שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבט מעבר לנראה...

עולם שלי - הוא הכי אמיתי מכל העולמות - כי הוא שלי, הוא אותנטי, הוא קיים בתוכי - הוא המיוחד והמושלם מכל העולמות...
לפני 17 שנים. יום ראשון, 14 ביוני 2009 בשעה 15:30

"לא קיים מקום שבו אפשר להיות חופשי.
קיים רק המקום שלך, והוא המקום היחיד
שבו אתה יכול להרגיש חופשי".


פטריציו פאולטי


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י