוא שאל ביראת כבוד
שמך בבקשה" שאל הקופאי על מנת להכין לי את ההזמנה. אך באותו הרגע הרגשתי את נשימותיו של השפוט שלי, אני מטפל בזה, הפנייתי את מבטי היישר לעיניו זריז אני ממהרת מבלי להתייחס כלל לקופאי ששאל שוב ושוב.

הקרואסון החם הזיל את השוקולד על אצבעותיי הענוגות, ידה הוסתה הצידה, לנגד עיניו העוקבות בערגה אחרי כל תנועה וכל זיז של אשתו הנערצת, שפתיו נפסקו קלות ועיניו אורו, לא הייתי צריכה עוד סימן ושפתיו ינקו בערגה ובתשוקה אצבע אחר אצבע.
אוי....... כמה מתוק חשבתי לעצמי
אוךךךךך כמה מחרמן ידעתי את מחשבותיו של בעלי האהוב, בעיקר עקב ענייהם המתבוננות של היושבים בקפה וצופים בעבד המעריץ בקנאה את אצבעותיה הענוגות של מלכתו היפה.

הוריתי לו שעד 15:00 שאני חוזרת אני רוצה לראות את הבית נקי ונתתי לו 20 ₪ לאוטובוס. הוא אמר שהוא ינקה ואני השבתי "חסר לך שלא"

פתחתי את פיו בכל הכוח
פיו כמעט נצמד לשפתי
וטפווו ראיתי את הריר שלי נוזל לגרונו.

חזרתי לבית הוא פותח את המנעול ונשכב על הרצפה , ישר לפני הדלת הפתוחה. כשאני פותחת את הדלת הוא מחכה לי עם נעלי הבית שלי כשיש כיסא ליד הדלת , הוא כורע בלהיטות על הברכיים לפניי , מוריד לי את הנעלים ומריח את בסיס הבהונות שלי. " תפסיק לא בא לי עכשיו, לך תשכב באמבטיה ערום יש לי הפתעה בשבילך"

"על גבך, אסלתי", אני מורה לך, והוא, כבר שפוט אמיתי, ממהר להתמקם מתחת למפשעתי פעור פה, יודע את צפוי לבוא. נעמדתי מעליו בפישוק, ללא תנועה, ללא אומר, כשלפתע זרם חמים שטף את גופו כשאני מסמנת אותה בנוזלי "עכשיו אתה מסומן בנוזלי. "
שכב ככה זונה עלובה, וחשוב על זילזולך הבוקר.
גם קוצר זמן אינו סיבה שלא להראות לי את מסירותך ואהבתך.
תכנן את זמנך טוב יותר להבא.
שמתי את כף רגלי בכוח בתוך פיו ואמרתי "עכשיו תגמור ...!"
הודפת פנימה, בחוזקה....ב פ נ י ם !, כל הרגל בפנים....
האילוף היה מעולה ,
התבוננתי , זה הספיק .... התבוננתי לעברו , וזה הספיק .
הגעתי איתו לרמה עילאית של שליטה , מספיק מבט , הנד ראש, תנועה חטופה וכבר מבין ומבצע .
אין צורך במילים , בהברות או משפטים . מבין ומציית מיידית.
נדיר להגיע לשליטה שכזו ואיתו ,ואני כן הגעתי...

הוא גמר בטירוף שבעניו רואים את האהבה והמסירות הבלתי נשלטת